Piereskelevimmät merkit!?!

Mr. Zoo

Mitkä merkit olette huomanneet piereskelevän eniten elämässä?

Itse olen ehdottomasti neitsyen puolella.

12

1095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ********

      härkä

      • on suomeksi

        kilo paskaa, se jo kertoo heidän pieruista.

        Vesimiesnainen


    • on-

      herkkävatsainen kalat.

    • Kauan vertaillut

      Se johtuu siitä, että heillä on vatsa ja suolisto heikko kohta, ja he ovatkin todellisia pieruhyrriä.

      Ei uskalla tulitikkua raapaista samassa tilassa missä on rapuja ollut koolla.

      • päästöt

        ovat tulisia. Ovat lisäksi niin tyhmiä että pistäessään toiset kärsimään hajuistaan, kuitenkin samalla kärsivät kuumotuksesta perseessään.

        Vesimiesnainen


      • menööpi sitte

        niin jotta kun leijonilla on tutkitusti huono syrän niin ei parane kiihyttää niitä ne saapi het syränkohtauksen,pöljä ooot!


      • kaksonen^^
        päästöt kirjoitti:

        ovat tulisia. Ovat lisäksi niin tyhmiä että pistäessään toiset kärsimään hajuistaan, kuitenkin samalla kärsivät kuumotuksesta perseessään.

        Vesimiesnainen

        Että on ällö merkki tämä kusimies-vesimies - niin itseään täynnä ja luulee tietävänsä kaiken. Ja tunnevammainen-ei pysty rakastamaan ketään ja ystävänä todella petollinen, voi jättää koska vaan. Vesimiesnaiset pitäis poistaa maan päältä niin maailma olis parempi paikka..mokomat häilyväiset petturit


    • mermermermermer

      kalat ainakin ja muistaakseni jos oikeen muistan niin yks jousimieskin oli aika kova piereskelee

    • on ihan

      sairas piereskeleen!!!!!!!!

    • Jouskarinainen-64

      Minä itse pieriskelen jos olen syönyt väärää ruokaa, joka sisältää lactoosia. Tai jos olen syönyt sisua jossa on sorpitolia, se kun pitää pierettään, niin rajaa ei ole kellään. ;)

      Suosin syömään lactoositonta ja ei sellasta missä on sorpitolia.

      • jaaaaaa

        se on kyllä sorbitolia ja laktoosia.

        Tuolla iällä pitäisi jo osata lukea ja kirjoittaa.


      • Jouskarinainen-64
        jaaaaaa kirjoitti:

        se on kyllä sorbitolia ja laktoosia.

        Tuolla iällä pitäisi jo osata lukea ja kirjoittaa.

        Täällähän puhutaan puhekielellä. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe