Pissavaivoja, karpalomehu auttaa

Ei kirvele enää

Olen kärsinyt melkein koko ikäni pissatulehduksista. Olen ilmeisesti siinäkin asiassa tullut äitiini. Lapsena ja nuorempana sairastin useita pissatulehduksia. Nyt vanhempana en enää, mutta nämä vaivat ovat ikään kuin jääneet "päälle". Vaikka minulla on puhdas pissanäyte siitä huolimatta minä kärsin ajoittain kirvelystä, poltteesta ja tihentyneestä virtsaamistarpeesta. Olin kyllä kuullut karpalomehun edullisista vaikutuksista pissavaivoihin, kunnes sitten eilen ostin sitä. Tähän mennessä olen juonut puolitoista purkillista mehua ja aivan totta kirvelyä ei ole! Voiko tämä ollakkaan totta? Kylä voi, karpalomehu todellakin toimii. Itse ostin ihan sitä ihan tavallisesta ruokakaupasta. Ei sen tarvitse olla luontaistuotekaupasta, siellä se mehu on vain turhan kallista.

11

1500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

Itse kärsin kanssa todella usein virtsatulehsuksesta
      ikinä en ole kokeillut karpalomehua,pitäisi kai kokeilla..Juuri tänään sain TAAS kuurin pissatulehdukseen.Apteekissa sanoivat että mun pitäisi jutella lääkärin kanssa estolääkityksestä jos tuo kuuri ei taaskaan pure,viimeksi kuuri ei purrut ollenkaan ja joutui ottaa vahvempia lääkkeitä.Mulla on aina ollut toi selexidi :P
      Ja aina ton kuurin jälkeen tulee hiiva,taas ostin heti suosiolla canestenia ku tiiän että se tulee taas..Kiitos neuvosta jos se karpalomehu auttais muakin ;D :)

• lääkäri, jos ei ole

sinulle mehukuuria suositellut. Se on ihan virallinenkin hoitomuoto nykysin. Myös lasten pissatulehduksiin suositellaan ensin karpalomehua, vasta sitten lääkkeitä jos se ei tehoa. Mainio luonnontuote, joka todistetusti tehoaa! :)

• pissavaivoihin..

Hei kertoisitko mitä karpalomehua ostit ruokakaupasta? Onko se sokeritonta tuoremehua?

• mielelläni

Olen ostanut Riitan Herkun karpalomehujuomaa. Sitä saa ainakin K-marketeista ja Salesta. Siwoissa sitä en ole nähnyt. Toivottavasti löydät!

• Sokeria

on siinä mukana. En tiedä onko se lisättyä, ei käynyt tuoteselosteesta ilmi.

• virtsavaivaan..
        mielelläni kirjoitti:

Olen ostanut Riitan Herkun karpalomehujuomaa. Sitä saa ainakin K-marketeista ja Salesta. Siwoissa sitä en ole nähnyt. Toivottavasti löydät!

Kiitti vastauksestasi. Täytyypi koklata, jos vaikka auttais meikäläistä vaaniviin pissatulehduksiin:)

• osta täysmehua
        Sokeria kirjoitti:

on siinä mukana. En tiedä onko se lisättyä, ei käynyt tuoteselosteesta ilmi.

Voi olla että tuokin juoma auttaa, mutta kyseessä siis tosiaankin on juoma, jossa täysmehupitoisuus ei ole kovin korkea. Lisäksi siinä on sokeria. Tehokkaampaa olisi ostaa karpalotäysmehua. Löytyy hyvin varustetuista ruokakaupoista. Täysmehut ovat toki kalliita, mutta niissä karpalon ominaisuudet ovat parhaimmillaan.

• saanut avun
        osta täysmehua kirjoitti:

Voi olla että tuokin juoma auttaa, mutta kyseessä siis tosiaankin on juoma, jossa täysmehupitoisuus ei ole kovin korkea. Lisäksi siinä on sokeria. Tehokkaampaa olisi ostaa karpalotäysmehua. Löytyy hyvin varustetuista ruokakaupoista. Täysmehut ovat toki kalliita, mutta niissä karpalon ominaisuudet ovat parhaimmillaan.

tuosta edellisen kirjoittajan Riitan Herkun karpalomehujuomasta. Olen juonut sitä jo pitemmän aikaa. Todella tehokasta, vaikka ei olekaan täysmehua. Kannattaahan sitä aluksi kokeilla laimeammalla, ja jos ei tehoa, niin ostaa sitten vasta vahvempaa täysmehua. Ainoa miinuspuoli siinä on tuo sokeri. Se ei kuitenkaan ole minusta liian makeaa, mutta makuasiahan se on.

• Riitan herkku..
        osta täysmehua kirjoitti:

Karpalomehussa on se huono puoli etenkin sokeriton täysmehu tai tiiviste, että mua alkaa närästämään, eikä maha kestä. Taitaa olla parempi vaihtoehto hankkia karpalopuristeita.

• on kyllä toden
        Riitan herkku.. kirjoitti:

Karpalomehussa on se huono puoli etenkin sokeriton täysmehu tai tiiviste, että mua alkaa närästämään, eikä maha kestä. Taitaa olla parempi vaihtoehto hankkia karpalopuristeita.

totta pahaa. Ei sitä voi oikein juoda. Närästää ja puklauttaa.

• ...
        on kyllä toden kirjoitti:

totta pahaa. Ei sitä voi oikein juoda. Närästää ja puklauttaa.

karpalomehu lempparimehua ja kiva jos sil tollasiakin vaikutuksia on :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1016
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      19
      1013
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      815
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 66
      742
    Aihe