elikkäs en tunne mitään omaa miestäni kohtaan.inhoan jopa kun hän koskettaa minua.suudelmat ovat väkinäisiä minulta kuin myös halaukset.hän ei kiihota minua millään saralla,enemmän inhottaa,etoo.
emme ole olleet yhdynnässä nyt 3kk,koska minun ei yksinkertasesti tee mieli.häntä ei tee mieli...erästä toista miestä himoitsen paljon,a huomaan kiihottavani pelkästä ajatuksesta kun mietin häntä.meillä on ollut pientä säpinää ja hän on kertonut että on ihastunut minuun.muta olen varattu,varattu mieheen josta en saa fyysisesti mitään tunnetta.muuten suhteemme voi hyvin,tulemme loistavasti toimeen mutta seksi vain puuttuu,tai sen haluaminen.hän haluaisi mutta en vaan pysty antamaan,koska tunnen silloin itseni halvaksi,jos vain hänen halujensa takia annan...keksin aina tekosyitä kun hän tekee aloitteita,työnnän hänet pois.tiedän tämän loukkaavan häntä paljon mutta miten voin kertoa sen hänelle?olimme ennen kavereita kun aloimme seurustelemaan ja tunnenkin että tämä ihastus on palautunut siihen kaveri tunteeseen.se on mahdollinen syy haluttomuuteeni häntä kohtaa,koska kyllä minä muuten seksiä haluan ja ihailen muita mieheiä kuvitellen kaikkea ihanaa.
että näin tällä neidolla..ei oo helppoa ei...
oma mies,ei,muut
5
1597
Vastaukset
- siis itsesi
Halvaksi jos annat omalle miehellesi???? Voi hyvä tavaton!! Ja sehän ei tietenkään saa sua tuntemaan itseäs millään lailla halvaksi tai miksikään muuksikaan, himoitsethan vain ja ainoastaan toista vierasta miestä, sehän on ihan tavallista, normaalia ja täysin hyväksyttävää eikö vain?? Kyllä varmaan kuka tahansa tuntisi itsensä halvaksi jos miehelleen antaa vain hänen halujensa takia. Mutta muita kyllä voi haluta ja himoita, niin ja tietenkin antaakin! Siinä kun ei tarvitse tuntea itseään mitenkään halvaksi, koska himoitsethan ja haluat itse sitä toista miestä, silloinhan ei tarvitse tuntea itseään halvaksi vaikka vieraalle ihan vain vahingossa antaisi!!
- hän..
satuttanut sinun tunteita jotenkin tai sanonut pahasti ,joka piinaa sinuà??
- reppana puskasta
kertaisesti eroaisitte?
Tulette loistavasti toimeen... joo valheittesi ansiosta.- .........
eihän ap ole mitään vielä tehnyt, pettänyt ainakaan. Miksi siis moiset ilkeilyt?!! antakaa mieluummin neuvoja, jos sellaisia on.
- Nimetön
Elikkäs, jos et tunne miestäsi kohtaan mtn seksuaalista jännitystä ja ajattelet muista, haluat muita. Miksi satutat miestäsi sillä että olet hänen kanssaan, jos et halua häntä? ainoa neuvo mikä tähänkin on järkevintä antaa on että eroa. Tai laita naimapussi miehelle päähän. Ei tuosta tule mtn että satutat miestäsi ja elättelet toiveita hänessä... ehkä siksi täällä ihmiset eivät ymmärrä sitä koska teet väärin. HUOM! itsekin tehnyt samaa... joten puhun kokemuksesta...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3671841Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111668Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411338Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51940Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402888Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.69879Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32714Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68676- 53676
- 63673