Joulukuusia

Joulun odottaja

Onkohan missään päin Kymenlaaksoa tai lähimailla joulukuusiyrittäjää, jolta voisi käydä ostamassa kuusen suoraan metsästä?

Ja missä ylipäätään Kotkassa on joulukuusimyynti näin joulun alla?

12

2154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • numero 1

      tarvimme puita kasvihuoneilmiönkin takia, protestoikaa tätä kuusien katkomista vastaan! se on valtava määrä kun puita katkotaan tuon typerän kulutusjuhlan takia.

      hankkikaa ikikuusi tai olkaa ilman, me tarvimme puita siellä minne ne ovat kasvaneet ja minun kuusi on metsässä ja sinne se jääkin.

      jos pihallasi on kuusi, kataja tms... laita siihen koristeet ja se tuo iloa pihallakin elävänä jopa enemmin kun sisällä tapettuna.

    • Näin meillä

      Menet rohkeasti öiseen aikaan lähimetsään kirveen kanssa ja valitset sopivan kuusen. Koko perhe mukaan, kuusen varastaminen on jännittävä seikkailu!

      • Joulun odottaja

        Kyllä huomaa, että taisin tulla taas väärään paikkaan kyselemään. Onhan se jo huomattu, että kotkalaiset on niin maan perusteellisen kyynisiä ihmisiä, joilta ei kannata koskaan kysyä mitään, ne ei vastaa kumminkaan itse kysymykseen.


      • se tuloop
        Joulun odottaja kirjoitti:

        Kyllä huomaa, että taisin tulla taas väärään paikkaan kyselemään. Onhan se jo huomattu, että kotkalaiset on niin maan perusteellisen kyynisiä ihmisiä, joilta ei kannata koskaan kysyä mitään, ne ei vastaa kumminkaan itse kysymykseen.

        joko joulu on jo tullut taas ovelle myymään itseään.


    • Hömppeli sentään

      Ei vielä ole joulu ! :(

    • sapokassa.

      oli kuusimyyjä tänään.

      • k.uusi

        Sain hyvän kuusen!


      • mistä kuusi
        k.uusi kirjoitti:

        Sain hyvän kuusen!

        Oliko tuuheakin, paljonko maksoi?


    • Kuusia nähnyt

      Myyjät on Jumalniemessä. Halvimmat 20e jollain myyjällä, tuuheimmat sitten kalliimpia. Käy sieltä katsoo.

    • ownia

      Mene vaan reilusti metsään ja hae kuusi pois, wit'tu ne mitään maksa ja jos joku tulee jotain urputtaa ni lyö luu kurkkuun, ja kirveshamaralla puhuttele pääkalloa muutaman kerran niin loppuu urputus.

    • joulupuu44

      Eikös Kaarniemessä ,joku myy kuusia saa itse valita ja kaataa.

    • saha soimaan

      jahas eiköhän sitä ole sen verran maksettu ja maksetaan näitä herrojen älyttömyyksiä,joita löytyy tuolta eduskunnasta saakka,niin saha käteen ja hakemaan omasta mettästä joulupuu. niin se vaan menee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe