Olisiko joku viisas olemassa joka osaisi laskea kulta-asiakkaan Boonuspisteet Clubi viikoilta 18.8-30.9 meillä on pieni tulkinta ero Tallink Siljan kanssa.
Tallink Silja ilmoittaa Kulta-asiakkaan eduiksi
"Taxfree ja Parfumes myymälöistä ostot keräävät Boonuspisteitä 1,5 kertaisene" ja kyseisenä ajanjaksona " laivaostoista tuplapisteet. Tuplapisteet kertyvåt Taxfree- ja Supermarketmyy-
löistä sekä Parfymerioista."
Montako pistettä Kulta-asiakas saa kun ostetaan 350 euron edestä ao. myymälöistä.
Jään odottamaan mielenkiinolla lopputulosta. Meillä ja Tallink-Siljan tulkinta ero on huomattava.Kiitos jo etukäteen!
Tallink Silja Club One Kulta-asiakas
20
4189
Vastaukset
- tuon kertymisperusteen
väärin. Kyllä ne tietokoneelle ovat kirjautuneet kuten on pitänytkin. laskutaidossasi on varmasti parantamisen varaa.
- Nimetön
Kiitos kiinostuksesta asiaan. Kai tässä pitää vielä vanhoilla päivillä hankkia Ojalan laskuoppi.
Taitaa M.Saarisella ja n.m käsitysten ero kirjoittajalla olla laskutaito hukassa kun ajattelevat asiaa kuten minä. Eli tuplapisteet 1,5 kerroin. Ihminen Tallink-Siljan tietokoneen ohjelmoi tietääkseni. - käsitysten ero
Nimetön kirjoitti:
Kiitos kiinostuksesta asiaan. Kai tässä pitää vielä vanhoilla päivillä hankkia Ojalan laskuoppi.
Taitaa M.Saarisella ja n.m käsitysten ero kirjoittajalla olla laskutaito hukassa kun ajattelevat asiaa kuten minä. Eli tuplapisteet 1,5 kerroin. Ihminen Tallink-Siljan tietokoneen ohjelmoi tietääkseni.No kerro nyt ihmeessä, mitä laivayhtiössä sitten väitetään? Ja miksi? Uteliaisuuttani kysyn, vaikken kulta-asiakas olekaan. Mutta jos sattuisin olemaan, niin vaatisin kyllä laivayhtiöltä selvityksen, miten he pisteeni laskisivat, jos en saisi sellaisia pisteitä kuin M.Satonen esitti. Silloin on pisteiden kertyminen esitetty yhtiössä väärin ja harhaanjohtavasti.
- Nimetön
käsitysten ero kirjoitti:
No kerro nyt ihmeessä, mitä laivayhtiössä sitten väitetään? Ja miksi? Uteliaisuuttani kysyn, vaikken kulta-asiakas olekaan. Mutta jos sattuisin olemaan, niin vaatisin kyllä laivayhtiöltä selvityksen, miten he pisteeni laskisivat, jos en saisi sellaisia pisteitä kuin M.Satonen esitti. Silloin on pisteiden kertyminen esitetty yhtiössä väärin ja harhaanjohtavasti.
Kyseinen laivayhtiö on Tallin-Silja.
Olemme muutaman puhelun soittanut ja netin kautta asiakaspalautteita 5 kappaletta Tallink-Siljalle ja yrittänyt selvittää asiaa mahdollisimman ymmärtävästi mutta aina tulee sama vastaus, tuplapisteet eikä muuta. Suuren tuulimyllyn kanssa tässä on tapeltu anakin sellainen fiilis on meillä.
Eli minkäs teet. - kysymykseen, unohdit sen!
Nimetön kirjoitti:
Kyseinen laivayhtiö on Tallin-Silja.
Olemme muutaman puhelun soittanut ja netin kautta asiakaspalautteita 5 kappaletta Tallink-Siljalle ja yrittänyt selvittää asiaa mahdollisimman ymmärtävästi mutta aina tulee sama vastaus, tuplapisteet eikä muuta. Suuren tuulimyllyn kanssa tässä on tapeltu anakin sellainen fiilis on meillä.
Eli minkäs teet.Ei kylläkään kysynyt laivayhtiötä, vaan näkemyksiesi eroa laivayhtiön laskelmiin.
Vai onko niin ettet ole itse käsittänyt miten nuo pisteet kertyvät, kun et edes sinulle esitettyä selvää kysymystä ymmärtänyt - nimetön?
Nimetön kirjoitti:
Kyseinen laivayhtiö on Tallin-Silja.
Olemme muutaman puhelun soittanut ja netin kautta asiakaspalautteita 5 kappaletta Tallink-Siljalle ja yrittänyt selvittää asiaa mahdollisimman ymmärtävästi mutta aina tulee sama vastaus, tuplapisteet eikä muuta. Suuren tuulimyllyn kanssa tässä on tapeltu anakin sellainen fiilis on meillä.
Eli minkäs teet.Oikeesti, eikö sulla ole mitään muuta elämää kuin kinastella siitä kuinka monta bonuspistettä satuit saamaan? Jätä ensi kerralla kortti höyläämättä niin säästyt moiselta.
2 kertainen määrä on kuitenkin enemmän kuin 1,5. Mikään ei riitä. - Nimetön
kysymykseen, unohdit sen! kirjoitti:
Ei kylläkään kysynyt laivayhtiötä, vaan näkemyksiesi eroa laivayhtiön laskelmiin.
Vai onko niin ettet ole itse käsittänyt miten nuo pisteet kertyvät, kun et edes sinulle esitettyä selvää kysymystä ymmärtänytOlen ollut hieman matkoilla.
Kysyit minun ja laivayhtiön laskenta eroa. Ensiksi ajattelin kuten sinä eli tupla kertaa 1.5 kerroin.
Tarkemmin ajateltuani esitin yhtiölle seuraavaa laskelmaa ostos kertaa 1.5 plus tupala.
Laivayhtön kanta oli seuraava "Olemme tiedoittaneet, että Club One-viikkojen aikana Taxfree- ja Supermaketmyymälöissä sekä Parfymerioissa tehdyt ostokset kerryttävät tuplapisteitä.Tuplapisteillä tarkoitetaan sitä, että 60 euroa on yhtä kuin kaksi boonuspistettä, sillä normaalisti 60 euroa kasvattaa pistesaldoa vain yhdellä pisteellä. Kulta-asikkaiden erikoisetuna on, että Taxfree-ja Parfymeri-ostot kerryttävät pisteitä normaaliin verrattuna 1,5-kertaisesti. Emme ole missään vaiheessa kertoneet, että pisteitä kertyisi Club One-viikoilla triplasti eli siten, että 60 euroa olisi yhtä kuin kolme boonuspistettä".
Että se siitä.Hyvää 2009 vuotta sinulle. - Nimetön
nimetön? kirjoitti:
Oikeesti, eikö sulla ole mitään muuta elämää kuin kinastella siitä kuinka monta bonuspistettä satuit saamaan? Jätä ensi kerralla kortti höyläämättä niin säästyt moiselta.
2 kertainen määrä on kuitenkin enemmän kuin 1,5. Mikään ei riitä.näytä muuta elämää olevan kuin kirjoitella täällä Suomi24 sivuilla.
- ettet ole ymmärtänyt
Nimetön kirjoitti:
Olen ollut hieman matkoilla.
Kysyit minun ja laivayhtiön laskenta eroa. Ensiksi ajattelin kuten sinä eli tupla kertaa 1.5 kerroin.
Tarkemmin ajateltuani esitin yhtiölle seuraavaa laskelmaa ostos kertaa 1.5 plus tupala.
Laivayhtön kanta oli seuraava "Olemme tiedoittaneet, että Club One-viikkojen aikana Taxfree- ja Supermaketmyymälöissä sekä Parfymerioissa tehdyt ostokset kerryttävät tuplapisteitä.Tuplapisteillä tarkoitetaan sitä, että 60 euroa on yhtä kuin kaksi boonuspistettä, sillä normaalisti 60 euroa kasvattaa pistesaldoa vain yhdellä pisteellä. Kulta-asikkaiden erikoisetuna on, että Taxfree-ja Parfymeri-ostot kerryttävät pisteitä normaaliin verrattuna 1,5-kertaisesti. Emme ole missään vaiheessa kertoneet, että pisteitä kertyisi Club One-viikoilla triplasti eli siten, että 60 euroa olisi yhtä kuin kolme boonuspistettä".
Että se siitä.Hyvää 2009 vuotta sinulle.miten pisteesi ovat kyseisenä aikana kertyneet.
Mitään virhettä ei ole siis tapahtunut Tallinksiljan osalta.
Ainoa virhe oli siis ymmärryksessäsi, eli olet siis
itkenyt tyhmyyttäsi turhaan täälläkin - Nimetön
ettet ole ymmärtänyt kirjoitti:
miten pisteesi ovat kyseisenä aikana kertyneet.
Mitään virhettä ei ole siis tapahtunut Tallinksiljan osalta.
Ainoa virhe oli siis ymmärryksessäsi, eli olet siis
itkenyt tyhmyyttäsi turhaan täälläkinKas kun tuota huomannut. Voisit tarkistaa omaa ymmärtämistä.
- käsitysten ero
Nimetön kirjoitti:
Olen ollut hieman matkoilla.
Kysyit minun ja laivayhtiön laskenta eroa. Ensiksi ajattelin kuten sinä eli tupla kertaa 1.5 kerroin.
Tarkemmin ajateltuani esitin yhtiölle seuraavaa laskelmaa ostos kertaa 1.5 plus tupala.
Laivayhtön kanta oli seuraava "Olemme tiedoittaneet, että Club One-viikkojen aikana Taxfree- ja Supermaketmyymälöissä sekä Parfymerioissa tehdyt ostokset kerryttävät tuplapisteitä.Tuplapisteillä tarkoitetaan sitä, että 60 euroa on yhtä kuin kaksi boonuspistettä, sillä normaalisti 60 euroa kasvattaa pistesaldoa vain yhdellä pisteellä. Kulta-asikkaiden erikoisetuna on, että Taxfree-ja Parfymeri-ostot kerryttävät pisteitä normaaliin verrattuna 1,5-kertaisesti. Emme ole missään vaiheessa kertoneet, että pisteitä kertyisi Club One-viikoilla triplasti eli siten, että 60 euroa olisi yhtä kuin kolme boonuspistettä".
Että se siitä.Hyvää 2009 vuotta sinulle.Minä olen se, joka sinulta alunperin laskentatapojen eroja kyseli, jonkun muun kanssa keskustelit tässä välillä. Mielenkiintoista, että laivayhtiö ilmaisee kantansa noin kuinka kirjoitit. Jos viestissäsi on suora lainaus, niin siitä käy ilmi, että laivayhtiö on puhunut tuplapisteistä, mutta lainauksesta ei käy ilmi, että laivayhtiö olisi erikseen maininnut tuplapisteiden kulta-asiakkaillekin tarkoittavan tosiaan vaan samaa kuin meillä hopea-asiakkailla. En pidä itseäni erityisen yksinkertaisena, vaikka oletan, että kulta-asiakkaiden kohdalla tupla tarkoittaisi 1,5x2. Pidän tuplalupauksen lähtökohtana kullakin asiakkaalla vallitsevaa normaalitilaa eikä, niin kuin kulta-asiakkaiden kohdalla laivayhtiön laskenta teettää, normaalia heikompaa lähtökohtaa.
