Vahvin tupakkamerkki?

Kirsi

Kaipaan alkuaikojen fiilistä, kun rööki nousi päähän kunnolla. Olen poltellut vasta kolmisen kuukautta, mutta en aina saa yhtä huumaavaa tunnetta. Mikä tupakkamerkki nousisi parhaiten päähän? Sikareita en halua polttaa, vaan tavallista röökiä. Vaaleanvihreä L&M light ei oikein enää tepsi, eikä punainen mallukaan.

47

17752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikotinisti

      Ei auta enää mikään,ei edes sikarit,kaikki maistuu samalta eli kissan paskalta.Kärynny oon jo yli 10 vuotta.Eli lopeta helvetissä kun vielä voit.

      • Mr. Ei kiitos,tupakka.

        Ottakaa nyrkkiinne n. 10 tupakkia ja imekää niistä, eiköhän ala tuntumaan!

        On se kumma jos ei ihmisellä oo järkevämpää tekemistä kun tervata itteänsä ja tummentaa hampaitansa :)) Hahaaaa !!!

        Haiskaa pahalle käryttäjät! köyhtykää luuserit!
        Menettäkää terveytenne ja rypistyttäkää ihonne ja esitelkää peilin edessä itsellenne sormianne,jotka näyttävät siltä, että ne ovat olleet jonkun hanurissa!


      • rok
        Mr. Ei kiitos,tupakka. kirjoitti:

        Ottakaa nyrkkiinne n. 10 tupakkia ja imekää niistä, eiköhän ala tuntumaan!

        On se kumma jos ei ihmisellä oo järkevämpää tekemistä kun tervata itteänsä ja tummentaa hampaitansa :)) Hahaaaa !!!

        Haiskaa pahalle käryttäjät! köyhtykää luuserit!
        Menettäkää terveytenne ja rypistyttäkää ihonne ja esitelkää peilin edessä itsellenne sormianne,jotka näyttävät siltä, että ne ovat olleet jonkun hanurissa!

        Polttaahan rokki- ja hollywood-staratkin.


    • pips

      punasta norttia.

      • Mr. Ei kiitos,tupakka.

        Hamppuköyttä, pahuksen ääliö!!


      • Pera
        Mr. Ei kiitos,tupakka. kirjoitti:

        Hamppuköyttä, pahuksen ääliö!!

        No kokeile Vihreetä karva-perse norttia, se on aika tujua.


      • .....
        Pera kirjoitti:

        No kokeile Vihreetä karva-perse norttia, se on aika tujua.

        lopeta vuodeks tai mieluumin kaheks vuodeks tupakin poltto ja alota sit uudestaan,toivottavasti sulle on sinä aikana vaa tullu vähä järkeä päähä...


      • Anonyymi

        Vitun daiju


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitun daiju

        why are u here


    • juusto

      Hanki filtterittömiä Nortteja (North State), nikotiinipurkkaa, nikotiinipastilleja, nikotiinilaastareita. Laita aamulla koko paketti purkkaa suuhusi, kielen alle tusina pastilleja sulamaan, laastaroi myös ihosi kauttaaltaan. Sytytä niin monta Norttia kuin suuhusi vain suinkin yhtä aikaa mahtuu. Laita kessut myös korviisi. Nauti.

      • hyvät naurut

        tuli vedet silmiin juuston kommentisit(((((((((((((((((((((((((:


    • petu 76

      ostappa kulta-arskaa ja lyhyitä filsuja ja tietysti papruja.

      kuivata presut,niin voin taata,tuntuu keuhkois,yskittää ja silmät vuotaa

      ps lopeta kun vielä pystyt

    • Linnuliini

      Kannattaa poltella harvemmin. Jo päivän taukokin jeesaa kivasti. Ja päivässä ei kannata polttaa kovin monta tupakkaa.

      Suosittelen vihreää Mallua. Siis sitä kunnon jytykamaa, ei lightia

    • Minna

      Minkähän ikäinen jeppe on laitellu tuollaista postia?
      Täällähän liikkuu mitä ihmeellisempiä juttuja,mutta toi tupakkajuttu,voi helvetti minä sanon suoraan..parempi kun ei aloittais ollenkaan ,jos on viel pieni pojankloppi viel!!
      kukapa nuista ottaa selvää...polttakoot mun mielestä mitä haluaa,kaitpa sille muutki antaa kantaa..heh :)

    • Minna

      ja viel tyttö!!

      • arii

        musta täälä on parempia juttuja kun tuolla osastolla "vitsit"


      • Vili
        arii kirjoitti:

        musta täälä on parempia juttuja kun tuolla osastolla "vitsit"

        Hyvät ihmiset älkäähän ottako liian tosissanne kaikkea.
        Onpas kypsää porukkaa täällä :)


      • Metrilaku
        Vili kirjoitti:

        Hyvät ihmiset älkäähän ottako liian tosissanne kaikkea.
        Onpas kypsää porukkaa täällä :)

        Tiedätkö mikä sulla nousee parhaiten päähän? Kusi.. Tuut palstalle: "Vahvin tupakka?" North State tai Camel on vahvimpia, mutta alkaa ne kaikki ajan myötä olla samaa paskaa.


      • Vitsikästä
        arii kirjoitti:

        musta täälä on parempia juttuja kun tuolla osastolla "vitsit"

        True :D


    • nohtti

      Punainen north state 'nortti' tai sitten punainen belmont on myös kanssa aika maukasta sekä tietysti camel.

    • mentolipurkkatotaler

      Pnuanen North State, tänään kävin ostamassa askin ja ensimmäisen imun jälkeen muistin että miks lopetin - hyi v*ttu blaaaarg joo ei oo tupakointi mun juttu

    • röökari

      Ja VARMASTI saat savut. Sain (-80 luvulla) kasvitieteellisen puutarhurilta raakaa tupakkaa. Laitoin parvekkeelle kukkalaatikkoon eikä kukaan tajunnut mikä kukka se oli, kaunis kukka muuten. Hän varotti mua polttamasta sitä. No, minähän titenkin poltin, istaaltaan, onneksi, taju meni. Tämä mistä kerron EI ole huume vaan oikeata tupakkaa. Tämä mitä me röökin polttajat poltamme on lisätty kaikenlaisia esim mausteita sun muuta. Ota filsu pois niin saat savut.

      • kjncskjncvskldncvs

        sininen Kruger merkkistä. Sitä ei tarvi kuin käyttä huulilla ja imaista, niin potkii kokenuttakin tupakkamiestä. Orkkis Työmies on kans aika rajua.


      • sdfdfssdfsdfsdfsdfsd
        kjncskjncvskldncvs kirjoitti:

        sininen Kruger merkkistä. Sitä ei tarvi kuin käyttä huulilla ja imaista, niin potkii kokenuttakin tupakkamiestä. Orkkis Työmies on kans aika rajua.

        Mistä työmiestä muka saa?


    • Vihdoinvapaa

      "Olen poltellut vasta kolmisen kuukautta"
      Eikä sun kannata polttaa enempää vitun idiootti, lopeta viellä kun se on helppoa

      ps. 4 päivää ilman tupakkaa

    • voiluojasaatana

      vitun antipaskat, pitäkää turpanne ummessa. Tupakointi on jokaisen oma asia. AINA.

      Nortti on hyvä, kuten myös Lucky Striken punainen.

    • olen gei

      imekäää mun lekaaa -.-

      • sen kaikki tietää--

        pyydä faijaas..


    • sauhuke1

      North State,tuttavallisemmin Nortti on todella vahvaa tupakkaa.Nousee takuulla päähän,jos olet tottumaton tupakoitsija.

    • Monta kerralla
    • aakela

      nortti on hyvää jos haluat kunnon savut en kyllä itse sitä polta vaan mallun punasta!! ja te ketkä inisette perustakaa oma puheenaihe esim lopeta tupakointi

    • jytkyä

      Nää nykyiset EU-savukkeet on kesyjä.Itse toin aikoinaan Tallinnan matkoilta jotain American blend :tiä joita ei Suomessa myyty.Ne oli vahvaa .Niissä oli erilainen hajukin.Nykyisinkin haistan kadulla,jos joku polttaa jotain venäjältä tuotua.

    • kes
    • tekniksanoryssäsaran

      Unohda länsimaiden tupakit, myös NORTTI, käy VENÄJÄLLÄ ja tuo sielt MAHORKKAA, esim BELOMORKANAL.

    • gäikkämrsr

      Kokeilkaa nuuskaa, ehkä aluksi voi tuntua ällöttävältä paskalta. Mutta saat siitä vitusti enemmän nikotiiniä, ei haise, terveellisempää, maistuu paremmalta (osa pussinuuska karkille). Laivalle kokeilemaan!! suosittelisin aluksi jotain G20 nuuskaa, lisäksi tupakointi on helpompi lopettaa nuuskan ja urheilun turvin.

    • Yks vaan
    • effgg

      Osta ruotsist thunderin ultra strong nuuskaa ja heitä vaikka 2 huulee, nii johan potkii enemmä ku eka röökis :D PS. Mistä näitä retuja tulee, jotka kirjottelevat tällasia

    • Yks vaan
    • hjgd

      Perus röökeistä Marlboro Full flavour vois olla hyvä.ggh

    • kalle_kehveli

      Marlporon punainen on hyvä jos haluaa vahvaa. Samoin North State tai Colt. Tai LM punainen. Mut koittakaapa vetää sikarista henkosia miehekkäästi keuhkoihin, kyllä jysähtää eri tavalla ku savuke!

    • Anonyymi

      vittu punane winston saatana

    • Anonyymi

      Vähennä tupakointia. Manitou on vahvaa, enemmän nikotiinia eikä palamista nopeuttavia aineita.

    • Anonyymi

      Valvira on tutkinut savukkeiden ainesosapitoisuuksia ja tässä on neljän kärki:

      Pall Mall Red: Nikotiini 0.9, Terva 10, Hiilimonoksidi 11
      Prince Red: Nikotiini 0.9, Terva 10, Hiilimonoksidi 10
      Lucky Strike Red: Nikotiini 0.9, Terva 10, Hiilimonoksidi 10
      Camel Soft: Nikotiini 0.8, Terva 10, Hiilimonoksidi 11

    • kokeile norttia kamelia tai kultasta bonusta niin kyllä mennee päähän

    • Anonyymi

      Ole polttamatta pari päivää ja imase norttia

    • Anonyymi

      Vakituiseen polttajalle ei tupakka humahda päähän kuin korkeintaan aamuisin. Toleranssi nousee nopsaan

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      76
      4948
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      40
      1650
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1557
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1243
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      66
      1179
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1000
    7. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      997
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      914
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      810
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      778
    Aihe