Toivotan kaikille hyvää huomenta.
Miten on päivä lähtenyt käyntiin ja mitä ajattelit tehdä tänään/viikonloppuna?
terveisiä kaikille täältä pääkaupunkinseudulta..
Huomenta
4
313
Vastaukset
- eräs mies
päivä lähti käyntiin keskustelemalla ääneen huutavan herätyskellon kanssa, siitä sit taistellen ylös, wc, kahvit, jotakin piti tehdä täs, kai sähköpostin tarkistus, yritän saada aivot toimimaan. Yks kaks.
10 min sisään olen joka tapauksessa ovesta ulkona
menee päivä töissä, yö mahd. nukkuessa ellei ole samallainen seikkailuyö, yllätysten yö ku viime vkl. Lauantai menee tekniikkaa asennellessa tänne, postikortit pitää lähettää yms. kaikkea pikkusälää, tiskit, siivous nyt todellakin! vieraita tulee viikon päästä joten jos pitäis kämpän tip top
terveisiä täältä kaikille myös - gullalle
ja sen jälkeen aloin stressaamaan mitä kaikkea pitäisi tänään tehdä.. kuten siivota..
- -,.,-,.,-,.,-,.,-,-,--,,
OLen vaan kotona.
-,.,-,.,-,.,-,.,-,-,--,, kirjoitti:
OLen vaan kotona.
Kun ei ole ketään, joka kulkisi mukanani tänään tai viikonloppuna.Kavereita kyllä on mut se yksi tärkeä puuttuu joukosta.Siitä huolimatta hyvää joulun odotusta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 524538
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1494187- 673832
- 1253800
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433625Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe773453- 983021
- 542875
- 252696
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142404