Saako toyotalta samanlaisen lukkopesän kun alkuperäinen lukko on, että ei tarvitsisi vaihtaa avaimia? Mitähän mahtaa kustantaa ja onko vaikea vaihtaa.
Ei tahdo saada ovia lukkoon millään ja ei enää kohta aukikaan. Pitääkö jotakin huomioida kun tuommoisen tilaa, että keskuslukitus toimii myös jatkossakin?
lukkopesän vaihto??
8
4607
Vastaukset
- eikä auki
napista kyllä toimii, vaan kun on kaksi käyttäjää ja yksi nappi avain. Tietysti, jos sais jostakin toisen nappi avaimen..
- kun soitat
Toyota Infoon 0800-13663.
..kun hankit toisen kauko-ohjaimen, eli pääavaimen.
Toki lukonkin voi vaihtaa ja sarjoittaa. Tilatessa pitää olla lähettää jo avain mukaan, tai teettää lisäveloituksella avain. Itse olen tilannut virtalukon samalle avaimelle sarjoitettuna.- avain kalliimpi
Tojo-Kölli kirjoitti:
..kun hankit toisen kauko-ohjaimen, eli pääavaimen.
Toki lukonkin voi vaihtaa ja sarjoittaa. Tilatessa pitää olla lähettää jo avain mukaan, tai teettää lisäveloituksella avain. Itse olen tilannut virtalukon samalle avaimelle sarjoitettuna.lukkopesän vaihto töineen n. sata euroa vanhoille avaimille sarjoitettuna. Uusi avain kaukosäädöllä olisi maksanut 168 euroa. Ei oikeen meinannut toyotan myyjällä pokka pitää, kun sanoin että onhan tuo ihan kohtuuhinta yhdesä avaimesta.
- tilasivat autojeni
avain kalliimpi kirjoitti:
lukkopesän vaihto töineen n. sata euroa vanhoille avaimille sarjoitettuna. Uusi avain kaukosäädöllä olisi maksanut 168 euroa. Ei oikeen meinannut toyotan myyjällä pokka pitää, kun sanoin että onhan tuo ihan kohtuuhinta yhdesä avaimesta.
tietojen pesrusteella uuden lukkopesän, eivät kyselleet avainta.
tilasivat autojeni kirjoitti:
tietojen pesrusteella uuden lukkopesän, eivät kyselleet avainta.
....ei pysty sarjoittamaan ilman avainta.
-No ehkä oven lukon pystyy.....- ne toimii
Tojo-Kölli kirjoitti:
....ei pysty sarjoittamaan ilman avainta.
-No ehkä oven lukon pystyy........
ne toimii kirjoitti:
...
...et ilmeisesti ymmärtänyt asian pointtia....
Avain tarvitaan lukkopesän sarjoittamisessa. (ainakin virtalukon)
-Uusi avain voidaan valmistaa sarjanumeron perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106