voinko päivittää mun 3.04oe käyttiksen jotenkin uudempaan oe:seen? vai tarviiko edes että toimiiko kaikki uudetkin pelit sillä oe:lla?
voiko pspn päivittää?
1
253
Vastaukset
Ja kaikki pelit toimii, kuten ennenkin. Uusimmat pelit vaativat aina uuden järjestelmäversion ja kaikissa psp-peleissä (UMD) tulee mukana alhaisin käyttöjärjestelmän versio, missä se voi toimia. Helpoiten voit päivittää järjestelmäsi menemälä valikossa Settings/Network Update. Varmista, että akku on hyvin ladattu ja mene jonnekin paikkaan, missä pääset käsiksi langattomaan verkkoon, tulee normaali verkkoonyhdistämisrituaalit ja lopulta päivitys on ladattu Game/Memory Stick-kohtaan päävalikossa. Avaat vain sen, päivitys latautuu, poista sen jälkeen päivitystiedosto sieltä viemästä turhaa tilaa ja niin sinulla on päivitetty käyttis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733964Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92111Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2341398- 1531370
- 1141189
- 1121178
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731087Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61035- 60994
- 35916