Ongelmana on ette sea star 7000 veneessäni ole takana knaapeja. Miten tuollainen asennetaan jälkiasennuksena? En ole löytänyt keinoa kiinnittää vastakappaletta, ja ilman sitä tuskin pysyy kiinni?
knaapin kiinnittäminen???
7
5364
Vastaukset
- kävisi
sinitarra?
- vilho666
Purkkaa jo kokeilin, mutta tuo sinitarra on hyvä idea, jos ei toimi niin jeesusteippi ainakin käy.
Tai periaatteessa miksi edes pitää köysiä mukana, vetää vain jeesusuteipillä kiinni.
- oikein tämän
ilmeisesti siis knaapin laitto onnistuisi, mutta et löydä kohtaa mihin saisit vastakappaleen sisäpuolelle?
tuntematta venettä sen tarkemmin en tiedä mistä moinen kohta löytyy. muuta kiinnitystapaa en silti tiedä knaapille. omaa uimatasoa asennellessa porailin perälaudasta läpi reijät ja purin hieman verhouksia. sitten vaan isot prikat ja siinä oli. kysyisin ehkä valmistajalta suoraan. - että pitää
Veikkaan, että sinne taakse pitäisi ison korialuslevyhn (HST) lisäksi saada jotain mikä jakaa voimaa isommalle alueelle, pultit siitä läpi. Esim. paksu rosterilatta (5mm) tai pala mahonkivaneria mikäli runko ei ole siitä kohtaa ns. kuorirakenteinen. Jos on kuorirakenne niin sitten pelkkä iso kori aluslaatta taakse. Muita vaihtoehtoja ei ole. Sinne taustalle vaan pitää päästä käsiksi.
Ja muista ostaa mielummin kokoa liian isot knaapit kuin liian pienet. Yleensä ne on aina liian pienet.
Ihan mielenkiintoista muuten, että SeaStarissa ei ole knaapeja takana...what a fuck?- ole pääsyä,
niin voisiko sahata aukot perälaipioon? Siitä sitten aluslevyt paikalleen. Suljet aukon vesitiiviillä tarkistusluuluukulla.
- Vilho666
ole pääsyä, kirjoitti:
niin voisiko sahata aukot perälaipioon? Siitä sitten aluslevyt paikalleen. Suljet aukon vesitiiviillä tarkistusluuluukulla.
Vene on aikoinaan ostettu ns. puolivalmiina. Takapeilissä on kyllä kiinnitystä varten koukut, mutta haluan kunnon knaapit. Toinen erikoisuus on kunnon rosteri kaiteet jotka on asennettu erilailla kuin normaalisti. Kts. kuva. Löytyy nettivene ID: 273559 (myyty).
Tuo oli hyvä idea sahata aukot ja sulkea vesitiiviillä huoltoluukulla, ei tullut itsellä mieleen. Pitää vielä maissa yrittää katsoa josko sinne saisi jotenkin ujutettua haponkestävästä tehdyn vastapalan.
Kiitoksia vastauksista. Ja jos muilla on vielä kokemuksia tms kyseisestä veneestä niin mielelläni luen lisää. - ainakin
Vilho666 kirjoitti:
Vene on aikoinaan ostettu ns. puolivalmiina. Takapeilissä on kyllä kiinnitystä varten koukut, mutta haluan kunnon knaapit. Toinen erikoisuus on kunnon rosteri kaiteet jotka on asennettu erilailla kuin normaalisti. Kts. kuva. Löytyy nettivene ID: 273559 (myyty).
Tuo oli hyvä idea sahata aukot ja sulkea vesitiiviillä huoltoluukulla, ei tullut itsellä mieleen. Pitää vielä maissa yrittää katsoa josko sinne saisi jotenkin ujutettua haponkestävästä tehdyn vastapalan.
Kiitoksia vastauksista. Ja jos muilla on vielä kokemuksia tms kyseisestä veneestä niin mielelläni luen lisää.myynnissä knaapeja joissa mukana knaapin kannan kokoinen aluspala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822