Mistä olet onnellinen juuri nyt?

Kemppu -66

On niin monta syytä olla onnellinen.
Itse sain ostettua itselleni hajuvesipullon, jota olen jo reilut neljä vuotta käynyt silloin tällöin haaveilemassa, että kun jonain päivänä.. Ostin sen itselleni joululahjaksi kymmeneksi vuodeksi. Muuta en tarvitse. Ja muistan tämän joulun varmasti aina.
Lisäksi olen onnellinen rakkaista muruistani ja miniänrippusesta sekä vävykokelaasta.

159

20421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puroista

      kasvaa iso virta... Toivottavasti.
      Olen onnellinen, että minulla on ihana ekaluokkalainen tytär, joka kerta toisensa jälkeen yllättää fiksuudellaan. Sellainen vanha sielu kaiketi.
      Olen onnellinen, kun ehdin tapaamaan tänään pikaisesti rakastettuni. Miehen, jonka kanssa tunnen kerrankin olevani "sopiva" - en liikaa sitä tai liian vähän tätä.
      Olen onnellinen rakkaista ystävistäni, joiden kanssa on ilo taittaa matkaa.
      Voisinhan olla kauniimpi, laihempi ja rikkaampi... Mutta en olisi minä - eikä minulla olisi samoja onnen aiheita kuin nyt.

      • bibibell

        Tytär toi itse valikoimansa ja kaatamansa joulukuusen ja se on kaunein mikä minulla on tähän asti ollut (näinhan se tuntuu joka joulu).
        Toinen tytär toi joulukukan ja itsetekemiänsä piparkakkuja jotka maistuivat parhaimmalta kuin koskaan ;). Pojalta sain runokirjan.
        Laitoin jouluruokaa ja kaiki puolisoineen tuntuivat viihtyvän puheen porinaa, naurua, kynttilänloistetta ja taustalla soi hiljaa ystävältäni saamani CD,, Maan korvessa (jukka perko, severi pyysalo,teemu viinikainen).
        En voisi olla tänä hetkenä onnellisempi..


      • BE RICH
        bibibell kirjoitti:

        Tytär toi itse valikoimansa ja kaatamansa joulukuusen ja se on kaunein mikä minulla on tähän asti ollut (näinhan se tuntuu joka joulu).
        Toinen tytär toi joulukukan ja itsetekemiänsä piparkakkuja jotka maistuivat parhaimmalta kuin koskaan ;). Pojalta sain runokirjan.
        Laitoin jouluruokaa ja kaiki puolisoineen tuntuivat viihtyvän puheen porinaa, naurua, kynttilänloistetta ja taustalla soi hiljaa ystävältäni saamani CD,, Maan korvessa (jukka perko, severi pyysalo,teemu viinikainen).
        En voisi olla tänä hetkenä onnellisempi..

        http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,6368.0.html


      • Ihailijanne

    • tänä vuonna

      Halosen tuleva ero tekee koko kansan onnelliseksi.

      • meni

        pieleen mie nimittäin pidän Halosesta.


      • pskat

        onnelliseks ku ei tarttis lukea tollasta pskaa


      • Smiss

        Minut tekee onnelliseksi, että pystyy elättämään perheen ja lapsilla on kaikki hyvin. Olen onnellinen että minulla on työ ja saan palkkaa.


      • Naulan

        kantaan!


      • Kemppu -66

        Mä en ole sun kanssasi samaa mieltä. Olen pitänyt Tarjasta ja hänen tyylistään. Politiikasta minä en mitään ymmärrä.


      • ahdistus ja helpotus
        Naulan kirjoitti:

        kantaan!

        Olen onnellinen, että tajusin, kuinka paha se ihminen oikeasti on. Olikohan se suunnitellut kaiken näin valmiiksi?


    • - D

      Ruokakulho sylissäni. Ja läheiset ihmiset.

    • SUOMEN kansalainen

      Hallitus on paska!

    • tänään mihinkään

      älytömyyteen, kuten esim; klo soi O7 00, tai ois kylmä ja asuis kuusen alla. Onni on muuten pelle, elämä sentään mies

    • on mukavaa

      Uusia asioita kun keksii elämässä se on kivaa. Luovuuskin. Toki omat arvot ovat koko ajan olemassa. Tieto lisää joskus tuskaa, mutta riippuu mitä se on.

      Lämmin koti olisi onnellisuuden aihe, kerrostalossa reistaa ulkolämpötilan mukaan - ne anturit kun on nykyään kerrostaloissa.

    • onnellisuutta tuo ah, niin ihana ihastus! vaikka alkumetreillä ollaankin niin silti tuntuu ettei tämä joulu unohdu!! tää mies on nyt tosi iloinen saamastaan joululahjasta!!

    • Miisa23

      että olen raskaana ! se tekee aika loisteliaax !

      • OLKOON

        Siunausta sinulle ja vauvan alulle.


      • Jan

      • Juntti37

        Tuollaisen tiedon saaminen pikemminkin masentaisi :)


      • polttoitsemurha

        Eli se siitä vapaudesta. Hyvästi baarireissut kavereiden kanssa, hyvästi hiljaisuus, hyvästi rauha.

        Tervetuloa yö valvomiset, tervetuloa vaippavuoret, tervetuloa jatkuva melu ja haju.

        Itse ainakin masentuisin tullaisista uutisista.


      • 1+1=2

        Paljon Onnea sinulle!!!
        Minäkin olen onnellinen,kun tunnen pienten kaksosvauvojen potkut mahassa. Olen myös onnellinen ihanasta esikoisestani.
        Hyvää Joulun jatkoa kaikille ja parempaa ensi vuotta!!! =)


      • Miisa23
        polttoitsemurha kirjoitti:

        Eli se siitä vapaudesta. Hyvästi baarireissut kavereiden kanssa, hyvästi hiljaisuus, hyvästi rauha.

        Tervetuloa yö valvomiset, tervetuloa vaippavuoret, tervetuloa jatkuva melu ja haju.

        Itse ainakin masentuisin tullaisista uutisista.

