Ostamani joululahjat:

urp

Aiti saa suklaata ja vihreita kuulia, sukat, lancomen voidetta ja estee lauderin hajuvetta!

Isi saa kahdet sukat, lakritsia, hugo bossin deororanttia, lorealin voiteita miehille ja lampokerraston!

Isin naisystava saa sukat ja sellasen kynttilahardellin ja joulukahvia.

Pikkuveli saa simpsons kirjan ja suklaapaketin.

Appi saa hugo bossin deororantin ja likoorikonvehteja.

Anoppi saa suklaata, sukat, estee lauderin voidepakkauksen, samaa merkkia olevan ripsivari lahja`pakkauksen, aamutossut, lancomen hajuvetta.

Poikaystava saa kolme paitaa, deororantin, sukka-kalsari-lahjapakkauksen, sortsit, hanskat, sellaisen sportti-maton, yhden jalkapallo liigan paidan, ja pari muuta juttua mita en ole viela keksinyt.. ehka jonkun kirjan ja suklaata jne..

Mita olette muut hankkineet?

6

1536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä meillä tänä jouluna os...

Äiti: Kultainen kaulakoru
      Isä: Kiroileva siili-pyjama
      Avomiehen pikkuveli: Aku Ankka-lautapeli
      Avomies: Pari xbox-peliä, vaatteita, karkkia jotain muuta
      Anoppi: Korvakorut
      Mummit (2kpl): molemmat saavat haluamansa kirjan kynttilän ja suklaata
      paappa: Pyjama ja suklaata
      Avomiehen ja minun yhteinen kaveri (poika): Puman lahjapakkaus joka sisältää Edt:n ja suihkugeelin
      Toinen kaveri (poika): axen lahjapakkaus
      Kummityttö (6v): Barbi ja vaatteita
      Avomiehen serkku ja hänen kihlattunsa: pussilakana-setti ja suklaata

Siinäpä ne oikeastaan olivat, todennälöisesti jotain olen unohtanut ja sitten päivää ennen joulua on kauhea kiire kauppaan :D Näin käy joka vuosi..

• aeghs

aika hurja määrä ostetaan nykyään joululahjoa. No, joulu on kulutusjuhlaa.

• taitaa toi

mielikuvitus puuttua kokonaan,mä en tommosii viitteis antaa,ellen keksi mitään tosi erikoista niin sitten en anna mitään

• urp

Aijaa.. sääliksi käy sinun läheisiäsi. Minua harmittaisi jossen sitten saisikaan hajuvesiäni enkä suklaarasioitani vain koska jonkun täytyy keksiä jotain tosi erikoista.. harvemmin semmoisille lahjoille on edes käyttöä.

• mieltä..
        urp kirjoitti:

Aijaa.. sääliksi käy sinun läheisiäsi. Minua harmittaisi jossen sitten saisikaan hajuvesiäni enkä suklaarasioitani vain koska jonkun täytyy keksiä jotain tosi erikoista.. harvemmin semmoisille lahjoille on edes käyttöä.

urp, olen ihan samaa mieltä kanssasi. meillä ainakin ostetaan juuri sellaisia lahjoja, joista lahjansaajat pitävät ja HALUAVAT!!! Jos kaverini haluaa hajuveden tai äiti kaulakorun niin he saavat ne!! Mielestäni ei ole tylsiä lahjoja, koska ihmiset ovat erilaisia.
        Pettyisin itsekkin pahemman kerran, jos avomieheni yrittäisi ostaa minulla jotain erikoista, ihmeellistä ja sellaista joka ei olisi minun tyyliä. Rakastan sitä että joka joulu voin olla varma, että saan häneltä jotain mistä pidän, nautin ja mistää jää jokin muisto! (

• ostettu ja tehty :)

Äidille: uutuuskirja, heijastin
      Isälle: saunatuotteita
      Äidille ja ísälle yhteisesti: puna- ja valkoviiniä
      Siskolle: Arabian Keto-purkki, itse neulotut tossut, heijastin
      Avomiehelle: talvicrocsit, Axe-lahjapakkaus, sukkia, boksereita, lapaset, kotihousut
      Parille työkaverille: itse tehdyt joulukoristeet
      Ystävälle: itse tehty saippua

Lisäksi äiti, isä, sisko siskon avomies ja oma mieheni saavat itse tekemäni saippuat :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6294
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3252
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2566
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2198
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1696
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1480
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1392
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1368
    Aihe