Toivotan kaikille hyvää huomenta.
Miten on päivä lähtenyt käyntiin ja mitä ajattelit tehdä tänään/viikonloppuna?
terveisiä kaikille täältä pääkaupunkinseudulta..
Huomenta
4
323
Vastaukset
- eräs mies
päivä lähti käyntiin keskustelemalla ääneen huutavan herätyskellon kanssa, siitä sit taistellen ylös, wc, kahvit, jotakin piti tehdä täs, kai sähköpostin tarkistus, yritän saada aivot toimimaan. Yks kaks.
10 min sisään olen joka tapauksessa ovesta ulkona
menee päivä töissä, yö mahd. nukkuessa ellei ole samallainen seikkailuyö, yllätysten yö ku viime vkl. Lauantai menee tekniikkaa asennellessa tänne, postikortit pitää lähettää yms. kaikkea pikkusälää, tiskit, siivous nyt todellakin! vieraita tulee viikon päästä joten jos pitäis kämpän tip top
terveisiä täältä kaikille myös - gullalle
ja sen jälkeen aloin stressaamaan mitä kaikkea pitäisi tänään tehdä.. kuten siivota..
- -,.,-,.,-,.,-,.,-,-,--,,
OLen vaan kotona.
-,.,-,.,-,.,-,.,-,-,--,, kirjoitti:
OLen vaan kotona.
Kun ei ole ketään, joka kulkisi mukanani tänään tai viikonloppuna.Kavereita kyllä on mut se yksi tärkeä puuttuu joukosta.Siitä huolimatta hyvää joulun odotusta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86788J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18518
- 41498