Kauppojen sunnuntaiaukiolot

JOOXX

hei!

osaisko joku kertoa onko Riikassa (vaate)kaupat sunnuntaisin auki? tai jos ei oo ni mitä ohjelmaa tai paikkoja suosittelette sunnuntaiks, esim. museot..

7

1683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riganieki

No joo. Periaatteessa kaupat ovat avoinna joka päivä ympäri vuoden. Isommissa ostoskeskuksissa avaavat klo 10. Rimit, Prisma, Maxima kyllä jo 7 tai 8 aikaan aamulla. Jotkut pienet erikoisliikkeet kaupungilla saattavat olla suljettuna sunnuntaisin.

• suunnassa on

ostoskeskus Spice (lausutaan "spitse"), joka sijaitsee n. 3 km lentokentältä Riian keskustan suuntaan. Spicen toisessa kerroksessa on Lidon ravintolan yhteydessä Beernu Pasaule, eli Lasten Maailma, jossa on tekemistä pienille ja vähän suuremmillekin lapsille. Ostoskeskus on auki klo 10-22 vuoden jokaisena päivänä.

• Expat
        suunnassa on kirjoitti:

ostoskeskus Spice (lausutaan "spitse"), joka sijaitsee n. 3 km lentokentältä Riian keskustan suuntaan. Spicen toisessa kerroksessa on Lidon ravintolan yhteydessä Beernu Pasaule, eli Lasten Maailma, jossa on tekemistä pienille ja vähän suuremmillekin lapsille. Ostoskeskus on auki klo 10-22 vuoden jokaisena päivänä.

Kiitos sinulle suuresti kun esitit omana kirjoituksenasi osan minun kirjoituksestani. Noinhan se homma etenee, kun itsellä ei ole mitä jakaa, niin jaetaan toisten kokemuksia omana. Hienoa! Tähän voisi sarkastisesti todeta, että miten sitä sinultakaan voisi kauhalla vaatia kun ei ole kuin lusikalla annettu..?

Tuolta voi tutkailla alkuperäistä kirjoitusta:

http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000000912&posting=22000000039007748

• nöyrimmästi
        Expat kirjoitti:

Kiitos sinulle suuresti kun esitit omana kirjoituksenasi osan minun kirjoituksestani. Noinhan se homma etenee, kun itsellä ei ole mitä jakaa, niin jaetaan toisten kokemuksia omana. Hienoa! Tähän voisi sarkastisesti todeta, että miten sitä sinultakaan voisi kauhalla vaatia kun ei ole kuin lusikalla annettu..?

http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=4500000000000912&posting=22000000039007748

anteeksi kun olen auttanut jotain tiedon hakemisessa tältä palstalta.
        Tietohan on kaikkien käytettävissä, enkä nähnyt missään kopointisuojata kertovaa merkkiä.
        Menin vaan ja otin omiin nimiini tuon jutun.
        Häpeän ja nyt ottaa ex pattiin.

• Nimetön
        Expat kirjoitti:

Jos noin tosissas otat täällä kirjoittamisen?

• Riganieki

Aika monet paikat, esimerkiksi nyt Pietarinkirkko tai miehitysmuseo ovat MAANANTAISIN kiinni. Klo 17 asti on melko yleinen aukioloaika monilla museoilla.

• Koppooo

Olen sanottu, että ostoskeskus Spice (lausutaan "spitse" tms.), joka sijaitsee n. 3 ehkä 4 km lentokentältä Riian keskustan suuntaan. "Spitsen" toisessa kerroksessa on Lidon ravintolan yhteydessä Beernu Pasaule, eli Lasten Maailma, jossa on tekemistä pienille ja vähän suuremmillekin lapsille. Ostoskeskus lienee auki klo 10-22 vuoden jokaisena päivänä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      422
      5479
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1892
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      362
      1835
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      120
      1074
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      994
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      27
      918
    7. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      815
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      70
      782
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      55
      723
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      37
      694
    Aihe