Olemme hankkimassa chihuahuan pentua mutta olen allerginen koirille
ottaisimme lyhytkarvaisen
olen ollut tekemisissa monen koirankanssa eikä koskaa ole tullut mitään pahoja allergia reaktioita ei koskaan, paitsi kun oli pieni n. 6-7 vuotta sitten minulla oli kova allergia mutta ihankuin se olisi lieventynyt. pystyn olemaan hyvin mummini koirankanssa eikä koskaan tuli mitään ellen koske käsilläni naamaan niin saattaa tulla näppylä.
mutta kannaattaako koira hankkia?! :(
haluisin todellatodella paljon.. eikö olisi mitään lääkkeitä jotka auttaisivat päivä päivältä?! :( :(
Mitä ehdotatte? Kaikki vastaa :)
jepajeejee-
1
371
Vastaukset
- Yksi vain
On ihan eri juttu olla tekemissisä koiran kanssa silloin tällöin kuin ihan jatkuvasti. Pikkukoiraa et voi edes majoittaa ulos. Lisäksi olet sen ikäinen että tulet muuttamaan koiran elinaikana opiskelukämppään. Vain harvoihin saa viedä eläimiä ja käytännössä koiran ja opiskelun yhdistäminen on vaikeaa. Kuka hoitaa koiraasi pitkien päivien aikana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769