naapuri rouva oinas ja asuu avoliitossa neitsyen kanssa,mies on useasti pettanyt naista mutta asuvat kuitenkin yhdessa joten te oinaat miksi kyseinen nainen alistuu jatkuvaan pettamiseea?kertokaa
ihme
4
1121
Vastaukset
- nihin
Haastetta : )....Ei suostu häviämän,saatika luovuttamaan, mutta potkaisee taatusti munille heti kun saa tilaisuuden : )
- Oinas_1970
aika aikaansa kutakin..neitsyelläkin :-) mistäs tiedät että oinas tietää pettämisen? ettet vain olisi itse sopassa mukana?
mutta oinaana voin sanoa..anteeksi annan mutta kostan varmasti :-) eikä kosto ole miehelle suloinen :-)- ja petturi
on ystavani ja kertoo minulle juttuja.en tieda onko kostanut ukkonsa tekoja?kuitenkin ihmettelen monta vuotta ukko on ollut sankyssa eri naisten kanssa.on varmaan niin jo alistunut ja pelkaa kait olla yksin ja jotenkin riippuvainen ukostaan.en koskisi tahan ukkoon hanskat kadessa.
- lellu888
En kyl sanois et oinasnaiset kattoo pettämistä. Ehkä nainen pelkää olla yksin.
Mutta itse oinasnaisena näyttäisin ovea heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471