TOTUUS NEITSYISTÄ!

kolli5

heikkoudet: pakkomielteet, nirsous, levottomuus

kielteisiä ominaisuuksia: levottomuus, huikentelevaisuus, epärehellisyys ja kylmyys.

kriittinen, arvostelukykyinen, ja selväjärkinen

erittelevä ja nirso

14.-23.9. syntynyt neitsyt on keskivertoneitsyttä hurjempi pakkau

37

6644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täydellistä elämää

      On sinullakin luettelo. Kerro kuka on ystäväsi, niin kerron millainen itse olet. No, anna tulla!

      • Nimetön

        olen 25vuotias jousimies ja tyttoystävä on 19v neitsyt seurusteltu ollaan vasta 2kk täytyy sanoa että helppoa ei ole ollut mutta joskus on todella mukavaakin. yhteistä aikaa on vaikea saada kun neitsyt ei ole kiinnostunut minun ystävä/perhepiiristä jne. olen yrittänyt luoda suhdetta syvemmälle mutta yritykseksi on jäänyt kun neitsyen suunnitelmat muuttuu parissa minuutissa.. onnistuuko??


      • uskoin
        Nimetön kirjoitti:

        olen 25vuotias jousimies ja tyttoystävä on 19v neitsyt seurusteltu ollaan vasta 2kk täytyy sanoa että helppoa ei ole ollut mutta joskus on todella mukavaakin. yhteistä aikaa on vaikea saada kun neitsyt ei ole kiinnostunut minun ystävä/perhepiiristä jne. olen yrittänyt luoda suhdetta syvemmälle mutta yritykseksi on jäänyt kun neitsyen suunnitelmat muuttuu parissa minuutissa.. onnistuuko??

        Jousimies on yleensäleikkisä, huumorintajuinen ja melko vikkelä.neitsyt taas varovainen. Teillä pitäisi olla toisinpäin. Mutta nyt kyllä herää kysymys neitsyestä. Onko jokin planeetta vesimiehessä neitsyellä. Ja kyllähän nuori neitsyt on ujo ja pelkää epäonnistumista. Onnistumisen mahdollisuudet ovat toki olemassa, mutta tuo 19 v ikä on eri kuin 25 v ikä.
        Oli miten oli, mutta pääasia on että naisesta pidät huolta. Sanoo mieshlö.


      • sasas---
        Nimetön kirjoitti:

        olen 25vuotias jousimies ja tyttoystävä on 19v neitsyt seurusteltu ollaan vasta 2kk täytyy sanoa että helppoa ei ole ollut mutta joskus on todella mukavaakin. yhteistä aikaa on vaikea saada kun neitsyt ei ole kiinnostunut minun ystävä/perhepiiristä jne. olen yrittänyt luoda suhdetta syvemmälle mutta yritykseksi on jäänyt kun neitsyen suunnitelmat muuttuu parissa minuutissa.. onnistuuko??

        tyttöhän on nuori vielä,voiko enempää odottaa. itse neitsyt nainen ja jouskarin kanssa oli viisi vuotta. lopulta jätin hänet, oli sitoutumiskammoinen ja päätti ettei koskaan halua perhettä ja naimisiin. loppuaika kului riitelyyn ja hänen syyttelyihin ja väkivaltaan. olin kylmä ja syystäkin. käytti väkivaltaa eikä seuraavana päivänä edes myöntänyt. oli meillä hyviäkin hetkiä, minun piti antaa hänelle paljon tilaa, hän ei sitten kuitenkaan meihin satsannut.olin ymmärtäväinen ja huolehtiva loppuun asti kunnes minusta tuli vihainen. nyt kun ajattelen niin hukkaan meni viisi vuotta. olin ehkä enemmän tekemisissä hänen perheen kanssa kuin hän itse. tuo sinun neitsyt kuvaelma ei ainakaan minuun päde, eikä moni muukaan täällä palstalla. ihmeellisen lapsellista kirjoitusta.


