Ongelmana on ette sea star 7000 veneessäni ole takana knaapeja. Miten tuollainen asennetaan jälkiasennuksena? En ole löytänyt keinoa kiinnittää vastakappaletta, ja ilman sitä tuskin pysyy kiinni?
knaapin kiinnittäminen???
7
5556
Vastaukset
- kävisi
sinitarra?
- vilho666
Purkkaa jo kokeilin, mutta tuo sinitarra on hyvä idea, jos ei toimi niin jeesusteippi ainakin käy.
Tai periaatteessa miksi edes pitää köysiä mukana, vetää vain jeesusuteipillä kiinni.
- oikein tämän
ilmeisesti siis knaapin laitto onnistuisi, mutta et löydä kohtaa mihin saisit vastakappaleen sisäpuolelle?
tuntematta venettä sen tarkemmin en tiedä mistä moinen kohta löytyy. muuta kiinnitystapaa en silti tiedä knaapille. omaa uimatasoa asennellessa porailin perälaudasta läpi reijät ja purin hieman verhouksia. sitten vaan isot prikat ja siinä oli. kysyisin ehkä valmistajalta suoraan. - että pitää
Veikkaan, että sinne taakse pitäisi ison korialuslevyhn (HST) lisäksi saada jotain mikä jakaa voimaa isommalle alueelle, pultit siitä läpi. Esim. paksu rosterilatta (5mm) tai pala mahonkivaneria mikäli runko ei ole siitä kohtaa ns. kuorirakenteinen. Jos on kuorirakenne niin sitten pelkkä iso kori aluslaatta taakse. Muita vaihtoehtoja ei ole. Sinne taustalle vaan pitää päästä käsiksi.
Ja muista ostaa mielummin kokoa liian isot knaapit kuin liian pienet. Yleensä ne on aina liian pienet.
Ihan mielenkiintoista muuten, että SeaStarissa ei ole knaapeja takana...what a fuck?- ole pääsyä,
niin voisiko sahata aukot perälaipioon? Siitä sitten aluslevyt paikalleen. Suljet aukon vesitiiviillä tarkistusluuluukulla.
- Vilho666
ole pääsyä, kirjoitti:
niin voisiko sahata aukot perälaipioon? Siitä sitten aluslevyt paikalleen. Suljet aukon vesitiiviillä tarkistusluuluukulla.
Vene on aikoinaan ostettu ns. puolivalmiina. Takapeilissä on kyllä kiinnitystä varten koukut, mutta haluan kunnon knaapit. Toinen erikoisuus on kunnon rosteri kaiteet jotka on asennettu erilailla kuin normaalisti. Kts. kuva. Löytyy nettivene ID: 273559 (myyty).
Tuo oli hyvä idea sahata aukot ja sulkea vesitiiviillä huoltoluukulla, ei tullut itsellä mieleen. Pitää vielä maissa yrittää katsoa josko sinne saisi jotenkin ujutettua haponkestävästä tehdyn vastapalan.
Kiitoksia vastauksista. Ja jos muilla on vielä kokemuksia tms kyseisestä veneestä niin mielelläni luen lisää. - ainakin
Vilho666 kirjoitti:
Vene on aikoinaan ostettu ns. puolivalmiina. Takapeilissä on kyllä kiinnitystä varten koukut, mutta haluan kunnon knaapit. Toinen erikoisuus on kunnon rosteri kaiteet jotka on asennettu erilailla kuin normaalisti. Kts. kuva. Löytyy nettivene ID: 273559 (myyty).
Tuo oli hyvä idea sahata aukot ja sulkea vesitiiviillä huoltoluukulla, ei tullut itsellä mieleen. Pitää vielä maissa yrittää katsoa josko sinne saisi jotenkin ujutettua haponkestävästä tehdyn vastapalan.
Kiitoksia vastauksista. Ja jos muilla on vielä kokemuksia tms kyseisestä veneestä niin mielelläni luen lisää.myynnissä knaapeja joissa mukana knaapin kannan kokoinen aluspala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760