Saitte kiitoksen oikein Kouvolan Sanomissa lahjoituksestanne Nyt herää kysymys paljonko ilmoitus lehdessä maksoi?
Kannattiko lahjoittaa rahaa lehti-ilmoitukseen?
Itse olisin käyttänyt ruokaan lahjoittamanne rahat!
Minna T sinulla taitaa tulla todella hyvä Joulu!!
TV:Äityli
Enkeleitä onko heitä?
4
610
Vastaukset
- jekkujeejee
mistä on kysysmys? Lions Club tekee kai hyvä työtä.
- Lions Club
Hyvää työtä mutta jos vähävaraiselle lahjoitetaan rahaa joulua varten niin miksi käyttää rahaa lehti-ilmoitukseen kiitokseen.... Ei tainnut olla raha pula oikeesti siinä perheessä...
- urpourvelo
Lions Club kirjoitti:
Hyvää työtä mutta jos vähävaraiselle lahjoitetaan rahaa joulua varten niin miksi käyttää rahaa lehti-ilmoitukseen kiitokseen.... Ei tainnut olla raha pula oikeesti siinä perheessä...
No eihän ei kai Leijonien vika ole!
Alkuperäisestä viestistä tulee kyllä kuva että vika on heidän.
Oletko sama äityli, joka kertoo rahattomasta joulusta useammalla palstalla? - satu olemaan
urpourvelo kirjoitti:
No eihän ei kai Leijonien vika ole!
Alkuperäisestä viestistä tulee kyllä kuva että vika on heidän.
Oletko sama äityli, joka kertoo rahattomasta joulusta useammalla palstalla?Sama Äitytli?
Olen vaan joskus saanut samaisen joululahjan Leijonilta kun olin työttömänä.Eipä minulle silloin edes tullut mieleeni laittaa lehteen kiitos ilmoitusta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem682932HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat522230- 231932
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3851450- 661353
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k351333- 561109
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan201089Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?73996- 47973