Pidättekö peittoa skodenne päällä?

uutta vastaavan skootterrrr...

Yo! Pidättekö te pressua skoottereittenne päällä? Mä en pidä, faija sano että mun pitäs pitää ja se ostikin joskus siihen semmosen. Mutta en oo kertaakaan käyttänyt. Mitä sillä nyt on väliä jos skode on tuolla ulkoilmassa ilman "suojaa" eihän ne laitteet mistään sokerista oo tehty, kyllä niitten nyt vesisateet pitäs kestää. Mulla ainakin on kestäny. Mutta mites käytättekö ite suojapeitettä ja miks?

9

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mopoMan

      sään mukaan. Kun illalla ollut leuto ja aamulla pakkanen tai lumisade, huomaat peiton merkityksen... Peite myös estää 'ylimääräiset kädet' mopon kimpussa.

      • Hyvä asia

        Mä ostin Hobby Hallista Helkama sc1 skodun ja sain suojapeitteen ilmatteks kaupanpäälle. Ehdottomasti kannattaa käyttää se pitää skootterin uuden verosen näkösenä. Kiva ottaa pois suojapeite kun se on ihan skeidanen ja skodu on alla siistin puhtaana. Se oli Falmekin suojapeite ja on sellaset remmit joilla tulee alta kiinni klipsuilla.


    • os..

      jos on sateessa ilman peittoa. Kytkimet ei sitten toimi. Säät vaikuttaa kyllä pintaan, jos ei ole peittoa.

    • ilman peittoa

      minä pidän myös tyynyä öljyjä imemässä..joskus vielä ostan mopon, joka ei ole sokerista.

    • kiiltävä mopo

      Ain on peite päällä kotioloissa kun skode uinailee.
      Kun joskus ostatte omilla rahoillanne jotakin hiukka arvokkaampaa, niin eiköhän sen sitte tajua että niitä voisi säilyttääkin hiukka paremmin, ja huoltaa, tai ainakin pestä useammin, kivempa se mopo on sieltä peiton alta ottaa puhtaana esille, ei ekaksi tarvi linnunpaskoja pyyhkiä.

    • untuvapeittoko?

      ..mikään hevonen ole, kyllä meikäläinen on ajanut ja varastoinut skoden pari vuotta ilman mitään peittoa ja hyvin toimii.

      Isäsi taitaa olla niitä vanhojen autojen koulukuntaa jotka peittoavat auton ja varsinkin moottorin talvella ??? Kysyhän kavereiltasi apua........

      joulua, pena

      • Elvis elää!

        mopot ole sokerista mutta lumi- tai vesisateen jälkeen on mukavaa lähteä puhtaalla mopolla ja laittaa ainoastaan se suojapeite penkin alle sensijaan että pesisi mopon.


    • Anonyymi

      Uskaltaako koulupäivän ajaks skodun päälle laittaa peiton? Vai käyks huligaanit repimässä sen pois tai puhkomassa pressun? Aattelin että olisi ihan järkevää päivisinkin mopo suojata nimittäin.

      • Anonyymi

        Kannattaa. Itse käytän aina suojahuppua mopon päällä koulun pihallakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe