Mun vanhemmat on idiootteja

Annikki.

mun mutsi ja faija kertoo avoimesti joka ainoa kerta kaiken naapureille, mitään salaamatta. Kun yritän puhua näille järkeä, ne sanoo vaan tällä tavalla että ihan tavallisia ihmisiä, eivät he välitä sellaisista asioista koska heillä on itselläkin vaikeuksia elämässä ja minä saan kuulla toistumiseen kuinka tämä eräskin naapurin herra toitottaa kovalla äänellä niitä vierailleen, kaikkea sitä mitä vanhempani näille kertovat kun luulevat kaikkea mikä puhuu ystävälliseen sävyyn, normaaleiksi ihmisiksi, joille kuulemma voi kertoa mitä vaan!


Pitävät myös naapurit ajantasalla siitä minne menen, milloin menen, milloin menin, mitä tein, mitä he suunnilleen siitä tietävät ja keiden kanssa olen ollut ja milloin nyt mitäkin. Naapurit on jopa oppineet tonkimaan ihan itse näiltä vanhemmiltani asioita, jotka eivät heille millään tavalla kuulu ja joista osa ei pidä edes paikkansa, vaan on näiden vanhempieni kuvitelmia, että muka olen sellainen, kun silleen.....................................

Enää en kaikkea uskalla heille kertoa kun tuppaavat lähteä joka kerta yleiseen levitykseen ja vuoden sisällä viimeistään kaikki saa kuulla.


Ehkä se on vaan sitä että luuserivanhempani häpeävät minua ja siksi häntä koipien välissä selittelevät kaikkea, että minussa vikaa, että toi on vaan tollanen vikainen ihminen, muista poikkeava ja ihailevat sitä miten muiden vanhempien lapsilla menee, vaikka itse näen heissä vain omahyväysen paskiaisen, joka välittää loppujen lopuksi vain ja ainoastaan itsestään, siis nää naapurien vanhempien siitokset

Siis mun pässit vanhemmat tietää, että meidän naapureilla menee huonosti ja silti toitottavat näille kaikkea minun asioistani!

Luulevat näköjään, että lohtu poistaa näiltä rassukoilta halun kieroilla! lohtu siitä että kuulevat minun ongelmistani! joten sehän kannattaa!


No vähentäähän se näihin vanhempiin kohdistuvaa juoruilua, kun mielenkiinto saadaan siirrettyä minuun. Varsinaisia pelkureita ovat. Ne ei uskalla edes valehdella koskaan, kun on sovittu, että nyt ette todellakaan voi kertoa tätä naapureille ja kelleen muullekaan, tätä jotakin juttua, kun on sellainen tilanne ollut, että olisi pitänyt valehdella pikkasen vaan. Esimerkiksi kerran olisi pitänyt valehdella, että olen kipeä, en pääse tulemaan, niin he vaan antoivat käsityksen että olen terve.


Aivan mahtavaa!!!


Onko kellään muulla yhtä loistavat vanhemmat ?

7

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiputa luulot kerralla

      Ala kertoa niin uskomattomia juttuja menoistasi, tekemisistäsi ym. että naapurit alkavat pitää vanhempiasi sekopäinä, niin eiköhän jutut vähene kun alkaa kuuluua että "se kertoi et tuntee pressan ja kyläillyt, eikä voi mitenkään olla totta et tuntee sen..." jne.

    • mommppeli123

      no mun vanhemmat sit ne on niin ärsyttäviä koska,no ku mulla on kaks pikkusiskoo toinen on 5v ja taas toinen on 1v jos mää vähän ees tönin tai jotain nii ne vaa passittaa mut mun omaan huoneeseen ja jos mää oon tehny jotain niin siitä pitää kertoo heti kaikille että sellaset vanhemmat mulla on!!

      • Anonyymi

        Toi ei oo ees paha


    • Anonyymi

      Huomionkipeät pissikset kerjäävät huomiota tälläkin foorumilla. On muka niin raskasta olla huomion keskipisteenä, lohduttakaa nyt mua ;-D

    • Anonyymi

      Naapurin lapset soittivat jatkuvasti ovikelloamme.

      Tulostin uutisen ilmoitustaululle:

      "Ovikelloleikki sai ikävän lopun. Mies löi poikaa nyrkillä, kuristi molemmin käsin kurkusta, potki ja heitti lapsen heiluriliikkeellä päänsä yli asvalttiin. Hän vei pojan asuntoonsa ja löi vielä poikaa kasvoihin ja piti poikaa lattialla polvitaipeiden alla niin, ettei poika päässyt pakenemaan asunnosta."

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000562208.html

      Jyväskyläläinen perhe muutti tämän jälkeen paniikkipsykoosissa karkuun.

      Moderaattori on poistanut tämän viestin jopa 40 kertaa. Onko moderaattori persealistettu heiluriliikkeellä nuorempana vai onko hänen lapsiaan joutunut naapuri "kasvattamaan"? Onko kyseessä saman reppanaperheen vanhempi, joka muutti pakoon? :)

      Onko moderaattorin päänuppi kärsinyt heiluriliikkeestä?

    • Anonyymi

      Muutama vuosi sitten taloyhtiössä yhden naapuriperheen lapset pimpottivat toistuvasti ovikelloa.

      Kiinnitin artikkelin aulan seinälle:

      "Ovikelloleikki sai ikävän lopun. Mies löi poikaa nyrkillä, kuristi molemmin käsin kurkusta, potki ja heitti lapsen heiluriliikkeellä päänsä yli asvalttiin. Hän vei pojan asuntoonsa ja löi vielä poikaa kasvoihin ja piti poikaa lattialla polvitaipeiden alla niin, ettei poika päässyt pakenemaan asunnosta."

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000562208.html

      Jyväskyläläinen perhe muutti tämän jälkeen paniikkipsykoosissa karkuun.

      Valvoja on poistanut viestin 53 kertaa. Valvoja ilmeisesti pakkopyllytetty heiluriliikkeellä lapsena pelleilyn seurauksena vai onko valvojan omia lapsia naapuri opettanut? Voisiko jopa olla se saman vassariperhe, joka muutti pakoon? Mistä pakonomainen mt ongelma poistattaa toistuvasti viestiä? Joku syyhän siihen on luonnollisesti oltava.

    • Anonyymi

      Aloittajan itää ymmärtää, että hän on ongelmanuori. Vanhemmat puhuvat asioita naapurille siksi, että naapuritkin katsoisivat kyseisen lapsen perään.

      Aloittaja saa asian lopetettua lopettamalla ryyppämisen ja huumeiden käytön!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1333
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      989
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      986
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      949
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      924
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      840
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      831
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      829
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      828
    Aihe