Ostamani joululahjat:

urp

Aiti saa suklaata ja vihreita kuulia, sukat, lancomen voidetta ja estee lauderin hajuvetta!

Isi saa kahdet sukat, lakritsia, hugo bossin deororanttia, lorealin voiteita miehille ja lampokerraston!

Isin naisystava saa sukat ja sellasen kynttilahardellin ja joulukahvia.

Pikkuveli saa simpsons kirjan ja suklaapaketin.

Appi saa hugo bossin deororantin ja likoorikonvehteja.

Anoppi saa suklaata, sukat, estee lauderin voidepakkauksen, samaa merkkia olevan ripsivari lahja`pakkauksen, aamutossut, lancomen hajuvetta.

Poikaystava saa kolme paitaa, deororantin, sukka-kalsari-lahjapakkauksen, sortsit, hanskat, sellaisen sportti-maton, yhden jalkapallo liigan paidan, ja pari muuta juttua mita en ole viela keksinyt.. ehka jonkun kirjan ja suklaata jne..

Mita olette muut hankkineet?

6

1506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä meillä tänä jouluna os...

      Äiti: Kultainen kaulakoru
      Isä: Kiroileva siili-pyjama
      Avomiehen pikkuveli: Aku Ankka-lautapeli
      Avomies: Pari xbox-peliä, vaatteita, karkkia jotain muuta
      Anoppi: Korvakorut
      Mummit (2kpl): molemmat saavat haluamansa kirjan kynttilän ja suklaata
      paappa: Pyjama ja suklaata
      Avomiehen ja minun yhteinen kaveri (poika): Puman lahjapakkaus joka sisältää Edt:n ja suihkugeelin
      Toinen kaveri (poika): axen lahjapakkaus
      Kummityttö (6v): Barbi ja vaatteita
      Avomiehen serkku ja hänen kihlattunsa: pussilakana-setti ja suklaata

      Siinäpä ne oikeastaan olivat, todennälöisesti jotain olen unohtanut ja sitten päivää ennen joulua on kauhea kiire kauppaan :D Näin käy joka vuosi..

      • aeghs

        aika hurja määrä ostetaan nykyään joululahjoa. No, joulu on kulutusjuhlaa.


    • taitaa toi

      mielikuvitus puuttua kokonaan,mä en tommosii viitteis antaa,ellen keksi mitään tosi erikoista niin sitten en anna mitään

      • urp

        Aijaa.. sääliksi käy sinun läheisiäsi. Minua harmittaisi jossen sitten saisikaan hajuvesiäni enkä suklaarasioitani vain koska jonkun täytyy keksiä jotain tosi erikoista.. harvemmin semmoisille lahjoille on edes käyttöä.


      • mieltä..
        urp kirjoitti:

        Aijaa.. sääliksi käy sinun läheisiäsi. Minua harmittaisi jossen sitten saisikaan hajuvesiäni enkä suklaarasioitani vain koska jonkun täytyy keksiä jotain tosi erikoista.. harvemmin semmoisille lahjoille on edes käyttöä.

        urp, olen ihan samaa mieltä kanssasi. meillä ainakin ostetaan juuri sellaisia lahjoja, joista lahjansaajat pitävät ja HALUAVAT!!! Jos kaverini haluaa hajuveden tai äiti kaulakorun niin he saavat ne!! Mielestäni ei ole tylsiä lahjoja, koska ihmiset ovat erilaisia.
        Pettyisin itsekkin pahemman kerran, jos avomieheni yrittäisi ostaa minulla jotain erikoista, ihmeellistä ja sellaista joka ei olisi minun tyyliä. Rakastan sitä että joka joulu voin olla varma, että saan häneltä jotain mistä pidän, nautin ja mistää jää jokin muisto! (


    • ostettu ja tehty :)

      Äidille: uutuuskirja, heijastin
      Isälle: saunatuotteita
      Äidille ja ísälle yhteisesti: puna- ja valkoviiniä
      Siskolle: Arabian Keto-purkki, itse neulotut tossut, heijastin
      Avomiehelle: talvicrocsit, Axe-lahjapakkaus, sukkia, boksereita, lapaset, kotihousut
      Parille työkaverille: itse tehdyt joulukoristeet
      Ystävälle: itse tehty saippua

      Lisäksi äiti, isä, sisko siskon avomies ja oma mieheni saavat itse tekemäni saippuat :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe