vittumaisimmat luonteenpiirteet???

vaaka-Marilyn

Juuh, eli rupesi nyt inspaamaan vaakojen veemäisimmät piirteet. Kertokaahan omianne/tuttujenne vikoja...=)

Itse olen vaaka, 27.9. syntynyt ja
-olen mielettömän herkkä ja liikutun helposti (itken melkein päivittäin kovan paineen alla ja surressani)
-temperamenttini on ihan mieletön!!! Huudan, kun siltä tuntuu ja silloin kärsimään joutuvat kaikki (minä ehkä eniten, kun alan kuitenkin katua jossain vaiheessa). Kun saan raivarin niin muut ovat hyvin hiljaa ja sävyisästi=)
-ei pahemmin itsekuria enää...sorrun helposti esim. juomiseen (taipumusta isän puolelta alkoholismiin)
-sinisilmäinen typerys (uskon aina ja kaiken mitä miehet sanovat ja sitten saankin nokilleni)
-laiska (ajoittain ainakin)
-epäsiisti (vaikeuksia pitää oma huone kasassa, ulkonäön suhteen taas olen liiankin tarkka)
-aivan liian kova itsekritiikki
-masennun mielettömän helposti, vaikka perusluonteeni on iloinen
-mustasukkaisuus on pahoja vikojani

Ja kai niitä on muitakin. Mutta vastailkaa=) Kiva nähdä, löytyykö samoja puolia.

47

10425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakagiltsi

      Kuulosti ihan kuin kuin olisin itse kirjoittanut tuon lista... Myös vaaka, synt. 4.10. En minä kyllä ikinä horoskooppeihin näin paljoa uskonut!

      • RRR

        olen syntynyt kanssasi samana päivänä, mutta ei tietoakaan tuosta raivosta.
        olen juuri tuollainen äiti-teresa tyyppi, aina muita auttamassa, ajattelen muiden tunteita, olen hellä/haluan hellyyttä, läheisyys on tärkeää, kodin kauneus, ideointi ja luovuus on huipussaan. Mutta.... päättämättömyyden tuska...aahhh ajoittainen laiskuus ja jopa epäsiisteys esim imurointi...ehtiihan tuon =)))

        olen parisuhteessa neitsyt miehen kanssa...IHANAA...hän täydentää minua loistavasti...tekee puolestani päätöksiä ja jämäköittää elämää. Tunnettu intiaaniviisaus pätee parinvalinassani:
        en etsi miestä
        kulkemaan edelläni
        en takanani
        vaan rinnallani
        yhdessä täydentäen toisiamme.


      • anjushka
        RRR kirjoitti:

        olen syntynyt kanssasi samana päivänä, mutta ei tietoakaan tuosta raivosta.
        olen juuri tuollainen äiti-teresa tyyppi, aina muita auttamassa, ajattelen muiden tunteita, olen hellä/haluan hellyyttä, läheisyys on tärkeää, kodin kauneus, ideointi ja luovuus on huipussaan. Mutta.... päättämättömyyden tuska...aahhh ajoittainen laiskuus ja jopa epäsiisteys esim imurointi...ehtiihan tuon =)))

        olen parisuhteessa neitsyt miehen kanssa...IHANAA...hän täydentää minua loistavasti...tekee puolestani päätöksiä ja jämäköittää elämää. Tunnettu intiaaniviisaus pätee parinvalinassani:
        en etsi miestä
        kulkemaan edelläni
        en takanani
        vaan rinnallani
        yhdessä täydentäen toisiamme.

        Heh nyt kuulosti ihan minulta.Olen kyllä syntynyt 22.10 mutta olen ihan samalainen kun sinä ja naimisissä neitsyt miehen kanssa, ainoa ero on se että minua ärsyttää ihan hirveesti mieheni kiukuttelut eli lyhyesti sanottuna hän on minun silmissäni itsepäinen paskaa, mutta onhan hänessä ihaniakin puolia.


    • Anna_

      Aivan nappiin meni, olen vaaka 17.10.. Lisäisin vielä, että olen aivan hirveä arvostelemaan toisia ihmisiä. En kestä katsoa rumia ihmisiä ja kavereille on pakko kommentoida. Sinisilmäisyys on myös minulle iso juttu, uskon ihan kaiken mitä minulle sanotaan. Epäsiisteys ja laiskuus kolahtivat myös..

    • Säynävä

      Niin, minulle on ollut melkoinen yllätys kuinka raivokas Vaaka - tuo harmonian ja esteettisyyden merkki - voikaan olla! Ei tulisi ensimmäiseksi mieleen että vaakuus aiheuttaisi moista. Mutta tiedäpä sitten, olen minäkin välillä päreeni polttanut todella pahasti, ja olen nouseva Vaaka.

      Vaaka pystyy olemaan tosi kylmä, ja möläyttämään lähimmilleen ihan mitä tahansa, varsinkin näiden ulkonäöstä. Neitsytkin on sellainen, mutta Neitsyt kykenee objektiiviseen kritiikkiin, kun taas Vaa'an sivallukset ovat hänen mielipiteitään. Vaikkei hän sitä välttämättä myönnäkään.

      Surullisen kuuluisaa on se ettei Vaaka osaa päättää asioita. Arvatkaa vain miten sujuu viikonloppu kun pariskunta on Aurinko- ja Kuu-Vaaka (m) vs. Aurinko-Kala ja nousu-Vaaka (f)... Siinä pohditaan ja pähkäillään eikä saada aikaiseksi lasta eikä paskaa.

      Parisuhde on Vaa'alle tosi tärkeä juttu. Yksin ei Vaakulainen viihdy... Mälsempikin suhde sujuu jotenkuten, jos punnituksessa vain löytyy jotain arvokasta.

      Vaa'an kanssa olen myös huomannut että osaa sitä mieskin näemmä itkeä...

    • Vaaka73

      Kuulostaa tutulta! Toi lista oli kuin omat luonteenpiirteet aika pitkälti. Mutta astrologiakirjat sanovat; Vaaka tasapainottaa MUITA ihmisiä ympärillään, omat vaakakupit ovat useimmiten aivan sikin sokin...

      • Anonyymi

        Juu sen oon huomannu. Ite oon vaaka ja pyrin luomaan tasapainoisuutta kaikkien välilä. En tykkää draamasta omassa kaveriryhmässä yhtään. Sanotaan että vaa'at on "people pleasers". Tosiaan ite oon ihan sekasin :D. Tarviin sitte sitä ulkoista tasapainoa kavereilta siihen että itse pysyn kirissä.


    • Vaak29

      ... oon kyllä hyvinkin pitkälti samanlainen.
      Yritän aina saada muitten vaakakupit tasapainoon, mutta se oman tasapaino onkin sitten vähän kinkkisempi juttu !

      Oon syntynyt 28.9.

      - En voi kyllä sanoa että tulisi itkettyä kovinkaan usein, mutta kyllä ainakin omasta mielestäni olen melko herkkä.

      - Temperamentista voin vaan sanoa että kyllä se aisoissa pysyy ( useimmiten ;-) ), mutta sitten kun räjähdän, niin räjähdän kunnolla, ja läsnäolijat ottavat suojaa kalusteiden takaa ( tai mitä vaan mitä lähistöltä löytyy ) :-)

      - ei itsekuria ? Noh, miten sen nyt ottaa...

      - sinisilmäinen ? Jep, sen kyllä allekirjoitan, vaikka heti. Tosin loogista ajattelua käyttäen se on "parantunut" vuosien varrelta melkoisesti.

      -laiska (ajoittain ainakin). Muut ehkä näkevät minua laiskana, tarvitsen reilun potkun persuksiin jotta saisin jotain tehtyä. Tai sitten mun on oltava varsin inspiroitunut tekemään jotain.

      - epäsiisti ? No ei varsinaisesti. Tykkään järjestysestä, mutta ei se kämppä tuu siivottua niin useasti kuin ehkä olisi tarvetta. Liitty varmaan yllä olevaan. Ulkonäkööni en varsinaisesti kiinnitä erityisesti huomiota, niin kauan kuin itse viihdyn vaatteissani ja jotenkuten sulaudun ympäristöön, niin olen tyytyväinen.

      -aivan liian kova itsekritiikki ? Jep ! Riippumatta mitä teen, niin haluan aina tehdä sen niin hyvin kuin vain olosuhteet sallii. Tämä ehkä liittyy siihen, että me yleensä ollaan melko kreatiivisia ( ja ehkä taiteellisia ? ).

      - masennun mielettömän helposti ? No, se nyt menee ohi yhtä nopeasti kuin se tulikin.

      -mustasukkainen ? Aika harvoin.

      Muita piirteitä ?

