Maksoin Turussa taksin Viking linen terminaaliin (tuttu kuski, joten 10eurolla pääsi)
No menin hakemaan lippuja veljeni ja 1 ystävämme kanssa. En päässyt sisään koska "veli ei ole tarpeeki paljon sukua minulle."
Siis mitä??? Näin Viking line toimii!
Älkää luottako, vaan luottakaa Silja-Lineen. Sen laivalla ja muutenkin on sentään edes Suomenlipun värit.
Silja ei ole tuottanut koskaan pettymystä.
Viking line boitotti
12
1847
Vastaukset
- vaan,,
ole jäänyt lääkkeet ottamatta? Tiedän,tiedän, vanha sanonta, mutta senverran sekavaa juttua.
- unnamed88
Olin vaan aikamoisessa kännissä kun kirjoitin tuon viestin.
- Saaritar
Olit varmaankin liian nuori valvojaksi alaikäiselle veljellesi. Laivayhtiö toimi oikein. Säännökset selkeästi luettavissa laivayhtiön nettisivuilta.
- Huomaako joku?
...no silja lineen on enää vaikea luottaa, kyseistä varustamoa ei enää ole.
eikä tuo Virolainen Tallinksiljakaan kovin suomalainen väreiltään.- Jo aiemmin
Tallinkin???
Ja meinaa ostaa seuraavaksi Viking Linen ja Silja Seacatin!
Hieno kun suomalainen menestyy näin laman keskellä! - ihmeessä
Jo aiemmin kirjoitti:
Tallinkin???
Ja meinaa ostaa seuraavaksi Viking Linen ja Silja Seacatin!
Hieno kun suomalainen menestyy näin laman keskellä!Viking Line myisi Tallinkille O.o Viikkarilla menee todella hyvin. Risteilyt on loppuunmyytyjä kun asiakkaita riittää. Viking setään panostaa hyvään asiakaspalveluun. Ja se, millävärillä laiva on maalattu, ei ole MITÄÄN tekemistä kansalaisuuden kanssa. Viking Line on TÄYSIN SUOMALAINEN varustamo, toisinkuin Tallink Silja! Ja em. varustamolla ei IKINÄ olisi edes varaa ostaa Viking Lineä, sillä sillä menee huonommin kuin viikkarilla!
- on ahvenan-
ihmeessä kirjoitti:
Viking Line myisi Tallinkille O.o Viikkarilla menee todella hyvin. Risteilyt on loppuunmyytyjä kun asiakkaita riittää. Viking setään panostaa hyvään asiakaspalveluun. Ja se, millävärillä laiva on maalattu, ei ole MITÄÄN tekemistä kansalaisuuden kanssa. Viking Line on TÄYSIN SUOMALAINEN varustamo, toisinkuin Tallink Silja! Ja em. varustamolla ei IKINÄ olisi edes varaa ostaa Viking Lineä, sillä sillä menee huonommin kuin viikkarilla!
maalainen yritys, joka tuo tiettyjä etuja esimerkiksi Tallink Siljaan verrattuna. Tallink Siljan kotipaikka on muuten Espoo ja se maksaa mm. veronsa suomeen toisin kuin....
- ? ? ?
on ahvenan- kirjoitti:
maalainen yritys, joka tuo tiettyjä etuja esimerkiksi Tallink Siljaan verrattuna. Tallink Siljan kotipaikka on muuten Espoo ja se maksaa mm. veronsa suomeen toisin kuin....
