Mitä ikähaarukkaa täällä käyvät miehet edustavat? Kerro joko ikäsi numeroina tai ainakin viiden vuoden tarkkuudella :)
Vastaukset 10
- ...--.,,,.----
35-40
- p....
nii justiinsa.
- --.,,,..----.,,.-
p.... kirjoitti:
nii justiinsa.
Niinpä niin.
- harrastatko
--.,,,..----.,,.- kirjoitti:
Niinpä niin.
Ihan kivasti nuo sun kuviosi menevät.
- Otsikoita/nimimerkkejä.
harrastatko kirjoitti:
Ihan kivasti nuo sun kuviosi menevät.
Tuli vaan de'javu taas äsken.
- Terminaattori
Olen 21 vuotian, nyt olen kertonut jotain itsestäni ja nyt on sinun vuoro kertoa jotain sinusta. Silmien väri, ikä, pituus, paino, elämän katsomus.
- viimeisen
miehistä ikähaarukka salaperäiseksi niin riittää vielä naisille haaveiluvaraa :P
- ^nainen^
ne tämän palstan miehet sitten olivat? En mitään haaveilun varaa etsinyt, vaan kiinnosti lähinnä saada selville paljonko miehiä täällä pyörii, mutta ilmeisesti ei paljoakaan hameväkeen verrattuna. Suurin osa noista viestiketjuistakin on varmaan sellaisia että naiset vaan juttelevat keskenään ja kumpikin luulee toista mieheksi.
- ikääni mutta
mulla on jo vähän harmaata tukassa.
Ja iän tuomaa karismaa ja rosoisuutta kasvoissa :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀42885- 78855
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi17809Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R51744Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208671- 38549
- 43546
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39495- 47485
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,37439