turhaa

mun elämä

En jaksa, ku mun elämällä ei oo enää mitään tarkotusta. En saa oman alan töitä. Kukaan mies ei mua halua. Positiivinen tulevaisuus odottaa...
Oon vielä suht nuori mutta kuitenkin siinä iässä että kyseisiä asioita pitäis elämässä alkaa tapahtua.

Oon yrittäny jo niin kauan, mut näyttää että mulle ei vaan enää tarjota tässä elämässä sellasia asioita joita haluaisin niin kovasti.
Oon vaan niin epäonnistunu yksilö.
Miks kaikki muut saa kaiken mitä ne haluaa, mut mä en puoliakaan?!
Miks enää yrittää, ku ei oo mitään tarkotusta tai merkitystä tai tavoiteltavaa..
Elämä on NIIN epäreilua!
En halua elää tällasta elämää. Oon yrittäny jaksaa ja tehdä vaikka mitä mutta jos mua ei pidetä tarpeeks hyvänä että voitaisiin ottaa oman alan hommiin tai jos kukaan mies ei musta tosissaan kiinnostu niin ei niille asioille voi kukaan mitään.
Itse oon yrittäny kyllä miestä löytää ja kyllä niitä baarissa tulee kiinnostuneita, mutta joko kaikki haluaa vaan seksii tai sit en oo vaan tarpeeks kaunis ja muutenkaan kiinnostava. Viimeistään ekojen treffien jälkeen kaikki kaatuu...

2

397

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TwelveShot

Samoja tuntemuksia täälläkin paitsi että olen nuori mies.Kukaan tyttö ei edes katso mua päin.Muutenkin ihan sama vaikka katoaisin lopullisesti ei kukaan edes varmaan tiedä että olen olemassa.

• minni.

Juuh, ei mene elämä niinkuin on suunnitellut. Juoksuhiekkaan vajoaa...Mutta ei silti pidä periksi antaa. Paistaa se aurinko vielä risukasaankin. Eikä ne miehet ole nyt niin tavoittelemisen arvoisia. Kun kuuntelee suhteellisia niin eihän ne muuta kun valita Miten mies/nainen ei heitä ymmärrä ja miten yksin he ovat parisuhteessa kun toinen liitää omissa jutuissa ja jättää wc kannen auki...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      366
      1368
    2. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      857
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      57
      844
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      115
      844
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      51
      710
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      691
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      671
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      48
      566
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      54
      543
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      108
      503
    Aihe