Majoitusvinkkejä Da Lat - Nha Trang

Omatoimireissulle

Olen lähdössä tammikuun alussa Vietnamiin omatoimimatkalle. Tarkoitus olisi käydä Saigonin lisäksi ainakin Da Latissa ja Nha Trangissa. Saigonin hotellin jo varasin. Olisiko kellään vinkkejä hyvän hintalaatusuhteen omaavista hotelleista noissa kahdessa muussa paikassa?

Ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan myös siitä, mitä näissä paikoissa kannattaa lomalla tehdä, nähtävyyden, baarit, ruokapaikat yms.

4

825

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -vietcongi-

googlella, varmasti löytyy sopiva majapaikka, kummassakin kaupungissa on satoja hotelleja. Jos majoitut hintaluokaltaan noin 20 USD hotelleihin niin ne ovat kaikki samanlaisia Vietnamissa.

Dalatissa vuokraat mopon tai jos itse et uskalla ajaa niin lähdet "Easy Riderin" matkassa kiertelemään eli istut mopon kyydissä. Tuollaiset kiertoajelut ovat todella suosittuja.

Ruokapaikoista sen verran, että tarjontaa on yllin kyllin äläkä ainakaan syö missään Lonely Planetin suosittelemissa ravintoloissa.

• Omatoimireissulle

OK, kiitos tiedoista. Joku mainitsi, ettei netistä kannattaisi varata hotelleja, vaan aina paikanpäältä saa halvemmalla. Onko tosiaan näin? En usko, että hintaero voi olla ainakaan hirveän suuri. Vietnamin hotelleissa on varmaankin mukavasti tilaa tammikuun alkupuolella, joten siinä mielessä etukäteisbuukkausta ei välttämättä tarvi.

Miten itse liikkuisit välit HCMC - Da Lat - Nha Trang - HCMC?

• -vietcongi-
        Omatoimireissulle kirjoitti:

OK, kiitos tiedoista. Joku mainitsi, ettei netistä kannattaisi varata hotelleja, vaan aina paikanpäältä saa halvemmalla. Onko tosiaan näin? En usko, että hintaero voi olla ainakaan hirveän suuri. Vietnamin hotelleissa on varmaankin mukavasti tilaa tammikuun alkupuolella, joten siinä mielessä etukäteisbuukkausta ei välttämättä tarvi.

Miten itse liikkuisit välit HCMC - Da Lat - Nha Trang - HCMC?

on korkean sesongin aikaa, mutta kyllä sieltä tilaa löytyy. Ainoa poikkeus on tammikuun lopulla oleva kiinalainen uusivuosi eli Tet, jolloin kaikki paikat ovat yleensä täynnä ja hinnat pilvissä.

Netin kautta varaamalla saat hotellin usein halvemmalla kuin paikan päältä.

Nuo matkat kannattaa tehdä bussilla, Da Latiin pääsee kyllä lentäenkin Saigonista.

• Tetin aikaan reissussa..
        -vietcongi- kirjoitti:

on korkean sesongin aikaa, mutta kyllä sieltä tilaa löytyy. Ainoa poikkeus on tammikuun lopulla oleva kiinalainen uusivuosi eli Tet, jolloin kaikki paikat ovat yleensä täynnä ja hinnat pilvissä.

Netin kautta varaamalla saat hotellin usein halvemmalla kuin paikan päältä.

Nuo matkat kannattaa tehdä bussilla, Da Latiin pääsee kyllä lentäenkin Saigonista.

Hei! Kuule, tiedät varmaan enemmänkin kys. kulttuurista ja Tet-juhlasta. Voisitko kertoa kokemuksiasi tai tietojasi tapahtumasta ja mitä Saigonissa voisi ottaa huomioon ollessaan siellä juhlan aikaan.

Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      93
      1769
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      485
      1349
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      88
      1183
    4. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      47
      1110
    5. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      72
      1108
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1093
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      927
    8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      9
      771
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      705
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      176
      701
    Aihe