Vaaka

kas tässä:

Vaaka on

- lyhytjännitteinen: vaaka saattaa aloittaa uuden harrastuksen mutta lopettaa sen saman tien

- huomattavasti suvaitsemattomampi kuin antaa ymmärtää

- vaaka puhuu paljon (itsestään) mutta tekee vähän; suunnitelmia on joka lähtöön mutta harvoin vaaka totetuttaa niitä

- laiska: vaaka ei koskaan ryhdy mihinkään ellei ole välttämätön pakko

- manipuloiva: vaaka käyttää ihmissuhteita hyväksi; saadakseen haluamansa hän jopa kiristää

- välinpitämätön: vaaka on kaveri kaikkien kanssa vain koska se miellyttävää; vaaka ei sano pahasti kenellekään ettei itse menisi pois tasapanosta

- etäinen: vaa'an ystävyysuhteet ovat ennen kaikkea sosiaalisesti korrekteja; niissä ei saa olla mitään häiritseviä piirteitä

52

4822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • : )

      Taidat puhua itsestäs...: )))

    • u73?&#

      no,yks vaaka mies tässä,;enpä ole moista kuullutkaan ,enpä tunnista yhtäkään kohtaa ittestäni,joten taidat olla juuri itse moisen listan omistaja...huh

      • ja mies

        Sanokaa jo jotain painavampaa kuin , että en minä eikä muutkaan. Tuo on lapselleista itkua ja alkakaa jo vihdoin puolustaa vaakanaisia, vaikka nämä onkin jo elähtäneitä provoja. Saatana teitä nahjusmiehet, minäkin olen mies vaikkakaan en vaaka, mutta että tuollaista. Saatana! Vaakanainen on yleensä nätti, osaa olla tarvittaessa ja vielä vapaaehtoisesti hiljaa. Voi se kyllä vähän natkuttaa, mutta kukapa sitä ei tekis. Jätkät nut alatte kyllä puolustaa vaakoja tai ainaskin naisia. Ja saatana, herrat haaukutaan ja naiset kehutaan.... HOP! HOP! ja ininät pois, saatana. --kele!-tana, -ttu


      • u73?&#
        ja mies kirjoitti:

        Sanokaa jo jotain painavampaa kuin , että en minä eikä muutkaan. Tuo on lapselleista itkua ja alkakaa jo vihdoin puolustaa vaakanaisia, vaikka nämä onkin jo elähtäneitä provoja. Saatana teitä nahjusmiehet, minäkin olen mies vaikkakaan en vaaka, mutta että tuollaista. Saatana! Vaakanainen on yleensä nätti, osaa olla tarvittaessa ja vielä vapaaehtoisesti hiljaa. Voi se kyllä vähän natkuttaa, mutta kukapa sitä ei tekis. Jätkät nut alatte kyllä puolustaa vaakoja tai ainaskin naisia. Ja saatana, herrat haaukutaan ja naiset kehutaan.... HOP! HOP! ja ininät pois, saatana. --kele!-tana, -ttu

        vaaka naiset ovat tosi nättejä ja seksuaalisesti puoleensa vetäviä,mitä omasta kokemuksesta voin kertoa.Tavannut äskettäin pari vaaka naista ,minua vanhempia,hyvin kiihottavia .Tätä en muilla horoskooppi omaavilla naisilla ole samalla tavalla tuntenut..


      • Jeppis Hockey fani
        u73?&# kirjoitti:

        vaaka naiset ovat tosi nättejä ja seksuaalisesti puoleensa vetäviä,mitä omasta kokemuksesta voin kertoa.Tavannut äskettäin pari vaaka naista ,minua vanhempia,hyvin kiihottavia .Tätä en muilla horoskooppi omaavilla naisilla ole samalla tavalla tuntenut..

        Tätä miestä haluaisin kiittää oikein kunnolla. Eipä ole kuin muutama päivä sitten, kun eräs ei vaaka-mies sanoi tuon saman mulle. Jos syntymävuotesi on -73, olen muutaman vuoden sua vanhempi. Elän elämäni "kiihkeintä" aikaa. Käyn "kuumana", seuraan lätkää (mitä muut naiset ei ymmärrä, eikä kaikki miehetkään), mutta mitä ihanuuksia onkaan jäällä, ah. Nauttikaa hyvät ihmiset elämästä, seksuaalisuudesta ym ihanasta.


      • "seuraan lätkää
        Jeppis Hockey fani kirjoitti:

        Tätä miestä haluaisin kiittää oikein kunnolla. Eipä ole kuin muutama päivä sitten, kun eräs ei vaaka-mies sanoi tuon saman mulle. Jos syntymävuotesi on -73, olen muutaman vuoden sua vanhempi. Elän elämäni "kiihkeintä" aikaa. Käyn "kuumana", seuraan lätkää (mitä muut naiset ei ymmärrä, eikä kaikki miehetkään), mutta mitä ihanuuksia onkaan jäällä, ah. Nauttikaa hyvät ihmiset elämästä, seksuaalisuudesta ym ihanasta.

        (mitä muut naiset ei ymmärrä, ...."
        Ainakin minun työpaikassani jokseenkin puolet
        naisista seuraa aktiivisesti lätkää, minkä miehet ja naiset ymmärtävät ihan hyvin.
        Kysehän ei ole kummemmasta kuin yhdestä harrastuksesta harrastusten joukossa.
        (Nyrkkeilymatseista intoutunut nainen (tai mies) ei saisi/ole saanut kovinkaan paljon ymmärrystä.)


      • mikään ei pidä paikkaansa

        Vaaka on just päinvastainen kuin tuon "tietämättömän provon" analysointi!? Kaikkea sitä silmä näkee.
        Taitaa tosiaan itse omata nuo piirteet ja laittoi oman minäkuvansa, kun ei muusta tiedä mitään.


