Yritin siis rekisteröityä naamakirjaan. Löin tiedot tiskiin ja sähköpostiin ilmestyi vahvistuslinkki, joka ei kuitenkaan toimi. http://www.facebook.com/common/error.html Mikä siis neuvoksi?
Facebook rekisteröityminen
21
3572
Vastaukset
- vedinnaamat
näyttää olevan jotain häikkää bookissa jota korjataan parhaillaan..ihan selvällä enkulla se sanottiin
- feisbuukki
Antaa vaan tuon tekstin kun menen sivulle! Eilisestä asti... eilen aamupäivällä vielä toimi.
- 321
feisbuukki kirjoitti:
Antaa vaan tuon tekstin kun menen sivulle! Eilisestä asti... eilen aamupäivällä vielä toimi.
Mulla ei ole toiminu kolmeen päivään..
- toisen linkin kauttA!!
321 kirjoitti:
Mulla ei ole toiminu kolmeen päivään..
OUTOA...
- haks
toisen linkin kauttA!! kirjoitti:
OUTOA...
juu... määkin yritin kirjautua mutta sitten se rupes valittaan että "Valitettavasti et voi liittyä facebookiin" Vaikka siinä sanotaan että kaikille ja kaiken ikäisille :P
- kolmannen linkin kauhu
haks kirjoitti:
juu... määkin yritin kirjautua mutta sitten se rupes valittaan että "Valitettavasti et voi liittyä facebookiin" Vaikka siinä sanotaan että kaikille ja kaiken ikäisille :P
sama juttu. kaikki voi liittyä, mut sitte ei voikaan. outoa..
- hfaeja
kolmannen linkin kauhu kirjoitti:
sama juttu. kaikki voi liittyä, mut sitte ei voikaan. outoa..
nii miks tulee taas toi sama teksti ? Valitettavasti et voi liittyä Facebookiin.
- tyhmäää: ((((
hfaeja kirjoitti:
nii miks tulee taas toi sama teksti ? Valitettavasti et voi liittyä Facebookiin.
jooo mäki koitin eikä sit muka voinukkaan: ( tyhmää!!!!!!!!:---O
- en ymmärrä
en tajua minullakaan ei toimi rekistöityminen kun laitoin vahingossa ikäni 7v sitten se sanoo että et voi rekisteröityä
- #
en ymmärrä kirjoitti:
en tajua minullakaan ei toimi rekistöityminen kun laitoin vahingossa ikäni 7v sitten se sanoo että et voi rekisteröityä
Mikä ikäraja facebookissa on? Haluaisin niin kovasti tietää.Ei sillä ettenkö olis jo 15,mutta kun haluttaa vaan tietää koska pikkusiskonikin pääsee naamakirjaan vierailemaan.
- haahaa hankkikaa
kolmannen linkin kauhu kirjoitti:
sama juttu. kaikki voi liittyä, mut sitte ei voikaan. outoa..
hankkikaa sähköposti onko teillä edes sähköpostia kenelläkään se voi johtua vaan johtua siitä että et voi liittyä facebookkiin koska ei teillä ole sähköpostia eli se on vähän voi voi
- -_-"
# kirjoitti:
Mikä ikäraja facebookissa on? Haluaisin niin kovasti tietää.Ei sillä ettenkö olis jo 15,mutta kun haluttaa vaan tietää koska pikkusiskonikin pääsee naamakirjaan vierailemaan.
Facebookin ikäraja on 13v.
- uogu
feisbuukki kirjoitti:
Antaa vaan tuon tekstin kun menen sivulle! Eilisestä asti... eilen aamupäivällä vielä toimi.
onpa harmi
- !
vitt.u miks siihen saatan.a tarvii olla niin vitu.n iso raja?hemmetti!
- _Randomi_
Jotta tuollaiset pikkujonnet, jotka eivät edes tiedä, että sanan keskellä ei voi olla pilkkua eivät pääsisi trollaamaan sinne.
- Tyhmyydestä
sakotetaan.
Menkää vaan faceen ja kertokaa koko elämäntarina. Se on sitten kaikkien luettavissa ikuisesti vaikka haluaisitte sen joskus poistaa. Nimittäin poistaminen ei onnistu.
Tää on samanlainen juttu kun windowsin poista toiminto. Ainut mikä poistuu on juurihakemiston tiedot. Se varsinainen tallettu tieto kovolta ei poistu mihinkään ellei sitä ylikirjoiteta. Se taas facessa ei onnistu vaikka haluaisi. - Pakoikok
Paska ei voi rekisteröidä facee15?
- Eka kerta Facebookis
Mäkään en päässy,kun olin rekisteröitymässä! Mut, huomenna saatan päässä ku ei enää ole sitä juttuu! Ja pääsenki xD Varmaan olin laittanu iän väärin, eli jotai 11 - 5 xDDDDD
- minäääää
Eli siis laitoin iän väärin vahingiossa, liian nuoreks, ja nyt en voi kirjautuu, voinko huomenna?
- tyhmää
mulleki tuli toi sama "et voi kirjautua"
- energy drink16
minulla taas jäi sama käyttäjä pyörimään ja en voi tehdä uutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429