KAURIS JA SEKSI

Nimetön

Olen tullut siihen tulokseen, että kauris-naiset ovat seksuaalisia.. Ajatella, kaksois-miestäni haittaa kun on aina valmis, haluaa liikaa ja haluaisi, että välillä kieltäytyisin, että saisi vinkua ja pyytää.. ;))!

Olen Kauris-nainen ja todella seksuaalinen!
Mitenkäs on Kauris-miehet, ovatko he myös samanlaisia??? En ole koskaan kohdannut kaurismiestä niissä merkeissä ;)???

21

7619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ****'''

      kauris- nainen on kylmä.

      • kylmä..

        kylmä ehkä noin muuten mutta sängyssä kuuma .


      • ole..
        kylmä.. kirjoitti:

        kylmä ehkä noin muuten mutta sängyssä kuuma .

        Vaan.. Kylmille ihmisille vielä kylmempi ja kuumille liiankin kuuma.. ;)


      • KaurisNainen 45

        Se on miehessä vika, jos KaurisN ei halua seksiä.
        Oikea paikka, oikea aika ja miehen tapa käsitellä naista. KAURISNAINEN rakastaa seksiä!


      • romanttinen kaurisN
        KaurisNainen 45 kirjoitti:

        Se on miehessä vika, jos KaurisN ei halua seksiä.
        Oikea paikka, oikea aika ja miehen tapa käsitellä naista. KAURISNAINEN rakastaa seksiä!

        sen lisäksi vielä hyvä fiilis, tunnelma.
        tämä kauris ainakin haluaa että mieskin tekee JOTAIN ja senkin oikein! vastapalvelukseksi mies saa sitten täydellisen nautinnon. ;)
        vaikka kauris on arka ja romantikko siitä tulee välillä tiikerikin vällyjen välissä.


    • _Nimellinen

      olen ja myös seksuaalinen, mutta en jatkuvasti seksin tarpeessa enkä aina hetivalmis petipuuhiin kuin jokin kone.

    • myös samanlainen

      aikuinen kauris-nainen! Seksuaalisesti aktiivinen ja seksistä nauttiva!
      Olen kohdannut joitakin eri horoskooppimerkkisiä miehiä kuten härkä, rapu, oinas ja vesimies. Yksikään ei ole valittanut, jos nainenkin on aktiivinen ja halukas.
      Vinkki: Joskus kannattaa antaa miehen vietellä sinut seksiin. Mies tykkää saalistaa! Varsinkin oinasmies :)

      • mitään...

        saalista,oinas on saaliseläin ja kuuluu metsästetrtäviin.


    • EROTIC LADY

      rakastuneena haluan lähes koko ajan miestäni. Näin sinnkuna täytyy sormettaa joka päivä,eli kaipa mä aika seksuaalinen olen. Tosin mitkään yhden jutut ei kiinnosta pätkääkään tai noooh hmm ehkä joskus TOSI harvoin kännissä on tullu "pari" kertaa "vahingossa" harrastettuu :D mut noin niinkun muuten ei kyllä kiinnosta pätkääkään.

    • P.P.

      ladatuin asein. Tästä on hyvä esimerkkinä olkoon kun rakasteltiin aamu viiteen ja nukuin muutaman tunnin ennen kuin mut klo 10 am. haettiin sulkavan soutuun.....

      • ,,,

        Se oli aikoinaan..... Mites sitten kävi? Kun pitää muistella ikivanhoja, että olisi jotain sanottavaa.


        Itseäsi vaan kehuit. Sen kun valitset minkä tahansa aurinkomerkin, niin aina löytyy kiihkeitä, jos vaan sulle suostuvat.


        Kauris on yleisesti pihtari, ei mitään muuta. Pitemmässä parisuhteessa se on kuollut, nalkuttava, kaikkeen puuttuva kääpä, joka yrittää vielä toimia työnjohtajana. Auta luoja jos siihen pomoiluun suostuu, kauris kohtelee ihan paskarukkasena. Ja jos ei suostu, niin koko ajan joutuu pitään puoliaan. Ihan kuin tollaisessa olisi elämän autuudet ja onni.


        Ja tämäkin mielipide perustuu kokemukseen. Kauriin kanssa ja kauan. Seksiä oli vaan silloin tarjolla riittävästi, kun aloin häippästä. Muutoin ehkä kerran kuussa helvetinmoisen kerjäämisen jälkeen.

        Ei ollut alkuun noin. Seksielämä kuoli, kun se luuli, etten enää lähde niin pitkän "uran" jälkeen.


    • nimetön 2

      ai onko kauris mies seksuaalinen????KYLLÄ ON ,ja aivan ihana...ottaa huomioon myös naisen toiveet,jos edes ennättää toivoa...on täydellinen...

    • k...auris

      kuollut ilman seksiä... elämää ei ole ilman seksiä

      • k-auris

        ...höpö
        ruuanpuutteeseen kuolee, seksinpuutteeseen ei.


      • k...auris
        k-auris kirjoitti:

        ...höpö
        ruuanpuutteeseen kuolee, seksinpuutteeseen ei.

        kuollut"...


      • vesirajan
        k...auris kirjoitti:

        kuollut"...

        alapuolellahan kauriitten henkisyyden taso sijaitsee, muilla merkeillä onneksi vähän ylempänä.


      • k...auris
        vesirajan kirjoitti:

        alapuolellahan kauriitten henkisyyden taso sijaitsee, muilla merkeillä onneksi vähän ylempänä.

        riittänyt tätäkään ymmärtämään..


      • ???
        k...auris kirjoitti:

        riittänyt tätäkään ymmärtämään..

        miksi ainoa kommenttini jäi mielestäsi okein monikossa ymmärtämättä?


    • 112

      kauris mies on tooodella hyvä sängyssä

      • Ja kaurisakat

        näyttävät pitävän nettirunkkaamisesta.


      • kaurisakka:)
        Ja kaurisakat kirjoitti:

        näyttävät pitävän nettirunkkaamisesta.

        ..on kaurismies vierellä, on tosi hyvä sängyssä, ottaa naisen huomioon..hellä ja joskus raju.. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1163
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      820
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      819
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      794
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe