Aiti saa suklaata ja vihreita kuulia, sukat, lancomen voidetta ja estee lauderin hajuvetta!
Isi saa kahdet sukat, lakritsia, hugo bossin deororanttia, lorealin voiteita miehille ja lampokerraston!
Isin naisystava saa sukat ja sellasen kynttilahardellin ja joulukahvia.
Pikkuveli saa simpsons kirjan ja suklaapaketin.
Appi saa hugo bossin deororantin ja likoorikonvehteja.
Anoppi saa suklaata, sukat, estee lauderin voidepakkauksen, samaa merkkia olevan ripsivari lahja`pakkauksen, aamutossut, lancomen hajuvetta.
Poikaystava saa kolme paitaa, deororantin, sukka-kalsari-lahjapakkauksen, sortsit, hanskat, sellaisen sportti-maton, yhden jalkapallo liigan paidan, ja pari muuta juttua mita en ole viela keksinyt.. ehka jonkun kirjan ja suklaata jne..
Mita olette muut hankkineet?
Ostamani joululahjat:
6
1536
Vastaukset
- mitä meillä tänä jouluna os...
Äiti: Kultainen kaulakoru
Isä: Kiroileva siili-pyjama
Avomiehen pikkuveli: Aku Ankka-lautapeli
Avomies: Pari xbox-peliä, vaatteita, karkkia jotain muuta
Anoppi: Korvakorut
Mummit (2kpl): molemmat saavat haluamansa kirjan kynttilän ja suklaata
paappa: Pyjama ja suklaata
Avomiehen ja minun yhteinen kaveri (poika): Puman lahjapakkaus joka sisältää Edt:n ja suihkugeelin
Toinen kaveri (poika): axen lahjapakkaus
Kummityttö (6v): Barbi ja vaatteita
Avomiehen serkku ja hänen kihlattunsa: pussilakana-setti ja suklaata
Siinäpä ne oikeastaan olivat, todennälöisesti jotain olen unohtanut ja sitten päivää ennen joulua on kauhea kiire kauppaan :D Näin käy joka vuosi..- aeghs
aika hurja määrä ostetaan nykyään joululahjoa. No, joulu on kulutusjuhlaa.
- taitaa toi
mielikuvitus puuttua kokonaan,mä en tommosii viitteis antaa,ellen keksi mitään tosi erikoista niin sitten en anna mitään
- urp
Aijaa.. sääliksi käy sinun läheisiäsi. Minua harmittaisi jossen sitten saisikaan hajuvesiäni enkä suklaarasioitani vain koska jonkun täytyy keksiä jotain tosi erikoista.. harvemmin semmoisille lahjoille on edes käyttöä.
- mieltä..
urp kirjoitti:
Aijaa.. sääliksi käy sinun läheisiäsi. Minua harmittaisi jossen sitten saisikaan hajuvesiäni enkä suklaarasioitani vain koska jonkun täytyy keksiä jotain tosi erikoista.. harvemmin semmoisille lahjoille on edes käyttöä.
urp, olen ihan samaa mieltä kanssasi. meillä ainakin ostetaan juuri sellaisia lahjoja, joista lahjansaajat pitävät ja HALUAVAT!!! Jos kaverini haluaa hajuveden tai äiti kaulakorun niin he saavat ne!! Mielestäni ei ole tylsiä lahjoja, koska ihmiset ovat erilaisia.
Pettyisin itsekkin pahemman kerran, jos avomieheni yrittäisi ostaa minulla jotain erikoista, ihmeellistä ja sellaista joka ei olisi minun tyyliä. Rakastan sitä että joka joulu voin olla varma, että saan häneltä jotain mistä pidän, nautin ja mistää jää jokin muisto! (
- ostettu ja tehty :)
Äidille: uutuuskirja, heijastin
Isälle: saunatuotteita
Äidille ja ísälle yhteisesti: puna- ja valkoviiniä
Siskolle: Arabian Keto-purkki, itse neulotut tossut, heijastin
Avomiehelle: talvicrocsit, Axe-lahjapakkaus, sukkia, boksereita, lapaset, kotihousut
Parille työkaverille: itse tehdyt joulukoristeet
Ystävälle: itse tehty saippua
Lisäksi äiti, isä, sisko siskon avomies ja oma mieheni saavat itse tekemäni saippuat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368