Harvinainen

2 euron kolikko.

Olen onnistunut jostain kaupasta saamaan 2-eurosen, jossa on sydämenmuotoinen läntti takana. On kuulemma joku juhlaraha.Onko arvokaskin?

14

1367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurennuslasilla ja

      löysin tekstin "human rights". Sydämen keskellä seisoo joku tikku-ukko.

    • näyttää
      • myös aiemmalla

        otsikolla "outo kolikko". Niitä on lyöty vaan 1,5 miljoonaa kpl, joten joku on jo kahtakymppiäkin kuvitellut saavansa.


      • Kun rikastun,

        pitänee omakin hankkia. Tuo on ilmeisesti jo myyty. Varmaan enemmänkin olisi saanut.


      • että vaihda
        Kun rikastun, kirjoitti:

        pitänee omakin hankkia. Tuo on ilmeisesti jo myyty. Varmaan enemmänkin olisi saanut.

        kolinkonvaihtoautomaatilla muutama parinkympin seteli ja sotke rahat hedelmäpeliin, jos ei joukossa jo ole sellaista, niin voit ehkä saadakin.


      • Kun rikastun, kirjoitti:

        pitänee omakin hankkia. Tuo on ilmeisesti jo myyty. Varmaan enemmänkin olisi saanut.

        hae sieltä. Ko. kolikoita on ollut postikonttoreissa saatavilla jo 10.12 lähtien ja maksaa tasan kaksi euroa. Että se siittä "harvinaisuudesta".
        Tämä kolikkko harrastus on niin ihmeellistä, että siinä saattaa käydä niinkin että nopeimmat maksavat eniten.


    • Hoh-hoh-hooo!

      Eipä ole järin harvinainen kuitenkaan. Arvo on varmasti alle 3€ tällä hetkellä. Hyvä jos jollekin saa kaupaksi tuollakaan hinnalla. Korkeammat arvot ovat tuossakin unelmaa, vaikka kyllä minäkin myisin mielelläni parilla kympillä, jos joku töyhtö ostaa.

      Joo, mutta näitä tulee kaupasta ja muualta aika paljon nyt liikkeellelaskun jälkeen. Isompaa arvoa saapi odottaa seuraaviin sukupolviin saakka - vähintäänkin.

      • ainakaan luovu.

        On tuurinkauppaa, jos koskaan enää saisi uutta, kun ei jokaiselle riitä nytkään.


      • ei riitä?
        ainakaan luovu. kirjoitti:

        On tuurinkauppaa, jos koskaan enää saisi uutta, kun ei jokaiselle riitä nytkään.

        Kyllä niitä uusiakin on varmasti tarjolla pilvin pimein.


      • maamme asukasluvun ja
        ei riitä? kirjoitti:

        Kyllä niitä uusiakin on varmasti tarjolla pilvin pimein.

        maahanmuuttajat päälle, ei 1500000 kpl riitä.


      • Voi jeesus!
        maamme asukasluvun ja kirjoitti:

        maahanmuuttajat päälle, ei 1500000 kpl riitä.

        Ja kaikkihan niitä keräilee... Tuossa on hyllyn reunalla ainakin parikymmentä kappaletta kierrosta tulleita Human rightseja, joten jos niistä satasenkin saisi kappaleelta, niin kivaa olisi rahallisesti. Ja lisää tulee 5-10 kpl/viikko. Säilytän nuo tuleville juopoille sukupolville tuhlattaviksi, joten markkinahinta sen kun kasvaa Suomen väkiluvun pomppiessa pian lähitulevaisuudessa yli 100 miljoonan hengen, jos Uralille asti mennään.


      • ovatkin, jotka niitä
        Voi jeesus! kirjoitti:

        Ja kaikkihan niitä keräilee... Tuossa on hyllyn reunalla ainakin parikymmentä kappaletta kierrosta tulleita Human rightseja, joten jos niistä satasenkin saisi kappaleelta, niin kivaa olisi rahallisesti. Ja lisää tulee 5-10 kpl/viikko. Säilytän nuo tuleville juopoille sukupolville tuhlattaviksi, joten markkinahinta sen kun kasvaa Suomen väkiluvun pomppiessa pian lähitulevaisuudessa yli 100 miljoonan hengen, jos Uralille asti mennään.

        kasoittain hamstraavat, koska silloin moni joutuu jäämään jo ilman.


      • gadgadgad
        ovatkin, jotka niitä kirjoitti:

        kasoittain hamstraavat, koska silloin moni joutuu jäämään jo ilman.

        Voi reppanoita. Rahallahan niitä saa ostaa. Eikä maksa kolmeakaan euroa, kun tilailee esim. huuto.netistä. Itse asiassa sieltä saa halvemmalla kuin Monetalta tilatut maksoivat (kuten varmaan keräilijät tietävätkin).

        Äläpä huoli ja usko nyt ihmeessä, ettei noita Human rights -kakkosia sentään kaikki halua pölyyntymään. Ei vielä kymmenenkään vuoden päästä paljon köyhdy, jos ostaa tuommoisen jostain.


    • shillinki

      niitä kahden een kolikoita pyörii jos junkun näköisiä juhlapainoksia niillä ei välttämättä tällä hetkellä ole suurta rahallista arvoa mutta taas jos odottelet vuosia niin arvo nousee koska noita painetaan vain rajattu määrä. jos ei ole kahdesta eurosta talous kiinni niin kyllähän tuollaiset kannattaa säilyttää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe