Ikävimmät 3 merkkiä? Mielipiteitä

Kauan vertaillut

Olen tehnyt todella pitkään (20 vuotta) vertailutyötä, mistä 3:sta merkistä löytyy omasta mielestäni ikävimmät ihmiset. Olen päätynyt siihen, että ne merkit ovat:
-Skorpioni
-Kauris
-Neitsyt

Itse olen oinas enkä tykkää myöskään omasta merkistäni. Tunnen joitain oinaita, jotka ovat mielestäni ihan kahjoja.

Jos haluatte että perustelen näkemystäni ja annan esimerkkejä, niin teen sen. En kuitenkaan vielä tässä vaiheessa tyrkytä niitä....

54

6151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k kauris

      tykkää erityisesti mistään merkistä, mutta ei se yhtäkään 12 merkkistä sentään ikäväksi tee.
      Lystikästä joukkoa! :)

    • sinä kenties

      tukea vertailutyösi tulokselle,
      vai mistä kiikastaa?
      minäpä voin kertoa sinulle
      heti kättelyssä, että jollain
      tapaa ikävin merkki on
      jokainen horoskooppimerkki.

    • ...niin...

      -Kauris
      -Neitsyt
      -Vesimies

      Itse olen skorppari ja elämäni parhaimmat ystäväni ovat oinaita...

    • H. Being

      Että 20 v. harrastanut tuollaista!!!!. Mahdat elää värikästä elämää? Etkö voisi käyttää taitojasi johonkin järkevämpään. Jos itse joutuisin keskusteluun moisen olion kanssa, ottaisin pitkät. Olet vainoharhainen.

      • Katsopa millä palstalla olet

        Sinähän omituisia höpiset. Etkö huomaa, että olet Horoskoopit-palstalla. Oletusarvoisesti tällä palstalla kirjoittavat ovat horoskoopeista kiinnostuneita. Siksi varmaan alottajakin on kauan tutkinut ko. aluetta. Loogista, eikö totta - mutta vain,jos ajattelukyky on tallella.


    • Erkkimerkki!

      Olen Skorpioni ja nousevalta merkiltä Neitsyt ja kartallani on paljon Kaurista ja voin jo nyt sanoa yhden viestisi perusteella etten pidä sinua minään, vitun mulkku!

      • Kauan vertaillut

        Sinäpäs paljastit oman luontosi! Jos tosiaan olet yhdistelmä noita kaikkein nuljuimpia merkkejä, kuten kerroit, niin olin taaskin osunut aivan oikeaan.

        Lisäksi paljastit itse itsesi - jos et pitäisi minua minään, et edes vastaisi viestiini - mutta lähdit voimakkaasti puolustuskannalle ja mauttomalle loanheittolinjalle - mokasit ja osoitit tyhmyytesi! Tyhmä!! (kuten monilla vesimerkrillä, huono äly!!)


      • kun itkettää
        Kauan vertaillut kirjoitti:

        Sinäpäs paljastit oman luontosi! Jos tosiaan olet yhdistelmä noita kaikkein nuljuimpia merkkejä, kuten kerroit, niin olin taaskin osunut aivan oikeaan.

        Lisäksi paljastit itse itsesi - jos et pitäisi minua minään, et edes vastaisi viestiini - mutta lähdit voimakkaasti puolustuskannalle ja mauttomalle loanheittolinjalle - mokasit ja osoitit tyhmyytesi! Tyhmä!! (kuten monilla vesimerkrillä, huono äly!!)

        nyyh nyyh.

        Että olet lapsellinen!

        Oksettava oinas!

        Vesimiesnainen


      • kaksonen^^
        kun itkettää kirjoitti:

        nyyh nyyh.

        Että olet lapsellinen!

        Oksettava oinas!

        Vesimiesnainen

        Olet päästäsi pipi. Koita pillereitä tai terapiaa...


      • upeeta!

        Kerro, mikä on Kuu-merkkisi.
        Tosi upee näyttö!
        Minulla Oinaassa, mut en varmaan saa tuollaista näytttöä.


      • Erkkimerkki!
        upeeta! kirjoitti:

        Kerro, mikä on Kuu-merkkisi.
        Tosi upee näyttö!
        Minulla Oinaassa, mut en varmaan saa tuollaista näytttöä.

        Kuumerkki on Vaaka


    • hyväketju

      Minä olen myös joskus ajatellut että onko vain sattumaa että joidenkin ihmisten kans tulee/ei tule toimeen...tosin en nyt elämääni ala järjestämään horoskooppien mukaan, mutta ihan hauska ketju.

      Minun mielestä hankalimmat merkit on ollut
      (itse olen kalanainen)
      -skorppioni
      -kaksonen
      -vesimies

      Kaikkia noita on ystäväpiirissäni ja tulen tietty toimeen, mutta tiedän että pidempiaikainen yhdessäoleminen olisi jo vaikeaa (esim. 2 vko telttaretkellä ;))
      Se mikä noita kaikkia yhdistää on räväkkä luonne, suorasanainen ja hieman päällekäyvä. Itse kun kuitenkin olen rauhallinen ja tykkään hiljaisemmista ja tasaisista ihmisistä...=)

      • kertynyt

        pullonpyörityksessä.


    • vesimieslady

      miksi neitsyt mies oli mulle niin vittumainen ja paha? hän käytti minua hyväkseen, joi mun rahat ja nipotti imuri kädessä kun en jaksanut työn jälkeen siivota! neitsyt on niin rasittava! Olen sanalla sanoen kyllästynyt neitsyeisiin! Jos törmään vielä henkilöön joka osoittautuu olevansa merkiltänsä neitsyt, en haluu nähdä toisten koko neitsyttä! On mulla huonoja kokemuksia neitsyt miehistä!

      ves-m-nainen

      • oinas N

        parhaimmat kaverit ovat olleet lähinnä skorppareita.


      • apua tuohon

        sinun epärealistiseen vihaan!


      • vesimiesnaisesta

        ".....Vesimiesnaisen tunnemaailma on yksivuotiaan tasolla. Älyllisesti Vesimiesnainen on kyllä tilanteen tasalla, mutta ihmissuhteiden tunnekuohuja hän ei osaa käsitellä. Hän saattaa suhtautua lähimpiin ihmissuhteisiinsa erityisen välinpitämättömästi, ja pahimmillaan Vesimiesnainen on viileä ja tunteeton. Juuri tunneälyn puuttuminen voi tehdä Vesimiesnaisesta täysin sietämättömän kumppanin. Vesimiesnainen kokee välillä syvää syyllisyyttä teoistaan, mutta se ei estä häntä jatkamasta huonoa käytöstä lähimpiään kohtaan......"


      • Kauan vertaillut

        Olen samaa mieltä Neitsyt-merkistä. Kyseinen merkki on todellinen nipottajien nipottaja, ja hermoheikko.. stressaaja. Ja todella ilkeä ja pikkumainen, kun sille päälle sattuu. Lisäksi valittamassa, rutisemassa ja kiukuttelemassa kaikesta. - niin ja arvostelemassa.


      • Kauan vertaillut
        vesimiesnaisesta kirjoitti:

        ".....Vesimiesnaisen tunnemaailma on yksivuotiaan tasolla. Älyllisesti Vesimiesnainen on kyllä tilanteen tasalla, mutta ihmissuhteiden tunnekuohuja hän ei osaa käsitellä. Hän saattaa suhtautua lähimpiin ihmissuhteisiinsa erityisen välinpitämättömästi, ja pahimmillaan Vesimiesnainen on viileä ja tunteeton. Juuri tunneälyn puuttuminen voi tehdä Vesimiesnaisesta täysin sietämättömän kumppanin. Vesimiesnainen kokee välillä syvää syyllisyyttä teoistaan, mutta se ei estä häntä jatkamasta huonoa käytöstä lähimpiään kohtaan......"

        Itse tulen vesimiesten kanssa melko hyvin toimeen. Jotkut asiat ärsyttävät, kuten joka merkin kohdalla, mutta kokonaisuutena melko "hyvä" merkki oinaan(itseni) kumppaniksi.


    • vaaka ja

      jousimies

      • rapumies olen

        3 pahinta:

        - vesimiesnaiset: ärsyttäviä muiden elämien pilaajia antamalla muka hyviä neuvoja ja ohjeistamalla muita. kylmiä ja kuolevat varmasti ikävinä ihmisinä kadulla raiskauksen ja pahoinpitelyn seurauksena.

        - oinasmiehet: heistä tulee lähinnä mieleen 3-vuotiaat uhmaikäiset penskat, ei minkäänlaista tilannetajua ja muka tietävät ja osaavat kaiken; totuus on, että oinaat eivät miellytä ketään ja ansaitsevat vain kuulan kalloon.

        - härkämiehet ja -naiset: harvinaisen onnettomia reppanoita, joille itsesäälissä eläminen on ainoa "huvi". en ole tavannut yhtään elämäniloista härkää ja tästä heidän synkistelystä johtuen he luulevat olevansa jonkinsortin profeettoja. härät joutuvat yleensä mielisairaaloihin lataamaan akkujaan, kunnes lopulta oma käsi hoitaa heidät pois maailmasta häiritsemästä muiden ihmisten elämää.


      • ikävämpi
        rapumies olen kirjoitti:

        3 pahinta:

        - vesimiesnaiset: ärsyttäviä muiden elämien pilaajia antamalla muka hyviä neuvoja ja ohjeistamalla muita. kylmiä ja kuolevat varmasti ikävinä ihmisinä kadulla raiskauksen ja pahoinpitelyn seurauksena.

        - oinasmiehet: heistä tulee lähinnä mieleen 3-vuotiaat uhmaikäiset penskat, ei minkäänlaista tilannetajua ja muka tietävät ja osaavat kaiken; totuus on, että oinaat eivät miellytä ketään ja ansaitsevat vain kuulan kalloon.

        - härkämiehet ja -naiset: harvinaisen onnettomia reppanoita, joille itsesäälissä eläminen on ainoa "huvi". en ole tavannut yhtään elämäniloista härkää ja tästä heidän synkistelystä johtuen he luulevat olevansa jonkinsortin profeettoja. härät joutuvat yleensä mielisairaaloihin lataamaan akkujaan, kunnes lopulta oma käsi hoitaa heidät pois maailmasta häiritsemästä muiden ihmisten elämää.

        ikävin on rapu mies ja nainen,miehet ovat itseään täynnä olevia pukkeja,luulevat olevansa komeampia kuin tosiasiassa ovatkaan.Yleensä heissä on huomattavia ulkoisia puutteita,ei liene vaikea arvata että MITÄ!Surkeista surkeimpia sängyssä,ihme nyyhkyjä joista ei yksinkertaisesti ole mihinkään.Naispuolisetkin kuvittelevat olevansa jotain erinomaista,jatkuvasti narisevia ja naputtavia katkeria ämmiä.Työpaikkojen ilmanpilaajia,kuvittelevat olevansa aina kaikessa täydellisiä,,,huom!kuvittelevat.Kaikkitietäviä pomottajia,kaksinaamaisia narisijoita.Näin se vaan on.NM.kokemusta(kamalaa)on.


      • Kauan vertaillut
        rapumies olen kirjoitti:

        3 pahinta:

        - vesimiesnaiset: ärsyttäviä muiden elämien pilaajia antamalla muka hyviä neuvoja ja ohjeistamalla muita. kylmiä ja kuolevat varmasti ikävinä ihmisinä kadulla raiskauksen ja pahoinpitelyn seurauksena.

        - oinasmiehet: heistä tulee lähinnä mieleen 3-vuotiaat uhmaikäiset penskat, ei minkäänlaista tilannetajua ja muka tietävät ja osaavat kaiken; totuus on, että oinaat eivät miellytä ketään ja ansaitsevat vain kuulan kalloon.

        - härkämiehet ja -naiset: harvinaisen onnettomia reppanoita, joille itsesäälissä eläminen on ainoa "huvi". en ole tavannut yhtään elämäniloista härkää ja tästä heidän synkistelystä johtuen he luulevat olevansa jonkinsortin profeettoja. härät joutuvat yleensä mielisairaaloihin lataamaan akkujaan, kunnes lopulta oma käsi hoitaa heidät pois maailmasta häiritsemästä muiden ihmisten elämää.

        Itseni on vaikeata välillä kestää myös rapuja, kyseisessä merkissä on paljon hyvää mutta juuri tämä ed. kirjoittajan (rapu) esimerkki: ollaan niin HELVETIN kovanaaman oloista ja kuitenkin se sisuta on niin pehmo, niin pehmo ja herkkä... kaikki on siis puettava tuollaiseen kovaan kuoreen, ja edellisen teksti on siitä oiva esimerkki. Itse pidän kuitenkin pohjimmiltaan ravuista, vaikka olen huomannut että he eivät pidä minusta (oinaasta)


      • ovat kyllä
        Kauan vertaillut kirjoitti:

        Itseni on vaikeata välillä kestää myös rapuja, kyseisessä merkissä on paljon hyvää mutta juuri tämä ed. kirjoittajan (rapu) esimerkki: ollaan niin HELVETIN kovanaaman oloista ja kuitenkin se sisuta on niin pehmo, niin pehmo ja herkkä... kaikki on siis puettava tuollaiseen kovaan kuoreen, ja edellisen teksti on siitä oiva esimerkki. Itse pidän kuitenkin pohjimmiltaan ravuista, vaikka olen huomannut että he eivät pidä minusta (oinaasta)

        yksiä saatanan kusipäitä ja todellakin kolmivuotiaan tasolla.

        Tuo edeltäväkin kommentti on niin lapsellisen sairasta itkemistä, oikein kitisemistä, ettei tosikaan. Muka rapua kommentoi vaikka mitään hajua ei ole siitä mitä sanoa. Nyyh nyyh, vähän sai kritiikkiä, nyyh nyyh, meen äitille kertomaan, rapu haukkui.

        Hiljaiseksi meni avuton nössö, mutta yrittää kovin kitistä, vaikka kaikki nauravat avuttomalle yritykselle.

        Kasva aikuiseksi!

        Vesimiesnainen.


      • kaksonen^^
        ovat kyllä kirjoitti:

        yksiä saatanan kusipäitä ja todellakin kolmivuotiaan tasolla.

        Tuo edeltäväkin kommentti on niin lapsellisen sairasta itkemistä, oikein kitisemistä, ettei tosikaan. Muka rapua kommentoi vaikka mitään hajua ei ole siitä mitä sanoa. Nyyh nyyh, vähän sai kritiikkiä, nyyh nyyh, meen äitille kertomaan, rapu haukkui.

        Hiljaiseksi meni avuton nössö, mutta yrittää kovin kitistä, vaikka kaikki nauravat avuttomalle yritykselle.

        Kasva aikuiseksi!

        Vesimiesnainen.

        Voi että olet pimeä... päästäsi pipi.. tunnevammainen vesimies. Hakeudu hoitoon. Onneksi yksi vesimies se mikä Pete parkkonen putosi idolseista,näille itseään täynnä oleville leuhkimuksille se tekee ihan hyvää.


      • oikkari oikku
        ovat kyllä kirjoitti:

        yksiä saatanan kusipäitä ja todellakin kolmivuotiaan tasolla.

        Tuo edeltäväkin kommentti on niin lapsellisen sairasta itkemistä, oikein kitisemistä, ettei tosikaan. Muka rapua kommentoi vaikka mitään hajua ei ole siitä mitä sanoa. Nyyh nyyh, vähän sai kritiikkiä, nyyh nyyh, meen äitille kertomaan, rapu haukkui.

        Hiljaiseksi meni avuton nössö, mutta yrittää kovin kitistä, vaikka kaikki nauravat avuttomalle yritykselle.

        Kasva aikuiseksi!

        Vesimiesnainen.

        Vedä sä vesimies akka vittu päähäs rumiakin ootte,ette edes mitään naisia


      • Nimetön
        oikkari oikku kirjoitti:

        Vedä sä vesimies akka vittu päähäs rumiakin ootte,ette edes mitään naisia

        musta on väärin, että täällä yleistetään kaikki vesimiehet ilkeiksi ihmisiksi. Onhan se totta, et meillä on kiivas luonne ja paljon ikäviä piirteitä, mutta se ei kerro esimerkiksi ulkonäöstä mitään. Itse olen kunnon vesimies, vastaan täysin luonnekuvauksia, mutta ei se tee meistä sen pahempia kuin muistakaan merkeistä. Joillakin on vain hieman kärkkäämpi kieli.


    • Jouskarinainen-64

      ...että jotku eivät osaa vastata oikeen kun ottavat heti herneen nenäänsä ja kostavat välittömästi, vaikka toinen olisi omasta kokemusta kertonut.

      Itse olen jouskari, mutta hernettä en ottanut, vaikka joku jo mainitsi jouskarin.

      Tiedän että myös jouskareissa on todella vittumaisia sieluja. Mutta olen huomannut, että oli mikä tahansa merkki ja löytyy kyllä ikäviä tapauksia niistäkin.

      Ei horoskooppimerkki tee ihmisestä pahoja vaan ihmiset itse tekee horoskoopeista pahoja.

      ps. muistakaa että jokaisen merkkiin mahtuu monenlaista sielua, ei vain yksi. ;)

    • ikäviä

      merkin edustajia olen kohdannut
      tosi ilkeän jousimiesnaiset (2kappaletta)
      ilkeän kaksosmiehen
      ja myös rapunaisen.

    • kaurismimmi

      ja ne on HÄrkä ja neitsyr

    • pitkään vertaillut

      -jousimiesnainen
      -kaksosmies
      -kaurisnainen

      • kaikistakarmein

        kaikkein ikävimmät ihmiset ovat jostain syystä
        Kaurisnaiset. Jessus sentään, että siitä porukasta
        löytyy kaikki negatiiviset ihmisluonteen piirteet.
        Ja kummallisempaa, että kaurismiehet ovat ihan
        ok.


      • birgit52
        kaikistakarmein kirjoitti:

        kaikkein ikävimmät ihmiset ovat jostain syystä
        Kaurisnaiset. Jessus sentään, että siitä porukasta
        löytyy kaikki negatiiviset ihmisluonteen piirteet.
        Ja kummallisempaa, että kaurismiehet ovat ihan
        ok.

        Tämä pitää paikkansa aivan täysin.


    • Jouskarinainen-64

      Ottakaa myös huomioon mikä merkki teillä itsellänne on, tuletteko yleensä toimeen toisen kanssa.
      Ehkä teillä itsellä on joku negatiivinen ominaisuus, niin että toinen tuntuu ärsyttävältä.

      Nämä tietysti ovat selviä asioita, kunhan vaan ajattelin nostaa esille. ;)

      • vihattu neitsyt

        Täsmälleen näin. Itsellä on vain ominaisuuksia ja muilla vikoja. Minua närkästytää ihmisten omahyväisyys ja itserakkaus ja itsekehu. Minä tulen kaikkien kanssa toimeen, vaikakin jutut ovat erilaisia eri henkilöille ja jossain määärin myös merkeille.


      • Jouskarinainen-64
        vihattu neitsyt kirjoitti:

        Täsmälleen näin. Itsellä on vain ominaisuuksia ja muilla vikoja. Minua närkästytää ihmisten omahyväisyys ja itserakkaus ja itsekehu. Minä tulen kaikkien kanssa toimeen, vaikakin jutut ovat erilaisia eri henkilöille ja jossain määärin myös merkeille.

        Siksipä ei kannata rueta sanomaan mitään toisesta, ennen kuin on varma ettei itsessä ole mitään vikaa.

        Oma vika kun näkyy toisessa. ;)

        Niin kuin aiemmin olen sanonut, että ei horoskooppimerkki tee ihmisestä pahaa, vaan ihminen itse tekee horoskooppimerkistä pahan.


    • Jessie885

      Aurinkomerkkini on Neitsyt ja tiedän että lähellekkään kaikilta merkeiltä ei onnistu toimeentuleminen kanssani. Olen empaattinen,avulias ystävä mutta ongelmaksi muodostuu yleensä lähestyminen ja ihmisten ahdistuminen Neitsyen kriittisyydestä.

      Paras ystäväni on myös Aurinko Neitsyt, mutta meillä on eri nousu ja kuu merkki, tulemme loistavasti toimeen. Sillä N huumorintaju on kyseenalainen.

      Merkit joiden en kanssa tule toimeen on :

      -Kalat
      -kaksonen
      - Jousimies

      • Shakaa

        Ei ole totta :D!! Miten jotkut jaksaa ottaa nokkiinsa jostain viattomasta kirjoittelusta?! Nimimerkki Kaksonen^^ olet täysin oikeassa, hoitoon vaan!

        terv Kauris

        ps. kiitos nauruista :)

        pps. Ärsyttävimmät: Kalat, Leijona ja Oinas. Repikää siitä!


    • kalaN

      no niin lapsukaiset, rauhoittukaa nyt, eihän näitä nyt voi niin vakavasti ottaa. Tässä oma listani:

      tykkään oinaista, ovat herttaisen lapsellisia, mutta aina aitoja. Arvostan härkiä, ovat kaikkea sitä, mitä minä en ole. Tykkään myös rapumiehistä ja kaikista leijonista, neitsyistä pidän erityisesti, johtunee nousevasta merkistäni (neitsyt). Sympatiseeraan myös skorpioneja, erityisesti miehiä, ja jousimiehet.. no niin.. Mutta kauriista pidän sekä miehistä että naisista.

      Mitä jäi jäljelle? En siis pidä kovinkaan paljon kaksosista, paitsi baareissa ovat kivoja. Enkä liioin vaaoista, vaikka sellaisen kanssa naimisissa olenkin :) myös jotkut oinas-ja rapunaiset kierrän kaukaa. Kaloista ja vesimiehistä en osaa sanoa mitään.

      • KaksosetN

        Ikävimmät Top 3:

        1.Rapunainen (esittää kovista, saa itkukohtauksen mielipide-eroista, sekopää esittäjä, valehtelija, yli-perhekeskeinen, muka niin hyvätahtoinen)

        2.Härkänainen (MINÄ-tyyppi, minun ongelmat, plääh plääh, tukahduttava tylsimys jolla ei ole omia, siis oikeesti omia mielipiteitä, varastaa juttunsa muilta, naama norsunvitulla näin kauniisti sanottuna :)

        3.Skorpioninainen (ilkeä ja tyhmä, agressiivnen ja äärimmäisen itsekeskeinen, puhuu päälle ja omat jutut kiinnostaa vaan ja pitäis muitakin muka kiinnostaa)tai
        Neitsytmerkit, sellaiset ylnipottajat, siveydensipulit!


        Huh huh, vikoja löytyy toki itsestänikin. Olen kaksoset ja aika hömppö välillä, naiivi, älykäs mutta esitän tyhmää. Kiitos hei. Niin ja avoliitossa Neitsyen kanssa ;)


      • ILOINEN NEITSYT
        KaksosetN kirjoitti:

        Ikävimmät Top 3:

        1.Rapunainen (esittää kovista, saa itkukohtauksen mielipide-eroista, sekopää esittäjä, valehtelija, yli-perhekeskeinen, muka niin hyvätahtoinen)

        2.Härkänainen (MINÄ-tyyppi, minun ongelmat, plääh plääh, tukahduttava tylsimys jolla ei ole omia, siis oikeesti omia mielipiteitä, varastaa juttunsa muilta, naama norsunvitulla näin kauniisti sanottuna :)

        3.Skorpioninainen (ilkeä ja tyhmä, agressiivnen ja äärimmäisen itsekeskeinen, puhuu päälle ja omat jutut kiinnostaa vaan ja pitäis muitakin muka kiinnostaa)tai
        Neitsytmerkit, sellaiset ylnipottajat, siveydensipulit!


        Huh huh, vikoja löytyy toki itsestänikin. Olen kaksoset ja aika hömppö välillä, naiivi, älykäs mutta esitän tyhmää. Kiitos hei. Niin ja avoliitossa Neitsyen kanssa ;)

        TOP 12 ..... erilaisuus kunniaan !!

        Itse olen neitsyt, horoskoopiltani::)) nipo en (kuulemma ole) vaan iloinen ja tätä päivää elävä naisihminen.


