kuinka ihastunutkaan olen sinuun, odotan vain, että näen sinut pian mahdollisimman pian uudestaan. Miten reagoisisit jos pyytäisin sinulta puhelinnumeroa tai lähtisit joskus kahvikupposelle kanssani. Minusta tuntuu, että meillä olisi paljon juteltavaa.
Voi luoja
Ihaihaaihastunut
5
995
Vastaukset
- otettu ja
iloinen ;] ..se toisi piristyksen päivääni, ja ehkä elämäänikin!
- aaaahiihhastuunuttt
Tulisin ihan oikeasti todella iloiseksi ja onnelliseksi.
- täällä.
Pitäisköhän laittaa s-postia? En kyl ikinä kehtaa laittaa omalla nimellä. Miks se on sitä vaikeempaa mitä suurempi vetovoima?
- tästä!
Minäpä siirryn unten maille haaveilemaan siitä että eräs miespuolinen tekisi juuri tuon.
Jos yks erityinen nainen niin tekisi, saisin tälle mun olemassaololle edes jonkinlaisen syyn.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225546
- 715208
- 994285
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753670Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603308- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582059- 451917
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733