    • lisää listaan

      täysin itsekeskeinen

    • NÄIN ON

      -MANIPULOI LOPPUUN ASTI,KAIKKIA,
      VAIKKA ON JO LINNATUMION SAANUT.
      -KOSKA LUULEE ,ETTÄ JOTENKIN
      TAPPIO VOISI,HYVÄLLÄ ONNELLA
      KÄÄNTYÄ VOITOKSI.
      -KIEROIN TYYPPI,"LEIKKII KAIKKI LEIKIT"
      -PÄÄSEE VAPAAKSI HYVÄN KÄYTÖKSEN VUOKSI.
      -TAI MIELENTERVEYTEEN VEDOTEN.

      • JOS ON HYÖTYÄ

        HYÖTY JA AINA VAAN HYÖTY.


      • tällälailla
        JOS ON HYÖTYÄ kirjoitti:

        HYÖTY JA AINA VAAN HYÖTY.

        Kello löi jo viisi,
        lapset herätkää!
        Juhani ja Liisi,
        muuten matka jää!

        Tässä vesimalja,
        silmät huuhtokaa.
        Lämmin karhun talja
        reessä odottaa.

        Vasta ruunan reessä
        silmät aukeaa -
        siin' on silmäin eessä
        synkkä metsämaa.

        Aisakello helkkää
        loistaa tähdet, kuu.
        Riemua on pelkkää,
        hymyyn käypi suu.

        Ruuna, virsta vielä
        tepsuttele pois!
        Tällä kirkkotiellä
        aina olla vois!


      • vieraiden
        tällälailla kirjoitti:

        Kello löi jo viisi,
        lapset herätkää!
        Juhani ja Liisi,
        muuten matka jää!

        Tässä vesimalja,
        silmät huuhtokaa.
        Lämmin karhun talja
        reessä odottaa.

        Vasta ruunan reessä
        silmät aukeaa -
        siin' on silmäin eessä
        synkkä metsämaa.

        Aisakello helkkää
        loistaa tähdet, kuu.
        Riemua on pelkkää,
        hymyyn käypi suu.

        Ruuna, virsta vielä
        tepsuttele pois!
        Tällä kirkkotiellä
        aina olla vois!

        ..pimpuissa ..soitellen..ex-mieheni oli pukki


    • neit yystä

      Neitsyt (Virgo) on yksi eläinradan mukaan nimetyistä länsimaisista horoskooppimerkeistä. Se on saanut nimensä Neitsyen tähtikuviosta.

      Syntymäaika: 23. elokuuta–22. syyskuuta
      Hallitseva planeetta: Merkurius
      Elementti: Maa
      Onnenkivet: Jade, karneoli, kvartsi, jaspis, peridootti
      Metalli: Platina, elohopea
      Onnenluku: 5
      Onnenvärit: Merensininen, keltainen, jadenvihreä
      Onnenpäivä: Keskiviikko
      Tuoksu: Laventeli
      Kukka: Niittyleinikki
      Neitsyen temperamentti: Neitsyet kuuluvat hermostuneisiin ihmisiin.lähde?
      Hallitseva laatu: Joustava, muuttuva, passiivinen, feminiininen, negatiivinen.lähde?
      Neitsyen kaupungit: Boston, Heidelberg, Korintti, Pariisi.lähde?

      Neitsyt. Kuva 15. vuosisadan länsimaisesta astrologiakirjasta.

      [muokkaa]
      Kuuluisia neitsyitä

      Naiset
      Lauren Bacall
      Ingrid Bergman
      Agatha Christie
      Greta Garbo
      Sophia Loren
      Raquel Welch
      Twiggy
      Beyoncé Knowles

      Miehet
      Sean Connery
      Richard Gere
      Jeremy Irons
      Karl Lagerfeld
      Michael Jackson
      Freddie Mercury
      Dave Mustaine
      Urho Kekkonen

    • kilikoli.

      - itsenäinen
      - käyttää aivojaan (- toisin kuin useimmat muut)
      - vapaudenhaluinen
      - tykkää juhlimisesta
      - ei tarvitse avioliittoa
      - hyvä käsityskyky
      - ymmärtää helposti asioita ja ihmisiä
      - itseriittoinen
      - etäinen

      • höö..ai minne muut menivät ?

        -Jää pysäkille..juna jätti,hidasälyinen
        -ei ole menestyjä (yksinänsä)

        -Tajuaa kaiken liian myöhään..lopulta,
        koska luulee ,että muut auttavat aina
        ahdingosta.

        -No.onhan sosiaalihuolto.
        -Ei siihen käsityskykyä enää tarvii...
        -kukaan nainen ei huoli enää
        -juhlii itseriittoisesti
        -etäisesti
        -itseriittoisesti.kunnes sammuu
        -Ymmärtää jos muilla menee vielä heikommin,
        kun ei saa vippiä


      • ei ole.....
        höö..ai minne muut menivät ? kirjoitti:

        -Jää pysäkille..juna jätti,hidasälyinen
        -ei ole menestyjä (yksinänsä)

        -Tajuaa kaiken liian myöhään..lopulta,
        koska luulee ,että muut auttavat aina
        ahdingosta.

        -No.onhan sosiaalihuolto.
        -Ei siihen käsityskykyä enää tarvii...
        -kukaan nainen ei huoli enää
        -juhlii itseriittoisesti
        -etäisesti
        -itseriittoisesti.kunnes sammuu
        -Ymmärtää jos muilla menee vielä heikommin,
        kun ei saa vippiä

        luonteenpiirre, eli ei liity horoskooppeihin. Se tulee perintötekijöistä.

        Oletko muuten mitannut oman älykkyysosamääräsi?


      • älykkyyteni
        ei ole..... kirjoitti:

        luonteenpiirre, eli ei liity horoskooppeihin. Se tulee perintötekijöistä.

        Oletko muuten mitannut oman älykkyysosamääräsi?

        Mensan testejen mukaan ÄÖ:ni 142.
        Kuulun noin. 3 % "vähemmistöön"


      • älysi*
        älykkyyteni kirjoitti:

        Mensan testejen mukaan ÄÖ:ni 142.
        Kuulun noin. 3 % "vähemmistöön"

        142 ÄÖ ja rustaa tuollaista. Taidat olla luonnehäiriöinen. Niithän riittää. Mutta mitä työtä teet? Itse olen teoreettisen fysiikan alalla laskentahommissa ja sama ÄÖ. Eihän sitä muuten näitä osaa, mutta tuollaiseen en alistu.


      • olet....idiootti
        älysi* kirjoitti:

        142 ÄÖ ja rustaa tuollaista. Taidat olla luonnehäiriöinen. Niithän riittää. Mutta mitä työtä teet? Itse olen teoreettisen fysiikan alalla laskentahommissa ja sama ÄÖ. Eihän sitä muuten näitä osaa, mutta tuollaiseen en alistu.

        Minulla myös tunne-elämä.
        Tunne älystä olen todella kiitollinen.
        Rakkaat läheiseni,myös....


      • neitsyt mies
        älykkyyteni kirjoitti:

        Mensan testejen mukaan ÄÖ:ni 142.
        Kuulun noin. 3 % "vähemmistöön"

        Millä jakaumalla tuo arvo on saatu? Tuo Äo 142 on harvinaisempi kuin 3 %:lla tai sitten ÄO:si on 130. Jos Äo:si todella olisi tuo 142, niin se on vieläkin harvinaisempi. Sinua tyhmempiä on peräti 99,6 %. Ei ole helppoa ollut elämäsi.


      • codetsu
        älykkyyteni kirjoitti:

        Mensan testejen mukaan ÄÖ:ni 142.
        Kuulun noin. 3 % "vähemmistöön"

        vaikka äö ni saattaa olla alle 60%
        se kuitenkin riittää siihen ettei minun tarvitse
        päteä taidolla haukkua ja morkata kanssa ihmisiäni
        sen osaa jokainen jos oikein haluaa
        kehumisen kanssa ja hyvien asioiden näkeminen onkin sitten vaikeampaa
        eikä siinä näköjään ÄÖ;t auta...


      • ....................
        neitsyt mies kirjoitti:

        Millä jakaumalla tuo arvo on saatu? Tuo Äo 142 on harvinaisempi kuin 3 %:lla tai sitten ÄO:si on 130. Jos Äo:si todella olisi tuo 142, niin se on vieläkin harvinaisempi. Sinua tyhmempiä on peräti 99,6 %. Ei ole helppoa ollut elämäsi.

        Veljelläni on myös testattu Mensassa yli
        140 ÄÖ.
        Isämme oli kuitenkin meitä huomattavasti
        älykkäämpi,osasi ja teki ihan mitä tahansa
        kun vain ryhtyi...edelleenkin saa kuulla
        hänen nerokkaista keksinnöistään teollisuudelle.
        Vaikka aika on jättänyt hänet 43-vuotiaana
        20-v sitten.
        Hänellä oli vaikeaa suoruutensa vuoksi..kun
        ei jaksanut tyhmempiä kuunnella.

        Onneksi äitimme opetti meille joustavuutta mm.
        Osaan arvostaa ihmisissä esim.aitoa hyvyyttä.
        Sosiaalisia kykyjä.Omalle pojalleni olen
        yrittänyt opettaa ed.m asioita ja itselleni.
        Pojallakin näyttää hermo palavan jos joku
        ei heti tajua...tai hän itse,mutta periksi ei
        anna millimikroniakaan.Liikaa vaatimuksia
        itselle.

        Minä nyt kuitenkin luotan Mensan testien tuloksiin.
        En anna älyn hallita elämääni ja se jää
        elämättä jos liikaa sen antaa häiritä.
        Hyvää joulua


      • uuuuh

        Olen kaunis, hauska ja älykäs. Ei ihme että miehet juoksee perässä. Olen aina saanut kenet olen halunnut. On niin mahtavaa olla syntynyt neitsyen tähtimerkin alle. :)


      • presiis

        tällänen mä oon ja hyvin menee mutta menkööööön:D


    • codetsu

      sitä on sitten lueskeltu...

      kuhakan sitten nuo määrittelee mikä on heikkoutta ja mikä ihan jees jossain ihmisessä ?

      "levottomuus" on ehkä parasta mitä itsessäni on
      en voi sietää paikalleen jumahtamista se on kuin kaivaisi itselleen hautaa
      jumahtaneet ihmiset löytää aina lähi baarista ne ei sieltä minnekkään katoa vaikka vuodet vierii samat jutut samat naamat
      sellainen en todellakaan halua olla !

      "Nirso" jep yletön tuhlaaminen on perseestä
      antaa toisten ostaa mitä haluu mä saan muutaman vuoden päästä ne ilmaiseksi en omista kiirettä omistaa jotain

      "Pakkomielle" tunnustan sellaisia löytyy
      mutta hyvin harva huomaa mitä ne on

      kielteistä "levottomuus" jälleen ?
      minulle se on positiivista että maisemat vaihtuvat
      leikkikööt muut sitä kotia ihan keskenään siinä omakotitalossa ja Farmarivolvossaan

      "huikentelevaisuus" hmm onkohan se nyt sitä Flirttiä sitähän pitää ollla !

      "Epärehellisyys" jokainen on joskus tuollainen vai voitteko väittää muuta ?!
      koitan tuota välttää mutta joskus se ei vain tässä maailmassa auta olla puhtaasti rehellinen
      tuo on varmasti moni muukin huomannut kuin neitsyet !!

      "Kylmyys" totta kusipäille ei jaksa aikaansa tuhlata
      mutta kiinnostavat yksilöt on ihan toinen juttu

      "Kriittinen" sitä pitää olla vaikkei sitä toinen kestäisikään aina ei voi voittaa

      "Arvostelukyky" jo pelkällä sanalla on positiivinen kaiku

      "Selväjärkinen" hyvin harva on...

      (oletan että edelliset ovat positiivisia ominaisuuksia vaikkei sitä tuonne olle viitsitty edes kirjoittaa)

      "Erittelevä ja Nirso" tunnustan olen kaikkea mitä suuri henkin on suuressa viisaudessaan tarjonnut

      tuosta varomisesta niin tiedä Erittäin kriitisiä kyllä

      "Ei johtajaksi" jep no tänks siitä ei tykkäis minä eikä mun alaset xD

      hmm loppu varmaan kertoo jo itse itsetään...

      mutta emmehän me oikeasti usko mihinkään :D

      • itsekin neitsyt

        Enkä mä suakaa usko.


    • Ja eikös tuo

      Leine sama, milloin sieltä "alakerrasta" on tullut?

    • Nimetön

      >>tosta ei kyl puoletkaan pidä paikkaansa, itseäni ku peiliin katon allekirjoitan pikkutarkkuuden jonka koen hyveenä ainaki työasioissa ja levottomuus kyl kaa,josko virtaa:-))mut onkohan se nyt mikään pahe???Mitä kierouteen ja valehteluun tulee se ei todellakaan pidä paikkaansa!! oletkohan edes oikeeta "neitsyttä" tavannukaan???

    • neitsyt nainen

      ja höpö höpö neitsyt nainen on nimenomaan tunneihminen. pitäis mielumminkin olla enemmän järki-ihminen.

    • kauneus on katsojan..jne

      olen syntynyt just tuohon haarukkaan. No selvispä sit sekin et miksen kelpaa kellekkään...on varmaan äiteet varotellu, oma mukaan lukien ;D

    • NeitsytCry

      Ootteko KOSKAAN harkinneet sitä vaihtoehtoa että saattaisitte(osa neuroottisista viestien kirjottelijoista) olla kenties ihan "pikku-vikku-hitusen" psykoosissa tai jotain?? Edes psykoosin esiasteella???

      Ehdotan että kannattaisin tossa vaiheessa lopettaa kokonaan horoskooppien lukeminen. TAI mahdollisesti JO TÄNÄÄN jotta ette sitte kävelisi tuolla kaupungilla raapien sekaista tukkaanne huutaen:
      "Lukekaa raamattua, alkakaa uskomaan, se pahuuden paha Neitsyt on saapunut keskuuteemme kiduttamaan meitä tuonelan porteille asti!"

      Heheheh... *repee ihmisten mielikuvitusta* :DDDD

    • hurjaneitsyt?

      Olisi mukava kuulla, millä tavalla loppu pään neitsyet on hurjempia? Itse olen silloin syntynyt ja olen super kiltti ja ihana ihminen. :) Tavallaan kyllä samaistun myös noihin syytöksiisi, vaikka epärehellinen en missään tapauksessa ole.

    • qqqqqqqqqqq

      Neitsyt mies on juuri tuollainen, itse asiassa tunnen neljä neitsytmiestä ja kaikki justiinsa tuollaisia. Ei kestä pienintäkään itseensä kohdistuvaa moitetta, muita kyllä arvostelee ja moittii. Itsekkäin merkki jonka tiedän.

      • se jokin

        minkä takia jokaisen vähääkään itseään kunnioittavan ja arvostavan on pysyttävä kaukana neitsyistä.


      • neitsyt:::m
        se jokin kirjoitti:

        minkä takia jokaisen vähääkään itseään kunnioittavan ja arvostavan on pysyttävä kaukana neitsyistä.

        Miksi kuitenkin sitten oikein tungeksitaan neitsyen seuraan? Miksi juuri neitsyt on se, joka seurassa huomataan? Miksi neitsyestä puhutaan niin paljon, eikö sen voisi jättää omaan maailmaansa ja rakentaa itselleen oman elämän. Mutta ei.
        Oma näkemykseni on, että viisaudessaan ja myös älykkyydessään neitsyt on muiden yläpuolella. Ne näkevät sen , mitä muut merkit pelkäävät. Eihän totuutta voi sanoa ja se loukkaa. Jonkun tosin on sekin tehtävä. No vertaanpa neitsyen totuutta vesimiehen "totuuteen". Vesimies sanoo tietävänsä kaiken, vaikka ei tietäisikään ja siksi sen yliampuvuus ei oikeastaan haittaa ketään ainakaan ulkopuolista. Neitsyen totuus on aito totuus, joka annetaan pyyteettömästi ilman palkkion toivoa.


      • katso tarkkaan
        neitsyt:::m kirjoitti:

        Miksi kuitenkin sitten oikein tungeksitaan neitsyen seuraan? Miksi juuri neitsyt on se, joka seurassa huomataan? Miksi neitsyestä puhutaan niin paljon, eikö sen voisi jättää omaan maailmaansa ja rakentaa itselleen oman elämän. Mutta ei.
        Oma näkemykseni on, että viisaudessaan ja myös älykkyydessään neitsyt on muiden yläpuolella. Ne näkevät sen , mitä muut merkit pelkäävät. Eihän totuutta voi sanoa ja se loukkaa. Jonkun tosin on sekin tehtävä. No vertaanpa neitsyen totuutta vesimiehen "totuuteen". Vesimies sanoo tietävänsä kaiken, vaikka ei tietäisikään ja siksi sen yliampuvuus ei oikeastaan haittaa ketään ainakaan ulkopuolista. Neitsyen totuus on aito totuus, joka annetaan pyyteettömästi ilman palkkion toivoa.

        Kaikkeen sitä voi olla tyytyväinen!


      • ------------------------
        neitsyt:::m kirjoitti:

        Miksi kuitenkin sitten oikein tungeksitaan neitsyen seuraan? Miksi juuri neitsyt on se, joka seurassa huomataan? Miksi neitsyestä puhutaan niin paljon, eikö sen voisi jättää omaan maailmaansa ja rakentaa itselleen oman elämän. Mutta ei.
        Oma näkemykseni on, että viisaudessaan ja myös älykkyydessään neitsyt on muiden yläpuolella. Ne näkevät sen , mitä muut merkit pelkäävät. Eihän totuutta voi sanoa ja se loukkaa. Jonkun tosin on sekin tehtävä. No vertaanpa neitsyen totuutta vesimiehen "totuuteen". Vesimies sanoo tietävänsä kaiken, vaikka ei tietäisikään ja siksi sen yliampuvuus ei oikeastaan haittaa ketään ainakaan ulkopuolista. Neitsyen totuus on aito totuus, joka annetaan pyyteettömästi ilman palkkion toivoa.

        neitsytmiesten seuraan ei todellakaan ole tunkua.


      • isabelle.
        neitsyt:::m kirjoitti:

        Miksi kuitenkin sitten oikein tungeksitaan neitsyen seuraan? Miksi juuri neitsyt on se, joka seurassa huomataan? Miksi neitsyestä puhutaan niin paljon, eikö sen voisi jättää omaan maailmaansa ja rakentaa itselleen oman elämän. Mutta ei.
        Oma näkemykseni on, että viisaudessaan ja myös älykkyydessään neitsyt on muiden yläpuolella. Ne näkevät sen , mitä muut merkit pelkäävät. Eihän totuutta voi sanoa ja se loukkaa. Jonkun tosin on sekin tehtävä. No vertaanpa neitsyen totuutta vesimiehen "totuuteen". Vesimies sanoo tietävänsä kaiken, vaikka ei tietäisikään ja siksi sen yliampuvuus ei oikeastaan haittaa ketään ainakaan ulkopuolista. Neitsyen totuus on aito totuus, joka annetaan pyyteettömästi ilman palkkion toivoa.

        "Oma näkemykseni on, että viisaudessaan ja myös älykkyydessään neitsyt on muiden yläpuolella."

        Hohhoijaa. Ylpeitä neitsyet ovat ainakin ja tunkemassa sitä "älykkyyttään" joka paikkaan..


    • neitsyt:::m

      No pitää tätätkin kommentoida.


      Jos neitsyt on tuota mitä luettelosi kertoo, niin millainen on keskiverto neitsyt? Entä se hurja pakkaus? Ja miksi juuri nuo neitsyet ovat hurjia pakkauksia?

      • Nti september

        Kyllä joku muu sitten ottaa ne tapaukset, joita tarkka neitsyt nainen ei suodata. Mitä sitä murehtimaan =)

        Kritiikki on aina aiheellista kaikkia muita kuin itseään kohtaan sillä itsensä arvostelussa me neitsyet menemme äärimmäisyyksiin, eikä kukaan pysty olemaan yhtä säälimätön kuin itseään arvosteleva neitsyt.
        Mikäli koet kritiikin uhkaavana, olet väärn merkin seurassa.

        Juurikin neitsyellä on kyky nähdä asioita, joita muut eivät näe.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe