Kerron vähän taustaa itsestäni! Olen alkoholistiperheen aikuinen lapsi ja lähtenyt nuorena kotoa ja olen selvinnyt aika hyvin alkoholin aiheuttamilta haitoilta ja nyt minua askarruttaa sellanen asia , kun käyn kotona kattomassa aitiäni ja sisaruksiani niin me ollaan kuin eri planeetalta ja jatukset aivan erillaisia.
Tuntuu, että me ei ooikein ymmärretä toisiamme ja minua aina väsyttää aivan hirveestui kun lähden pois.
Onkohan niin etten oo oikeen sinut vielä menneisyyteni kanssa? jos jollain samanlaisia kokomuksia niin kertoisitko miten olet selvinnyt?
Olen 40v nainen
minä
oon....
1
427
Vastaukset
- oman tiesi kulkija
Ekana tuli mieleen, että olet vain löytänyt ihan toisenlaisen elämäntavan ja -tyylin kuin äitisi ja sisaruksesi. Ajatusmaailmanne ovat siis sen verran kaukana toisistaan että kohtaaminen vaatii sinulta ponnisteluja ja sitten jälkikäteen olet väsynyt. Minusta sinulla on täysi oikeus omanlaiseesi elämään ja ajattelutapaan :) Olet raivannut oman polkusi niin kuin aikuisen ihmisen kuuluukin. Sitä en kyllä tiedä, miten sukulaisten kohtaaminen sujuisi "kevyemmin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427135
- 323988
- 503448
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472167- 442133