Minkämaalainen yritys on tallinksilja, mitä suomalaiset hyötyvät?
minkämmaalainen kotipaikkaansa maarianhaminaa (SF-22101 postinumerona) käyttävä viking line on mielestäsi. Omistajat pääosin suomalaisia, miten on tallinksiljan virolaisomistus? - postinumeroon
? ? ? kirjoitti:
minkämmaalainen kotipaikkaansa maarianhaminaa (SF-22101 postinumerona) käyttävä viking line on mielestäsi. Omistajat pääosin suomalaisia, miten on tallinksiljan virolaisomistus?eli piti olla FIN-22101 (tuli tuo SF vanhasta muistista, nämä kakarat kun eivät kuitenkaan ymmärtäisi vanhemman mukaista käytäntöä postinumeroissa jolloin SF oli suomen maatunnuksena)
- Tallinkista
? ? ? kirjoitti:
minkämmaalainen kotipaikkaansa maarianhaminaa (SF-22101 postinumerona) käyttävä viking line on mielestäsi. Omistajat pääosin suomalaisia, miten on tallinksiljan virolaisomistus?viime aikoina paljon enemmmän kuin Vikingistä. Talklink on viimeisen kuuden vuoden aikana tilannut Suomalais telakoilta kuusi laivaa ja siten tukeneet Suomalaisten työtä.
Juuri itsenäisyyspäivän
aattona kun raumalla laskettiin vesille Tallinkin uusin Suomessa tehty alus, telakan puoli kiitteli Tallinkiä kun ovat tilanneet Suomesta niin paljon. Ja sanoivat sen että Aker oli maailman johtavia telakoita olevan pitkälti juuri Tallinkin tilauskantojen ansiota.
Samaan aikaan Viking ei ole tilannut kuin oikeastaan kolme laivaa, joista esim viimeisin vielä keskeneräinen tehdään Espanjassa. Tallink on rohkeasti uskaltanut viime aikoina investoida ja nimenomaan täällä Suomessa.
Ettei vain olisi monen meidän työpaikka säilynyt juuri Tallinkin laivatilausten tuomien alihankintojen seurauksena.
- Mikä tässä on niin vaikeaa??
Ensinnäkin, vastaisuuden varalle muista, että kannattaa mainita vain ne seikat jotka liittyvät asiaan.
Se, että maksoit taksin Turussa tutulle kuskille ei liity koko asiaan MITENKÄÄN ja on täysin turhaa tietoa.
No sitten asiaan. Viking Linen sivuilla sanotaan, kohdassa ikärajat:
"Ikärajat risteilyillä:
Turku-Tukholma reitillä 15.8.2008 alkaen: Joka päivä 21 v."
No niin, tästä jo selviää että et pääse risteilylle ilman holhoojaa (oletan että tuo nickisi "88" on syntymävuosi, vaikka voisi kyllä juttujesi perusteella olla myös älykkyysosamäärä, siis debiilin tasoa).
Sitten katsotaan kuka voi olla holhoojana sinulle matkalla.
Tämäkin selviää täysin hienosti Viking Linen sivuilta!
"Kuka voi toimia holhoojana yksittäisille henkilöille, jotka eivät täytä ikärajavaatimuksia?
- Vanhemmat, holhooja (myös äiti- ja isäpuoli)
- Isovanhemmat
- Vanhempien sisarukset (täti, setä, eno), paitsi Cinderellan risteilyillä Tukholma-Maarianhamina"
Huom! Veljestä tai siskosta ei puhuta yhtään mitään.
Se, että Silja Line todellakin hyväksyy myös veljen tai siskon alaikäisen holhoojaksi, ei liity tähän mitenkään. Viking Linella on eri säännöt, ja se siitä.
Olisiko sinunkin kannattanut vaivautua tarkistamaan nämä säännöt ETUKÄTEEN, sen sijaan että LUULET että joo, kyllä mun veli voi olla mun holhooja Viikkarilla kun se kerran voi olla mun holhooja Siljallakin! - määä.
No mikset mennyt heti kättelyssä sinne Siljalle? Turhaan täällä napiset siitä että laivayhtiön henkilökunta pitää ohjeistuksestaan kiinni. Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa Viikkarin kanssa, ikää kun on nääs riittävästi ;). Sinun ikäistesi paikka on vielä Onnelassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243