Niin kaunis valkohiuksinen,
silkkipaperin kaltainen.
Käsi vapiseva, ihanan ryppyinen,
kokemuksista rikas vanha ihminen.
Katse kutsuu koskettamaan,
muutamaa sanaa sanomaan.
Minä tulen, olen lähellä pienen hetken,
katson Sinua, lähden ja melkein itken.
Katse harhailee, muisti tyhjenee,
uskon - hän tavallaan minua ajattelee.
Sinä kaunis valkohiuksinen ihminen,
olet rakas, olet minulle läheinen.
(Kannanottoni - käykää tapaamassa vanhuksianne
niin kauan kuin vanhuksenne elossa ovat, vielä
ei ole myöhäistä, mutta milloin on, sitä ei
tiedä)!
Rakas vanha läheinen
6
234
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Vanhuudessa viisaus asuu, näin se on ja kauniisti haluat muistaa heitä.
Jäin miettimään,,,kun on rakas ihminen, mikään aika ei riitä, vaikka onkin kaikki sanottu,
kaikki ymmärretty, kädestä pidetty, aika vain loppuu,, aina liian aikaisin,,,
Kiitos tästä, lomasävel, runosi käsittelee arvokasta asiaa! :)Kiitos kannustavasta kommenteistasi *Murukulta* Aika on toisinaan perin kummallinen käsite, riittää tai ei tunnu riittävän. Vanhuksemme ymmärtävät omalla tavallaan kiireemme ja ovat kiitollisia pienistä hetkistä, ne ovat heille kuin "murukultia", "kullanmuruja".
Runosi saa monen omantunnon
soimaan ja se saattaa soida
koko elämänsä loppuajan
- antaako rauhaa,kun tuottaa
myös itselleen vahingon,
jota ei voi korvata.Pyritään unohtamaan asia, jota ei enää voi korjata ja keskittymään tähän päivään. Mikäli minulla on VIELÄ mahdollisuus rakastaa lähellä olevaa vanhustani, haluan tehdä sen! Niin me kaikki haluamme, uskon niin!
lomasävel kirjoitti:
Pyritään unohtamaan asia, jota ei enää voi korjata ja keskittymään tähän päivään. Mikäli minulla on VIELÄ mahdollisuus rakastaa lähellä olevaa vanhustani, haluan tehdä sen! Niin me kaikki haluamme, uskon niin!
Kaunis on vastauksesi
kieli,jota voi vain
kunnioittaa.
Hyvää
Sinulle.
- lindalinda1
hyvin kaunis ja koskettava runo läheisestä,
jota ei ainakaan ole unohdettu.
Vanhukselle riittää hyvin usein se pienikin
hetki, se että hänet on muistettu. Tiedän koke-
muksesta, kun kaikki isovanhenpani ja vanhenpani
ovat siirtyneet jo ajasta iäisyyteen. Osaa oli
mahdollista käydä katsomassa, osa ehti lähteä
pois liian nopeasti.
Kiitos runostasi ja kiitos muistutuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514