        MAKUNSA KUULKAA KULLAKI...TUO ON VAA KATEELLISTEN PANETTELUA..MUST ON IHANA PESTÄ TULEVAA PASKA-PERSETTÄ JA PYYHKIÄ PUKLAAVAA NAAMAA..MUA TÄÄ UUTINEN EI TOD MASENNA...MUT ASIA ON ERI TEIÄN KOHAL...VOI MITÄÄ ...


      • ennen..
        Miisa23 kirjoitti:

        MAKUNSA KUULKAA KULLAKI...TUO ON VAA KATEELLISTEN PANETTELUA..MUST ON IHANA PESTÄ TULEVAA PASKA-PERSETTÄ JA PYYHKIÄ PUKLAAVAA NAAMAA..MUA TÄÄ UUTINEN EI TOD MASENNA...MUT ASIA ON ERI TEIÄN KOHAL...VOI MITÄÄ ...

        vauvan syntymää kiinnittää huomiota puhetapaan. Vauvan takapuolta en kyllä missään tilanteessa kutsuisi perseeksi tai kakkaa paskaksi.


      • Kemppu -66
        Jan kirjoitti:

        siunauksiasi ei täällä tarvita.

        Voit aloittaa vaikkapa täältä:
        http://video.google.com/videoplay?docid=-7810993921354002750

        Antaa toisten siunata vaan. Kunhan eivät koko palstaa täytä. Sehän on hieno asia. Siunataan vaikka sinutkin - plim!


      • Kemppu -66
        Miisa23 kirjoitti:

        MAKUNSA KUULKAA KULLAKI...TUO ON VAA KATEELLISTEN PANETTELUA..MUST ON IHANA PESTÄ TULEVAA PASKA-PERSETTÄ JA PYYHKIÄ PUKLAAVAA NAAMAA..MUA TÄÄ UUTINEN EI TOD MASENNA...MUT ASIA ON ERI TEIÄN KOHAL...VOI MITÄÄ ...

        Onnea Miisa, todella!!! On se paljon muutakin. Sitten kun saat ne yhtä isoiksi kuin mulla on, niin muistat enää vain ne ihanat asiat. Jaksamista!
        Jos joskus lueskelet tätä, niin laitahan tietoa kuin menee..:)


    • avaa niin näet

      Olen onnellinen juuri nyt, koska minulla on kohta 1,5vuotias terve keskosena syntynyt taapero. Onnellinen siitä, että mulla on maailman huolehtivin aviomies. Onnellinen mieheni hyvästä menestyksestä työelämässä, viimeisimmästä ylennyksestä. Onnellinen siitä, kun mies on onnellinen. Onnellinen arjesta, tästä hetkestä. Nyt ja aina -toivon mukaan ainakin!

      Niin, ja onnellinen siitä, että syöpääni hoidetaan. Toivon mukaan en tarvitsisi enään kolmatta "ydinjäte hoitoa", ts. radiojodia. Voimia ja jaksamista teille muille syövän tai muun vakavan sairauden kanssa kamppaileville!

      • Kemppu -66

        Sinulla on paljon asioita, jotka ovat hyvin:) Sinne paljon rakkautta!
        Syöpä ei kuulosta ollenkaan mukavalta. Olen pahoillani, että sellaisen olet jostain saanut. Itse aina lohdutan mummeleita sillä, että syöpä ei enää ole sellainen kirosana kuin se oli 15 vuotta sitten - 75% syöpälaaduista pystytään nykyisin joko pysäyttämään tai parantamaan jonkin tutkimuksen mukaan. Se on aika iso prosentti. Itsellänikin on pitkäaikaissairaus kannettavana, joten hieman tiedän mitä on kamppailla sairauden kanssa. Voimia sinulle ja iso hali!! Otetaan päivä kerrallaan ja ollaan onnellisia siitä, eiks niin?


    • SAANUT OTTAA

      Jeesuksen Kristuksen Vapahtajakseen. Silloin on pelastunut, helvetin tulesta ja kadotuksesta ja Taivas paikka on varma.KIITOS JUMALALLE, aamen!

    • Tuo yhdistyksellemme rahaa

      Jo se teki onnelliseksi ja vielä onnellisuus lisääntyy kun rahan avulla saamme paljon hyvää tehtyä todella isolle joukolle!!

      Pelatkaa vaan pelejä, ilman tätä rahaa moni yhdistys kaatuisi!

      Kiitos kaikille pelaajille!

      • Kemppu -66

        En kannata pelaamista, mutta hienoa, että siitä on joillekkin hyötyä. Olisi mielenkiintoista tutustua lähemmin toimintaanne.
        Haluaisin hieman takaisin sukuni rahoja, jotka mummoni aikoinaan peliaddiktina pisti yksikätisiin assalla.


    • Prinsessa 2008

      ...siitä kun tapasin ihanan miehen kesällä.Ja olemme niin rakastuneita...Tämä Joulu on ollut elämäni paras :)

    • hghghg

      naiset. yksinkertaisesti, naiset.

      • tekevät

        lapset,kallein aarre jonka voi saada.


      • Kemppu -66

        Onneksi olkoon. Meitähän piisaa.


    • niistä asioista mitä on -
      onnellisuuttani kohentaisi huomattavasti
      kun saisi tehdä maitotilalla karjanparissa työtä (-kokemusta on-) ja väsyä terveellä tavalla ja
      nukkua - herätä levänneenä ah -

    • saa.........

      onnelliseksi minun pieni koirani se on minulle maailmassa kaikkein tärkein.

    • makea elämä

      häämöttää. Oon pelannu 2 vuotta. Voittoja tulee nykyään siihen tahtiin että ens syksynä en enää töihin mene. ;-)

      • Nimetön

        Onnee vaan sinulle , meinaan sitä tarvitset hurjasti jos luotat vain pokeri voittoihin ja sen myötä uskallat luopua työpaikasta.


      • 515
        Nimetön kirjoitti:

        Onnee vaan sinulle , meinaan sitä tarvitset hurjasti jos luotat vain pokeri voittoihin ja sen myötä uskallat luopua työpaikasta.

        Olen onnellinen koska saan olla Jumalan Lapsi
        ja perillinen,elämällä ei ole mitään tarkoitusta
        ilman Jumalaa.


      • Jeesuksen oma :)

        Onnea menestyksesi johdosta, mutta ethän silti ystävä hyvä, unohda Jeesusta.

        Hän haluaa sinut luokseen Taivaaseen, voitit sitten pokerissa tai et.

        Muistathan rukoilla, Jeesuksen Kristuksen nimessä.

        Kun sinulle tulee vaikeuksia, niin pyydä Häneltä apua. Hän haluaa auttaa jokaista, joka häneltä apua pyytää.

        Älä unohda Jumalaasi.


        Siunausta elämääsi myös tulevalle vuodelle.


      • kuitenkaan

        pokerin hurmoksessa unohda niitä todellisia ystäviäsi tai läheisiäsi koska heitä tulet vielä tarvitsemaan. Joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa. Onnea valitsemallesi tielle.


      • jätetään
        515 kirjoitti:

        Olen onnellinen koska saan olla Jumalan Lapsi
        ja perillinen,elämällä ei ole mitään tarkoitusta
        ilman Jumalaa.

        ne saarnat taas. Jokainen uskoo juuri siihen mihin haluaa vaikka kiviaitaan. Minä kunnioitan sinun uskoasi ja sinua tee sinä samoin kunnioita sinä minua vaikka en niin kovasti uskoisikaan.


      • tai voi tulla

        ahneus


      • Kemppu -66
        515 kirjoitti:

        Olen onnellinen koska saan olla Jumalan Lapsi
        ja perillinen,elämällä ei ole mitään tarkoitusta
        ilman Jumalaa.

        Se on kyllä harvinaisen totta. Vaikken mikään kiihkouskovainen olekaan.


    • -..-

      Usko Jumalaan ja oma perheeni tekee minut onnelliseksi.Ja ne ovat elämäni tärkeimmät asiat.

      • temeteus34

        mut on saannut onnelliseksi se et jossain tuolla on se oikea en ole viellä löytänyt sitä mut onnellisesti etsin sitä nyt


      • arska89

        Usko Jumalaan(siis sellaiseen, jolla on Poika: Jeesus; täytyy muistaa, että uskontoja on erilaisia) ja yksinkertaiset, "pienet" asiat ja rakkaat ihmiset tekevät minut onnelliseksi.

        Lisäksi yksinkertainen elämä, joka ei perustu materiaaliin, tekee minut onnelliseksi.

        Olen aidosti onnellinen, vaikka välillä on ollut synkkiäkin ja uuvuttaviakin päiviä viime aikoina. Onneksi onnellisuus ei ole pelkkä tunne.


      • -..-
        arska89 kirjoitti:

        Usko Jumalaan(siis sellaiseen, jolla on Poika: Jeesus; täytyy muistaa, että uskontoja on erilaisia) ja yksinkertaiset, "pienet" asiat ja rakkaat ihmiset tekevät minut onnelliseksi.

        Lisäksi yksinkertainen elämä, joka ei perustu materiaaliin, tekee minut onnelliseksi.

        Olen aidosti onnellinen, vaikka välillä on ollut synkkiäkin ja uuvuttaviakin päiviä viime aikoina. Onneksi onnellisuus ei ole pelkkä tunne.

        Jeesushan on Jumalan poika.Tärkein käsky on "kunnioita Herraa sinun Jumalaasi ja rakasta lähimmäistä niinkuin itseäsi".Se löytyy Raamatusta.
        Muihin Jumaliin uskovat ovat minun lähimmäisiäni ja siksi minun tulee pyrkiä rakastamaan heitäkin.Sekin tekee onnelliseksi.


    • vapaajamies

      on niin monta syytä olla onnellinen.
      Nyt tulee mieleen seuraavat onnellisuuden osatekijät:

      Minulla on maha täys (ajoittain jopa liian täys:), vaatteita tarpeeksi ilmastoon nähden ja asuntokin on lämmin. Lisäksi asunnossani on sauna ja vesikin tulee ja menee. Myös tili tulee ja menee kuukausittain.

      Olen onnellinen myös siitä, että minulle sopivan vähän tavaraa. Siis 15 paria kenkiä erilaisiin tarkoituksiin, monet arkivaatteet ja parit juhlavaatteet, alusasuja, sukkia, lakkeja, laukkuja, reppuja, suksia kolme paria, luistimet, muita urheiluvälineitä, tietokone,toimiva auto, vähän kalusteita ja ruokailuvälineitä sekä tietysti oma sänky ja siihen muutamat puhtaat lakanat.

      Olen onnellinen erityisesti siitä, että en hankkinut tähän uuteen sinkkuelämääni TV:tä, jolloin ehdin lukea ja ajatella enemmän sekä erityisesti liikkua onnellisena terveestä kehostani nauttien.

      Olen onnellinen kaikista terveistä aisteistani. Niiden avulla voin nauttia elämästä.

      Olen onnellinen terveistä ja onnellisista lapsistani ja lapsenlapsistani.

      Olen onnellinen ajoittaisesta tuskasta,
      jonka jälkeen onni tuntuu entistä paremmalta.

      Viimeisenä onnellisuuden osatekijänä muistin auringon, joka todennäköisesti vielä on radallaan ja lämmittää meitä kaikkia.
      Näkis vaan!

      • Kemppu -66

        Olet mielenkiintoinen. Ja niin paljon aiheita, joista olla onnellinen. Ja kyllä se aurinko siellä on:) Jatkuva auringonpaistekin synnyttäisi hiekkaerämaan..
        Sopivan vähän tavaraa.. Hmmm.. Minimalismia. Hyvä.
        Joko olet mahtanut hommata sen tv:n.


    • että näin

      onnellinen siitä että lopultakin meillä menee hyvin mieheni kanssa.olemme selvinneet kriisistä ja olen rakastunut mieheeni uudeleen taas!ihanaa.

      • Nainen _-

        Toisen ihmisen läsnäolo helpottaa kummasti arkea. Vasta silloin sen huomaa varsinkin, jos sen kumppanin menettää.

        HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!


