Legacystä on ilmeisesti tulossa uusi malli 2009.
Heti kun jollain on tietoa tai kuvia tuosta uudesta mallista niin laittakaahan tänne.
Kun katsoo uutta foresteria ja imprezaa niin odotukset nousevat todella korkealle uuden legacyn suhteen, vanha malli alkoi jo kyllä olla aikansa elänyt.
Legacy 2009
10
1916
Vastaukset
- forre
http://www.subarucar.net/main fr 810 On_Deck__Redesigned_2010_Subaru_Legacy.html?newsID=1273&anneeID=2008&moisID=5 ..tuon litania kun naputtelet, pitäisi kuva tulla...
- mitsumiäs
Onko tuo varmasti se, miltä se näyttää, vai onko tämä vain "taiteilijan" näkemys.
Itse en ainakaan pidä etuvaloista ollenkaan, ja jos foresteria ja imprezaa katsoo, niin ne eivät tulekkaan olemaan tälläiset. Olettaen toki että subaru jatkaa uutta linjaansa.
Toivottavasti karmittomat ikkunat säilyvät edes Legacyssä. Se oli vanhemmissa Subaruissa mielestäni tyylikäs, subarumainen omaperäinen juttu, ja harmillista että uudessa impussa tai foresterissa ei karmittomia ikkunoita ole. mitsumiäs kirjoitti:
Onko tuo varmasti se, miltä se näyttää, vai onko tämä vain "taiteilijan" näkemys.
Itse en ainakaan pidä etuvaloista ollenkaan, ja jos foresteria ja imprezaa katsoo, niin ne eivät tulekkaan olemaan tälläiset. Olettaen toki että subaru jatkaa uutta linjaansa.
Toivottavasti karmittomat ikkunat säilyvät edes Legacyssä. Se oli vanhemmissa Subaruissa mielestäni tyylikäs, subarumainen omaperäinen juttu, ja harmillista että uudessa impussa tai foresterissa ei karmittomia ikkunoita ole.Niille karmittomille ikkunoille joudutaan
sanomaan hastalavista. Ennakkotieto taas
kertoo, että 2010 Outback ei muistuttaisi
ollenkaan Legasya. Toivottavasti se ei ole
kasvanut "ylisuureksi" niin kuin uusi Forester.- juudu
mitsumiäs kirjoitti:
Toivottavasti karmittomat ikkunat säilyvät edes Legacyssä. Se oli vanhemmissa Subaruissa mielestäni tyylikäs, subarumainen omaperäinen juttu, ja harmillista että uudessa impussa tai foresterissa ei karmittomia ikkunoita ole.kkk
- äkstee
mitsumiäs kirjoitti:
Toivottavasti karmittomat ikkunat säilyvät edes Legacyssä. Se oli vanhemmissa Subaruissa mielestäni tyylikäs, subarumainen omaperäinen juttu, ja harmillista että uudessa impussa tai foresterissa ei karmittomia ikkunoita ole.Kylläpä toivon, että tuo on vaan taitelijan näkemys.
En tykkää tuon näköisestä, sivulinjalla hehtaari peltiä ja ikkunapintaa vähän.
Kyllä nykyiset Legacyt ovat tyylikkäämpiä. - Ei toiminu
Mulla toi linkki ei ainakaan toiminut, mutta oisko kyse ollu näistä kuvista:
http://www.autoscoops.eu/autoforum/viewtopic.php?t=18164
Samalla tossa luin, että huhua ois hybridin tulosta ks. kiesiin... - AllWheelDrive
...tosi hyvältä.
Subaru näyttää vihdoin päässeen muotoilussa auton muun laadun ja parhaimpien kilpailijoiden tasolle.
Mielenkiintoista nähdä, miltä uusi Outback tulee näyttämään, saattaa tulla ensi vuonna asiaa autokauppaan.... - forre
Ei toiminu kirjoitti:
Mulla toi linkki ei ainakaan toiminut, mutta oisko kyse ollu näistä kuvista:
http://www.autoscoops.eu/autoforum/viewtopic.php?t=18164
Samalla tossa luin, että huhua ois hybridin tulosta ks. kiesiin...joo, sama kuva tuo farmarista.
- Forestermies
AllWheelDrive kirjoitti:
...tosi hyvältä.
Subaru näyttää vihdoin päässeen muotoilussa auton muun laadun ja parhaimpien kilpailijoiden tasolle.
Mielenkiintoista nähdä, miltä uusi Outback tulee näyttämään, saattaa tulla ensi vuonna asiaa autokauppaan....Minä ainakin tykkään uudesta mallista. Tuosta taiteilijan kuvasta kun vähän mielikuvituksen avulla miettii miltä auto oikeasti tulisi näyttämään niin ainakin minun mielikuvitus tekee siitä tosi hyvännäköisen.
- Uusi kuva
Iltasanomien sivulta näyttäs löytyvän yks uus kuva tulevasta legacysta:
http://www.iltasanomat.fi/autot/1627018
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151459- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41108Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171086Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9938Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86910Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.61862- 32850
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45780T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37778