Onko muille

tullut isoja voittoja

You will be assisted with the remittance of your prize funds to your designated
bank account.

Note that all prize funds must be claimed not later than 20 days of this
notice. After this date all funds will be returned to the LOTTERY TREASURY
as unclaimed.

Congratulations once again from all members and staff of the La-Francaise
des Jeux Loterie and thanks for been part of our program.

Charles Lantieri
(directeur gcncral dclcguc).
La-Francaise des Jeux Loterie

19

6247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajan niitä

      tulee. miljoona sieltä ja toinen täältä mahdollisia viruksia n 1000000 kpl.

    • -kai

      Ei tartte enää fattassa juosta.

    • Kokoajan

      Niitä vois lähettää APWG:lle eli anti phishing work group. Mutta tulee niin paljon ettei jaksa.

      • uunoko

        Kun olen tietty itsekin ilmoitusposteja saanut, tosin en niitä lue, kysyisin näin laajalta yleisöltä: onko joku joskus myös saanut voiton, perinnön ym. näiden viestien perusteella. Eli onko yhtään tapausta plussan puolella?


    • Millionääri

      No kyllä on tullut onnittelu postia - Juu ;D.
      Aika hyvä Plishing sitä paitsi, koska ranskalaiselta sivustolta on super vaikeaa löytää yhteystietoja...
      Varsinkin jos ei osaa ranskaa ....

    • 2 miljoonaa tänne

      samaa tarinaa… ja allekirjoitus tällä kertaa
      Christophe Blanchard-Dignac
      Chief Executive Officer

      • herra

        samaa settiä tuli nytten :D vittu mitä läppää kyl. tommosia aina tulee sillon tällön. kerran tuli et olin saanu jonku hirveen testamenttauksen jostai ja muutama kuukaus meni nii koittivat vielä muistuttaa asiasta lähettämällä samaa asiaa koskevan viestin että pitäs nyt alkaa jo lähettää tietoja niille et sais laitettuu testamentatut rahat tilille... puuh. kaikkee ne keksii. meneeks joku oikeesti uskomaa näitä :D


      • Onnekas?
        herra kirjoitti:

        samaa settiä tuli nytten :D vittu mitä läppää kyl. tommosia aina tulee sillon tällön. kerran tuli et olin saanu jonku hirveen testamenttauksen jostai ja muutama kuukaus meni nii koittivat vielä muistuttaa asiasta lähettämällä samaa asiaa koskevan viestin että pitäs nyt alkaa jo lähettää tietoja niille et sais laitettuu testamentatut rahat tilille... puuh. kaikkee ne keksii. meneeks joku oikeesti uskomaa näitä :D

        Joo mä oon voittanu 2 000 000 euroa, on se kumma ku voittaa tuollasia summia vaikkei oo mihinkään osallistunu. Mun mielestä tuo on aika törkeetä ku ei tuollasta summaa kukaan ikinä maksa. Saako tuollasta oikeesti tehdä?


      • uneton
        Onnekas? kirjoitti:

        Joo mä oon voittanu 2 000 000 euroa, on se kumma ku voittaa tuollasia summia vaikkei oo mihinkään osallistunu. Mun mielestä tuo on aika törkeetä ku ei tuollasta summaa kukaan ikinä maksa. Saako tuollasta oikeesti tehdä?

        joo ne pässinpäät haluu muka 1900€:roo että voisivat siirtää rahat tilille,et silleen...


      • ennenkin nähty
        uneton kirjoitti:

        joo ne pässinpäät haluu muka 1900€:roo että voisivat siirtää rahat tilille,et silleen...

        Olkaahan varovaisia älkääkä vastailko tällaisiin lottovoitto-viesteihin...joko haluavat tietää että vastaanottajapäässä on joku mainoksille altis tai sitten yrittävät saada pimeätä/likaista rahaa pestyksi... vai että 1900 euroa pitäisi maksaa...no älkäähän maksako!


      • pikkurahoja

        Cordialement Charles Lantieri on arponut mulle 2 milliä offshore-pankkiin United Kingdomin osastolle...ovat kaakana pikkurahat.


      • pikkurahoja kirjoitti:

        Cordialement Charles Lantieri on arponut mulle 2 milliä offshore-pankkiin United Kingdomin osastolle...ovat kaakana pikkurahat.

        minunkin sähköiseen postilaatikkooni - ihan odottamatta ja arpajaisiin osallistumatta vieläpä. Kun niitä rupesi muutama ajast`aika sitten tulemaan tulvaksi saakka, niin lähettelin näistä puijuuviesteistä kopioita rikospoliisin Internet-osoitteeseen. Kansainväliseksi huijaukseksi paikallispollari niitä vastausviestissään nimitti ja kertoi, että tiedotteeni oli lähetetty Keskusrikospoliisille nimenomaan juuri huijauksen kansanvälisyyden takia. Kuluttajaviraston julkaisuissa sekä television valistusohjelmissa on silloin tällöin varoiteltu mm. liian hyvältä tuntuvista tarjouksista. Kuitenkin pidän tärkeänä, että tavallisia kansalaisia informoidaan riittävän usein näistä petku-Peteistä.
        Valistus ei kuitenkaan tavoita jokaista, koskapa näitä huijauksia näinkin usein putkahtaa esiin ja vain hieman muokatuin muodoin. Hyväuskoisia uhreja löytyy maailman- tai Euroopan-laajuisesti riittävästi, jotta hommaa kannattaa jatkaa jostain ns. banaanivaltiosta käsin toimien.


    • ranskalaiset korot

      No jopas sattui!Minäkin voitin 2 miljoonaa!Onnea vaabn sullekin.

      • Saku

        Kappas vaan! Täällähän on onnekasta porukkaa! Onnea kaikille voittaneille;-)


      • Esko
        Saku kirjoitti:

        Kappas vaan! Täällähän on onnekasta porukkaa! Onnea kaikille voittaneille;-)

        Pari milliä tuli. Otin kulutusluottoa 2000 että voin maksaa 1900 kulut. Nyt vain ootellaan masseja. Pomolle haistatin töissä ja otin loparit hitsarin hommista. Aijai kyllä kävi tuuri meikämannella!!! :-)


    • Toinen nonno

      Pari miljoonaa tuli tännekin. Tuntuu niillä olevan rahaa!

    • Rahaa tulee

      Hiljaa KÖYHÄT, mulla paras 11,5 miljoonaa Malesialaiselta perikunnalta. Siihen päälle noita muutamia miljoonia sieltä täältä. Ei tarvi enää lotota mut töihin on mentävä kun oma pankki huutaa rahaa. Viimisessä pyydettiin henk. koht. puhelinnumero eli olis lasku ollut varmaan aika mielenkiintonen.

    • Johan nyt toki

      Mulle pisti joskus Jasser Arafatin vaimo viestiä, että minne näitä minun kuolleen miehen rahoja oikein laittas, kun kaikki tilit täynnä.. Auttakaahan minua ihmeessä, ottakaa ees pari miltsiä tilille ... Jasserin vaimon nimi oli oikein, että oli haettu vähä uskottavuutta.

    • voittoa odotellessa

      Juuri sitä tulin katsomaan, olen meinaan osallistunut johonkin ostaessani Strawberry.net kautta jotakin. Sama Charles on tässäkin. Tämä oli aika vähin kirjoitusvirhein tehty!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2810
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      212
      1808
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1502
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1261
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1188
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      249
      1117
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1032
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      78
      882
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      760
    Aihe