      • noin sitä pitää
        ja mies kirjoitti:

        Sanokaa jo jotain painavampaa kuin , että en minä eikä muutkaan. Tuo on lapselleista itkua ja alkakaa jo vihdoin puolustaa vaakanaisia, vaikka nämä onkin jo elähtäneitä provoja. Saatana teitä nahjusmiehet, minäkin olen mies vaikkakaan en vaaka, mutta että tuollaista. Saatana! Vaakanainen on yleensä nätti, osaa olla tarvittaessa ja vielä vapaaehtoisesti hiljaa. Voi se kyllä vähän natkuttaa, mutta kukapa sitä ei tekis. Jätkät nut alatte kyllä puolustaa vaakoja tai ainaskin naisia. Ja saatana, herrat haaukutaan ja naiset kehutaan.... HOP! HOP! ja ininät pois, saatana. --kele!-tana, -ttu

        Jos ei hyvällä niin pahalla :) Sinulle vielä korjaus; eihän vaaka osaa edes nalkuttaa, mieluummin vaikenee :)) Ja pitää miehen niin lutusena, että :))
        Voi kun kaikilla miehillä olisi Vaaka -nainen niin olisivat paljon tyytyväisempiä elämäänsä, eikä tarvitsisi lähteä "lohtua etsimään" muualta.


      • sanottavaa?
        mikään ei pidä paikkaansa kirjoitti:

        Vaaka on just päinvastainen kuin tuon "tietämättömän provon" analysointi!? Kaikkea sitä silmä näkee.
        Taitaa tosiaan itse omata nuo piirteet ja laittoi oman minäkuvansa, kun ei muusta tiedä mitään.

        Kun lukee vaakojen vastauksia ketjujen aloituksiin, joissa on kritisoitu vaakaa, niin silmään pistää yksi asia:

        Vaa'oilla ei ole koskaan mitään fiksua sanottavaa. "Vastineet" ovat lapsellisuudessaan sitä luokkaa, että on vaikea kuvitella, että ne olisivat edes aikuisen ihmisen kirjoittamia.

        Mikä teitä vaakoja oikein riepoo? Missä ovat fiksut, älykkäät vaa'at?


      • Jeppis Hockey fani
        "seuraan lätkää kirjoitti:

        (mitä muut naiset ei ymmärrä, ...."
        Ainakin minun työpaikassani jokseenkin puolet
        naisista seuraa aktiivisesti lätkää, minkä miehet ja naiset ymmärtävät ihan hyvin.
        Kysehän ei ole kummemmasta kuin yhdestä harrastuksesta harrastusten joukossa.
        (Nyrkkeilymatseista intoutunut nainen (tai mies) ei saisi/ole saanut kovinkaan paljon ymmärrystä.)

        ... on jopa oma edustusjoukkue ja junnuja joka lähtöön. Näin se vaan on, että osa mun tutuista ei ymmärrä sitä, että istun hallilla kannustamassa. Oma ukkokin ensin ihmetteli, mutta nyt (ehkä) tajuaa sen, että se on mun harrastus (ei ukon) ja kannustan "omia poikia" suurella sydämellä.
        Mitä nyrkkeilyyn tulee, se on kans omalla tavalla mielenkiintoista. Itse "harrastin" sitäkin nuorempana hetken. Syytä en kerro miksi lopetin, mutta en kivun/iskujen takia. Jopa jokkista ajanut. Elämässä pitää olla vähän "extremiä". Nyt nautin elämän kaikista ihanuuksista, lätkästä ja ........ (enpäs kerro enempää). En ehkä ole "tavallinen" vaaka-nainen. En ole hiljainen hissukka, tasainen, vaan räiskyvä luonne, mutta hyvä ihmistuntija. Silmät kertovat paljon. Silmistä se ihmisen luonne löytyy. Ihan lopuksi Hyvää Joulua kaikille, horoskooppimerkistä huolimatta.


      • koskeeko?
        sanottavaa? kirjoitti:

        Kun lukee vaakojen vastauksia ketjujen aloituksiin, joissa on kritisoitu vaakaa, niin silmään pistää yksi asia:

        Vaa'oilla ei ole koskaan mitään fiksua sanottavaa. "Vastineet" ovat lapsellisuudessaan sitä luokkaa, että on vaikea kuvitella, että ne olisivat edes aikuisen ihmisen kirjoittamia.

        Mikä teitä vaakoja oikein riepoo? Missä ovat fiksut, älykkäät vaa'at?

        ja ovat erittäin positiivisia kaikelle mikä
        ei ole "ristiriitaista" niin kuin sinun valituksesi,
        sulkeudu hetkeksi kuoreesi, ei tunnu niin pahalle.
        Hyvää Joulua ja Onnellisempaa uutta vuotta.
        "Anna kaikkien kukkien kukkia!"


      • muita...
        koskeeko? kirjoitti:

        ja ovat erittäin positiivisia kaikelle mikä
        ei ole "ristiriitaista" niin kuin sinun valituksesi,
        sulkeudu hetkeksi kuoreesi, ei tunnu niin pahalle.
        Hyvää Joulua ja Onnellisempaa uutta vuotta.
        "Anna kaikkien kukkien kukkia!"

        kun eivät keksi mitään sanottavaa itse ("Anna kaikkien kukkien..." - anna mun kaikki kestää!). Keksikää nyt vihdoin jotain omaperäistä ja lopettakaa nössöily!


      • sinä aina
        noin sitä pitää kirjoitti:

        Jos ei hyvällä niin pahalla :) Sinulle vielä korjaus; eihän vaaka osaa edes nalkuttaa, mieluummin vaikenee :)) Ja pitää miehen niin lutusena, että :))
        Voi kun kaikilla miehillä olisi Vaaka -nainen niin olisivat paljon tyytyväisempiä elämäänsä, eikä tarvitsisi lähteä "lohtua etsimään" muualta.

        omille vitseillesi, jotta muutkin ne ymmärtäisivät??


      • Vaakari
        noin sitä pitää kirjoitti:

        Jos ei hyvällä niin pahalla :) Sinulle vielä korjaus; eihän vaaka osaa edes nalkuttaa, mieluummin vaikenee :)) Ja pitää miehen niin lutusena, että :))
        Voi kun kaikilla miehillä olisi Vaaka -nainen niin olisivat paljon tyytyväisempiä elämäänsä, eikä tarvitsisi lähteä "lohtua etsimään" muualta.

        Tosta nyt tunnen itseni:eihän vaaka osaa edes nalkuttaa...ja muukin.Mutta eipä auttanut,mies oli "seksihullu",AINA OLISI PITÄNYT..JA SITTEN KUN EN ENÄÄ VÄLITTÄNYT,kun ei muuten arvostanut,aloin pihtaamaan ja aivan pelkäsin,niin jopa heti uhkasi,että menee vieraisiin ja myös meni...Lähdin 32v. jälkeen,enkä ole päivääkään katunut,enkä uutta etsinyt.


    • päin mäntyä

      Mikään noista määritelmistä ei päde vaaka -ihmiseen. Siis täyttä PUPPUA!!

    • pintaraapasu

      totta. siks en lähde tutusmaankaan vaakaan syvemmin, ei kannata. rasittava tyyppi. jos on ihan pintapuolisesti kaveri, se vielä menee.

      vaaka on siitä hankala tyyppi et sillä ei oo minkäänlaista ihmistuntemusta. siks noi luetellut piirteet onki niin totta. kun katsoo niitä, niin ne liittyy kaikki siihen et vaaka ei tunne ihmisiä, ei osaa arvioida niitä, pakenee niitä jne.

      • hajotush

        "vaaka on siitä hankala tyyppi et sillä ei oo minkäänlaista ihmistuntemusta. siks noi luetellut piirteet onki niin totta. kun katsoo niitä, niin ne liittyy kaikki siihen et vaaka ei tunne ihmisiä, ei osaa arvioida niitä, pakenee niitä jne."

        Voi kuinka hukassa oletkaan, ehkäpä siksi, ettet ole lähtenyt tutustumaan, vaakaan syvemmin.
        Vaa'at ovat erinomaisia psykologeja sekä psykiatreja. Mielestäni nuo ammatit vaativat hyvää ihmistuntemusta, sekä hyvää arviointi kykyä, ihmisten suhteen.
        Vaaka on seura ihmisiä, sekä haluaa olla aina huomion keskipiste, ja onnistuukin siinä miltei aina. Kerroppa, kuinka se onnistuisi ilman ihmistuntemusta sekä arviointi kykyä?
        Pakkohan siinä, on olla hyvä lukemaan muita, että juttusi heitä kiinnostaisi ja pysyisit huomion keskipisteenä.
        Sitte menee vielä vaikeemmaks, yleensä ihmisiä on enemmän kuin yksi, jolloin joutuu keksimään kuinka olla huomion keskipiste, kun on niin monta eri persoonaa ympärillä.
        Veikkaanpa arviointi kyvyn auttavan siinä, usein katsos mukana on myös ennestään, tuntemattomia ihmisiä.
        Kummasti vaaka vain pysyy huomion keskipisteenä, niin kauan kun on mukana menossa.
        Eikä vaaka pakene ihmisiä, vaaka ei siedä ympärillään typeryksiä, tai muuten vajaita persoonia, joita muut mielellään käyttää hyväksi taikka pitää mukanaan roikkumassa, jotta omatunto kohenisi.

        TskTsk~~


      • kalaN
        hajotush kirjoitti:

        "vaaka on siitä hankala tyyppi et sillä ei oo minkäänlaista ihmistuntemusta. siks noi luetellut piirteet onki niin totta. kun katsoo niitä, niin ne liittyy kaikki siihen et vaaka ei tunne ihmisiä, ei osaa arvioida niitä, pakenee niitä jne."

        Voi kuinka hukassa oletkaan, ehkäpä siksi, ettet ole lähtenyt tutustumaan, vaakaan syvemmin.
        Vaa'at ovat erinomaisia psykologeja sekä psykiatreja. Mielestäni nuo ammatit vaativat hyvää ihmistuntemusta, sekä hyvää arviointi kykyä, ihmisten suhteen.
        Vaaka on seura ihmisiä, sekä haluaa olla aina huomion keskipiste, ja onnistuukin siinä miltei aina. Kerroppa, kuinka se onnistuisi ilman ihmistuntemusta sekä arviointi kykyä?
        Pakkohan siinä, on olla hyvä lukemaan muita, että juttusi heitä kiinnostaisi ja pysyisit huomion keskipisteenä.
        Sitte menee vielä vaikeemmaks, yleensä ihmisiä on enemmän kuin yksi, jolloin joutuu keksimään kuinka olla huomion keskipiste, kun on niin monta eri persoonaa ympärillä.
        Veikkaanpa arviointi kyvyn auttavan siinä, usein katsos mukana on myös ennestään, tuntemattomia ihmisiä.
        Kummasti vaaka vain pysyy huomion keskipisteenä, niin kauan kun on mukana menossa.
        Eikä vaaka pakene ihmisiä, vaaka ei siedä ympärillään typeryksiä, tai muuten vajaita persoonia, joita muut mielellään käyttää hyväksi taikka pitää mukanaan roikkumassa, jotta omatunto kohenisi.

        TskTsk~~

        "Vaaka on seura ihmisiä, sekä haluaa olla aina huomion keskipiste, ja onnistuukin siinä miltei aina. Kerroppa, kuinka se onnistuisi ilman ihmistuntemusta sekä arviointi kykyä?"

        Väärin. Vaaka KUVITTELEE olevansa seuraihminen ja kaiken keskipiste. Juuri olin kahvilla, jossa kymmenen ihmistä kuuntelee yhtä despoottia (vaakamies/pomo), kun kukaan ei viitsi tai kehtaa keskeyttää. Kaikki ovat vaivaantuneita, eikä kukaan muu saa puheenvuoroa. Onko se mielestäsi ihmistuntemusta? Puhdasta egoismia, sanon minä.

        Argh. no sori, eivät kaikki vaa'at sentään sellaisia ole, mutta pisti nyt vaan silmään tuo lauseesi :)


    • kalaN

      Taas hyvä osoitus vaakojen huonosta itsekritiikistä, sitä ei ole! Minusta tuo luettelo on kohtuullisen hyvä vaakojen KIELTEISISTÄ piirteistä. Kyllä niitä hyviäkin löytyy, mutta koittakaa nyt, rakkaat vaakalapsukaiset, hieman kehittää sitä analyyttistä mieltänne ja hyväksyä se tosiasia, että jokaisessa on myös kehitettäviä puolia.

      • kelpaa

        Missä lie vaakojen verbaalisuus. kun se ei tänne yllä. Vastineet kirjoituksiin on jotain 10 v. tasoa. Analyyttisyyttä ei ollenkaan ja niinpä vaakoja on helppo vedättää. Makealle perso vaaka syö vaikka "oksennettua suklaata". Myönnän itsekin laittaneeni provoja liikkeelle ja kyllähän vaakanainen niihin parhaiten tarttuu eikä niitä provoja muille juuri tehdäkään. Vaaka on nyt jokseenkin tasapainossa ja silloin nuo kirjoituksetkin ovat onttoja, mutta odotetaan pari vuotta. Silloin taui jo aiemminkin saturnus siirtyy vaa´an merkkiin ja silloin meno on vauhdikkaampaa. Leijona kärvisteli tosissaan muutama vuosi sitten ja nyt neitsyt. Tosin viimemainituilla vaikutus on vähäisempi neitsyen suuren analyyttisyyden ja kriittisyyden vuoksi.
        Mielestäni vaakojen suurin vika on se, että ne lupaavat vaikka ei ole aikomustakaan pitää lupaustaan. Syntyy tilanne, jota voi luonnehtia valehtelemiseksi. Näennäisen fiksu käytös pohjautuukin katteetomille puheille. Ei ole rohkeutta sanoa asiaa suoraan.
        Mites sulla tuo saturnuksen oppositio?


      • väärä periaate

        Yrittäisit sinäkin muuttua ensin itse. Et sinä voi ketään muuttaa kaltaiseksesi! Jokainen on juuri sellainen kuin on. Koetahan vähän opiskella psykologiaa, niin osaat suhtautua ihmisiin oikealla tavalla. Muutoksen teet vain itsessäsi, et muuttamalla muita!


      • sinulle "kala"

        Vaaka pärjää hyvin diplomaattisella käytöksellään, mitä siihen tunkeudut nokkimaan, elä omaa elämääsi!


      • tämä...
        sinulle "kala" kirjoitti:

        Vaaka pärjää hyvin diplomaattisella käytöksellään, mitä siihen tunkeudut nokkimaan, elä omaa elämääsi!

        ...kommentti on hyvä esimerkki vaakojen diplomaattisuuden tasosta.


      • kalaN
        väärä periaate kirjoitti:

        Yrittäisit sinäkin muuttua ensin itse. Et sinä voi ketään muuttaa kaltaiseksesi! Jokainen on juuri sellainen kuin on. Koetahan vähän opiskella psykologiaa, niin osaat suhtautua ihmisiin oikealla tavalla. Muutoksen teet vain itsessäsi, et muuttamalla muita!

        En halua ketään muuttaa kaltaisekseni vai sanoinko niin? Miksi pitää aina ymmärtää väärin, en käsitä.

        Se, että peräänkuulutan vähän analyyttisempää keskustelua, ei tarkoita, että haluaisin teidän muuttuvan kaloiksi :) Haluaisin vain jotain muutakin keskustelua kuin että me ollaan hyviä ja parhaita, ollaan ollaan!


      • kalaN
        sinulle "kala" kirjoitti:

        Vaaka pärjää hyvin diplomaattisella käytöksellään, mitä siihen tunkeudut nokkimaan, elä omaa elämääsi!

        Vaaka pärjää kyllä, mutta eikös tämä ole keskustelupalsta, jossa keskustellaan erilaisista luonteenpiirteistä ja horoskooppimerkeistä.. vai olenko käsittänyt väärin?

        Ihmettelen, miksi monet täällä vaan huutelevat, että olet väärässä tai mene muualle, oliko teillä jotain omaakin sanottavaa itse asiaan? Missä on vaakojen kuuluisa keskustelutaito?


      • vanhempi vaaka
        kalaN kirjoitti:

        Vaaka pärjää kyllä, mutta eikös tämä ole keskustelupalsta, jossa keskustellaan erilaisista luonteenpiirteistä ja horoskooppimerkeistä.. vai olenko käsittänyt väärin?

        Ihmettelen, miksi monet täällä vaan huutelevat, että olet väärässä tai mene muualle, oliko teillä jotain omaakin sanottavaa itse asiaan? Missä on vaakojen kuuluisa keskustelutaito?

        Kyllä meistä löytyy noita luonteenpiirteitä. Jokaisesta varmaan löytyy, kun alkaa tarkastella syvemmältä itseään? Täydellistä ihmis-sielua ei olekkaan, omat virheemme ja heikkoutemme on jokaisella.Vaaka pyrkii tasapainoon, siksi varmaan olet huomannut että, vaaka pyrkii välttämään, ristiriitoja, ja riitaisaa ilmapiiriä..


      • näin - on
        kelpaa kirjoitti:

        Missä lie vaakojen verbaalisuus. kun se ei tänne yllä. Vastineet kirjoituksiin on jotain 10 v. tasoa. Analyyttisyyttä ei ollenkaan ja niinpä vaakoja on helppo vedättää. Makealle perso vaaka syö vaikka "oksennettua suklaata". Myönnän itsekin laittaneeni provoja liikkeelle ja kyllähän vaakanainen niihin parhaiten tarttuu eikä niitä provoja muille juuri tehdäkään. Vaaka on nyt jokseenkin tasapainossa ja silloin nuo kirjoituksetkin ovat onttoja, mutta odotetaan pari vuotta. Silloin taui jo aiemminkin saturnus siirtyy vaa´an merkkiin ja silloin meno on vauhdikkaampaa. Leijona kärvisteli tosissaan muutama vuosi sitten ja nyt neitsyt. Tosin viimemainituilla vaikutus on vähäisempi neitsyen suuren analyyttisyyden ja kriittisyyden vuoksi.
        Mielestäni vaakojen suurin vika on se, että ne lupaavat vaikka ei ole aikomustakaan pitää lupaustaan. Syntyy tilanne, jota voi luonnehtia valehtelemiseksi. Näennäisen fiksu käytös pohjautuukin katteetomille puheille. Ei ole rohkeutta sanoa asiaa suoraan.
        Mites sulla tuo saturnuksen oppositio?

        Juuri tämä vaa'an selkärangattomuus, kyvyttömyys vastata ristiriitatilanteissa omasta osuudestaan, se on yksi vaa'an ikävimpiä piirteitä.

        Kritiikin sietokykyä ei ole nimeksikään, analysointikykyä ei senkään vertaa.

        Olen itse neitsyt ja tottahan toki rakastan sitä, kun minua arvostellaan. Tykkään provosoitua ja provosoida itse. Elämä ilman ristiriitoja ei olisi elämää ollenkaan.


      • suustani...:)
        tämä... kirjoitti:

        ...kommentti on hyvä esimerkki vaakojen diplomaattisuuden tasosta.

        Olin juuri lisäämässä, että nämä muutamat "kalaN"-nimemerkille tulleet kommentit ovat vähän kuin... miten sen nyt sanoisi... "vähämielisten" kommentteja: "älä yritä muuttaa muita", "älä noki", "me ollaan diplomaatteja"

        - siis: missä on KESKUSTELU, älykkyys ja kiinnostavuus?!?!

        Vai onko niin, että täällä keskustelee yksi ainoa vaaka...?


      • Tule vain
        kalaN kirjoitti:

        Vaaka pärjää kyllä, mutta eikös tämä ole keskustelupalsta, jossa keskustellaan erilaisista luonteenpiirteistä ja horoskooppimerkeistä.. vai olenko käsittänyt väärin?

        Ihmettelen, miksi monet täällä vaan huutelevat, että olet väärässä tai mene muualle, oliko teillä jotain omaakin sanottavaa itse asiaan? Missä on vaakojen kuuluisa keskustelutaito?

        Joskus se on hukassa.


      • kalaN
        vanhempi vaaka kirjoitti:

        Kyllä meistä löytyy noita luonteenpiirteitä. Jokaisesta varmaan löytyy, kun alkaa tarkastella syvemmältä itseään? Täydellistä ihmis-sielua ei olekkaan, omat virheemme ja heikkoutemme on jokaisella.Vaaka pyrkii tasapainoon, siksi varmaan olet huomannut että, vaaka pyrkii välttämään, ristiriitoja, ja riitaisaa ilmapiiriä..

        "Vaaka pyrkii tasapainoon, siksi varmaan olet huomannut että, vaaka pyrkii välttämään, ristiriitoja, ja riitaisaa ilmapiiriä.."

        Näin on, mutta tämä ei poissulje analyyttistä keskustelua. En minäkään riitaa ole tullut tänne haastamaan, vaan keskustelemaan eri luonteenpiirteistä. Itsekin rakastan kritiikkiä, myös itsekritiikkiä, kuten joku neitsyt täällä sanoi. Kritiikistä oppii eniten ja ainakin minä haluan oppia ja kehittyä ihmisenä. Ihmettelen, miksi joku ei haluaisi..

        Voin laittaa tähän vastapainoksi Kalojen huonoja puolia (jos se teitä helpottaa :)

        laiskuus, liiallinen herkkyys, oman itsensä kadottaminen, vetäytyy liikaa omaan maailmaansa, saamaton, päättämätön, ei osaa uida vastavirtaan (ne, jotka uivat, pääsevät pitkälle), hajamielisyys, epäkäytännöllisyys jne.

        eikä tee tiukkaakaan myöntää, että näitä löytyy minustakin :)


      • vanhenpi vaaka
        kalaN kirjoitti:

        "Vaaka pyrkii tasapainoon, siksi varmaan olet huomannut että, vaaka pyrkii välttämään, ristiriitoja, ja riitaisaa ilmapiiriä.."

        Näin on, mutta tämä ei poissulje analyyttistä keskustelua. En minäkään riitaa ole tullut tänne haastamaan, vaan keskustelemaan eri luonteenpiirteistä. Itsekin rakastan kritiikkiä, myös itsekritiikkiä, kuten joku neitsyt täällä sanoi. Kritiikistä oppii eniten ja ainakin minä haluan oppia ja kehittyä ihmisenä. Ihmettelen, miksi joku ei haluaisi..

        Voin laittaa tähän vastapainoksi Kalojen huonoja puolia (jos se teitä helpottaa :)

        laiskuus, liiallinen herkkyys, oman itsensä kadottaminen, vetäytyy liikaa omaan maailmaansa, saamaton, päättämätön, ei osaa uida vastavirtaan (ne, jotka uivat, pääsevät pitkälle), hajamielisyys, epäkäytännöllisyys jne.

        eikä tee tiukkaakaan myöntää, että näitä löytyy minustakin :)

        Välillä ollaan tasapainossa, ja taas kohta, puntari heilahtaa puolelta toiselle.Totta, että kritiikki on hyväksi, myös henkiselle kasvulle, ja itsensä löytämiselle.!


      • osallistu
        vanhenpi vaaka kirjoitti:

        Välillä ollaan tasapainossa, ja taas kohta, puntari heilahtaa puolelta toiselle.Totta, että kritiikki on hyväksi, myös henkiselle kasvulle, ja itsensä löytämiselle.!

        Ok, mutta eniten ihmetyttää se, että vaaka ei OSALLISTU keskusteluun. Vaaka tuntuu aina vetoavan siihen, että välttää ristiriitoja. Vaikuttaa tekosyyltä. Näin juuri ei keskustelua synny.

        Mitetin vain, että missä se vaaka kehittyy ihmisenä, jos ei koskaan keskustele itseensä kohdistuvasta kritiikistä? Onko niin, että vaa'alta itseltään palaa aina ensimmäisenä päreet - ja hän ei kestä itse itseään?


      • kelpaa..
        näin - on kirjoitti:

        Juuri tämä vaa'an selkärangattomuus, kyvyttömyys vastata ristiriitatilanteissa omasta osuudestaan, se on yksi vaa'an ikävimpiä piirteitä.

        Kritiikin sietokykyä ei ole nimeksikään, analysointikykyä ei senkään vertaa.

        Olen itse neitsyt ja tottahan toki rakastan sitä, kun minua arvostellaan. Tykkään provosoitua ja provosoida itse. Elämä ilman ristiriitoja ei olisi elämää ollenkaan.

        Minä, neitsytM, ja me saadaan harvoin kehuja. Se varmaan johtuu siitä, että meidät tunnetaan rehteinä, viisaina, työteliäinä, luotettavina, ....ihmisinä. Enpä minäkään työssään osaavia kehu, vaan niitä jotka ovat onnistuneet epäonnistumisten jälkeen.
        Eikö vaan ole totta, että vähän kehutaan, jos ollenkaan? Ja mihin me kehuja tarvitaan?


      • nimimerkki11
        kelpaa kirjoitti:

        Missä lie vaakojen verbaalisuus. kun se ei tänne yllä. Vastineet kirjoituksiin on jotain 10 v. tasoa. Analyyttisyyttä ei ollenkaan ja niinpä vaakoja on helppo vedättää. Makealle perso vaaka syö vaikka "oksennettua suklaata". Myönnän itsekin laittaneeni provoja liikkeelle ja kyllähän vaakanainen niihin parhaiten tarttuu eikä niitä provoja muille juuri tehdäkään. Vaaka on nyt jokseenkin tasapainossa ja silloin nuo kirjoituksetkin ovat onttoja, mutta odotetaan pari vuotta. Silloin taui jo aiemminkin saturnus siirtyy vaa´an merkkiin ja silloin meno on vauhdikkaampaa. Leijona kärvisteli tosissaan muutama vuosi sitten ja nyt neitsyt. Tosin viimemainituilla vaikutus on vähäisempi neitsyen suuren analyyttisyyden ja kriittisyyden vuoksi.
        Mielestäni vaakojen suurin vika on se, että ne lupaavat vaikka ei ole aikomustakaan pitää lupaustaan. Syntyy tilanne, jota voi luonnehtia valehtelemiseksi. Näennäisen fiksu käytös pohjautuukin katteetomille puheille. Ei ole rohkeutta sanoa asiaa suoraan.
        Mites sulla tuo saturnuksen oppositio?

        Ehkä viisaana tunnetut vaa'at aikovat jäädä tällaisen lapselliset provosoinnin yläpuolelle ja jättää osallistumatta.


    • nice one!

      "Vaaka on
      - lyhytjännitteinen: vaaka saattaa aloittaa uuden harrastuksen mutta lopettaa sen saman tien
      - huomattavasti suvaitsemattomampi kuin antaa ymmärtää
      - vaaka puhuu paljon (itsestään) mutta tekee vähän; suunnitelmia on joka lähtöön mutta harvoin vaaka totetuttaa niitä
      - laiska: vaaka ei koskaan ryhdy mihinkään ellei ole välttämätön pakko
      - manipuloiva: vaaka käyttää ihmissuhteita hyväksi; saadakseen haluamansa hän jopa kiristää
      - välinpitämätön: vaaka on kaveri kaikkien kanssa vain koska se miellyttävää; vaaka ei sano pahasti kenellekään ettei itse menisi pois tasapanosta
      - etäinen: vaa'an ystävyysuhteet ovat ennen kaikkea sosiaalisesti korrekteja; niissä ei saa olla mitään häiritseviä piirteitä"

      En muista vaa'oista tiedä, mutta minun kohallani tuo osuu jokseenkin nappiin. - vaaka puhuu paljon (itsestään) mutta tekee vähän; suunnitelmia on joka lähtöön mutta harvoin vaaka totetuttaa niitä

      • omgxiitlolplz

        "Ok, mutta eniten ihmetyttää se, että vaaka ei OSALLISTU keskusteluun. Vaaka tuntuu aina vetoavan siihen, että välttää ristiriitoja. Vaikuttaa tekosyyltä. Näin juuri ei keskustelua synny."

        Ehkäpä vaa'oilla on tarpeeksi huolia, ristiriitoja ja muuta kummallista oikeassa elämässään, jolloin heitä ei varmaan hirveästi kiinnosta, ruveta täällä selittelemään liikoja.

        VAAKA
        Vaa`an luonnetta ja elämää kuvaa ennen kaikkea tasapaino ja sopusointu. Se ei merkitse sitä, että heidän elämänsä olisi pelkkää sopusointua ja tasapainoa. Pyrkimyksenä heillä kuitenkin on rauha ja rakkaus. He välttävät ristiriitoja mikä näkyy hämmentävän muita, jotka siksi usein sekaantuvat asioihinne, vain sysätäkseen tulta pesään. Niitä jotka arvostavat vaakaa viehättää heidän tasapainon tajunsa ja kyky nähdä asioiden eri puolet.
        Vaaka välttää kaikkea karkeaa ja tyylitöntä niitä kohtaan hän tuntee vastenmielisyyttä.
        Haavoittuu mieluummin itse kuin aiheuttaa muille vahinkoa.
        Jotkut kohdistavat heihin usein hyökkäyksiään turhautuneisuuttaan. Johtunee siitä että vaa`an idealismi on ihmisille haaste, ja jotkut tuntevat pienuutensa heidän seurassaan. Kohottaakseen itsetuntoaan he arvostelevat, yrittävät väheksyä sitä mitä vaa`at ovat (todellisuudessa taitavat haluta olla kaltaisiaan).
        Vaa`alle hyvät tavat ja käyttäytyminen ovat ensiarvoisen tärkeitä. Vaaka ei tuppaudu väkisin "näyttämölle" eikä ihmisten asioihin.
        Vaa`assa on kaikista eläinradan merkeistä eniten ihailtavaa: fyysistä kauneutta, periaatteita, idealismia. Tästä voi johtua, että joutuvat karkeiden ihmisten ja juonittelijoiden hyökkäysten kohteiksi. Tunne-elämältään tasapainoisena vaaka pystyy sopeutumaan näihinkin tietyn näkökannan mukaisesti. Vaaka ei pelkää vaikeuksia eikä vastustusta, vaaka saavuttaa päämäärän esteiden vuoksi, hän vaikuttaa rauhalliselta, mutta haluaa ansaita rauhansa.
        Vaaka on tarmokas, hänessä on voimaa ja sisäistä varmuutta. Hän tietää mitä haluaa ja pyrkii saavuttamaan sen.

        Jotkut erehtyvät vaa`asta. Vaakaa voi määräillä vain tiettyyn rajaan asti. Hän voi näyttää epäilijöilleen, ettei ole mikään kompasteleva tallukka. Vaaka ei kompastele, eikä käännä toista poskea. Hän on määrätietoinen, jyrkkäkin. Ja olkoon hänen kantansa mikä hyvänsä, oma kanta hänellä on.

        Vaa`alla on kyky löytää ihailtavaa sellaisessakin minkä muut tuomitsevat, tai virheitä siinä minkä muut nostavat jalustalle. Tämä osoittaa sen, että vaaka ei ole mikään laumasielu, vaan hän ajattelee itsenäisesti. Vaaka taistelee oikeana pitämänsä asian puolesta. Ei ole manipuloitavissa.
        Vaaka muistaa ystävänsä, myös ne "vähemmän" hyvät.
        Menestyskään ei tunnu miltään, ellei hän saa jakaa sitä jonkun toisen kanssa. Vaaka ei ole kuin muutamat jotka haluavat syödä kakkunsa yksin.


      • jotakin....
        omgxiitlolplz kirjoitti:

        "Ok, mutta eniten ihmetyttää se, että vaaka ei OSALLISTU keskusteluun. Vaaka tuntuu aina vetoavan siihen, että välttää ristiriitoja. Vaikuttaa tekosyyltä. Näin juuri ei keskustelua synny."

        Ehkäpä vaa'oilla on tarpeeksi huolia, ristiriitoja ja muuta kummallista oikeassa elämässään, jolloin heitä ei varmaan hirveästi kiinnosta, ruveta täällä selittelemään liikoja.

        VAAKA
        Vaa`an luonnetta ja elämää kuvaa ennen kaikkea tasapaino ja sopusointu. Se ei merkitse sitä, että heidän elämänsä olisi pelkkää sopusointua ja tasapainoa. Pyrkimyksenä heillä kuitenkin on rauha ja rakkaus. He välttävät ristiriitoja mikä näkyy hämmentävän muita, jotka siksi usein sekaantuvat asioihinne, vain sysätäkseen tulta pesään. Niitä jotka arvostavat vaakaa viehättää heidän tasapainon tajunsa ja kyky nähdä asioiden eri puolet.
        Vaaka välttää kaikkea karkeaa ja tyylitöntä niitä kohtaan hän tuntee vastenmielisyyttä.
        Haavoittuu mieluummin itse kuin aiheuttaa muille vahinkoa.
        Jotkut kohdistavat heihin usein hyökkäyksiään turhautuneisuuttaan. Johtunee siitä että vaa`an idealismi on ihmisille haaste, ja jotkut tuntevat pienuutensa heidän seurassaan. Kohottaakseen itsetuntoaan he arvostelevat, yrittävät väheksyä sitä mitä vaa`at ovat (todellisuudessa taitavat haluta olla kaltaisiaan).
        Vaa`alle hyvät tavat ja käyttäytyminen ovat ensiarvoisen tärkeitä. Vaaka ei tuppaudu väkisin "näyttämölle" eikä ihmisten asioihin.
        Vaa`assa on kaikista eläinradan merkeistä eniten ihailtavaa: fyysistä kauneutta, periaatteita, idealismia. Tästä voi johtua, että joutuvat karkeiden ihmisten ja juonittelijoiden hyökkäysten kohteiksi. Tunne-elämältään tasapainoisena vaaka pystyy sopeutumaan näihinkin tietyn näkökannan mukaisesti. Vaaka ei pelkää vaikeuksia eikä vastustusta, vaaka saavuttaa päämäärän esteiden vuoksi, hän vaikuttaa rauhalliselta, mutta haluaa ansaita rauhansa.
        Vaaka on tarmokas, hänessä on voimaa ja sisäistä varmuutta. Hän tietää mitä haluaa ja pyrkii saavuttamaan sen.

        Jotkut erehtyvät vaa`asta. Vaakaa voi määräillä vain tiettyyn rajaan asti. Hän voi näyttää epäilijöilleen, ettei ole mikään kompasteleva tallukka. Vaaka ei kompastele, eikä käännä toista poskea. Hän on määrätietoinen, jyrkkäkin. Ja olkoon hänen kantansa mikä hyvänsä, oma kanta hänellä on.

        Vaa`alla on kyky löytää ihailtavaa sellaisessakin minkä muut tuomitsevat, tai virheitä siinä minkä muut nostavat jalustalle. Tämä osoittaa sen, että vaaka ei ole mikään laumasielu, vaan hän ajattelee itsenäisesti. Vaaka taistelee oikeana pitämänsä asian puolesta. Ei ole manipuloitavissa.
        Vaaka muistaa ystävänsä, myös ne "vähemmän" hyvät.
        Menestyskään ei tunnu miltään, ellei hän saa jakaa sitä jonkun toisen kanssa. Vaaka ei ole kuin muutamat jotka haluavat syödä kakkunsa yksin.

        "jotkut kohdistavat heihin hyökkäyksiään turhautuneisuuttaan"

        Vaaka itse on usein se, jonka päässä naksahtaa lopulta. Vaaka kerää sisäänsä turhaumia sensijaan, että antaisi niiden tulla ulos oikealla hetkellä, oikeaan henkilöön kohdistettuna. Vaaka puntaroi, spekuloi, miettii sisäisesti aivan liikaa asioita. Lopulta ne saavat kohtuuttomat mittasuhteet vaa'an päässä, ja raivonpurkaus on valmis.

        "ei ole manipuloitavissa"

        Ei olekaan. Vaaka manipuloi itse. Seuraksi kelpaakin yleensä ihmiset, joita voi manipuloida. Itsenäiset sielut vaaka jättääkin rauhaan.


    • Vaaka -

      kyl mä ainakin tunnistan noi itsestäni :D

      mut joo, jos jollaki kaveril on joku häirittevä ominaisuus (esim. pompottaa) tai jtnk vastaavaa, niin tietty sitä miettii et kannattaaks olla tekemisis vaik ois hyväki kaveri.

      et sillee on tiukat kriteerit, vaik ei sit ite täyttäiskään niitä. haha, aika reilua..

      mut joo, vaakana pitää oppia myös päättäväisyyttä tai ei oikeesti koskaa saavuta mitää, ja sit on turha enää itkee ku tilaisuus on menny..

      plop.

    • vaakatytttönen

      Kylläpäs täällä taas inistään. Minä olen ainakin itserakas, laiska ja tuomitsen ennen kuin tunnen. Ihan sama. Elän omaa elämääni ja ihan hyvin sitä tässä mennään, eläisitte tekin etkä murehtisi toisten merkkien huonoja piirteitä. Käytän ihmisiä hyväksi jos siltä tuntuu, voi harmin paikka. En koe siitä mitään omantunnon tuskia.

      Eikös se tässä elämässä ole tärkeintä, että itsellä on kaikki hyvin? Jokainen ihminen on pohjimmiltaan itsekäs ja minua suoraan sanottuna vituttaa kaikki tämä jeesustelu mitä näillä palstoilla sanotaan. Ajattelisitte tekin omaa etuanne ettekä ruikuttaisitte täällä jotain "yyh yyh vaa'at käyttävät kaikkia hyväksi eivätkä ole todellisuudessa kenenkään kanssa ystäviä ja ne on läheisriippuvaisia idiootteja." MITÄ SITTEN?

      • souwari

        Mutta mulla sattuu olemaan hieman erilaiset arvot tässä elämässä,olen kait sitten sellainen pehmo,miehen reppana Mutta ihan vapaasta omasta tahdostani sellainen Tapasin tuollaisen,ihanan naisen,niinkuin sinäkin Se ihanuus vaan loppui siihen kun hän ei enää tarvinnut minua,enkä hyväksynyt hänen ponpotteluaan Tää nainen vaan sattui olemaan VAAKA ja minä JOUSIMIES että tallainen tapaus


      • sinä olitkin pomo.
        souwari kirjoitti:

        Mutta mulla sattuu olemaan hieman erilaiset arvot tässä elämässä,olen kait sitten sellainen pehmo,miehen reppana Mutta ihan vapaasta omasta tahdostani sellainen Tapasin tuollaisen,ihanan naisen,niinkuin sinäkin Se ihanuus vaan loppui siihen kun hän ei enää tarvinnut minua,enkä hyväksynyt hänen ponpotteluaan Tää nainen vaan sattui olemaan VAAKA ja minä JOUSIMIES että tallainen tapaus

        Jousimiehet ovat mahtavia pomoja. Olen nousu vaaka nainen, enkä voi sietää jousimiehiä.


      • etpä
        sinä olitkin pomo. kirjoitti:

        Jousimiehet ovat mahtavia pomoja. Olen nousu vaaka nainen, enkä voi sietää jousimiehiä.

        tietenkään!!!


    • Miessss:SD

      Olen vaakamies ja löydän itsestäni juuri keskustelun avanneen kirjoittamat piirteet.

      Lisänä voisin viivata

      -Diplomaattinen, pitkät ihmis ja kaverisuhteet joissa kaikki yllämainitut piirteet mukana. Manipulointia, välinpitämättömyyttä ja etäisyyttä.

    • OnnenNainen

      Ja vaakanainen on niitä naisia, joka nauttii kesän lämmöstä ja onnesta luonnon helmassa kusasemalla minne haluaa.

    • toinen vastaaja,

      että, taidat puhua itsestäs! Vaaka ei noihin määritelmiin "alennu"!!

    • V

      Olipas positiivinen ja monipuolinen yleistys ihmisryhmästä.
      Vastauksesi kertoo paljon myös sinusta itsestäsi ja kokemuksistasi. Jos vessassasi on peili mene sen eteen ja mieti.

      • on huusissaan

        peili, mutta vaaoilla niitä on vähintään kaksin kappalein. ;)


      • vähintään kaksi
        on huusissaan kirjoitti:

        peili, mutta vaaoilla niitä on vähintään kaksin kappalein. ;)

        toiselta peililtähän vaaka voi
        saada "paremman tarjouksen" itsestään
        kun toiselta.


    • Vaaka tyttö

      Tuo on osittain totta ja osittain ei. Nuita kolmea viimistä en kokonaan allekirjoittaisi. Omat ystävyyssuhteeni ovat korrekteja niin kauan kun en koe tuntevani toista osapuolta tarpeeksi hyvin. Toisen on päästävä kuorren alle, ennen kuin pystyn olemaan täysin omaitseni. Sinne kuoren alle on vain valitettavan vaikea päästä. Välinpitämätön en ole, saatan tuntea syyllisyyttä tai tuskaa sellaisenkin puolesta, jota en edes kunnolla tunne. Jos jotakuta kohdellaan väärin, ja tiedän pystyväni tekemään asialle jotain, niin en pysty sulkemaan suutani siltä. Ehkä siksi moni kokee että olen vastarannan kiiski. En kiellä ettenkö joskus tahattomasti huomaisi käskyttäväni toisia, mutten ikinä kiristäisi tosissani. Tai sitten minun pitäisi kokea tekeväni sen hengentärkeän asian takia.

    • aikalady

      Todellakin puhut varmaan itsestäsi. Olet varmaan vielä aika nuorikin........elämä opettaa. Olen ainakin itse vaaka joka ei jätä mitään puolitiehen. Raivostunkin nollasta sataan tarvitttessa. :)

      Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan

    • hahahahaaaaaaaaaaaaa

      - lyhytjännitteinen: vaaka saattaa aloittaa uuden harrastuksen mutta lopettaa sen saman tien

      Ehkä mars on kärsimättömässä merkissä?

      - huomattavasti suvaitsemattomampi kuin antaa ymmärtää

      No sitten se voi olla vaikka nousu skorppari

      - laiska: vaaka ei koskaan ryhdy mihinkään ellei ole välttämätön pakko

      Mars härässä!

      - manipuloiva: vaaka käyttää ihmissuhteita hyväksi; saadakseen haluamansa hän jopa kiristää

      Skorpionia tai kaurista kartalla...

      - välinpitämätön: vaaka on kaveri kaikkien kanssa vain koska se miellyttävää; vaaka ei sano pahasti kenellekään ettei itse menisi pois tasapanosta

      Rapunousuinen vaaka esim...

      - etäinen: vaa'an ystävyysuhteet ovat ennen kaikkea sosiaalisesti korrekteja; niissä ei saa olla mitään häiritseviä piirteitä

      Venus neitsyessä!!!

    • --kauristyttö

      just nyt kelpaisi kyllä vaakamiehen maailman ihanin kyrpä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      632
      3863
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      45
      1710
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1497
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      39
      1450
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      172
      1426
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1318
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      106
      1126
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      50
      1056
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      61
      1001
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      959
    Aihe