mielenkiintoinen rapu?

oinasmääään

mietin tässä, et oottekste ravut aina sellasia haaveilevia, mystisiä ihmisiä? meinaan, et tunnen pari rapua, jotka haaveilee ja on omissa maailmoissaan.

Johtuuko se siitä, et teidät luokitellaa horoskoopissa luoviksi, mysteerisiksi, jokseenkin yliluonnollisiksi (?), oveliksi jne?

Mun tyttöystävä on rapu ja on todella erikoinen ja mielenkiintonen sen takia, että en ikinä voi tietää mitä sen päässä liikkuu ku se on nii, nii... OVELA?

6

1773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marika--

..en voi tosiaan muuta tähän sanoa :D

Itse olen siis nuori rapunainen ja aika pahasti osui kuvauksesi itseeni :)

Vaikka en tarkoin voikaan sanoa, minkä kuvan annan itsestäni ulkopuolisille ja miltä vaikutan, niin kyllä minä olen myöskin tuollainen.

Olen hyvin hyvin hyvin mietteliäs :) Sekä hyvässä että pahassa. Mietin ja ajattelen paljon, myöskin haaveilen. Niistä vain murto-osan sanon ääneen tai paljastan todellisia ajatuksiani ja tunteitani, sillä niin paljon asiaa löytyy!

Tähän täytyy vissiinkin lisätä poikaystäväni kommentit minusta, sen verran lähelle ne osuivat. Jo ensimmäisestä tapaamisesta asti, hän on sanovat vaikuttavan hyvin mielenkiintoiselta, erikoiselta, mietteliäältä, mystiseltä, salaperäiseltä.

Välillä kuulema vaivun siihen erikoiseen katseeseen, mitä hän ei saa mtn selkoa ;) Olen kuulema niin miettiliään näköinen ja samalla salaperäinen ja viekas (?). Mutta ei se mtn sillä siihen tämä mies ainaki jäi koukkuun :)

En voi kylläkään muiden rapunaisten puolesta vastata, mutta itseeni tämä upposi aikalailla, ja olen kieltämättä aika erikoisen mietteliäs ja samalla haaveileva, mutta erityisen mystinen myöskin :)

• hfddadada

minun mystisyys taitaa johtua paremmin skitsofreniasta kuin astrologiasta...

• on sairautena
        hfddadada kirjoitti:

minun mystisyys taitaa johtua paremmin skitsofreniasta kuin astrologiasta...

mielenkiintoinen ja moniuloitteinen. Ehkä se selittää sen mystisyydenkin, mutta varmasti sinun oma luonteesikin vaikuttaa. Toiset vaan ovat salaperäisempiä kuin toiset.

• oikkuri

Nyt en kyllä rapua tunnistanut, ainakaan rapumiestä.Pitkä on taival yhdessä, mutta mitään mystiikkaa tai yllätyksellisyyttä ei ole näkynyt.Paremminkin tylsää ja tarkkaan suunniteltua kaikki.Oma elämänilo tässä menee. On mustis ja haluaa pitää naisen neljän seinän sisällä luoden illuusiota omasta pienestä pesästä, johon ei ulkopuoliset saa tulla sekaamaan. Tai tietenkin saavat hänen tuttunsa, mutta ei ne, joita hän ei tunne (eikä halua tutustuakaan). Takertuva.

• rapumiehesi

nouseva merkki on härkä,niin voipi olla tylsä tapaus :D.kantsii vähän laajemin aatella eikä yleistää jos sulla on tylsä mies niin kaikki ei ole samallaisia.miks muuten olet sitten tommoseen mieheen retkunut,kai se sustakin jotain kertoo ; ).

• eniten rapunaisissa

kuin rapumiehissä. En tiiä miksi tarkalleen juuri näin, mutta itse vesimiehenä ja bi-seksuaalina olen kokenut rapunaiset huomattavasti todella mystisiksi, mysteeriksi, kuin muut.

Et silleen. Rapumiehet on enemmän semmosii kilttejä, rauhallisii jätkii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      45
      5613
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      310
      5446
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      91
      4666
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      69
      2495
    5. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      8
      2155
    6. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      50
      1919
    7. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      16
      1892
    8. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      34
      1875
    9. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      30
      1825
    10. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      83
      1752
    Aihe