Facebook rekisteröityminen

Decotet

21

3572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vedinnaamat

      näyttää olevan jotain häikkää bookissa jota korjataan parhaillaan..ihan selvällä enkulla se sanottiin

      • feisbuukki

        Antaa vaan tuon tekstin kun menen sivulle! Eilisestä asti... eilen aamupäivällä vielä toimi.


      • 321
        feisbuukki kirjoitti:

        Antaa vaan tuon tekstin kun menen sivulle! Eilisestä asti... eilen aamupäivällä vielä toimi.

        Mulla ei ole toiminu kolmeen päivään..


      • toisen linkin kauttA!!
        321 kirjoitti:

        Mulla ei ole toiminu kolmeen päivään..

        OUTOA...


      • haks
        toisen linkin kauttA!! kirjoitti:

        OUTOA...

        juu... määkin yritin kirjautua mutta sitten se rupes valittaan että "Valitettavasti et voi liittyä facebookiin" Vaikka siinä sanotaan että kaikille ja kaiken ikäisille :P


      • kolmannen linkin kauhu
        haks kirjoitti:

        juu... määkin yritin kirjautua mutta sitten se rupes valittaan että "Valitettavasti et voi liittyä facebookiin" Vaikka siinä sanotaan että kaikille ja kaiken ikäisille :P

        sama juttu. kaikki voi liittyä, mut sitte ei voikaan. outoa..


      • hfaeja
        kolmannen linkin kauhu kirjoitti:

        sama juttu. kaikki voi liittyä, mut sitte ei voikaan. outoa..

        nii miks tulee taas toi sama teksti ? Valitettavasti et voi liittyä Facebookiin.


      • tyhmäää: ((((
        hfaeja kirjoitti:

        nii miks tulee taas toi sama teksti ? Valitettavasti et voi liittyä Facebookiin.

        jooo mäki koitin eikä sit muka voinukkaan: ( tyhmää!!!!!!!!:---O


      • en ymmärrä

        en tajua minullakaan ei toimi rekistöityminen kun laitoin vahingossa ikäni 7v sitten se sanoo että et voi rekisteröityä


      • #
        en ymmärrä kirjoitti:

        en tajua minullakaan ei toimi rekistöityminen kun laitoin vahingossa ikäni 7v sitten se sanoo että et voi rekisteröityä

        Mikä ikäraja facebookissa on? Haluaisin niin kovasti tietää.Ei sillä ettenkö olis jo 15,mutta kun haluttaa vaan tietää koska pikkusiskonikin pääsee naamakirjaan vierailemaan.


      • haahaa hankkikaa
        kolmannen linkin kauhu kirjoitti:

        sama juttu. kaikki voi liittyä, mut sitte ei voikaan. outoa..

        hankkikaa sähköposti onko teillä edes sähköpostia kenelläkään se voi johtua vaan johtua siitä että et voi liittyä facebookkiin koska ei teillä ole sähköpostia eli se on vähän voi voi


      • -_-"
        # kirjoitti:

        Mikä ikäraja facebookissa on? Haluaisin niin kovasti tietää.Ei sillä ettenkö olis jo 15,mutta kun haluttaa vaan tietää koska pikkusiskonikin pääsee naamakirjaan vierailemaan.

        Facebookin ikäraja on 13v.


      • uogu
        feisbuukki kirjoitti:

        Antaa vaan tuon tekstin kun menen sivulle! Eilisestä asti... eilen aamupäivällä vielä toimi.

        onpa harmi


    • !

      vitt.u miks siihen saatan.a tarvii olla niin vitu.n iso raja?hemmetti!

    • _Randomi_

      Jotta tuollaiset pikkujonnet, jotka eivät edes tiedä, että sanan keskellä ei voi olla pilkkua eivät pääsisi trollaamaan sinne.

    • Tyhmyydestä

      sakotetaan.
      Menkää vaan faceen ja kertokaa koko elämäntarina. Se on sitten kaikkien luettavissa ikuisesti vaikka haluaisitte sen joskus poistaa. Nimittäin poistaminen ei onnistu.
      Tää on samanlainen juttu kun windowsin poista toiminto. Ainut mikä poistuu on juurihakemiston tiedot. Se varsinainen tallettu tieto kovolta ei poistu mihinkään ellei sitä ylikirjoiteta. Se taas facessa ei onnistu vaikka haluaisi.

    • Pakoikok

      Paska ei voi rekisteröidä facee15?

    • Eka kerta Facebookis

      Mäkään en päässy,kun olin rekisteröitymässä! Mut, huomenna saatan päässä ku ei enää ole sitä juttuu! Ja pääsenki xD Varmaan olin laittanu iän väärin, eli jotai 11 - 5 xDDDDD

    • minäääää

      Eli siis laitoin iän väärin vahingiossa, liian nuoreks, ja nyt en voi kirjautuu, voinko huomenna?

    • tyhmää

      mulleki tuli toi sama "et voi kirjautua"

    • energy drink16

      minulla taas jäi sama käyttäjä pyörimään ja en voi tehdä uutta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe