HOI heinolalaiset tunneteko te...

Tyttö täällä jossain

Marko Karjusta? ööh täl hetkel kai 21v?? sil on 4? veljee yks on jani.. ja hyvä kaveri oli ainaki joskus petteri.. vai onko se jo tappanu ittensä? toivottavasti ei! jos joku tuntee/tietää ni ilmota tänne!

17

2998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jioj

miks sä sellasta ällötystä kaipaat??

• Tyttö täällä jossain

tuli vaan mieleen et miteäköhän sillekki nykyään kuuluu, ku en oo kuullu siit sen jälkee ku se lähti inttiin

• HEINOLA
        Tyttö täällä jossain kirjoitti:

tuli vaan mieleen et miteäköhän sillekki nykyään kuuluu, ku en oo kuullu siit sen jälkee ku se lähti inttiin

Pistin sitä kuontaloo jokin aika sitten kun karju kerran liikaa. Kun soittaa poskea, poskeen alkaa koskea.

• eräss

oli mun luokalla amiksessa en tiedä mitä nykysin
      hommailee

• tyhmä

jätkä. joo, tunnen valitettavasti. oltii samal riparil, eli on onneks jo aikaa ja en oo nähny sen jälkee. en oo jääny kaipailee, ootsä jääny?!?

• Tyttö täällä jossain

ei kyl mun tietääkseni käynyt amista, tai lopetti sen kesken?

• TIIKERI86

joo tunnen oon seurustellut sen pikkuvelin janin kaa....

• Tyttö täällä jossain

Jani oli sillon ainaki ihan jees tyyppi ku sen kaa juttelin..

• marko

olen etsimäsi marko heinolasta ja tahtoisin tietää kuka oikeen oot? ja mulla on 3 pikkuveljeä... tiedän että viesteistäs on jo aikaa mutta kuulin vasta nyt kaverilta että mua on joku ettiny täällä...

terv. marko

• Tyttö täällä jossain

siis ihan oikeesti oot marko? petri?, sami? ja jani sun veljes? Mitäs sulle kuuluu?

• marko
        Tyttö täällä jossain kirjoitti:

siis ihan oikeesti oot marko? petri?, sami? ja jani sun veljes? Mitäs sulle kuuluu?

marko ja mun veljet on sami, petri ja jani. eipä mulle kummalisempaa... ois kuitenki aika kiva tietää, että kelle nyt sit kuulumisiani kerron... lähetä mulle sähköpostia osoitteeseen [email protected] ni ei tarvi kaikelle kansalle kertoa...

• Tyttö.........
        marko kirjoitti:

marko ja mun veljet on sami, petri ja jani. eipä mulle kummalisempaa... ois kuitenki aika kiva tietää, että kelle nyt sit kuulumisiani kerron... lähetä mulle sähköpostia osoitteeseen [email protected] ni ei tarvi kaikelle kansalle kertoa...

lähettäisin kyllä mailia jos tuo osoite vaan toimisi

• marko
        Tyttö......... kirjoitti:

lähettäisin kyllä mailia jos tuo osoite vaan toimisi

kirjoitusvirhe, osoite on [email protected]

• lada2107

no mä en tunne varsinaisesti markoa mutta janin samin ja PETRIN tunnen hyvin asu ennen tommolassa muutti jyränköön en oo nähny sen jälkee!#

• Ha haa

Olet aivan loistava esimerkki heinolalaisesta. Muutama vuosi sinne tai tänne, ei niin väliä. :)

• 11+19
        Ha haa kirjoitti:

Olet aivan loistava esimerkki heinolalaisesta. Muutama vuosi sinne tai tänne, ei niin väliä. :)

ei kai se niin tarkkaa ole, kun ei sekään onko se jarkko, jani tai sami.. voihan se olla ihan hyvin myös ville tai paavo, tommi, väinö, jaana, lissu tai kuka tahansa. tumma, vaalee, hoikka, laiha, lihava, läski.

• Ruosterispa
        11+19 kirjoitti:

ei kai se niin tarkkaa ole, kun ei sekään onko se jarkko, jani tai sami.. voihan se olla ihan hyvin myös ville tai paavo, tommi, väinö, jaana, lissu tai kuka tahansa. tumma, vaalee, hoikka, laiha, lihava, läski.

Niillä oli joskus kaveriki,asko.
        yhtä puupää ku nääkii velloset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1189
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      332
      664
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75