Hei, taasen.
Ilari sitten hieman pelaili Full till Tiltillä Hold'emiä High Stakes pöydässä ja tietenkin No limittiä, mitäpä muutakaan.
Pokerisivutkin sanoivat, että kyseessä olisi ollut suurin yksittäinen kärsitty tappio yhden vuorokauden aikana, ni tiedä siitä sitten, mutta valtava summahan tuo jokatapauksessa.
Vaan lukekaapa itse, kuinka voi käydä krapulaisena:
http://www.nettipokeri.fi/pokeri-uutiset/sahamiehelle-miinusta/
Kertokaapa myöskin, onko tullut minkälaisia kokemuksia itse pelattuasi krapulaisena tai kännissä?
Ilarin pelistä Full Tiltillä
2
889
Vastaukset
- suuret
teoksethan on tehty krapulassa/kännissä.Se on katsos luova tila.
- yönä..
koin bad beatin isohkossa turnauksessa bubblessa.
Otin turnauksen aikana maltillisesti venäläistä vodkaa glögin kanssa ja peli sujui mainiosti tuohon saakka.
Noh... napsautin bad beatin jälkeen koko loppu pullon naamariin ja painelin 1/2 NL käteispöytään parin jäljellä kassassa olevan sataseni kanssa.
Suutuspäissään ja kännissä aloin tunkea jatkuvasti merkkejä keskelle uhkaavissa tilanteissa. Hetken kuluttua kassassa oli 300, 400, 500.. ja joku seiska-alkuinen lukuki siellä oli.
Sitten alkoi muisti pätkiä ja hämärästi muistan kuinka tuli pari kertaa isosti turpiin.
Aamulla oli sellainen muistikuvaz että sinne olisi jäänyt joku 370 taalaa mutta taululla oli pyöreä nolla ja istuin ulkona mutta pöydässä yhä.
Hullun humalaisen taktiikka pitäisi siis saada parhaimmilta osilta kopioitua selvänä pelaamiseen mutta sitten kannattaakin vaihtaa jo pöytää tai käry käy lopulta.
Ryöstäjiltä saa ryöstettyä isoja potteja kännissä mutta kun he huomaavat pelin hengen niin sitten se leikki loppuu kuten minulle oli näköjään käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686787
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes532146- 562088
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521200Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se571194- 541192
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14937