    • ...että miehelläni on kokonainen viikko lomaa ja voimme viettää aikaa yhdessä perheen kesken omassa kodissa kaikessa rauhassa. :)

      Lälly ja kliseinen vastaus, mutta onnellisin olen läheisistäni. :)

      Onnellista (tai onnekkaampaa...) Uutta Vuotta kaikille!

    • Virya

      siellä mistä se löytyy...

      Mä olen onnellinen siitä, että mä olen mä!

      • Kemppu -66

        Hienoa! Niin minäkin. Ja muista sinäkin sanoa peilikuvallesi aamusella, että "ei ruusu, mutta kukka kumminkin.." :)


    • ööäää

      Kun nukkuu pitkään ja on suklaata ja kahvia aamupalaksi. Ja kun on joku joka välittää.

    • joka lähti baarii

      lähti siis 9 jälkeen lähibaariin aamulla,ja voi että kun oon niin vitun onnellinen!!

      • pukki paratiisista

        Olin onnellinen kun sain nousta vaimon viereltä naineena. Sain laukaista ja helpottaa oloa.


    • Ja aina

      yksi asia vain: usko Jumalan olemassaoloon ja Jeesukseen Kristukseen, joka hänkin oli maanpäällä ja on edelleen tuolla jossain. Olen siitä tyytyväinen.

    • Kotimaani ompi suomi

      Se tekisi minut tosi onnelliseksi jos suomi saataisiin sellaiseen tilanteeseen mitä se oli vielä 70 luvulla. Ei ollut minkäänlaisia pakolaisongelmia eikä venäläiset rynnineet suomeen. Nyt on asiat tosi huonosti ja koskaan niitä ei enää saada takaisin kuntoon. Ne jotka tämän kaaoksen ovat saaneet aikaan, voisivat nyt tulla esiin.

      • A.R

        Halonen ja muut soisiaalitantat.Meinasi unohtua Koivisto,hän sai meille 15000 r....ä!


    • pkr..

      onni on ihanat lapset ja että saa olla terveenä =)

      • Jessen kiduttaja

        Oon onnellinen ku pääsen helvettiin...sitä ennen täytyy kyl kiduttaa jessee eli jeesusta tuota mokomaa petturia :DDD


    • koska vanhempani eivat kertoneet mitään biologian ihmeista ja nyt sitten on kaikenlaisia loisia kun en helvetissksäkään oo pahaa tehny kenellekään ja loisia on jatkuvasti .... ei oo järkee olla ihminen ei oo oikeeen järkee olla mitään elävää ... loiset roikkuu jokapaikassa ...mustekaloja mustia haita ym mustia valaita .... eikö niitä voi sulloa pakettiin jossa niistä ei ole haittaa kenellekään ...

    • Pohjan-Akka

      on kestetty paineet, meitä eivät kaada laineet jne...vaikka ite sanonki. Eli oikeastaan siitä, että laskut on maksettu ja pyykit pesty, puurot keitelty. En ole ratkennut ryyppäämään, enkä tappelemaan edes perunkirjoituksissa. Aika tyytyväinen olen itseeni, TOSIN nykyään on alkanut hiipiä silloin tällöin ajatus: entäs sitten....mitä väliä, mitä kannattaa jne...oon tässä jo niin vanhakin jne. SE ei ole hyvä juttu. Pitäisi säilyttää jonkinasteinen innostus...johonkin.

      Lapset, sukulaiset, ystävät, luonto, kotiseutu, isänmaa ja haaparanta. Lukutaito ja kirjoitustaito. Jonkinasteinen uskokin hjelppaa kiperimmissä mutkissa.

      Hyvää uutta vuotta.

      • Kemppu -66

        Onnea on just noi perusarkipäivänasiat. Itse keittelin eilen viimeisistä vadelmista kiisselin ja hyvää oli.. Kiitos vain enomiehelle ja eukolleen vadelmista. Ollappa isompi pakastelokero.
        On muuten todella tyydyttävää kun saa laskunsa kunnialla maksettua tänä päivänä - kun noita menoja pukkaa niin yllättäviltä suunnilta lähes aina..


    • Jessen kiduttaja

      Uskonto on täyttä kusetusta.piste

      Älkää hyvät ihmiset menkö uskontohihhuleitten mukaan!! :/

      • -..-

        Usko Jumalaan on opettanut minut huomaamaan mikä elämässä on tärkeintä ja myös huomaamaan mistä asioista olen tullut onnettomaksi.Kaikki ihmisethän uskovat johonkin, Ateistitkin siihen että Jumalaa ei ole.


      • JEESUKSEEN KRISTUKSEEN,

        Näin on.Eikä ole Taivaan kannen alla muuta nimeä missä ihminen PELASTUU!


    • yarno

      rakkaus,rakkaus,rakkaus,rakkaus,rakkaus sen oikean ihmisen kanssa!!!!!!!

      • Satua

        Minäkin täällä hehkun siitä lämmöstä ja niistä hymyistä, joita olen saanut. Eipä ole mikään muu samanveroista. Jatkuisi vain tämä olotila ympäristön vaikeuksista huolimatta !


    • Tuulia1955

      Jos tyttäreni ei joisi niin paljon, jos hän ei pissaisi sänkyyn humalassa, jos hän hakeutuisi hoitoon mielenterveysongelmia vuoksi, jos hän ei huutaisi niin paljon, jos hän ei heittelisi ja rikkoisi tavaroitani täällä käydessään. Silloin olisin paljon paljon onnellisempi.

      • iiju

        Rukoilen puolestasi. Sinun ei tarvitse enää syyttää itseäsi tyttäresi käytöksestä.


      • Nou nou man

        Ota yhteys Al-annon ryhmään. Sieltä voit saada tukea.


    • olen jo.

      Olen saanut paljon kaikenlaista. Lapsilleni lahjoja ostettua ja viettää rakkaan perheen parissa rauhallista joulua. Tällä hetkellä olisi yksi pieni asia mikä saisi minut vielä enemmän onnelliseksi. Saisin mieheni kanssa viettää kahdestaan pari päivää. Ei tarvitsisi laittaa nukkumaan ja valvoa lasten takia yöt. Saisi hetken aikaa vain olla tekemättä mitään. Yritimme kyllä että joku olisi ottanut lapset viikonlopuksi mutta kuka nyt kuutta lasta ottaisi. Kyllähän näitä vanhempia lapsia aina joku ottaisi mutta ei näitä kolmea vaippaikäistä. Se vain piristäisi niin kummasti kun ei olla miehen kanssa saatu olla kahdestaa milloin lie viimeksi.

