Noin viikon ajan kasvojeni ihoa, erityisesti poskia, on kirvellyt, poltellut ja aavistuksen punoitustakin on ollut. Ihon pinta ei tunnu mitenkään super-kuivalta, eikä iho hilseile. Olen läärännyt nyt vain perusvoiteiden kanssa, kun olen ajatellut, että jos on allergiaa. Rasva auttaa vain hetken aikaa, sitten inhottava kirvely ja polttaminen alkaa.
Mitä ihmettä tähän naamaan keksisi? Ei viittism minkään jääpussien kanssakaan häärätä koko ajan. Voisko johtua esimerkiksi kuivasta huoneilmasta? Kotona ilma tuntuu pakkasilmoilla tosi kuivalta ja esim. vartalon ihokin kuivahtaa melko helposti nyt.
kasvoja kirvelee
3
2841
Vastaukset
- mystic 1953
ota duact,cyrtek,yms allergialääke jos kirvely loppuu,tiedät mikä vaivaa.kuivaan ihoon määrään sinulle 1 omegakapselia aamuin illoin ,ne pehmentävät ihon rauhoittaa sitä.auttaa aivan varmasti.ja jos haluat jotain voidetta laittaa,niin laita rasvaista bebanteenia illoin,sebamedpesun jälkeen,se on parasta sinulle.
- assssssssuming
Mulla tänään rupes kirveleen poskipäitä ihan helvetisti, olin ratsastamassa ja tuli kuuma. Kasvot helotti ja tuntui kuumilta, ja alkoi kirvely. Ei muistaakseni ikinä oo ollut tällästa. Loppui, kun kuumuus hellitti. Mistä lie johtuu??
- Kirvelee
Kyselin samasta ongelmasta tuolla toisaalla.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12188171
Vosikohan liika tietsikan tuijottaminen ainakin pahentaa asiaa?
Kortisonivoide pahentaa asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833825
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322699Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952164Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201677Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251531Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423- 211300