Jos asia on tosiaan jossain laivayhtiön tiedotteissa niin erikseen sanottu, niin silloin kysymys on sinun ja minun huonosta lukemisesta ja tarkempaa lukemista ensi kerraksi. :) Mutta se, että yhtiö selittää, mitä se tuplapisteillä on tarkoittanut, ei tosiaan poista pientä huijauksen makua, jos asiaa ei erikseen etukäteen ole missään sanottu. Se, mitä laivayhtiö väittää viestisi lainauksessa triplapisteiksi, ei kulta-asiakkaiden kohdalla olisi muuta kuin tuplapisteet, koska vertailukohtana on kyseisen asiakasryhmän lähtökohta eikä jonkun muun asiakasryhmän. Mutta kun he asiansa noin perustelevat, niin veikkaan, että tuulimyllyjä vastaan saat tosiaan taistella eli kannastaan eivät aio peräytyä. Hyvää Uutta Vuotta sinullekin, hymyillään, jos laivalla tavataan. ;-)
- M.Satonen
Tänä vuonna en käynyt clubi viikoilla, mutta aikaisempina vuosina olen saanut kulta-asiakkaana kyseisillä viikoilla pisteet ostoksista kolminkertaisina. Eli asia menee yksinkertaisesti näin. Kulta-asiakas saa normaalisti pisteet ostoksista 1,5 kertaisina. Kun on tuplapisteviikot kerrotaan tuo kahdella, niin silloin se tarkoittaa kolminkertaista. Eli jos olette ostaneet 350 euron edestä kerrotaan se kolmella. Siitä tulee 1050 euroa. Tämä kun jaetaan 60:lla tulee luvuksi 17,5. Eli teidän pitäisi saada noista ostoksista 17,5 pistettä.
Tällä tavalla tuo laskettiin ainakin vielä vanhan siljan aikana. Jos kultakorttilaiset saisivat ostoksista vain kaksinkertaiset pisteet clubiviikoilla niin eihän silloin olisi mitään hyötyä kultakortista koska muillakin korteilla saisi samat pisteet.- Nimetön
Kiitos osanotosta Kulta-asiakas kirjoitukseen.
Ajattelet ja lasket lasket pisteet kuten me mutta Tallin-Silja ei laske. Tallikilla laskee tietokoneet kuten n.m "tuon kertymisperusteet" tuo kirjoituksessa esille.
Olemme kuukauden päivät yrittäneet Tallikille selvittää miten Kulta-asiakkan pisteet pitäisi laskea mutta meidän laskutapa ei saa heiltä ymmärrystä. Viisi eri toimihenkilöä Tallink-Siljalla on vastanut kyseelyyni ja aina laskutapa on heillä sama eli tuplapisteet eikä muuta olet sitten kulta-hopea-pronsiasiakas. Minkäs teet fiilis on että tässä tapplee niitä kuuluisia tuulimyllyjä vastaan.
Mehän olemme vaan Kulta-asiakas. - näkemysten ero
Nimetön kirjoitti:
Kiitos osanotosta Kulta-asiakas kirjoitukseen.
Ajattelet ja lasket lasket pisteet kuten me mutta Tallin-Silja ei laske. Tallikilla laskee tietokoneet kuten n.m "tuon kertymisperusteet" tuo kirjoituksessa esille.
Olemme kuukauden päivät yrittäneet Tallikille selvittää miten Kulta-asiakkan pisteet pitäisi laskea mutta meidän laskutapa ei saa heiltä ymmärrystä. Viisi eri toimihenkilöä Tallink-Siljalla on vastanut kyseelyyni ja aina laskutapa on heillä sama eli tuplapisteet eikä muuta olet sitten kulta-hopea-pronsiasiakas. Minkäs teet fiilis on että tässä tapplee niitä kuuluisia tuulimyllyjä vastaan.
Mehän olemme vaan Kulta-asiakas.No justiinsa! Kuten jo toisessa viestissä mainitsin, jos laivayhtiö laskee pisteet noin, niin silloin kyse on harhaanjohtavasta markkinoinnista. Me satuimme hopea-asiakkaina noilla viikoilla poikkeamaan laivalla, ja summittaisen laskun mukaan saimme tuplapisteet - siis verrattuna niihin yks-yhteen-pisteisiin, joita muulloin saamme. Mutta kun kulta-asiakkaat muulloin saavat pisteet jo 1,5-kertaisina, niin heidän kannaltaan "tuplapisteet" eivät tosiaan ole sama kuin meidän. Oletteko selvittäneet laivayhtiöstä, onko tämäkin jippo jossain pienellä präntättynä ollut nähtävissä, vai onko kaikki mainonta ollut pelkkää "tuplapisteet"-mainontaa?
Valitettavasti tämä taas on esimerkki siitä, miten kyseisen yhtiön kanta-asiakaspalvelu ja palvelu muutenkin on koko ajan menossa heikompaan suuntaan. - Nimetön
näkemysten ero kirjoitti:
No justiinsa! Kuten jo toisessa viestissä mainitsin, jos laivayhtiö laskee pisteet noin, niin silloin kyse on harhaanjohtavasta markkinoinnista. Me satuimme hopea-asiakkaina noilla viikoilla poikkeamaan laivalla, ja summittaisen laskun mukaan saimme tuplapisteet - siis verrattuna niihin yks-yhteen-pisteisiin, joita muulloin saamme. Mutta kun kulta-asiakkaat muulloin saavat pisteet jo 1,5-kertaisina, niin heidän kannaltaan "tuplapisteet" eivät tosiaan ole sama kuin meidän. Oletteko selvittäneet laivayhtiöstä, onko tämäkin jippo jossain pienellä präntättynä ollut nähtävissä, vai onko kaikki mainonta ollut pelkkää "tuplapisteet"-mainontaa?
Valitettavasti tämä taas on esimerkki siitä, miten kyseisen yhtiön kanta-asiakaspalvelu ja palvelu muutenkin on koko ajan menossa heikompaan suuntaan.Me menimme Clubi viikoilla lankaan ja risteilimme Baltik Prinsessalla muutaman kerran ja siitä se erimielisyys alkoi. Olisiko tässä kyseessä Suomalaisen Taavitin ja Tallinalaisen Goljatin välinen kädenvääntö oikeasta ymmärtämisestä. Mene ja tiedä me ainakin toistaiseksi olemme luovuttaneet.
Laivaa ei voi moittia. Laivalla on todella hyvä parketti jo hyvät Eestiläiset orkesterit se on joka meitä vetää risteilylle. Pikkuhiljaa Eestiläinen henkilökunta oppii asiakaspalvelun.
- käsitysten ero?
Uteliaisuuttani kysyn, että mikä oli asiassa teidän käsityksenne ja mikä laivayhtiön? Ei muuten, mutta kun varsinaista "tiliotetta" ei nykyään enää ainakaan hopea-asiakas saa, niin joskus tulee itsellekin mieleen, että kertyikö pisteet oikein vai vaan sinnepäin. Sinänsä se kyllä taitaa olla puhdasta matematiikkaa, eli jos korttia on muistettu vinguttaa joka kerta, niin periaatteessa pisteiden pitäisi kirjautua. Mutta kuinka siis teillä on tilanne? Ja vastauksena omaan kysymykseesi, olen samaa mieltä pisteiden määrästä kuin M.Satonen kirjoitti.
- Nimetön
Kiitos kiinostuksesta. Olemme samaa mieltä kuin M.Satonen mutta useista yrityksistä huolimatta Tallink-Siljan tietokoneet ei arvosta Kulta-asiakasta vaan samaistaa heidät hopea-pronssiasiakkaaksi. Minkäs teet ei voi muuta kun nostaa kädet pystyyn ja alistua tietokonen laskelmiin.
- Says
Nimetön kirjoitti:
Kiitos kiinostuksesta. Olemme samaa mieltä kuin M.Satonen mutta useista yrityksistä huolimatta Tallink-Siljan tietokoneet ei arvosta Kulta-asiakasta vaan samaistaa heidät hopea-pronssiasiakkaaksi. Minkäs teet ei voi muuta kun nostaa kädet pystyyn ja alistua tietokonen laskelmiin.
No..."
Kröhöm !
- ---
jos pisteet on kertyny tuplana, niin sinun kuuluisi saada 11,6 pistettä..
- kotiin
Noiden lähtötietojen pohjalta sinun pitäisi saada kymmenen pistettä laivayhtiöltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202704
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70957Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää139942- 45881
- 61852
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe166789Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725