      - Rakastuminen on aivan ihanaa, mutta sitten kun tulee "pakkia", niin johan on todella huonot oltavat, ja pitkään sitä ollaan mieli maassa, nuollen haavojaan. Nehän sanoo että "Make love, not War" varmaan keksi vaaka. Mehän rakastetaan rakastumista.

    • Mircalla

      Oli tuossa tekstissäsi minua puolet piirteistä, kun taas jotkin sinun mainitsemasi piirteistäsi ovat aivan päinvastaisia minulla.
      Liikutun vain hautajaisissa ja ehkä pahimpina ýhden illan itsesääleissä. Muuten en liikutu pahemmin.

      Minulle on sanottu, että olen viileän ja virallisen näköinen, ja se pitääkin paikkaansa. Mutta lähempi piirini tuntee sen tempperamenttisen puolenikin, mitä ei näytetä ulkopuolisille.
      Sinisilmäinen typeryys on karissut kovaa vauhtia tässä maailmassa. Pikemminkin nykyään epäilen ensin ja uskon vasta sitten. Sen on elämänkoulu opettanut.
      Laiskuutta esiintyy ajoittain, mutta vastapainoksi ahkeraa puurtamista niin fyysistä kuin henkistäkin.
      Itsekuri puuttuu. Olen toivonut sen itsekurin löytyvän vanhemmiten ja ajan kuluessa.
      Itsekritiikkiaste on normaalia.
      Kotini on epäsiisti, mutta ulkomuotoni ei koskaan. En ole kodin pikku hengetär luonnostani ja minulle pitää sanoa että siivoa nyt. Vaatteeni ovat suorat housut ja bleiseri tai jakkupuku. voin tunnustaa, että käytän vain kotona epävirallisempia vaatteita silloin tällöin.
      Onneksi masentuminen rajoittuu yhden illan itsesääliin ja seuraavana päivänä aurinko taas paistaa.
      Mustasukkaisuus ei ole ongelma, pikemminkin mustasukkaisuuden puute. Minulle on mainittu, etten välittänyt, koska en ollut mustasukkainen. Aika outoa väittää, että jos huudan hysteerisesti ja väitän kumppanini olevan uskoton ja muutenkin käyttäydyn mustasukkaisesti, se olisi välittämisen merkki!

      Tässäpä tätä; jotkin piirteet täsmäsivät, jotkin eivät.

    • vaaka....

      mulla on juuri samallaisia veemäisiä piirteitä....
      enää en ole niin sinisilmäinen kuin ennen mut välilä seki iskee jos on todella uskottavan näköne tyyppi....kaikki muut sopivat minuun kuin hanska käteen paitsi epäsiisteys....ite en soi olla omassa huoneessa jos se ei ole siisti ja jos se on likainen niin heti pitää aloittaa siivous ja värkätä kaikki paikalleen...jos jollaine kaverilla on likaista niin tulee sellainen pöljä olo et äkkiä puhdistamaa....pinna mulla kestää tiettyyn pisteeseen asti ja sitten textiä tulee eikä kukaa uskalla uhmata....

      kaikilla on samanlaisia vikoja...se ei ole horoskooppimerkistä kiinni...mulla on kaveri johon noi kaikki sopii niin hyvin ku olla ja voi....ja hän on härkä...

      • vaaka81

        etten ole ainoa=)

        - Olen todella epävarma itsestäni, vaikka yritänkin välillä esittää muuta

        - En koskaan osaa päättää mitään heti, vaan voin miettiä vaikka kuinka kauan... päässä listaan negatiivisia ja positiivisia asiaoita! Sit kun lopulta päätän, niin kukaan ei saa mielipidettäni muuttumaan!

        - Mielestäni vaaka on kuin näyttelijä. Erilaisis tilanteis eri rooli.

        - Kerään kaiken pahan olon sisälleni, joka joskus räjähtää

        - En ole hyvä näyttämään tunteitani

        - Laiska, ainakin välillä...

        - en välitä mitä muuta ajattelee minusta, mut kumminkin kaipaan kohteliaisuuksia...

        - pelkään olla suuris ihmisjoukois, mut inhoon olla yksin...

        - Voin loukata ihmisiä, vaikka en tarkoittanutkaan, varsinkin perheenjäseniä!

        - Osaan olla sekä enkeli että piru, jos siltä tuntuu

        - Ulkonäkö tärkeä, vaikka en sitä koskaan myötäis...

        - Ihmiset luulevat minun olevan "kiltti tyttö" ainakin nämä uudet tuttavuudet, jotka eivät ole vielä päässeet tutustumaan sisimpääni... tietäisitpä vain, mitä taisteluja siellä käydään!

        En tiedä ovatko kaikki edes vaa'an piirteitä, koska olen nousevalta skorpioni ja sit minusta löytyy myös leijonaa, kaksosta ja jousimiestä.


      • Säynävä

        Härällä ja Vaa'alla on sama hallitsijaplaneetta, Venus.

        Ehkä sen vuoksi joskus nuoret Härät muistuttavat ulkonäöltään hieman Vaakoja.

        Härkä: Tim Roth
        Vaaka: Mika Häkkinen

        Vaaka-miehet ovat yleensä hoikkia, lyhyehköjä ja poikamaisia. Pää on lievästi pitkänomainen. Sekä Vaa'at ja Härät ovat yleensä ristiverisiä, tai tummanvaaleita.


    • angel*

      vittu sä oot justiin samanlaine ku mä paitsi et mä en liikutu helposti ja itken tosi harvoin ja mä valehtelen aiva sairaasti.... mulla on pahin toi tempperamenttisuus... :)
      *mailaile*

      • man

        mä olen vaaka enkä ole itkenyt 8vuoteen
        vaikka onkin tapahtunut vaikka mitä.
        en suutu helposta mutta kun joku ärsyttää tosissaan niin harmivaan sen etuhampaille (jos kyseessä on mies).


      • marja-elisa

        Mullaki TODELLA paha tapa puhua kakkaa...
        Varsinkin silloin ku yritän antaa itestäni paremman kuvan ja sillai suojella muita esim.äitiä. Saamattomuus on ehkä se toiseks pahin piirre ja tempperamentti tulee hyvänä kolmosena :)

        Ois kiva mailailla muiden samanlaisten tyyppien kanssa esim.mitä ongelmia tuonu tullessaan...


    • Ossi

      Eihän tämä johdu tähtimerkistä! Älä ole taikauskoinen.

    • kolli

      Vaaka on päättämätön mielistelijä.

      • tiikeri

        olen osittain samaa mieltä, että vaakamies on mielistelijä ja mun mies niin ärsyttävän hienotunteinen, ettei puhu juuri mitään ettei vaan loukkaa. tasapaksuinen, ei näytä ilontunteita eikä myöskään surua. Juhlia kyllä osaa ja nauttia. Huominen päivä ei sureta. Jos on vieraita ja haluaa tarjota väkeviä niin ensin omaan lasiin ettei vaan jää ilman. Vieraille sitten kristillinen tasajako juomien suhteen.


    • Veera

      Olen 18.10 syntynyt vaaka ja osin täysi vastakohtasi.
      - minua ei liikuta oikeastaan mikään enkä itke juuri koskaan
      - olen oikea viilipytty
      - itsekurilla en kehu muttei se kovin huonokaan ole, ainakin syömiseni saan pidettyä kurissa
      - varovainen, mutta ehkä pohjimmiltani luottavainen
      - laiska
      - pedanttisen siisti
      - ehkä jonkinverran itsekriittinen
      - en masennu koskaan
      - ikinä en ole tuntenut mustasukkaisuutta

      Olisivatko yhteiset piirteemme sitten sitä vaakaa ja muut henkilökohtaisia ominaisuuksia?

      • minua

        Vaakamies, päivän nuorempi. Enemmän tuntui tutulta kuin alkuperäisen viestittäjän, mutta kyllä erilaisia tunteita sisällä liikkuu, vaikka en ulospäin niitä näytäkään eikä ne niin vaivaakaan.


    • vaaka minäkin

      Aivan kuin itsestäni olisin lukenut. Olen vaaka 22.10. Toisten kupit haluan minäkin pitää tasapainossa mutta omista ei niin väliä.
      Mukava tietää, että on muita samanlaisia.
      Tsemppiä kaikille!

    • marja-elisa

      ettikääpä jostain vaik netistä tietoa holistisesta ja analyyttisestä ihmisestä!! Tulette hämmästymään kuinka normaalia moni kummallinen asia on -holistille...

    • mää

      Olen syntynyt samana päivänä kanssasi, mutta olen Aivan eriluontoinen kuin sinä !?

    • vaaka87

      Ehkä se todellakin on niin... kolahi aika hyvin omaan luonteeseen... kai me vaa'at vaan ollaan sellasii...