    • emilia, vaaka

      Kauris ja Oinas ovat sellaisia jotka ärsyttävät minua eniten. Tai niistä merkeistä ei oikeastaan löydy ystäviäni :) Mutta tulen toimeen oikeastaan kaikkien kanssa

      • emilia,vaaka

        Pientä "oikeastaan" sanan toistoa.. En katsonut viestiä kunnolla ennenkuin lähetin. Sry.. :)


    • femmefisu

      - Härkä
      - Oinas
      - Leijona

      • Lappapuuro

        En voisi yleistää kolmeen tätä mutta vesimies naiset ovat kyllä kokemukseni mukaan aika kaikkitietäviä, selittävät omiaan jos eivät oikeasti tiedä.

        Neitsyet, etenkin naiset ovat mukavia kavereina mutta oudommille jopa ilkeitä. Yksi parhaista kavereistani on neitsyt.

        Vaakatyttö on myös yksi ihanimpia ystäviäni. Ei yhtään itsekäs, tulen toimeen todella hyvin vaikka joskus ottaa päähän se ettei vastuuta halua ottaa.

        Leijona... Voi voi en tule yhtään toimeen en sitten mies eikä naispuolisen kanssa. Jos tulen niin se on pelkää mielistelyä omalta puolelta ja leijona loukkaantuu siitä. En vain tule toimeen kuin pari tuntia.

        Äitini on kaksonen, en ymmärrä sitä sähläämistä ja mielenmuuttamista itse näin vakaana. Hmm.

        Kaurisrakkaani on yksi parhaista kumppaneista ikinä mitä olen harkinnut, tosin hyvin itsekäs ja se kauriin välittäminen jonka pitäisi näkyä tekoina, en näe edes katsomalla. Minun pitäisi paapoa kyllä. Haluaisin silti niitä kauniita tekoja ilman mitään ihmeempää syytä, itse kyllä teen.

        Kauris nainen... Ihanaa seuraa mutta en kykene ystävänä luottamaan. Ns. Ohareita tykkää tehdä.

        Härkämiehet, toinen ihana ystävä, toinen ex, myös ystävä. En osaa muuta sanoa kuin että talous molemmilla päin... Hehe. Tässä kai nämä...


    • skorpioniNaikkonen

      - vaakanaiset
      - jousimiesnaiset
      - neitsytnaiset

      Mukavimmat:

      - rapunaiset ja -miehet
      - kalamiehet
      - skorpioninaiset

      Vesimerkit tykkää toisistaan =)

    • listata

      muuita ikäviä kuin kauriit.
      Kauriina suostun olemaan ikävin kolmen merkin puolesta.

      • ei toimi

        Eräs tuntemani härkä on hyvin kaksinaamainen ja pitää itseään muita parempana. En vain tule toimeen. Toinen tuntemani härkä on hyvin erilainen mutten silti viihdy hänen kanssaan. Vaikea kuitenkin yleistää, koska tunnen vain kaksi. Voihan toki olla, etten ole pahemmin tutustunutkaan juuri yhteensopimattomuuden takia.

        Itselläni on monta hyvää kaksosystävää. Heidän kanssaan kemiat kohtaa muita paremmin.

        Muista merkeistä on sekä hyviä että huonoja kokemuksia. Itse olen neitsyt.


      • skorpioni ja ylpeä siitä
        ei toimi kirjoitti:

        Eräs tuntemani härkä on hyvin kaksinaamainen ja pitää itseään muita parempana. En vain tule toimeen. Toinen tuntemani härkä on hyvin erilainen mutten silti viihdy hänen kanssaan. Vaikea kuitenkin yleistää, koska tunnen vain kaksi. Voihan toki olla, etten ole pahemmin tutustunutkaan juuri yhteensopimattomuuden takia.

        Itselläni on monta hyvää kaksosystävää. Heidän kanssaan kemiat kohtaa muita paremmin.

        Muista merkeistä on sekä hyviä että huonoja kokemuksia. Itse olen neitsyt.

        Horoskoopilla ei ole mitään osaa eikä arpaa ihmisen luonteen kanssa !!!!!

        Ootteko vähän tyhmiä kun ette tajua että luonne tulee geeneistä ?!


        Mutta nyt voisin sanoa (vaikka en uskokkaan horoskooppeihin) että :

        - Oinas (luulee itsestään liikoja, kiihkeä)
        - Härkä (liian käytännöllinen, rento)
        - Kaksonen (kaksinaamainen, vitsailija)
        - Rapu (itkupilli, romanttinen)
        - Leijona (luulee olevansa kaiken keskipiste, johtaja-ainesta)
        - Neitsyt (nipottaja, siisti)
        - Vaaka (ei ymmärrä toisia, ei liian tiukkapipo)
        - Skorpioni (kostonhimoinen, puolustaa ystäviään)
        - Jousimies (antaa turhia kommentteja, osaa antaa anteeksi)
        - Kauris (työhullu!!, realistinen)
        - Vesimies (ei suhtaudu mihinkään tosissaan, ei välitä turhista)
        - Kalat (tuhlaaja, kiltti)

        JOTEN KAIKILLA ON HYVÄT JA HUONOT PUOLET !!!


      • remuesteri
        skorpioni ja ylpeä siitä kirjoitti:

        Horoskoopilla ei ole mitään osaa eikä arpaa ihmisen luonteen kanssa !!!!!

        Ootteko vähän tyhmiä kun ette tajua että luonne tulee geeneistä ?!


        Mutta nyt voisin sanoa (vaikka en uskokkaan horoskooppeihin) että :

        - Oinas (luulee itsestään liikoja, kiihkeä)
        - Härkä (liian käytännöllinen, rento)
        - Kaksonen (kaksinaamainen, vitsailija)
        - Rapu (itkupilli, romanttinen)
        - Leijona (luulee olevansa kaiken keskipiste, johtaja-ainesta)
        - Neitsyt (nipottaja, siisti)
        - Vaaka (ei ymmärrä toisia, ei liian tiukkapipo)
        - Skorpioni (kostonhimoinen, puolustaa ystäviään)
        - Jousimies (antaa turhia kommentteja, osaa antaa anteeksi)
        - Kauris (työhullu!!, realistinen)
        - Vesimies (ei suhtaudu mihinkään tosissaan, ei välitä turhista)
        - Kalat (tuhlaaja, kiltti)

        JOTEN KAIKILLA ON HYVÄT JA HUONOT PUOLET !!!

        vaaka, neitsyt ja jousimies.


      • 67
        remuesteri kirjoitti:

        vaaka, neitsyt ja jousimies.

        kamalaa miten täällä haukutaan jonkun horoskoopin takia.kaikissa on hyvät ja hounot puolet.itse olen rapunainen ja erittäin lämminsydämminen.tulen toimeen melkein kaikkien merkkien kanssa.mutta skorpparista pidän ja härästä.samaten neitsyestä.oinas,kauris,leijona ja kaksonen hyviä ystäviä.jousimies on kova haaste .20v.vesimiehen kanssa.oikeastaan ei ole yhtään huonoa horoskooppia.vaaka ja kala vieraita merkkejä minulle.


    • Hämmentynyt....

      Haluatko sinä vain lietsoa täällä vihaa?
      Katkeraa ajattelua toisista merkeistä; Tuo merkki on se, joka itkee pienimmästäkin asiasta ja tuo merkki taas on se, jolle minä on se ainoa oikea sana.

      Miksi edes teit tällaisen? Ei tässä sinänsä vikaa, mutta onko se tarpeen mainita 3 ärsyttävintä merkkiä? Tässä korostetaan vain niitä samoja puolia, mitkä ovat yleistettyjä kuten:
      rapunainen: kovanaama, itkee herkästi
      leijona: luulee olevansa kaiken keskipiste..

      Ei horoskooppi kerro, mikä on ihminen tosissaan; ulkoiset tekijät ja geenithän sen määrää.. En ymmärrä teitä ollenkaan, minusta jokainen merkki on mukava, kun niihin suhtautuu sillä asenteella ja heitä jaksaa. Eihän kenenkään kanssa voi ystävystyä, jos on ennakkoluuloja ja kauheita käsitteitä millaisia he ovat, koska heidän horoskooppinsa on se ja se...

      hävetkää! :(

    • omastakokemuksesta

      ovat:

      -kauris
      -oinas
      -rapu

      oon huomannu, että parhaiten tuun toimeen vesimiehien, kaksosten ja jousimiehien, sekä kalojen kanssa.

      • täytyy olla

        harvinaisen ikävä tyyppi, jos et tuu toimen kauriitten, oinaitten etkä edes rapujen kanssa!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe