Kauppojen sunnuntaiaukiolot

JOOXX

hei!

osaisko joku kertoa onko Riikassa (vaate)kaupat sunnuntaisin auki? tai jos ei oo ni mitä ohjelmaa tai paikkoja suosittelette sunnuntaiks, esim. museot..

7

1646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riganieki

      No joo. Periaatteessa kaupat ovat avoinna joka päivä ympäri vuoden. Isommissa ostoskeskuksissa avaavat klo 10. Rimit, Prisma, Maxima kyllä jo 7 tai 8 aikaan aamulla. Jotkut pienet erikoisliikkeet kaupungilla saattavat olla suljettuna sunnuntaisin.

      • suunnassa on

        ostoskeskus Spice (lausutaan "spitse"), joka sijaitsee n. 3 km lentokentältä Riian keskustan suuntaan. Spicen toisessa kerroksessa on Lidon ravintolan yhteydessä Beernu Pasaule, eli Lasten Maailma, jossa on tekemistä pienille ja vähän suuremmillekin lapsille. Ostoskeskus on auki klo 10-22 vuoden jokaisena päivänä.


      • Expat
        suunnassa on kirjoitti:

        ostoskeskus Spice (lausutaan "spitse"), joka sijaitsee n. 3 km lentokentältä Riian keskustan suuntaan. Spicen toisessa kerroksessa on Lidon ravintolan yhteydessä Beernu Pasaule, eli Lasten Maailma, jossa on tekemistä pienille ja vähän suuremmillekin lapsille. Ostoskeskus on auki klo 10-22 vuoden jokaisena päivänä.

        Kiitos sinulle suuresti kun esitit omana kirjoituksenasi osan minun kirjoituksestani. Noinhan se homma etenee, kun itsellä ei ole mitä jakaa, niin jaetaan toisten kokemuksia omana. Hienoa! Tähän voisi sarkastisesti todeta, että miten sitä sinultakaan voisi kauhalla vaatia kun ei ole kuin lusikalla annettu..?

        Tuolta voi tutkailla alkuperäistä kirjoitusta:

        http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000000912&posting=22000000039007748


      • nöyrimmästi
        Expat kirjoitti:

        Kiitos sinulle suuresti kun esitit omana kirjoituksenasi osan minun kirjoituksestani. Noinhan se homma etenee, kun itsellä ei ole mitä jakaa, niin jaetaan toisten kokemuksia omana. Hienoa! Tähän voisi sarkastisesti todeta, että miten sitä sinultakaan voisi kauhalla vaatia kun ei ole kuin lusikalla annettu..?

        Tuolta voi tutkailla alkuperäistä kirjoitusta:

        http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000000912&posting=22000000039007748

        anteeksi kun olen auttanut jotain tiedon hakemisessa tältä palstalta.
        Tietohan on kaikkien käytettävissä, enkä nähnyt missään kopointisuojata kertovaa merkkiä.
        Menin vaan ja otin omiin nimiini tuon jutun.
        Häpeän ja nyt ottaa ex pattiin.


      • Nimetön
        Expat kirjoitti:

        Kiitos sinulle suuresti kun esitit omana kirjoituksenasi osan minun kirjoituksestani. Noinhan se homma etenee, kun itsellä ei ole mitä jakaa, niin jaetaan toisten kokemuksia omana. Hienoa! Tähän voisi sarkastisesti todeta, että miten sitä sinultakaan voisi kauhalla vaatia kun ei ole kuin lusikalla annettu..?

        Tuolta voi tutkailla alkuperäistä kirjoitusta:

        http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000000912&posting=22000000039007748

        Jos noin tosissas otat täällä kirjoittamisen?


    • Riganieki

      Aika monet paikat, esimerkiksi nyt Pietarinkirkko tai miehitysmuseo ovat MAANANTAISIN kiinni. Klo 17 asti on melko yleinen aukioloaika monilla museoilla.

    • Koppooo

      Olen sanottu, että ostoskeskus Spice (lausutaan "spitse" tms.), joka sijaitsee n. 3 ehkä 4 km lentokentältä Riian keskustan suuntaan. "Spitsen" toisessa kerroksessa on Lidon ravintolan yhteydessä Beernu Pasaule, eli Lasten Maailma, jossa on tekemistä pienille ja vähän suuremmillekin lapsille. Ostoskeskus lienee auki klo 10-22 vuoden jokaisena päivänä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4176
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1684
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1258
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1174
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe