Noin viikon ajan kasvojeni ihoa, erityisesti poskia, on kirvellyt, poltellut ja aavistuksen punoitustakin on ollut. Ihon pinta ei tunnu mitenkään super-kuivalta, eikä iho hilseile. Olen läärännyt nyt vain perusvoiteiden kanssa, kun olen ajatellut, että jos on allergiaa. Rasva auttaa vain hetken aikaa, sitten inhottava kirvely ja polttaminen alkaa.
Mitä ihmettä tähän naamaan keksisi? Ei viittism minkään jääpussien kanssakaan häärätä koko ajan. Voisko johtua esimerkiksi kuivasta huoneilmasta? Kotona ilma tuntuu pakkasilmoilla tosi kuivalta ja esim. vartalon ihokin kuivahtaa melko helposti nyt.
kasvoja kirvelee
3
3084
Vastaukset
- mystic 1953
ota duact,cyrtek,yms allergialääke jos kirvely loppuu,tiedät mikä vaivaa.kuivaan ihoon määrään sinulle 1 omegakapselia aamuin illoin ,ne pehmentävät ihon rauhoittaa sitä.auttaa aivan varmasti.ja jos haluat jotain voidetta laittaa,niin laita rasvaista bebanteenia illoin,sebamedpesun jälkeen,se on parasta sinulle.
- assssssssuming
Mulla tänään rupes kirveleen poskipäitä ihan helvetisti, olin ratsastamassa ja tuli kuuma. Kasvot helotti ja tuntui kuumilta, ja alkoi kirvely. Ei muistaakseni ikinä oo ollut tällästa. Loppui, kun kuumuus hellitti. Mistä lie johtuu??
- Kirvelee
Kyselin samasta ongelmasta tuolla toisaalla.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12188171
Vosikohan liika tietsikan tuijottaminen ainakin pahentaa asiaa?
Kortisonivoide pahentaa asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031615
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621143
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111989Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall212791Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698