    • onnelli _ seksi

      läskisoossi,lanttulaatikkoja mämmi TUO ENSIN
      MAINITTU

      • Kemppu -66

        Siis läskisoossi. Vähissä ne on sinunkin ilonaiheet. Syö välillä jotain muutakin.


    • hermot lepää

      kiva ku aukasee telkun ei ensimäisenä näy Vanhasen tai Kataisen pärstä

      • Pohjan-Akka

        Silloin minun köyhässä, peräpohjalaisessa lapsuudessani, kun lehdenkin avasi (Paikallinen "Sontasiioni") aina siinä oli vähintäänkin yhdellä sivulla PAAVO VÄYRYSEN naama. Yleensähän se oli jo etusivulla, myöhemmin tuli ne kahvimainokset etuflemehrin. Mitä meillä oli ennenkuin oli Paavoa Minä kysyn vaan...

        Ja silloin kun oli vielä tämä yle-maksu maksettava ja tv.n avasi, siellä oli aina tämä PAAVO LIPPOSEN pärstä.

        Luoja varjelkoot...


    • "rakkaani kanssa"

      Ei mitään loistoa, on vain hetki ja hiljaisuus.
      Hän lähellä, ei suorituksia on hetki ja opittu että elämä on juhlaa sittenkin näin. Oppia voi rakastamaan vaikka kiire ja häslääminen meinaa viedä voiton. Onneksi on hän rinnallani.

    • ihanasta pojastani

      kun häntä katsoon luuleen olevani maailman onnellinen nainen. vaikka tosita ollan yritetty 3v tämä on maailman ihanin lahja minulle kun edes 1 lapsi on.

    • eeeeeeeef

      on helppoa kun on rahaa, ei tarvi joka sentin menoa murehtia.

    • niin hyvin

      huh huh

      • eteen

        kaipaan niin seksiä 44v


    • tyröstäni ja eläimistäni

      Otsikko jo kertoo...mä olen onnellinen omasta rakkaastani, tyttärestäni ja eläimistäni. Muuta en tarvitse. Toivottavasti onneni pysyy...koskaanhan ei tiedä mitä tapahtuu.

    • terhituuli

      Mulla on maailman ihanin joulu. Perheen keskellä ja oma ihana avomies rinnalla. Eilen saunassa hän pyysi mua kanssaan kihloihin ja päätettiin yrittää lasta. Toivottavasti jokin ylempi voima suo meille lapsen. Mulla ollut niin vaikeita menneitä vuosia ja nyt vihdoin on rauha itseni ja maailman kanssa. Onnekasta ja ihanaa joulua ihan kaikille!

      • Suomalaien mies

        Usko kolmiyhteiseen Jumalaan tekee minut hyvin onnelliseksi. Sen mukana tulee kaikki muukin mitä tarvitsen. Kiitos ja Ylistys ja Kunnia Hänelle joka oli, joka on ja tuleva on, Jeesus Kristus !


      • Nimetön
        Suomalaien mies kirjoitti:

        Usko kolmiyhteiseen Jumalaan tekee minut hyvin onnelliseksi. Sen mukana tulee kaikki muukin mitä tarvitsen. Kiitos ja Ylistys ja Kunnia Hänelle joka oli, joka on ja tuleva on, Jeesus Kristus !

        hyvä valokuva

        http://www.flickr.com/photos/33455087@N03/3138333432/sizes/o/


    • ...

      Kun mulla on mukava perhe ja koti ja paljon kavereita

      • Kemppu -66

        Älä koskaan unohda niitä sitten kun maailmalle lähdet:)


    • herra 53

      Onnea on kun sa kustua kunnolla pitkästä aikaa.
      Ymmärrätte vielä joskus.

    • PIERUKINKKU

      KINKKUPIERU

    • Onnenpekka.

      Tulen onnelliseksi alkoholista ja huumeista, sekä muiden ihmisten epäonnistumisista ja kärsimyksistä.

      Erityisen onnelliseksi tulen, kun näen nälkiintyneitä afrikkalaisia töllöstä. Myös erinlaiset sodat ja luonnonkatastrofit lämmittävät sydäntäni suuresti.

      • KUMMAJAINEN XXX

        SÄÄLIKSI KÄY MUTTA SÄÄLIKIN ON SAITAUTTA MUTTA EI KOVIN VAKAVAA


      • TÄNNE !!!!!

        NIIN, www.kan.fi


      • Onnenpekka.
        TÄNNE !!!!! kirjoitti:

        NIIN, www.kan.fi

        Työnnä nuo kristilliset arvosi leveään persreikääsi.
        Kun nautin päihteistä, niin se ei tarkoita, että olisin ongelmakäyttäjä!

        Hihhulit on massaidiootteja!


      • ensin epäilin
        Onnenpekka. kirjoitti:

        Työnnä nuo kristilliset arvosi leveään persreikääsi.
        Kun nautin päihteistä, niin se ei tarkoita, että olisin ongelmakäyttäjä!

        Hihhulit on massaidiootteja!

        onx se kivaa tutkia persereikiä


      • -muuten pervo
        Onnenpekka. kirjoitti:

        Työnnä nuo kristilliset arvosi leveään persreikääsi.
        Kun nautin päihteistä, niin se ei tarkoita, että olisin ongelmakäyttäjä!

        Hihhulit on massaidiootteja!

        Saattaa tuo päihteiden käyttö aiheutta sinulle kiinnostuksen persereikiin


      • Onnenpekka.
        -muuten pervo kirjoitti:

        Saattaa tuo päihteiden käyttö aiheutta sinulle kiinnostuksen persereikiin

        Kyllä se perseeseen vetäminen on mukavaa vaihtelua, jota suosittelen sinullekkin. Itse saat päättää vedätkö miestä vai naista reppuun.


