oma mies,ei,muut

kyllä....grrr

elikkäs en tunne mitään omaa miestäni kohtaan.inhoan jopa kun hän koskettaa minua.suudelmat ovat väkinäisiä minulta kuin myös halaukset.hän ei kiihota minua millään saralla,enemmän inhottaa,etoo.
emme ole olleet yhdynnässä nyt 3kk,koska minun ei yksinkertasesti tee mieli.häntä ei tee mieli...erästä toista miestä himoitsen paljon,a huomaan kiihottavani pelkästä ajatuksesta kun mietin häntä.meillä on ollut pientä säpinää ja hän on kertonut että on ihastunut minuun.muta olen varattu,varattu mieheen josta en saa fyysisesti mitään tunnetta.muuten suhteemme voi hyvin,tulemme loistavasti toimeen mutta seksi vain puuttuu,tai sen haluaminen.hän haluaisi mutta en vaan pysty antamaan,koska tunnen silloin itseni halvaksi,jos vain hänen halujensa takia annan...keksin aina tekosyitä kun hän tekee aloitteita,työnnän hänet pois.tiedän tämän loukkaavan häntä paljon mutta miten voin kertoa sen hänelle?olimme ennen kavereita kun aloimme seurustelemaan ja tunnenkin että tämä ihastus on palautunut siihen kaveri tunteeseen.se on mahdollinen syy haluttomuuteeni häntä kohtaa,koska kyllä minä muuten seksiä haluan ja ihailen muita mieheiä kuvitellen kaikkea ihanaa.

että näin tällä neidolla..ei oo helppoa ei...

5

1551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis itsesi

      Halvaksi jos annat omalle miehellesi???? Voi hyvä tavaton!! Ja sehän ei tietenkään saa sua tuntemaan itseäs millään lailla halvaksi tai miksikään muuksikaan, himoitsethan vain ja ainoastaan toista vierasta miestä, sehän on ihan tavallista, normaalia ja täysin hyväksyttävää eikö vain?? Kyllä varmaan kuka tahansa tuntisi itsensä halvaksi jos miehelleen antaa vain hänen halujensa takia. Mutta muita kyllä voi haluta ja himoita, niin ja tietenkin antaakin! Siinä kun ei tarvitse tuntea itseään mitenkään halvaksi, koska himoitsethan ja haluat itse sitä toista miestä, silloinhan ei tarvitse tuntea itseään halvaksi vaikka vieraalle ihan vain vahingossa antaisi!!

    • hän..

      satuttanut sinun tunteita jotenkin tai sanonut pahasti ,joka piinaa sinuà??

    • reppana puskasta

      kertaisesti eroaisitte?

      Tulette loistavasti toimeen... joo valheittesi ansiosta.

      • .........

        eihän ap ole mitään vielä tehnyt, pettänyt ainakaan. Miksi siis moiset ilkeilyt?!! antakaa mieluummin neuvoja, jos sellaisia on.


    • Nimetön

      Elikkäs, jos et tunne miestäsi kohtaan mtn seksuaalista jännitystä ja ajattelet muista, haluat muita. Miksi satutat miestäsi sillä että olet hänen kanssaan, jos et halua häntä? ainoa neuvo mikä tähänkin on järkevintä antaa on että eroa. Tai laita naimapussi miehelle päähän. Ei tuosta tule mtn että satutat miestäsi ja elättelet toiveita hänessä... ehkä siksi täällä ihmiset eivät ymmärrä sitä koska teet väärin. HUOM! itsekin tehnyt samaa... joten puhun kokemuksesta...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe