Antakaapa vinkkiä, minne kannattaisi mennä keväällä rautua pilkkimään. Majoitukseksi tarvitaan mökki 6 hengelle. Järvet saisivat olla kohtuullisen hiihtomatkan päässä tai jonkunlainen kuljetus pitäis järjestyä.
rautupilkille lappiin
6
8601
Vastaukset
- opas..
sinne Inarin Tuulispään huipulle (tunturi), järven lähellä on ylen masto. Siellä on rautuja. Valitettavasti siellä ei ole majoitusta mutta noin 8-10 km päässä on Inarin kirkonkylä siellä on hotelli.
- tsemppia
ilman muuta norjan puolelle,tuulispaan kalat n.10cm, isoin norjasta saamani rautu 3kg,majoitus vaikka laavussa,kelkalla kalalle
- Metsä- ja kalamies
Itse kokeilisin jotain kaupallista opaspalvelua, esim www.lohensoutajat.net
Ehkä ensi keväänä... - Rautu-Pappa
http://www.samitour.no/suomi/neiden/index.html
Tuosta linkistä suunnittelemaan ja kaikki hoituu. Viikko pilkintää telttamajoituksessa keskellä kiveliöitä. - Martti74
Graylingland.com kautta saa pilkkimökin ja pilkkisaunan tunturissa rautujärven jäällä pilkkipaikan päällä. Maaliskuussa oltiin ja suurin oli 1670g.
- Martti74
www.graylingland.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741