    • just me :)

      ihan ku itte oisin ton kirjottanu!!!
      mä oon kans just tollanen.. :)
      kivaa et on muitki samanlaisii...:)

    • rapu75

      Ystävistäni aika moni on vaakoja ja kaikilla on samat pääpiirteet:

      - Kovia kiukuttelemaan ja arvostelemaan toisia vaikka itse tekisivät samoja virheitä, ja vielä räikeämmin kuin arvostelun kohde, eli heiltä puuttuu kyky nähdä itsensä todellinen luonne.

      - Hurjan laskelmoivia ovat myös jokainen tuntemani (nais)vaaka, ihmissuhteissa etenkin. Yhdessä oloon saattaa riittää pelkka raha, ja sitten käydään vieraissa.

      - Siisteys on pintapuolista, tavarat ovat paikallaan, mutta milloin on lattiat viimeksi nähnyt moppia???

      - Mustasukkaisuus saa ihan uusia ulottuvuuksia vaa`an kanssa. Itse seurustelin (mies)vaa`an kanssa ja puhelimet katottiin päivittäin, ei päästetty kaverille edes kahville ilman että puhelin olisi soinut n.15kertaa/tunti ja kotia päästyäni kaveri jonka luona kävin haukuttiin minulle perin pohjaisesti. Suhde päättyi kun mustasukkaisuus meni väkivallan puolelle!!!

      • Vaaka

        En yleistäisi näitä ominaisuuksia kaikkiin vaakoihin, kun en tunne itseäni niistä. Ehkäpä muut asiat painaa enemmän luonteen muodostumisessa kuin pelkkä nouseva merkki tai aurinkomerkki tai mitä nää nyt onkaan.


    • IndigoLibra78

      Voi kuule. Vaakamiehillä on aivan samoja onkelmia ainakin ton suuttumisen juomisen ja katumisen suhteen.

    • _NooRa_

      mulla on aika montakin samma luonnen piirrettä kun sulla...esim toi et on vaikeuksii pitää oma huone kasassa..mulla on melkein koko vaatekaappi aina huoneen lattialla... :P ja muutenki niitä oli monta olen itse syntynyt 23.09 :)

    • vaakatyttö

      eli mä oon aivan täsmälleen tuommonen!!!
      mutta vielä lisäksi

      *haluan kaiken olevan oikeudenmukaista
      *olen todella ailahtelevainen luonne (toisena hetkenä rauhallinen ja onnellinen ja kohta taas raivostunut ja vihainen)

      moi! terkkuja vaaoille!

    • sara

      Allekirjoitan kaikki piirteesi, olenhan vielä samana päivänä syntynytkin !! -hyvä päivä..
      lisään listaan vielä -viehättävä ? (jotain positiivista, vaikka sitäkin listaa kerääntyy.. )
      Eli uskokaamme horoskooppeihin - kaikesta huolimatta...
      Rakkautta jouluusi : )

      • vaaka-Marilyn

        Hyvää joulua sinullekin=) Ja hauskaa uutta vuotta 2004!!!


    • vaakatyttö9.10.

      Tunnut ihan itseni kopiolta, minä olen myöskin

      -olen mielettömän herkkä ja liikutun helposti (itken melkein päivittäin kovan paineen alla ja surressani) ITKIN JOSKUS 1. LUOKALLA, KOSKA MUISTIN YHTÄKKIÄ ETTÄ KISSAN HÄNTÄ JÄI AAMULLA OVEN VÄLIIN... "JOS SIIHEN KUITENKIN SATTUI..."
      -temperamenttini on ihan mieletön!!! Huudan, kun siltä tuntuu ja silloin kärsimään joutuvat kaikki (minä ehkä eniten, kun alan kuitenkin katua jossain vaiheessa). Kun saan raivarin niin muut ovat hyvin hiljaa ja sävyisästi=) VOIN MYÖS OLLA AGGRESSIIVINEN, ETENKIN OMAA KILTTIÄ VAAKAMIESTÄNI KOHTAAN :( TS. LITSAREITA TULEE KYLLÄ JOS OIKEIN RAIVOAN.
      -ei pahemmin itsekuria enää...sorrun helposti esim. juomiseen (taipumusta isän puolelta alkoholismiin) SAMA JUTTU MULLA, ISÄN PUOLELTA TAIPUMUS, MUTTA YLEISESTIKIN ITSEKURI ON TIESSÄÄN, KAIKKI HOUKUTUKSET KIINNOSTAA...
      -sinisilmäinen typerys (uskon aina ja kaiken mitä miehet sanovat ja sitten saankin nokilleni) NIIN, ENKÄ MINÄ VOI KOSKAAN SANOA KENELLEKÄÄN EI...
      -laiska (ajoittain ainakin) NIINPÄ
      -epäsiisti (vaikeuksia pitää oma huone kasassa, ulkonäön suhteen taas olen liiankin tarkka) HEHHEHEEE!!! YLEISIN RIIDAN AIHE MEILLÄ!!!
      -aivan liian kova itsekritiikki OLLUT KOKO ELÄMÄNI AJAN, JOSKUS PEITTELIN JOPA KORVIANI KOSKA NE OLIVAT MIELESTÄNI AIVAN HIRVITTÄVÄT!
      -masennun mielettömän helposti, vaikka perusluonteeni on iloinen PIENIKIN LOUKKAUS TMS. SAA MYÖS MINUT MASENTUMAAN JA YLEENSÄ ITKEMÄÄN...
      -mustasukkaisuus on pahoja vikojani NO TÄTÄ EN ALLEKIRJOITA

