Facebook rekisteröityminen

Decotet

21

3507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vedinnaamat

näyttää olevan jotain häikkää bookissa jota korjataan parhaillaan..ihan selvällä enkulla se sanottiin

• feisbuukki

Antaa vaan tuon tekstin kun menen sivulle! Eilisestä asti... eilen aamupäivällä vielä toimi.

• 321
        feisbuukki kirjoitti:

Antaa vaan tuon tekstin kun menen sivulle! Eilisestä asti... eilen aamupäivällä vielä toimi.

Mulla ei ole toiminu kolmeen päivään..

• toisen linkin kauttA!!
        321 kirjoitti:

Mulla ei ole toiminu kolmeen päivään..

OUTOA...

• haks
        toisen linkin kauttA!! kirjoitti:

OUTOA...

juu... määkin yritin kirjautua mutta sitten se rupes valittaan että "Valitettavasti et voi liittyä facebookiin" Vaikka siinä sanotaan että kaikille ja kaiken ikäisille :P

• kolmannen linkin kauhu
        haks kirjoitti:

juu... määkin yritin kirjautua mutta sitten se rupes valittaan että "Valitettavasti et voi liittyä facebookiin" Vaikka siinä sanotaan että kaikille ja kaiken ikäisille :P

sama juttu. kaikki voi liittyä, mut sitte ei voikaan. outoa..

• hfaeja
        kolmannen linkin kauhu kirjoitti:

nii miks tulee taas toi sama teksti ? Valitettavasti et voi liittyä Facebookiin.

• tyhmäää: ((((
        hfaeja kirjoitti:

nii miks tulee taas toi sama teksti ? Valitettavasti et voi liittyä Facebookiin.

jooo mäki koitin eikä sit muka voinukkaan: ( tyhmää!!!!!!!!:---O

• en ymmärrä

en tajua minullakaan ei toimi rekistöityminen kun laitoin vahingossa ikäni 7v sitten se sanoo että et voi rekisteröityä

• #
        en ymmärrä kirjoitti:

en tajua minullakaan ei toimi rekistöityminen kun laitoin vahingossa ikäni 7v sitten se sanoo että et voi rekisteröityä

Mikä ikäraja facebookissa on? Haluaisin niin kovasti tietää.Ei sillä ettenkö olis jo 15,mutta kun haluttaa vaan tietää koska pikkusiskonikin pääsee naamakirjaan vierailemaan.

• haahaa hankkikaa
        kolmannen linkin kauhu kirjoitti:

hankkikaa sähköposti onko teillä edes sähköpostia kenelläkään se voi johtua vaan johtua siitä että et voi liittyä facebookkiin koska ei teillä ole sähköpostia eli se on vähän voi voi

• -_-"
        # kirjoitti:

Mikä ikäraja facebookissa on? Haluaisin niin kovasti tietää.Ei sillä ettenkö olis jo 15,mutta kun haluttaa vaan tietää koska pikkusiskonikin pääsee naamakirjaan vierailemaan.

Facebookin ikäraja on 13v.

• uogu
        feisbuukki kirjoitti:

onpa harmi

• !

vitt.u miks siihen saatan.a tarvii olla niin vitu.n iso raja?hemmetti!

• _Randomi_

Jotta tuollaiset pikkujonnet, jotka eivät edes tiedä, että sanan keskellä ei voi olla pilkkua eivät pääsisi trollaamaan sinne.

• Tyhmyydestä

sakotetaan.
      Menkää vaan faceen ja kertokaa koko elämäntarina. Se on sitten kaikkien luettavissa ikuisesti vaikka haluaisitte sen joskus poistaa. Nimittäin poistaminen ei onnistu.
      Tää on samanlainen juttu kun windowsin poista toiminto. Ainut mikä poistuu on juurihakemiston tiedot. Se varsinainen tallettu tieto kovolta ei poistu mihinkään ellei sitä ylikirjoiteta. Se taas facessa ei onnistu vaikka haluaisi.

• Pakoikok

Paska ei voi rekisteröidä facee15?

• Eka kerta Facebookis

Mäkään en päässy,kun olin rekisteröitymässä! Mut, huomenna saatan päässä ku ei enää ole sitä juttuu! Ja pääsenki xD Varmaan olin laittanu iän väärin, eli jotai 11 - 5 xDDDDD

• minäääää

Eli siis laitoin iän väärin vahingiossa, liian nuoreks, ja nyt en voi kirjautuu, voinko huomenna?

• tyhmää

mulleki tuli toi sama "et voi kirjautua"

• energy drink16

minulla taas jäi sama käyttäjä pyörimään ja en voi tehdä uutta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe