Antakaapa vinkkiä, minne kannattaisi mennä keväällä rautua pilkkimään. Majoitukseksi tarvitaan mökki 6 hengelle. Järvet saisivat olla kohtuullisen hiihtomatkan päässä tai jonkunlainen kuljetus pitäis järjestyä.
rautupilkille lappiin
6
8010
Vastaukset
- opas..
sinne Inarin Tuulispään huipulle (tunturi), järven lähellä on ylen masto. Siellä on rautuja. Valitettavasti siellä ei ole majoitusta mutta noin 8-10 km päässä on Inarin kirkonkylä siellä on hotelli.
- tsemppia
ilman muuta norjan puolelle,tuulispaan kalat n.10cm, isoin norjasta saamani rautu 3kg,majoitus vaikka laavussa,kelkalla kalalle
- Metsä- ja kalamies
Itse kokeilisin jotain kaupallista opaspalvelua, esim www.lohensoutajat.net
Ehkä ensi keväänä... - Rautu-Pappa
http://www.samitour.no/suomi/neiden/index.html
Tuosta linkistä suunnittelemaan ja kaikki hoituu. Viikko pilkintää telttamajoituksessa keskellä kiveliöitä. - Martti74
Graylingland.com kautta saa pilkkimökin ja pilkkisaunan tunturissa rautujärven jäällä pilkkipaikan päällä. Maaliskuussa oltiin ja suurin oli 1670g.
- Martti74
www.graylingland.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948509
- 926545
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636399Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345061Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo603827- 493401
- 503325
- 512992
- 562892
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512866