      hmm... aika paljon samanlaisia tosiaan tunnutaan olevan...

    • ~Jenni~

      Kyllä...Olen syntynyt 29.9 ja olen juuri niin kuin kuvailit...itse saatan alkaa itkeä ihan yht äkkiä ja ihan pikku asiosta.Hermot minulta menee ihan liian usein.Minulle tulee vähän väliä sellanen olo että tekisi mieli käydä jonkun kurkkuun ja huutaa kuin mielipuoli...Voisin vaikka tappaa jos joku tulee tielleni kun olen vihanen...Ja tuo itsekuri ei pidä ollenkaan...juuri esim.tuo viina jos joku tulee sanomaan mulle vaikka että lähätään yhelle niin se ei todellakaan jää siihen yhteen!Yleensä se venyy aamuun asti...
      minä olen sinisilmäinen siis en kirjaimellisesti vaan...no kyllä tiedät.Olen usein joutunut miesten pompoteltavaks kun olen AINA uskonut mitä ne siat sanoo...
      Laiska olen ainakin kotitöissä ja miksen sitten muussakin.Itselläni on ollut masennusta jo ihan pienestä...
      ja olen aivan tajuttoman mustasukkanen...

    • Vaaka-Emma

      Moi Vaaka-Marilyn!

      Näin Viestisi ja tunsin kuinka itsestäni olisit kuvaillut, Olen juuri samanlainen kuin sinä, 28.9 syntynyt. Tälläkin hetkellä kyyneleet valuu ja minuutin päästä nauran kuin ei mitään olisi. Olen todella tunne herkkä. Viinan kanssa läträydyn paljon. Mutta hermot menee kun en pääse silloin kun haluaisin(olen hotellissa töissä). Musta sukkainen todella tyhmistä asioista, kaikki ei oikein aina ymmärrä minun elämän kuviota. Eli Vaaka mahtaa olla erittäin heiluvainen ihminen.
      Jos en saa heti mitä haluan niin maa kaatuu!Enkä oikein osaa päätää ihmissuhde asioitten kanssa, toisena päivän sitä ja toisena tätä. Jospa me vaakat olemme..en tiedä. Mutta ollaan onnellisia että pistämme aina vähän tuulemaan ja pietään jengi kasassa.:)
      -Emma-

    • may

      kuulostipas tutulta kaikki tuo. Päättämättömyys on varmaan suurin ongelma, helposti murheen alhoon vaipuvuus heti toiseksi suurin.. hauska kuulla että se johtuu myös horoskooppimerkistäni... Itse syntynyt 30.09.

    • aiskii

      siis ton luettuani vaaka marilyn niin tuntu kuin oisin ite kirjoittanut, tuossa oli kaikki mun piirteeni :)

      • vaaka-Marilyn

        Eli ollaan vähän kuin kohtalotovereita=) Ilmeisesti aikas monella vaa'alla on samoja piirteitä...eli johtuuko se horoskoopista vai mistä?

        Mukavaa vuoden alkua sulle ja kaikille muillekin=)


    • Vaaka-79

      Olen vaaka 9.10 syntynyt.
      Mä ainaki olen erittäin päättämätön, jos pitää kahdesta tai useammasta valita niin voi luoja. Aina tuntuu et valitsen sen väärän.

