Millä ihmeen koneilla

en vaan tajua

te lapsiperheet oikein lennätte, kun aina höpisette täällä juopottelevista aikuisista, jos joku kehtaakin valittaa teidän häiriköivistä kakaroista. Minä lennän kolmisen kertaa vuodessa edestakaisia matkoja enkä ole vielä tähän päivään mennessä nähnyt yhtäkään häiriköivää tai juovaa aikuista. Sen sijaan ärsyttäviä, selkänojaa potkivia, hiuksiin tarttuvia pentuja. Ja niitä ei kyllä aina panna ruotuun. Vanhemmat vissiin luulee, että muista matkustajista on kivaa tuollainen "leikinpito". Viimeksi koneesta poistuttaessa oli edessä istuneen lapsiperheen tila kuin pommin jäljellä. Eihän niitä lasten ruokia ja tarpeita voida ja osata edes laittaa roskikseen. Mitä helvetin sikailua tuollainenkin on, aikuisilta ihmisiltä? Luuletteko olevanne oikeutettu johonkin erikoispalveluun eikä normaali-ihmisiä koskevat säännöt ole teitä varten? Siltä näyttää.

10

1225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuppinikkari

      Niin, tämä on nyt TAAS näitä asioita, mitä sinä et tajua. Kovin usein sinulla on vaikeuksia ymmärtää asioita. Vähän aikaa sitten et ollut nähnyt ketään ihmistä koskaan lentokoneessa tietokoneen kanssa. Sitten et ollut nähnyt rattaat turvakaukaloyhdistelmää. Epäilit vakaasti, että rattaat turvaistuinyhdistelmää ei ole edes olemassa. No se meni oikein. Ja nyt sitten et ole nähnyt lentokoneessa juopottelevia ihmisiä. Sori, mutta koita jotain muuta tai avaa vaikka silmäsi, jooko.

      Ja ei, älä ala änkyttämään, että se et ollut sinä. Kirjoitustyylisi ja taso, jolla asioihin kommentoit, on pysynyt samana niin kauan kun olet tällä palstalla käynyt vänkyttämässä milloin mistäkin, pääsääntöisesti aivan kaikesta. Tyylisi on oikein hyvin tunnistettavissa.

      • ap.

        mutta minä en ole täällä koskaan mistään rattaista ja turvakaukaloista kirjoittanut. Sellaiset ei näes minua kiinnosta, kun itse ei tarvitse raahata mukana.


    • äippä::

      Heh - olen nähnyt "huonosti käyttäytyviä" lapsia lennoilla, mutta nehän on vaan lapsia! Sinä itsekkin olet ollut lapsi, ja oletkos varma, että aina käyttäydyit hienosti. Toivottavasti et, sillä silloin on kyllä asiat sinulla tosi huonosti. Minä olen nähnyt, kun eräs köytettiin koneen penkkiin kiinni, kun hän rupesi liian agressiiviseksi ja olen saanut myös kaljatuopin päälleni, kun eräs ventovieras vähän hermostui vaimolleen. Arvaappas, oliko kyseessä aikuiset vai lapset?

      • ??????????

        kun miehelläsi on kaljatuoppi mukana?


    • .......

      Miksi pyörit tällä palstalla jonka nimi on "matkalla LASTEN kanssa"??? Kyllä jokaisen AIKUISEN ihmisen pitäisi tajuta että sellaista lasta ei olekaan joka istuisi paikallaan, ei itke eikä kiukuttele. Jos haluat jotain erityiskohtelua ja ylellisyyttä poissa lapsiperheen luota, varaa matkasi jostain muusta kuin turisti/2-luokasta!!! Minä en anna lasteni juoksennella ympäri konetta enkä anna lasteni koskea muihin, mutta katson kyllä ylimielisesti aikuista joka alentuu niin alas että ilmaisee näkyvästi pahansuopaisuutensa LAPSIA kohtaan.

      Onko nyt pohjimmiltaan kuitenkin niin että täällä lapsettomat kirjoittelijat ovat vaan kateellisia kun itsellä ei ole lapsia ja näkevät onnellisia lapsiperheitä jotka elävät lastenkin jälkeen normaalia elämää eli esim matkustelevat! Taitaapa olla niin vaikka mitä muuta väitätte...

      • kyllä ilman lapsia

        matkustaminen on A-luokan matka. Eipä tarvitse jo palstalla ennalta kysyä, pitääkö raahata vaipat, turvakaukalo, rattaat ja ruuat mukaan. Sääliksi teitä korkeintaan käy, mitähän lomaa tollanen muka on..ei kiitos!


      • ......
        kyllä ilman lapsia kirjoitti:

        matkustaminen on A-luokan matka. Eipä tarvitse jo palstalla ennalta kysyä, pitääkö raahata vaipat, turvakaukalo, rattaat ja ruuat mukaan. Sääliksi teitä korkeintaan käy, mitähän lomaa tollanen muka on..ei kiitos!

        Niimpä, sitä se on kun ei asioista tiedä eikä ole kokemusta. Jos sinulla olisi lapsia, tietäisit, että ei se vaippojen, ruokien ym mukaan ottaminen ole raahaamista. Kunhan kysellään miten kannattaa toimia. Te lapsettomat ette vaan ymmärrä sitä iloa mitä omista lapsista saa, niin matkalla kuin kotonakin. Tuskinpa kukaan matkalle lähtee jos sen rasittavaksi kokee!

        Mua ehkä käy hiukan sääliksi ihminen jolla ei ole lapsia ja joka roikkuu matkalla lasten kanssa-palstalla...


      • tyhjä syli
        ...... kirjoitti:

        Niimpä, sitä se on kun ei asioista tiedä eikä ole kokemusta. Jos sinulla olisi lapsia, tietäisit, että ei se vaippojen, ruokien ym mukaan ottaminen ole raahaamista. Kunhan kysellään miten kannattaa toimia. Te lapsettomat ette vaan ymmärrä sitä iloa mitä omista lapsista saa, niin matkalla kuin kotonakin. Tuskinpa kukaan matkalle lähtee jos sen rasittavaksi kokee!

        Mua ehkä käy hiukan sääliksi ihminen jolla ei ole lapsia ja joka roikkuu matkalla lasten kanssa-palstalla...

        Kirjoitit:

        "Te lapsettomat ette vaan ymmärrä sitä iloa mitä omista lapsista saa, niin matkalla kuin kotonakin."

        Kuulkaapas nyt iloista lapsiperheen arkea elävät! Kaikki ihmiset eivät voi saada lapsia, vaikka haluaisivat!!!!! Minä olen yksi heistä, ja todellakin nyt otti sydämestä, kun noin pahansuovan kirjoituksen joltain vanhemmalta näki!!!! Se, että jollakulla ei ole lapsia, ei välttämättä tarkoita sitä, etteikö hän HALUAISI lasta, voi vain olla lääketieteellisiä syitä siihen! Kyllä minäkin haluasin kokea sen ilon, jonka omista lapsista saa, mutta se nyt vain ei yksinkertaisesti onnistu!!!!! Ajattelepa itse, jos et olisikaan koskaan lasta saanut!!!!

        AJATTELE!!!!!


      • yks äiti
        ...... kirjoitti:

        Niimpä, sitä se on kun ei asioista tiedä eikä ole kokemusta. Jos sinulla olisi lapsia, tietäisit, että ei se vaippojen, ruokien ym mukaan ottaminen ole raahaamista. Kunhan kysellään miten kannattaa toimia. Te lapsettomat ette vaan ymmärrä sitä iloa mitä omista lapsista saa, niin matkalla kuin kotonakin. Tuskinpa kukaan matkalle lähtee jos sen rasittavaksi kokee!

        Mua ehkä käy hiukan sääliksi ihminen jolla ei ole lapsia ja joka roikkuu matkalla lasten kanssa-palstalla...

        tällä palstalla on usein kysytty onko sielläxxx vaippoja ja ruokia vai pitääkö RAAHATA mukana. Jotta tämä on lapsiperheiden ihan itse antama kuva...itse vien mukana muutaman vaipan ja purkin sekä puuroaineet ja sen jälkeen jos ei paikalliset ruoat kelpaa eletään hedelmillä ja sillä puurolla. Ei ne lapset viikossa kuihdu kunhan jotain saa massuunsa ja lentokoneessa riittää hedelmäsoseet ja maito/mehu ei siellä tarvitse mitään lämmitellä.


      • .......
        tyhjä syli kirjoitti:

        Kirjoitit:

        "Te lapsettomat ette vaan ymmärrä sitä iloa mitä omista lapsista saa, niin matkalla kuin kotonakin."

        Kuulkaapas nyt iloista lapsiperheen arkea elävät! Kaikki ihmiset eivät voi saada lapsia, vaikka haluaisivat!!!!! Minä olen yksi heistä, ja todellakin nyt otti sydämestä, kun noin pahansuovan kirjoituksen joltain vanhemmalta näki!!!! Se, että jollakulla ei ole lapsia, ei välttämättä tarkoita sitä, etteikö hän HALUAISI lasta, voi vain olla lääketieteellisiä syitä siihen! Kyllä minäkin haluasin kokea sen ilon, jonka omista lapsista saa, mutta se nyt vain ei yksinkertaisesti onnistu!!!!! Ajattelepa itse, jos et olisikaan koskaan lasta saanut!!!!

        AJATTELE!!!!!

        En voi joka palstalla ajatella lapsettomia. Tämä palsta on matkalla lasten kanssa ja en ajatellut että täällä pyörii lapsettomia... Sorry vaan. Sen takia kommentoin noin ikävästi koska en ymmärrä miksi lapsettomat tulevat tänne haukkumaan ja ilveilemään kun täällä kysytään neuvoja!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe