Olettehan löytäneet jo Harry Potter -sarjan äänikirjana?! Kaikki sarjan kirjat on julkaistu englanninkielisinä (Deathly hallows ilmestyi tosi nopeasti painetun kirjan jälkeen) ja tietääkseni neljä osaa suomeksi. Suomenkieliset kirjat lukee Vesa Vierikko, ja englanninkieliset Stephen Fry (tuttu mm. ohjelmasarjasta "Kyllä Jeeves hoitaa").
Jos englannin kieli kiinnostaa, tuo Fryn lukema sarja on aivan loistava askel kuunnellun kielen ymmärtämiseen. Kuuntelin sitä itse työmatkalla koko sarjan putkeen, ja työpäivän aloittaminen englanninkielisellä palaverilla oli kuin olisi kotiinsa tullut.
Itse löysin englanninkieliset äänikirjat, kun kuuntelin ensin sarjan neljä ensimmäistä osaa suomeksi, ja mietin että nyt tarina jää kesken. Kappas vaan, englanninkieliset kirjat oli silloin jo luettu jaksoon 6 asti.
Ainakin pääkaupunkiseudulla äänikirjoja on kirjastoissa runsaasti, ja niitä voi varata mihin kirjastoon haluaa. Go for it!
Audio books / äänikirjat Harry Potter series
Äänikirjan kuuntelija
1
2201
Vastaukset
- Feeniksin kilta
on julkaistu äänikirjana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444288Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202744Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412502Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?851529Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161476- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965