Onko kukaan hakenut / saanut koiralleen kortisonipiikkiä nivelvaivoihin. Ja onko auttanut ja onko ollut mitä sivuvaikutuksia.
Kiitos etukät.
Onko kokemusta ?
9
1236
Vastaukset
- Pukeli 1
Vanhuuden vaivat ne tulee koirillekin. Omalle koirallemme jouduttiin antamaan muutamia kertoja niitä piikkejä.
En huomannut muuta sivuvaikutusta kun, että koiramme lakkasi luukkaamasta. yleisesti tarjottu ko vaivaan,itse suosittelen sinun edes parin viikon ajan koittavan hainrusto-vihersimpukka kapseleita,oman rotuni parissa tätä käytetään yleisesti polvinivel leikatuille koirille ja tulokset ovat aivan mahtavia,myös vanhoille koirille tätä käyttää moni rodussamme,kaikki kertovat että apu alkaa jo alle kahden viikon päästä näkymään.Kortisonikin pitkäaikaisesti käytettynä aiheuttaa monia vaivoja.
- Candy man
Onko tuo mainitsemasi kapseli luontaistuote-kaupan tuote, vai saako ruokakaupasta ?
- -haa
Candy man kirjoitti:
Onko tuo mainitsemasi kapseli luontaistuote-kaupan tuote, vai saako ruokakaupasta ?
itse luottaisin kyllä eläinlääkäriin, ennen kuin johonkin huuhaahenkilöön pulinapalstalla.
Candy man kirjoitti:
Ainakin isommissa marketeissa sitä on,mutta tietty siellä luon.tuote kaupassakin.Ja kun noita epäileviä epeleitä on täällä taas niin rotuni on chow chow jolla ei ihan tavatonta ole että polvinivelet pettää...
- niin, niin
davalyan kirjoitti:
Ainakin isommissa marketeissa sitä on,mutta tietty siellä luon.tuote kaupassakin.Ja kun noita epäileviä epeleitä on täällä taas niin rotuni on chow chow jolla ei ihan tavatonta ole että polvinivelet pettää...
rotusi on chow chow tänään
niin, niin kirjoitti:
rotusi on chow chow tänään
ihmistä etsimään itselle ja perheelleen parhaiten sopivaa rotua ja chow chow on meillä kyllä ollut hieman kauemmin kuin "tänään"eli viimeiset kolme vuotta ;)
on saavutettu hyviä tuloksia. Davan antama tuote on ihan hyvää. Muista kumminkin ettei mikään auta heti vaan pikkuhiljaa alkaa tuloksia näkyä;)
Tietämäni mukaan toisille auttaa,toisille ei.Riippuen osaltaan vaivasta.Sivuvaikutuksia ylipäätään tulee toisille,toisille ei,eli yksilöllistä.Pitkäaikainen käyttö on aina riski.
Jos on vanhasta koirasta kyse,niin en itse katso pahaksi,jos kokeillaan.Mutta pitempi käyttö on jo eri asia.Nuoren kanssa välttäisin niin pitkälle kuin mahdollista.
Itse suosittelen koettamaan ensin ihan luontaistuotteita,nivelvalmisteita.Niitä suosittaa jo osa lekureistakin ;)
Niissä kannattaa muistaa vaan se,että jollekin osuu kohdalle toinen ja taas toiselle auttaa toinen.Toinen hyvä hoitomuoto on akupunktio.
Homeopatiasta myös löytyy aineita nivelteen hoitoon ja myöskin sopivia noille vanhuksille.Itse olen mm.omia vanhuskoiria hoitanut homeopatialla,kun alkaa iän mukaan paikat väsymään ja jäykistymään pikkuisen.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1885511- 1691671
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661487- 691038
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6847Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124827- 57814
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy192798En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66769- 76761