Vaellusloma

Trekkari

Onko kenelläkään tietoa vaellusmatkojen järjestäjistä suomessa? Löysin Kaukoretkien ja Mandala Travelin sivut netistä. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisistä matkatoimistoista?

6

6851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Trekkari

        Kiitos reissaaja. Matkamiellä näyttää olevan pääasiassa euroopan matkoja. Mandala Travel ja kaukoretket tekevät enemmän aasian ja etelä-amerikan matkoja. Onko mitään kokemuksia matkoista?


      • Trekkari kirjoitti:

        Kiitos reissaaja. Matkamiellä näyttää olevan pääasiassa euroopan matkoja. Mandala Travel ja kaukoretket tekevät enemmän aasian ja etelä-amerikan matkoja. Onko mitään kokemuksia matkoista?

        Näistä ei ole kokemusta. Olen patikoinut Pohjois-Intiassa ja Euroopassa PeterPanMaailman matkoilla, nykyisin reissaan lähinnä omatoimisesti.


    • vaeltaan

      Aventuran, Kontikin ja Olympian (onko kaukomatkat)

      • reppu jupisee

        Matkustan omatoimisesti, ja netistä löytyy loistava sivusto matkan suunnitteluun, jos Espanja kiinnostaa. Katso sivustoa www.topwalks.net
        Kävin loppukesästä Aragonissa (Huesca) ja keväällä tutustun Kantabrian reitteihin (Picos de Europa). Ainakin Aragon oli vielä upeampi kohde kuin kuvista voi päätellä. Suosittelen lämpimästi.


      • Sagarmatha
        reppu jupisee kirjoitti:

        Matkustan omatoimisesti, ja netistä löytyy loistava sivusto matkan suunnitteluun, jos Espanja kiinnostaa. Katso sivustoa www.topwalks.net
        Kävin loppukesästä Aragonissa (Huesca) ja keväällä tutustun Kantabrian reitteihin (Picos de Europa). Ainakin Aragon oli vielä upeampi kohde kuin kuvista voi päätellä. Suosittelen lämpimästi.

        Omatoimisesti saat matkasti ehkä enemmän irti. Toisaalta jos on yksin reissussa matkanjärjestäjän kautta voi saada sopivalla kohteen valinnalla samanhenkistä seuraa helposti. Loppupeleissä paljon käytetään kuitenkin paikallisia alihankkijoita eli kysymys kuuluukin haluaako suomalaisia vai ulkolaisia matkakumppaneita kun lähtee trekkaan. BTW. Mandalan perustaja oli kai aikasemmin Aventuralla. Luulis, että homma futaa. Olympialla on sellasia mummojen matkoja järjettömän isoilla ryhmillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe