Meidän tehdaspalokunnan viimeisissä pikkujouluissa pari vuotta sitten tapahtui seuraavaa.Ensin juhlat sujuivat hyvin.Kunnes eräs palomies hermostui vastapuolella istuvan mussutukseen ja tempaisi kaveria kylmän rauhallisesti päin näköä varoittamatta.Kaveri tipahti lattialle ja eikun sutena toivuttuaan lyöjän kurkkuun kiinni.Saimme revittyä tappelijat toisistaan irti ja rauhoitettua.Menimme sitten jatkoille ja kotimatkalla alkoi taas sama mussutus sillä seurauksella,että kaveri päätyi kioskin ikkunaan ja lasi hajalle.Siinä sitten olikin selvittämistä poliisille ja kioskin omistajalle,että kuka korvaa kyseisen "vahingon".Maanantaina tuli pikkujouluihiin osallistuneille käsky,että joka ukko välittömästi johtoryhmän eteen selittämään perjantain tapahtumia.Kukaan ei saanut onneksi kenkää ja tämän jälkeen ei sitten olla vietetty mitään saunailtoja saati pikkujouluja.
Viimeiset
pikkujoulut.
0
545
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1477019
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505916- 1255096
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.474654Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673208
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553140Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252852- 452420
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162313