    • Minä olen onnellinen kihlatustani ja yhteisestä elämästämme...tulevaisuudesta joka onn täynnä mahdollisuuksia...Rakkaus on ihmeellinen asia..ihmeellistä mitä se voi ihmiselle tehdä...minut se on muuttanut kokonaan..

      • Miisa23

        kysyn iha vakivassani..mua kiinnostaa millanen olit ennen ja nyt muutoksen jälkeen ...ja mitä ihmeellistä sun meilestä rakkaudessa on ???


    • LOMITTAJA Z

      Oli kaksiviikkoa lomalla ja minä sain olla ilman p a kiva ku tulit

    • minä vain

      Olen onnellinen toimivasta ja luotettavasta parisuhteesta ,mitä muuta ihminen voisi elämältään edes pyytää?

      • joka sulta ilm.

        puuttuu eli :www.todistajat.net


    • sannuli

      IHANASTA 2,5V POIJASTANI JA JOS SAISIN VIELÄ LÄHEISYYTTÄ POIKANI ISÄLTÄ ELI MIEHELTÄNI.
      MUT ONNEKS ON NOIN IHANA POIKA.

    • viimeinkin

      Olen onnellinen viimeinkin saadusta avioerosta. perhe pääsi eroon juoposta äidistä. Ainakin toistaiseksi. Se on paras joululahja kaikille.

      • joulupukki

        Olen onnellinen kun pääsin eroon juoposta aviomiehestä kaksi vuotta sitten. Nyt vietin onnellinen joulu uuden miehen kansa ja pokani saa raitis joulu ja onnelisen äidin :)


    • erilaista

      Vuoskymmenten myötä on tullut toive joka pätee nytkin:Mielenrauha,ei muuta.

    • timjes

      Pimppii ku saa panna 2 tunttii ja nuolla myös se on hienoooooooooooooo

      • ketunsyötti

        Dream on.


    • Iiju 777

      Olen onnellinen, kun ihmissuhteissani on rakkautta ja ne kestävät. Olen onnellinen saamastani mielenrauhasta terveydestä ja ennekaikkea että saan uskoa Jeesuksen. Hän takaa että iloni kestää yli kuoleman rajan.

      • onnellinen...

        Minä olen onnellinen terveydestä ja luonnosta.


    • Aerial in the sky

      Ehdottomasti.
      Teini-ikäisen tytön paras joulu synttärilahja :)

    • koska hän

      on niin kiva!

    • raha saisi onnelliseksi täm...

      ei ole onnellisuuden aiheita..välinpitämätön mies jonka perhe vihaa mua, idioottikissa ja typerä rakinretale..
      joulukin meni vituilleen kun tyhmä menin mutsille.
      olisin ÄÄRETTÖMÄN ONNELLINEN JOS SAISIN HEMMETIN ISON TUKUN RAHAA KOURAANI!!!jättäisin miehen, unohtaisin elukat ja alkaisin elämään sitä omaa elämääni ilman idiootteja kahlitsemassa sitä.

    • nainen 25

      olen onnellinen siitä että teetin abortin, sillä lapsella oli kehitysvamma.uusi yritys ens vuoden puolella, jos nyt tulisi terve lapsi=)

    • Olen onnellinen pienistä hetkistä, rakkaan ihmisen hymystä, ahdistuneen ystävän naurahduksesta, rakastavan ihmisen lämmöstä, tuttavan tussahduksista, oman kullan olemassa olosta ja välittämisesta, sekä pienistä unelmista ja toiveista.

    • Fuyu

      Kun sain joululahjaksi akustisen kitaran.. olen jo kauan haaveillut että osaisin soittaa kitaraa.. :) olen myöskin onnellinen kaikesta siitä mitä minulla on.. vaikka ylläkin se oma kulta puuttuu.. tämä asia joka puuttuu vielä elämästäni kaivertaa joskus, mutta siitä huolimatta olen onnellinen..

      • Kemppu -66

        Jokohan tämäkin onnellinen on oppinut soittamaan kitarallaan?
        Muistan sitä aikaa kun mekin teininä saatiin soittimia. Se oli tosi hienoa aikaa. Jos siihen aikaan olisi ollut tyttöbändejä olisin luultavasti ollut Remu. Olisi ollut hienoa paukuttaa rumpuja ja laulaa.


      • Fuyu_
        Kemppu -66 kirjoitti:

        Jokohan tämäkin onnellinen on oppinut soittamaan kitarallaan?
        Muistan sitä aikaa kun mekin teininä saatiin soittimia. Se oli tosi hienoa aikaa. Jos siihen aikaan olisi ollut tyttöbändejä olisin luultavasti ollut Remu. Olisi ollut hienoa paukuttaa rumpuja ja laulaa.

        ... joululahjaksi, jonkin verran on tullut treenattua kitaran soittoa mutta enhän mä tässä ajassa vielä osaa.. tämä vaatii oman aikansa.


    • argument

      Vain yksinäisyys saa onnelliseksi.

      That's right

      Se saa minut haluamaan tappaa itseni..
      ainakin jouluaika on kamalaa.

      • ROsej***

        perhe jos olisi oma lapsi ja silleen sais onnelliseksi mutta sitä ei ikinä tule ja se siitä!
        T:lapseton ja perheetön


    • kaikesta

      ..olen niin onnellinen kun joulu mieheni suvun luona on ohitse..vieläpä iloisesti;) Olen onnellinen että kutsumamme joulun vietto toi välien selvittelyn veljien välille..olen onnellinen että lapset saivat serkusten kesken ihenan joulun, pukin, mäen laskun, ruuat ja hyvän mielen.. olen onnellinen että siskoni sai pitää miehensä ja lapset isänsä.. olen onnellinen että itsekin olen vielä 10v päässä elossa(ehkä tilastot) ja kukaan ei tiedä vaan voin vain valaa toivoa kaikkiin muihiin ja rakastaa niin pirusti..
      ja nyt kun olemme vain keskenämme mietin kuinka kertoisin teille just niille rakkaimmille eli miehelle ja lapsilleni..oikeasti elämässä voi sydän joskus pakahtua ja odotettu ikävä voi olla jäätävää, mutta pakko jaksaa pyhien ohi..ai että miten voi olla ihmismielelle vaikeaa olla hiljaa ja surra omaa kohtalooaan pilaamatta rakkaitensa elämää.. mutta eikai elässä auta kuin selvitä..toivon haleja kaikille..

      • Kemppu -66

        Mitähän sulle kuuluu nyt, joka olet tämän kirjoittanut. Jotenkin jäi vähän ankea fiilis kirjoituksestasi. Kaikki ok, onko?


    • onnellinen..

      ja erittäin kiitollinen siitä, että pitkän yrityksen ja keskenmenon jälkeen olen viimeinkin raskaana kohta jo loppusuoralla. Olen onnellinen myös ihanasta miehestäni ja perheestäni sekä siitä, että olemme kaikki terveitä.

    • nainen 51

      kun mies sanoo sanoo sen viimeisen sanan

    • nuori morsian

      Olen erittäin onnellinen nyt. Paljon on vastoinkäymisiä ollut elämässä ja huonojakin aikoja. Nyt elämä hymyilee. On ihana mies, toimiva parisuhde, kaunis pieni asunto, terveyttä on niin paljon, että pärjää. Vauva on tulossa ja onni kukoistaa. Kaikki on ihanaa, realistisen ihanaa. Liian onnellinen ei kannata olla, silloin tippuu ja korkealta, mutta hyvistä asioista saa silti iloita ja olla onnellinen aiheesta. Pienistä iloista se onnellisuus koostuu.

    • Onnellisuuden

      Olisin onnelinen jos saisin rakastavaisen , tunteellisen , ymmärtäväisen miehen rinnalle. Lapset on jo muuttaneet kotoa pois

      • Kemppu -66

        Oletko tehnyt asialle mitään? Vai vaanitko postipoikaa?


    • wolf

      jos olen rakastunut, se auttaa jaksamaan nii kauan kun olemme yhdessä,se tekee mut aina onnelliseksi, sillo eimee mikkään pielee koska se on se rakkauden voima.

    • indifferent

      Siitä en ainakaa ole onnellinen että eräs nainen leikkii tunteillani... voiko oikeesti olla onnellinen.. vai tekeekö joku esine sinut onnelliseski?

      • 8kyt vuotta

        ei ihminen osaa olla talaisena akana mistään onnellien,lama ja epätoivo aivan ovella.
        inhoan teeskenteliöitä.


      • Kemppu -66
        8kyt vuotta kirjoitti:

        ei ihminen osaa olla talaisena akana mistään onnellien,lama ja epätoivo aivan ovella.
        inhoan teeskenteliöitä.

        Tuletko onnelliseksi siitä, että inhoat teeskentelijöitä?
        Vaikka onkin epätoivoa, on kuitenkin pieniä asioita, joista voi olla onnellinen. Mä olisin ainakin noilla ikävuosilla onnellinen, että osaan käyttää nettiä:)


    • onnenhetket

      tämä oli erään taiteilijan idea. Nautin hyvistä yöunista tai ainakin heräämisestä sellaisten jälkeen, kauniista musiikista, hyvästä ruoasta, siitä, että ihmiset voivat hyvin, siisteydestä, joulukuusesta, kahvilasta, mielenkiintoisista ajatuksista, tarinoista, kirjoista ja elokuvista, tasapainosta, oivalluksista, vähemmän siitä, jos huomaa itsessä korjaamista, matkoista, suunnitelmista, kun on saanut työn tehtyä, saunasta, kuntosalista, suurin onni on rakkaus, kun ei olisi epäkypsä tai epävarma, rakastan vapautta ja varmuutta

      • tulisin onnelliseksi

        olisi se, jos eräs läheinen kuuntelisi mitä sanon ja antaisi joskus arvoa ajatuksilleni. Nautin seurasta, joka ei dominoi liikaa. Haluaisin myös itse olla sellainen järkevä ja vaatimaton.


      • yhden ihmisen
        tulisin onnelliseksi kirjoitti:

        olisi se, jos eräs läheinen kuuntelisi mitä sanon ja antaisi joskus arvoa ajatuksilleni. Nautin seurasta, joka ei dominoi liikaa. Haluaisin myös itse olla sellainen järkevä ja vaatimaton.

        koska on pakko. Sitten olen onnellinen.


    • maikkuliinihöpö

      kuuma ruoka.... palaa suu

    • prantti

      Oma vaimo

    • StippaS

      Nyt tismalleen tällä siunaamalla hetkellä olen onnellinen r a u h a s t a & y k s i n ä i s y y d e s t ä :))))))))))))))))))))))))))) Ei tätä kauan kestä vaan voihan poijjaat miten tekee eetvarttia :D Vielä illalla menen huitomaan liikunnan merkeissä combattiin niin loputkin osat naamavärkistä kääntyvät taas ylöspäin :D

      • Kemppu -66

        Sinä ainakin osaat nauttia elämästä:) Ihana nuori ihminen:)


    • Onnenpapana

      Onko onnellisia ihmisiä vielä maailmassa?

      • Kemppu -66

        Ilmeisesti ei enää.. Ne on tapettu sukupuuttoon tällä ketjulla.
        Itse olen muuten tosi onnellinen, että jaksoin kahlata koko ketjun läpi vaikken kaikille vastannutkaan. Mutta kaikille silti tosi iso hali!!
        Vähän tökki kone pahasti muutamassa kohdin, mutta sain kuitenkin kaikki luettua.
        Hyvät jatkot!..:)


    • Kemppu -66

      Olen tänäänkin onnellinen, tosin hieman surumielinenkin. On syntymäpäiväni. Päivä jona vanhenen taas virallisesti. Heti aamusta pukkasi tekstaria ja soittoa. Veljeni leijonamielet ja isä ne siellä halusi muistaa..
      Taian mennä maate ja nukkua koko päivän pois. Nyt on vähän sellainen fiilis. Otan mukaani Viisikkokirjan ja muistelen lapsuutta vaikka.. Ostin sen kirjaston poistokirjoista muutamallakymmenellä sentillä.
      Jossain palstalla minua sanottiin tomeraksi. Nyt olen kyllä kaikkea muuta. En viitti. Laiskottelen.Mutta olen onnellinen siitäkin, että saan sen tehdä jos niin haluan..
      Kiitos kaikille, jotka ovat halunneet lukea tajunnanvirtsaani. Melkoinen lukijamäärä.
      Heitelkäähän niitä pieniä onnenpapanoita tänne jatkossakin.. Tulen iloiseksi, kun luen muiden onnenkantamoisia. Tiedän, että silloin palsta ei ole ollut turha.

    • onnellinen eukko vm.65

      Olen onnellinen, koska unelmani alkavat toteutua. Ja tuntuu, että jokin kohtalonomainen vie eteenpäin. Pääsin siihen kouluun mihin halusinki. Sitten työpaikka ilmestyi kuin tyhjästä, erään ystävällisen ihmisen avustuksella. Raha riittää enemmän kuin osasin toivoa. Ainoa mikä vähän tökkii on se, ettei ole sitä parisuhdetta. Mutta jos se kohtalo tönäisisi senkin eteeni niin, sitten olisi jo kaikki mitä voi toivoa.

    • Särkynyt enkeli

      En ole onnellinen tällä hetkellä muusta asiasta kuin vaan omasta koirastani se on mulle kaikki kaikessa ja tua mulle onnea kun se tulee lähelleni ja saan rapsuttaa sitä ja helliä eli halia.Tiedän et koirani on onnellinen kanssani ja minä hänen kanssaan. :)Muuta en juurikaan kaipaa tällä hetkellä.

    • Tyttö Oulusta

      Olen onnellinen siitä, että olen päässyt useamman vuoden jatkuneesta huonosta parisuhteesta pois, tavannut uuden miehen joka kohtelee minua hyvin ja joka rakastaa minua aidosti.
      Lisäksi olen saanut opiskelupaikan, mukavan asunnon ja kesätyöpaikan.
      Lisäksi minulla on ihana perhe (äiti,isä ja sisko) jotka tukevat minua kaikessa.


      Olen onnellinen ! :)

    • onnellinen...

      koska työpäivä kohta loppuu ja pääsen taas viikonlopuksi oman puluni luokse :)

      • onnellisuuden

        tunteen antaa mulle tällä hetkellä se että sain vihdoin töitä! :) jee


    • olen siit

      tällä hetkellä muutamastakin syystä. Sain keväällä heti opisk. lukuvuoden päätyttyä kesätyöpaikan johon oli kymmenittäin hakijoita, mutta minä pääsin sinne ainoona kesätyöläisenä, heti haastattelussa. Eikä työ ole ollenkaan hullumpaa.

      Toisekseen olen todella onnellinen ja jopa yllättynyt, että suhde kaukaiseen opisk. paikkakunnan mimmiin on säilynyt vaikka emme ole edes nähty kevään jälkeen kertaakaan. Tässä mitataan aito kiinnostus...

    • uusi elämä

      Olen onnellinen muutamasta uudesta tuttavuudesta joiden kanssa koin ennennäkemätöntä yhteenkuuluvaisuuden tunnetta muutaman päivän yhdessä olon aikana, ja tunne jatkuu nyt jo erottuammekin. Tippa pyrkii linssiin kun on niin ikävä heitä.

    • olen toipunut

      erosta ja valmis menemään elämässä eteenpäin sekä löytämään sen mulle oikean miehen:)

      • onnellinen siitä

        että minä ja läheiseni olemme näinkin terveitä, sairauksia on ollut niin paljon viimevuosien aikana. Olen onnellinen kun saan elää kuten tahdon, kelloon tuijottamatta, mutta silloin tällöin saan tehdä töitä mukavassa paikassa. Kaikista onnellisin olen päivittäin, kun saan syödä päivän hyvän aterian ja uppoutua omiin ajatuksiini ja kuunnella hyvää musiikkia. Moneen asiaan olen itsessäni "tyytymätön", mutta olen onnellinen tietyistä asioista itsessäni, kuten hyvästä/kiltistä luonteestani ja melko terävästä pääkopasta. Olisin vieläkin onnellisempi, jos rakas sukulaiseni asuisi lähempänä ja jos tapaisin herra oikean, jonka kanssa taiteilla elämää yhdessä. Ja jos pystyisin lopettamaan tupakoinnin kokonaan. Ja ehkä myöhemmin elämässä saisin kokea äitiyden ihmeen, nähdä lapsen kasvavan järkeväksi ja hyväksi ihmiseksi.


    • onnea muuallakin löy

      Siitä kun muutin kauemmas, niistä ihmisistä jotka olivat vuosikausia pahoittaneet mieleni käytöksellään ja sanoillaan/teoillaan, vaikka olen ollut AINA aito ja herkkä ihminen, niin he eivät nähneet sitä.. Monesti minua loukattiin herjaamalla minua tai muuten kiusattiin/sorrettiin. Olen nyt onnellinen, kun ei tarvitse enää koskaan kohdata heitä.. Olen nyt lähellä OIKEITA ystäviäni ja se riittää.... Olen nyt onnellisempi....

    • Kiitos :)

      Eläinlääkäri pelasti koirani hengen kahdesti. Luulin jo taas menettäväni palan sydämestäni..

      Joten kiitos ammattitaidosta!

      • ........

        Onnellinen omasta kodista, ystävistä, ja vanhemmista, jotka on läsnä! Ei voisi asiat paremmin olla!


    • miekkonen-

      autooni uuden osan englannista ja autoni toimii nyt kuin unelma ja tänään surfailin tuolla Googlen Street Viewissä ja siellä oli minun autoni eräällä parkkipaikalla :).
      Niin ja huomenna saan astianpesukoneeseenikin uuden venttiilin ja astiat puhtaiksi.

    • Nature75

      Mukavasta työstä.

    • ffddd

      Olen onnellinen siitä että saan olla oma itseni ja elämäni on helpottamassa parempaan päin. Ja ostin juuri
      uusimman supernaturalin tuotankokausiboxin jota menen tästä katsomaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe