Poliisit

leo K.

Poliiseilta pois aseet !
Suomessa Poliisi ei tarvitse asetta, sillä on paljon muita keinoja olemassa jos tarvitaan voimaa. Ase näyttää olevan todella vain poliisi - parien eli aviopuolisoiden tappoväline!!!
Siis POLIISIT ampuvat ja tappavat Suomessa eniten siviilejä !!!
Poliisit ovat vaaraksi aseidensa kanssa! On paljon poliisien murhia, joista ei edes media tiedä!!!

6

1518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää aseita

      Kansalaiset haluaa että poliisit siivoaa kaikki hörhöt pois kaduilta ja siihen tarvitaan järeämpiä aseita.

    • muumiliinizi

      justiin ja joo.eikun ite sinne kentälle vaan.kun hommat hoituu noin viisaasti.ehdoittaisitko vaikka hyppynarua,vai veikkaatko että on rosmoille liian julma peli kun siitä voi tulla vaikka pipi.kyllä se niin on että suomessa ensin ammutaan poliisia, ja vielä annetaan pari kertaa varmistaa,jos poliisi vielä kykenee niin kai se sitten saa ampua,ja sitten siinä istutaan ja puidaan että käyttikö liiaksi voimaa,vai olisko vielä pitänyt pari kutia ottaa vastaan

    • coppis

      ota ihmeessä rahat pois ja ilmoita medialle kuumat murhajuorut jotka vain sinä tiedät.

      sitäpaitsi edellinenkin "poliisimurha" oli tosi poliisimurha. jos on joskus muinaisella 60 luvulla hetken ollut poliisina tai saanut vaan poliisikoulutuksen, ei sillä ole asiaan mitään merkitystä.

    • idaripelle

      media aina kaivaa jostain tiedon POLIISI ja sehän etusivulla myy.
      koska kerrotaan iltiksessa LEVYSEPPÄHITSARI AMPUI VAIMONSA??
      murhia ja tappoja vaan tapahtuu mutta aina mainitaan erikseen jos kyseessä on poliisi.

      • leo K.

        Nyt nää nykyiset poliisit ja opettajat eivät enää tunnista "sytkäriä" aseesta, jos jollain pojalla on pienen pistoolin mallinen sytkäri?
        Menkää opettajat johonkin ja poliisit vaikka nuorisokerhoon opettelemaan ja erottamaan oikeat aseet ja leikkiaseet, jotka ovat jo kautta-aikojen kuuluneet poikien leikkeihin, samoin kuin linkkarit ja pienet retkipuukot!!! Ne ovat hyviä välineitä jokaiselle pojalle ja miksei tytöille myös.!!!


      • olen myös minä
        leo K. kirjoitti:

        Nyt nää nykyiset poliisit ja opettajat eivät enää tunnista "sytkäriä" aseesta, jos jollain pojalla on pienen pistoolin mallinen sytkäri?
        Menkää opettajat johonkin ja poliisit vaikka nuorisokerhoon opettelemaan ja erottamaan oikeat aseet ja leikkiaseet, jotka ovat jo kautta-aikojen kuuluneet poikien leikkeihin, samoin kuin linkkarit ja pienet retkipuukot!!! Ne ovat hyviä välineitä jokaiselle pojalle ja miksei tytöille myös.!!!

        että poliiseilta aseet pois,koska tosiaan eniten ne tuntuu viattomia ihmisiä niillä ampuvan!ja vartijat ei itseasiassa tarvitsisi mitään,korkeintaan käsiraudat!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe