oma mies,ei,muut

kyllä....grrr

elikkäs en tunne mitään omaa miestäni kohtaan.inhoan jopa kun hän koskettaa minua.suudelmat ovat väkinäisiä minulta kuin myös halaukset.hän ei kiihota minua millään saralla,enemmän inhottaa,etoo.
emme ole olleet yhdynnässä nyt 3kk,koska minun ei yksinkertasesti tee mieli.häntä ei tee mieli...erästä toista miestä himoitsen paljon,a huomaan kiihottavani pelkästä ajatuksesta kun mietin häntä.meillä on ollut pientä säpinää ja hän on kertonut että on ihastunut minuun.muta olen varattu,varattu mieheen josta en saa fyysisesti mitään tunnetta.muuten suhteemme voi hyvin,tulemme loistavasti toimeen mutta seksi vain puuttuu,tai sen haluaminen.hän haluaisi mutta en vaan pysty antamaan,koska tunnen silloin itseni halvaksi,jos vain hänen halujensa takia annan...keksin aina tekosyitä kun hän tekee aloitteita,työnnän hänet pois.tiedän tämän loukkaavan häntä paljon mutta miten voin kertoa sen hänelle?olimme ennen kavereita kun aloimme seurustelemaan ja tunnenkin että tämä ihastus on palautunut siihen kaveri tunteeseen.se on mahdollinen syy haluttomuuteeni häntä kohtaa,koska kyllä minä muuten seksiä haluan ja ihailen muita mieheiä kuvitellen kaikkea ihanaa.

että näin tällä neidolla..ei oo helppoa ei...

5

1557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis itsesi

Halvaksi jos annat omalle miehellesi???? Voi hyvä tavaton!! Ja sehän ei tietenkään saa sua tuntemaan itseäs millään lailla halvaksi tai miksikään muuksikaan, himoitsethan vain ja ainoastaan toista vierasta miestä, sehän on ihan tavallista, normaalia ja täysin hyväksyttävää eikö vain?? Kyllä varmaan kuka tahansa tuntisi itsensä halvaksi jos miehelleen antaa vain hänen halujensa takia. Mutta muita kyllä voi haluta ja himoita, niin ja tietenkin antaakin! Siinä kun ei tarvitse tuntea itseään mitenkään halvaksi, koska himoitsethan ja haluat itse sitä toista miestä, silloinhan ei tarvitse tuntea itseään halvaksi vaikka vieraalle ihan vain vahingossa antaisi!!

• hän..

satuttanut sinun tunteita jotenkin tai sanonut pahasti ,joka piinaa sinuà??

• reppana puskasta

kertaisesti eroaisitte?

Tulette loistavasti toimeen... joo valheittesi ansiosta.

• .........

eihän ap ole mitään vielä tehnyt, pettänyt ainakaan. Miksi siis moiset ilkeilyt?!! antakaa mieluummin neuvoja, jos sellaisia on.

• Nimetön

Elikkäs, jos et tunne miestäsi kohtaan mtn seksuaalista jännitystä ja ajattelet muista, haluat muita. Miksi satutat miestäsi sillä että olet hänen kanssaan, jos et halua häntä? ainoa neuvo mikä tähänkin on järkevintä antaa on että eroa. Tai laita naimapussi miehelle päähän. Ei tuosta tule mtn että satutat miestäsi ja elättelet toiveita hänessä... ehkä siksi täällä ihmiset eivät ymmärrä sitä koska teet väärin. HUOM! itsekin tehnyt samaa... joten puhun kokemuksesta...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      43
      3262
    2. Miksi sinusta tykkää kaikki

Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      25
      1949
    3. Sano jotain

Kivaa hänestä.
      Ikävä
      94
      1714
    4. Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!

Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon
      Suomalaiset julkkikset
      47
      1600
    5. Sä olet liian

Hyvä ja kiltti nainen. En osaisi käsitellä sinua .
      Ikävä
      57
      1553
    6. ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen

https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.
      Oulu
      111
      1382
    7. Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia

HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m
      Maailman menoa
      309
      1351
    8. Mitä ajattelet

Tämänhetkisestä tilanteest
      Ikävä
      105
      1336
    9. Luulen että suuri rakkautesi

On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      131
      1234
    10. Martinan juoksutapahtuma

Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      1147
    Aihe