Hei, taasen.
Ilari sitten hieman pelaili Full till Tiltillä Hold'emiä High Stakes pöydässä ja tietenkin No limittiä, mitäpä muutakaan.
Pokerisivutkin sanoivat, että kyseessä olisi ollut suurin yksittäinen kärsitty tappio yhden vuorokauden aikana, ni tiedä siitä sitten, mutta valtava summahan tuo jokatapauksessa.
Vaan lukekaapa itse, kuinka voi käydä krapulaisena:
http://www.nettipokeri.fi/pokeri-uutiset/sahamiehelle-miinusta/
Kertokaapa myöskin, onko tullut minkälaisia kokemuksia itse pelattuasi krapulaisena tai kännissä?
Ilarin pelistä Full Tiltillä
2
899
Vastaukset
- suuret
teoksethan on tehty krapulassa/kännissä.Se on katsos luova tila.
- yönä..
koin bad beatin isohkossa turnauksessa bubblessa.
Otin turnauksen aikana maltillisesti venäläistä vodkaa glögin kanssa ja peli sujui mainiosti tuohon saakka.
Noh... napsautin bad beatin jälkeen koko loppu pullon naamariin ja painelin 1/2 NL käteispöytään parin jäljellä kassassa olevan sataseni kanssa.
Suutuspäissään ja kännissä aloin tunkea jatkuvasti merkkejä keskelle uhkaavissa tilanteissa. Hetken kuluttua kassassa oli 300, 400, 500.. ja joku seiska-alkuinen lukuki siellä oli.
Sitten alkoi muisti pätkiä ja hämärästi muistan kuinka tuli pari kertaa isosti turpiin.
Aamulla oli sellainen muistikuvaz että sinne olisi jäänyt joku 370 taalaa mutta taululla oli pyöreä nolla ja istuin ulkona mutta pöydässä yhä.
Hullun humalaisen taktiikka pitäisi siis saada parhaimmilta osilta kopioitua selvänä pelaamiseen mutta sitten kannattaakin vaihtaa jo pöytää tai käry käy lopulta.
Ryöstäjiltä saa ryöstettyä isoja potteja kännissä mutta kun he huomaavat pelin hengen niin sitten se leikki loppuu kuten minulle oli näköjään käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2123946Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii642508Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922326- 472243
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561267
- 721196
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251146