Mikä voisi olla vikana kun keskuslukitus ei toimi kauko-ohjain avaimenperästä.
Kauko-ohjain on varmasti kunnossa eli vika täytyy olla jossakin muualla.
Avaimella lukosta kääntämällä kaikki ovet toimii normaalisti.
Keskuslukitus reistailee
6
3506
Vastaukset
- tiedät et
kauko-ohjain on varmaan kunnossa
- Voyager 2,4 vm-99
Minulla on kaksi kaukosäädintä, jotka ovat molemmat toimineet ja nyt ei toimi kummallakaan.
Siitä päättelin että vika olisi jossakin muualla. - ...---
Voyager 2,4 vm-99 kirjoitti:
Minulla on kaksi kaukosäädintä, jotka ovat molemmat toimineet ja nyt ei toimi kummallakaan.
Siitä päättelin että vika olisi jossakin muualla.huolimatta avaisin ja putsaisin niistä kaukosäätimistä ne piirilevyssä olevat kontaktipinnat ja ne nappulat jotka siihen koskettavat. Oletko käyttänyt säännöllisesti kumpaakin kaukosäädintä vai onko toinen vain varalla. Jos on toinen vain varalla, niin on mahdollista, että on hiipunut aiemmin eikä nyt sitten enää toimi kun tarvitsisi. Jos ei nämä auta, niin sitten saattaapi tulla kalliiksi. Yleensä noita keskusyksiköitä ei pysty korjaamaan eikä vanhoihin (yli 2vuotta) saa enää uusia edes merkkihuollosta. Jos kerran toimii avaimella kannattaa harkita tarvikeohjausyksikön asentamista.
- Juty
...--- kirjoitti:
huolimatta avaisin ja putsaisin niistä kaukosäätimistä ne piirilevyssä olevat kontaktipinnat ja ne nappulat jotka siihen koskettavat. Oletko käyttänyt säännöllisesti kumpaakin kaukosäädintä vai onko toinen vain varalla. Jos on toinen vain varalla, niin on mahdollista, että on hiipunut aiemmin eikä nyt sitten enää toimi kun tarvitsisi. Jos ei nämä auta, niin sitten saattaapi tulla kalliiksi. Yleensä noita keskusyksiköitä ei pysty korjaamaan eikä vanhoihin (yli 2vuotta) saa enää uusia edes merkkihuollosta. Jos kerran toimii avaimella kannattaa harkita tarvikeohjausyksikön asentamista.
Hei!
Oletko itseasentanut sen järjestelmän? Jos on auton alkuperäinen niin kannattaa katsoa autosi ohjekirjasta apua uudelleenohjelmointiin, jos siihen on mahdollisuus.
Itselläni on seat toledo -98. Eilen lopetti kauko lukitus toimimasta, joten vaihdoin aluksi paristot, mutta vika ei korjaantunut.. Ei tapahtunut mitään aivan sama kumpaa nappia painoin... Luin sitten huoltokirjasta, että jos olen painellut niitä nappeja liikaa kun olen ollut pois autoni läheltä niin autossasi olevan yksiön ja aivaimessa olevat koodit eivät enään toimi, jolloin eivät ovetkaan aukea.
Seat Toledossa -98 vika korjaantui onneksi näin..
1. Laita avain virtalukkoon ja laita virrat päälle enintään 5 sekunniksi.
2. Ota avain pois virtalukosta.
3. Sinulla on 20 sekunttia aikaa ohjelmoida avain/avaimmet. Paina 2 nappi (lukitus nappi pohjaan).
4. Pidä 2 nappi pohjassa ja paina 1 nappia (avaus nappi) kolmekertaa.
5. Löysää 2 nappi pohjasta, jolloin valo avaimmessasi vilkuu 5 kertaa.
6. Laita avain virtalukkoon ja virrat päälle ja odota yli 5 sekunttia.
Tällä systeemillä sain itse kauko lukituksen toimimaan.
- asentaj33
Vaihda..
- Voyager 2,4 vm-99
Kiitoksia hirveesti hyvistä ja asiallisista neuvoista.
Vika oli todellakin vain pattereissa vaikka en meinannut uskoa. Molemmista olivat menneet tyhjiksi lähes saman aikaisesti.
Auto toimii kuin unelma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244756- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483155- 542677
- 2062641
- 522615
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522348
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081559