Olen nyt kuukausien ajan yrittänyt saada rahojani takaisin kun ei vaippojakaan ole kuulunut! Mitähän pitäis tehdä?
Rikosilmoitusta olen miettinyt, eikö sellainen ihan aiheellista ole?
Huomasin että kestovaippainfo.fi osoitteessa oli asiasta juttua myös, mutta ajattelin josko täällä tiedettäisiin jotain paremmin?
Ja kuulema se ämmä joka pyörittää tollasta kusetusyritystä on vielä kestovaippayhdistyksen hommissa ja kuulema vastaa talousasioista siellä.
kestovaippakauppa Viivitär!!
9
2023
Vastaukset
- rikosilmoitus!
Tee ihmeessä rikosilmoitus, ei kannata jäädä odottamaan että maksaisivat joskus...!!!
- Toinen odottelija
Syyskuun alussa tehty tilaukseni ei ole vieläkään saapunut. Olen ollut yhteydessä meilitse, ei vastausta. Jos ei ensi viikolla kuulu niin pitää keksiä jotain järeämpää.
- bambino-super-max
Vaippabisneksessä kusettaminen tulee ihan sen liiketoiminnan perusluonteeseen. Muutenhan kauppa ei kävisi ellei kusettaisi.
Me ostamme vaipat k-marketista, jotka käytön jälkeen heitetään roskikseen ja viedaan kaatopaikalle. Helppoa ja taloudellista.
Sen vaippapyykin ajan voi vaikka jakaa lehtisiä, jolloin saa rahaa ja perse kiinteytyy.- .............
jaahas, vähän perusteluita. Kusettamista on kyllä mun mielestä kertakäyttövaippojen myynti. Aiheeseen kommentti. Rahasi on viety, ilmoitus poliisille.
- maksat etukäteen
???????????????????????????????
- Ilmainen neuvo
Tee ihmeessä rikosilmoitus, jos et ole saanut mitään vastausta ja rahojasi takaisin noin pitkään aikaan. Kysymyksessä ei ole silloin ns. normaali kuluttajansuojanmukainen menettely, vaan voit hyvinkin pitää aiheellisena sitä, että sinua on tarkoituksenmukaisesti huijattu, ja näin rikosilmoituksen jättäminen on perusteltu teko. Ehkäpä se saa asian hoitumaan nopeammin.
- ...
.. vaan tekemään. Törkeää tuollainen.
- yx velkoja
Viivitär on konkurssissa. Jätti jälkeensä velkoja tavarantoimittajille. Kestovaippayhdistyksellä vaihtui rahuri sattuneista syistä...
- taskuvaipat parhaita
Olen todennut, että paras tapa shoppailla on liikkeestä tai verkkokaupoista, joilla ON MYÖS KONKREETTINEN KAUPPAPAIKKA.
Kestovaippoja saa esim. ruohonjuuresta
Lasten Vintistä, hyviä ja kauniita kuoseja! (lastenvintti.com)
Myös jotkut marketit myyvät kestovaippoja
jotain perusmallia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998