      Epäsiisti, kyllä. Laiska, kyllä!

      Olen melko kyyninen ihmisten suhteen, mutta silti niin sinisilmäinen. Tahtoisin uskoa kaikista vain hyvää, enkä ymmärrä valehtelua.
      Toisten ja omien oikeuksien puolesta kamppaileva. Siksipä olenkin usein pulassa :)
      Mielialat keikkuu laidasta laitaan. Välillä on hirmu hyvä olla ja hetkessä voi olo kääntyä päinvastaiseksi.

    • Lilla

      mää oon vaaka 1.10. syntyny. Mulla on melkee samallainen luonne nuitten perusteella mitä laitoit tuohon viestiis. Oon kans tosi herkkä ja huudan helposti. mää oon kans sinisilmäinen, uskon aina kaiken mitä muut sanoo ja saan usein pettyä. :( laiska mää oon ainaki sillon tällön :) ja huone on epäsiisti aina kunnes viikonloppusin jaksan sitä siivota.. määki masennun tosi helposti ja oon aina välillä mustasukkainen.. Mutta juonu mää en oo koskaa!! täsä vähä minusta... että kyllä samallaisia luonteita löytyy.. mää en vaa henkilökohtasesti usko että sillä ois mitää merkitystä sen suhteen että mikä on horoskooppimerkiltään.. tiiän muitaki samanluontosia vaikka ei oo vaakoja.. Tsemppiä sulle! :)

    • libra

      Kun luin sun juttus, en voinu ensin uskoo, et on (ainakin sun kirjotuksen perusteella) ihan samanlaista kun mä olemassakaan... KAIKKI täsmäs. Tuntu ihan et olisin ite kirjottanu sen...
      Yhen kuitenkin lisäisin: päättämättömyyden. Päätösten tekeminen on ihan hirveetä ja hidasta. En yksinkertaisesti osaa päättää, oli sitten kyse kuinka pienestä asiasta hyvänsä.

      Hyvää talvenjatkoa kaikille samanlaisille :)
      (ja tietysti muillekin) ja yritetään pärjätä vikojemme kanssa ;)

    • SaLLa

      Mäkin olen ihmisenä hirveen herkkä.. ja mua pystyy ohjailemaan helposti... paineen alla itku on hämmästyttävän lähellä ja siivoton huone on suuri riesa.. mutta ulkonäöstä oon aivan tajuttoman tarkka...!!! mutta me vaa'at ollaan taiteellisia ja rakastettavia ihmisiä huonoista puolista huolimatta...=)

    • Vaaka289

      Olen vaaka 28.9 minulla ei ole alkoholismia mutta kun sen raivarin saan niin silloin huudan niin lujaa kuin pystyn ja voin ruveta itkemään

    • Vaaka289

      Ja minua ei voi ohjailla sen takia olen joskus ärsyttävän oma päinen jos jokin asia ei minua miellytä niin silloin en jaksa edes yrittää koulussa minua opettavilla piti olla paljon mielikuvitusta että tekisin jotain

    • Anonyymi

      - En käytä alkoholia
      - Parisuhde on ehkä tärkein asia elämässä
      - En osaa tehdä päätöksiä
      - Vaikutan tunnekylmältä mutta oikeasti vain salaan miten herkkä olen
      - En arvostele muita ja ärsyynnyn jos muut tekevät niin
      - Tykkään olla avuksi mutta olen vaivautunut jos joku tekee minulle pienenkin palveluksen

    • Anonyymi

      Huh..olen syntynyt neitsyen merkissä mutta nouseva markki on vaaka ja vaakana ihmiset sitten näkevät minut.??. hui ei kiva jos ihmiset näkevät minut esim laiskana?mutta hyvä jos olen myös sopuisa ympärilleni eli haen tasapainoa ympärillä olevista mutta niin tunnen neitsyenäkin että olen hieman itse tosiaan sekaisin vaikken sitä oikein halua sanoakaan,saan kyllä raivareita mutta neitsyenä kai saan ne peitetyksi?.Aika ristiriitainen soppa olla neitsyt ja nousevana merkkinä vaaka.?.Mutta kai taiteellista sitten ainakin ollaan??

    • Anonyymi

      Moi. Itellä pitää esim toi siivous juttu paikkaansa koska en saa siivottua helpolla vaan lahjonnalla saan hyvin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe