Nikki sota

Hyvää Huomenta

Onko laitonta käyttää joidenkin mielestä useita nikkejä?

Itselläni kokemus siitä ettei rekatulla kannata kirjoitella kuin harvojen, ne harvat on 'suojeluksessa', ja vain vaihtamalla nikkiä usein lainsuojaton säästyy rynnäköltä.

Siispä jutellaan mitä kukakin tuntee, tuo eriskummallinen jahti kuka on kukin, selvitetään se nyt, onks' mielenkiintooo??

45

2155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unta näät

      Älä luule että tänne tulee marisijoita kun on lupa, eheiii siellä ne myllää missä jotkut yrittää mielipiteillään sivistyneesti keskustella.

      Vai olisiko joku jolla keittä yli*

    • suojelus?

      Jokainen panee itsensä ja nikkinsä likoon kun kirjoittaa. Se viestin sisältö ratkaisee, miten siihen suhtaudutaan.
      Aina liikkuu sellaisia jotka huitovat umpimähkään, myös rekattujen kirjoituksiin.
      Tuo arvuuttelu on kyllä ihan pers...
      Miten niin ei kannata kuin muutaman rekatulla kirjoittaa, mitäs ihmeen elitismiä haet takaa?

      • Toimiiii...

        Ihan hyvä että tulee silloin tuutista kun tarvitaan, eikun lisää vaan kerran sitä halutaan...

        Jos jokin painaa otsikossa (hiusten alla), sitähän tässä odotetaan.

        Kyllä kuitenkin täällä on valituksia, yhtä ja toista harmittaa kun keskustelut häviää, olkoon poistaja kuka hyvänsä.

        Sitten ne jotka ovat riesana kaikissa tai ainakin suurimassa osassa, sivusta huomauttelijoita, oikaisut on paikallaan mutta mutta....ne asiattomat, täysin keskustelun aihetta edes sivuavat ryppyilyt, avatkaa ihmeessä suunne ja toimikoon sormenne silloin kun asiasta keskustellaan, mehän olemme koulutettu kansa.


    • Makriina ek

      En jaksa vakinikillä kirjoittaa, kun tuo joulumieli pukkaa päälle.
      Jätäpä sinäkin sotaisat ajatukset ja pane kynttilä palamaan.

      Sinun ajatuksiasi mukailevia ketjuja on jo monta ollut, annetaan olla nyt!
      Ei ole mielenkiintoo!

      • Päivittelijä**

        Nimenomaan tämähän on avattu että saa marista, sodista viis, sinulla taitaa olla itselläsi hallussa tuo halu huomautuksiin, Makriina.


      • Hyvää Huomenta
        Päivittelijä** kirjoitti:

        Nimenomaan tämähän on avattu että saa marista, sodista viis, sinulla taitaa olla itselläsi hallussa tuo halu huomautuksiin, Makriina.

        Ihan hyvä että tulee kirjoituksia, kävin vaan kurkkamaassa ja taas liikkeelle.

        Tuolla suojeluksella saa jokainen miettiä parhaimman tarkoituksen, ainahan se sopii mihin vaan, vaikka ilman suojelu.

        Nipistelkää toisianne..;-]


      • huomattu
        Hyvää Huomenta kirjoitti:

        Ihan hyvä että tulee kirjoituksia, kävin vaan kurkkamaassa ja taas liikkeelle.

        Tuolla suojeluksella saa jokainen miettiä parhaimman tarkoituksen, ainahan se sopii mihin vaan, vaikka ilman suojelu.

        Nipistelkää toisianne..;-]

        tämä multinikki-ilmiöillä tarinan kuljetus.


      • Hyvää Huomenta
        huomattu kirjoitti:

        tämä multinikki-ilmiöillä tarinan kuljetus.

        Multivitamiini toimii, ainakin muutama on kirjoittanut lie sitten sama valittaja, no sekin käy tämä on siksi, että naristaan.


      • toispuoleinen
        huomattu kirjoitti:

        tämä multinikki-ilmiöillä tarinan kuljetus.

        Minä vaan sanon, että niin näkyy olevan.


      • Kärvistelijä***
        toispuoleinen kirjoitti:

        Minä vaan sanon, että niin näkyy olevan.

        On se perhanaa kun täällä ei osata edes kunnolla sanoa, oikeita hampaattomia huomautuksia. Menkääs satamaan niin opitte höperöt jotain, voi miten junttimaista että muka sama kirjoittaa, ei helvetissä. Uskallappas sanoa että olen sama kuin sinä niin tulen niistään nenäsi työrukkaseen.


      • Ite minä
        Kärvistelijä*** kirjoitti:

        On se perhanaa kun täällä ei osata edes kunnolla sanoa, oikeita hampaattomia huomautuksia. Menkääs satamaan niin opitte höperöt jotain, voi miten junttimaista että muka sama kirjoittaa, ei helvetissä. Uskallappas sanoa että olen sama kuin sinä niin tulen niistään nenäsi työrukkaseen.

        Kyllä jokainen kai tietää onko niitä yksi vai kaksi, en kyllä ymmärrä minäkään jos olisin vain sinä, vielä pahempaa olis jo sinä olisit minä, vai miten se meni.


      • Hyvää Huomenta
        Ite minä kirjoitti:

        Kyllä jokainen kai tietää onko niitä yksi vai kaksi, en kyllä ymmärrä minäkään jos olisin vain sinä, vielä pahempaa olis jo sinä olisit minä, vai miten se meni.

        Mikä kumma tuota joutavaa aloitusta on nyt saanut aikaan?
        Kyllä aikisella lienee jotain siellä hiusten alla, olisitte tänne höpöttänyt kaikki joutavat höpötykset, ... ainahan voi yrittää!


      • Hyvää Huomenta
        Hyvää Huomenta kirjoitti:

        Mikä kumma tuota joutavaa aloitusta on nyt saanut aikaan?
        Kyllä aikisella lienee jotain siellä hiusten alla, olisitte tänne höpöttänyt kaikki joutavat höpötykset, ... ainahan voi yrittää!

        Onhan se jotain kun saa ilkeillä, mutta ei tämä ole mikään tutkintosivu..
        Se että tulee muitakin kirjoitusvirheitä kaiken aikaa, se vaan kuuluu asiaan.
        Käytöstavat kuiten olisi hyvä omata.
        Vastaukseni tänne on siksi ettei kieliopillinen kokonaisuus häiriinny *Yhdyssanat* aloituksessa


    • Ei rekattu tai vakionikki hyökkää kenenkään kimppuun.

      Asiavirheiden korjaus tai huomautus ilkeilystä on syynä.

      Juuri halu loukata ja ilkeillä on puskisviesteilyn syntysyy. Ai, että on ihanaa murjaista loukkaus, asiattomuus tai herja kun ei kukaan tunne. Eiks je?

      Oli aamu ilta tai kirkaskin päivä,
      niin poissa aina on järjen häivä!

      • Hyvää Huomenta

        Jotenkin helpotti, ajattelin jo että oli aivan tuhaa ottaa osaa tuohon edes tässä.
        Jotenkin mielestäni jos tuodaan esille noinkin ronskisti akateemiset tutkinnot, eikö se jo ole esiintuojalta kummallinen oletus? Ei missään ole ehtoja kuka saa kirjoittaa, samalla viivalla täällä ollaan akateemiset ja ei akateemiset, mielestäni kunnon koulutuksen ohessa ihminen kasvaa sillä ei ole halu puuttua pikku juttuihin.
        Minulle tulee paljon kirjoitusvirheitä.


      • Hyvää Huomenta kirjoitti:

        Jotenkin helpotti, ajattelin jo että oli aivan tuhaa ottaa osaa tuohon edes tässä.
        Jotenkin mielestäni jos tuodaan esille noinkin ronskisti akateemiset tutkinnot, eikö se jo ole esiintuojalta kummallinen oletus? Ei missään ole ehtoja kuka saa kirjoittaa, samalla viivalla täällä ollaan akateemiset ja ei akateemiset, mielestäni kunnon koulutuksen ohessa ihminen kasvaa sillä ei ole halu puuttua pikku juttuihin.
        Minulle tulee paljon kirjoitusvirheitä.

        Ei aloituksessasi mitään vikaa ole, mutta kun epämääräinen lause ilmestyy aloittajaksi tai keskustelijaksi, en siihen aina lähde mukaan. Takana voi olla "venkula" joka pätkiensä takaa heittelee mitä sylki suuhun tuo, vedättelee kymmenvärisenä kamelonttina herjojaan. Eikä siitä keskustelua synny. Eikä tarvitse.

        Onhan se oikeus tälläkin tavalla osallistua, mutta toivoisi jotain järkeäkin olevan. Ainakin näin 70 palstalla.

        Minusta on reilua käyttää vakituista nimimerkkiä.
        Näin ainakin osittain vastaa kirjoituksistaan.
        Ei se rekattu välttämätön ole, nimimerkki olisi minullekin riittänyt, mutta kun tuli ongelmia.

        Kirjoitusvirheitä tulee "paremmissakin perheissä." Mitä niistä, jos selvän saa.

        Olen minäkin uimataitoinen, mutta loppututkinto jäi suorittamatta.


      • Hyvää Huomenta kirjoitti:

        Jotenkin helpotti, ajattelin jo että oli aivan tuhaa ottaa osaa tuohon edes tässä.
        Jotenkin mielestäni jos tuodaan esille noinkin ronskisti akateemiset tutkinnot, eikö se jo ole esiintuojalta kummallinen oletus? Ei missään ole ehtoja kuka saa kirjoittaa, samalla viivalla täällä ollaan akateemiset ja ei akateemiset, mielestäni kunnon koulutuksen ohessa ihminen kasvaa sillä ei ole halu puuttua pikku juttuihin.
        Minulle tulee paljon kirjoitusvirheitä.

        Kukaan ei ole täydellinen! Kirjoitusvirheitä teemme kaikki, ainakin minä.

        Itse kirjoitan aiheista, joista mielestäni jotain tiedän. Vastaan myös muiden viesteihin, sekä korjaan asiavirheitä. Täällä on myös runsaasti lukijoita, joista ainakin osa on kiinnostunut heille vieraista asiatiedoista.

        On muutaman nikkeilijän joukko, jonka ainoa tarkoitus on vain ja ainoastaan pilata keskustelut. Lukekaa tarkkaan ja kriittisesti niin huomaatte totuudenkin, väitteiden sijaan.


      • Hyvää Huomenta
        Ruuneperi kirjoitti:

        Kukaan ei ole täydellinen! Kirjoitusvirheitä teemme kaikki, ainakin minä.

        Itse kirjoitan aiheista, joista mielestäni jotain tiedän. Vastaan myös muiden viesteihin, sekä korjaan asiavirheitä. Täällä on myös runsaasti lukijoita, joista ainakin osa on kiinnostunut heille vieraista asiatiedoista.

        On muutaman nikkeilijän joukko, jonka ainoa tarkoitus on vain ja ainoastaan pilata keskustelut. Lukekaa tarkkaan ja kriittisesti niin huomaatte totuudenkin, väitteiden sijaan.

        Onpas mukavaa saada reilusti taputusta olkapäälle, aivan uuden kurssin annoitte!
        Tässä vaan on hassua, että yleensä otin osaa tuohon typerään ohjaukseen, mutta ei se estä minua kirjoittelemasta, olen persoonallinen omine virheineni, ja tunnustakin ne. Mehän olemme jo suorittaneet tutkintoja jos muita mittelöitä.
        Nyt lähdenkin pienelle lomaselle tämän jälkeen ja palaan entistä energisempänä takaisin.

        Ei mullakaan niitä uimamaisterin papereita vielä, kunhan tässä muuten sukeltelen.

        ***


      • Katicat2
        Ruuneperi kirjoitti:

        Kukaan ei ole täydellinen! Kirjoitusvirheitä teemme kaikki, ainakin minä.

        Itse kirjoitan aiheista, joista mielestäni jotain tiedän. Vastaan myös muiden viesteihin, sekä korjaan asiavirheitä. Täällä on myös runsaasti lukijoita, joista ainakin osa on kiinnostunut heille vieraista asiatiedoista.

        On muutaman nikkeilijän joukko, jonka ainoa tarkoitus on vain ja ainoastaan pilata keskustelut. Lukekaa tarkkaan ja kriittisesti niin huomaatte totuudenkin, väitteiden sijaan.

        En minäkään usko että palstalla monta piruilijaa olisi. Yksikin ehtii moneksi,jonka kontaktin pito muihin ihmisiin tapahtuu tuolla menetelmällä. Siitä lie muodostunut jonkinmoinen riippuvuus. Turhauttavinta asianomaisille olisi, jos kukaan ei olisi kuulevinaan eikä näkevinään, huomionkipeähän tällainen ihminen on.


      • Katicat2 kirjoitti:

        En minäkään usko että palstalla monta piruilijaa olisi. Yksikin ehtii moneksi,jonka kontaktin pito muihin ihmisiin tapahtuu tuolla menetelmällä. Siitä lie muodostunut jonkinmoinen riippuvuus. Turhauttavinta asianomaisille olisi, jos kukaan ei olisi kuulevinaan eikä näkevinään, huomionkipeähän tällainen ihminen on.

        Hyvä huomio, eikä näitä "moni-ilmeisiä" kovin monta liene. Ne, jotka ovat mielestään tehneet tämän "keksinnön" käydä huutelemassa älyttömiä, ovat myös vainoharhaisia ja luulevat että toisekin tekee samoin ja samoilla keinoilla.


      • Jatta
        ynnämuu kirjoitti:

        Hyvä huomio, eikä näitä "moni-ilmeisiä" kovin monta liene. Ne, jotka ovat mielestään tehneet tämän "keksinnön" käydä huutelemassa älyttömiä, ovat myös vainoharhaisia ja luulevat että toisekin tekee samoin ja samoilla keinoilla.

        kantaa tuohon ylimpään otsikkoon. En ehtinyt vielä tänne asti, kun ylhäältä päin aloitin lukemisen. Kaksi päivää on ollut täyttä tohinaa, ettei ole tänne ehtinyt katselemaan. Nyt rauhoittui, kun vieraat lähtivät.

        En ole koskaan oppinut uimaan kunnolla, vaikka joen varrella lapsena asuinkin.
        Yritän silti räpiköidä, täälläkin jotenkin.


      • tämä on
        ynnämuu kirjoitti:

        Hyvä huomio, eikä näitä "moni-ilmeisiä" kovin monta liene. Ne, jotka ovat mielestään tehneet tämän "keksinnön" käydä huutelemassa älyttömiä, ovat myös vainoharhaisia ja luulevat että toisekin tekee samoin ja samoilla keinoilla.

        Taidat olla jo täysin seonnut. Etkö surkimus itseäsi enää tunnista ? Suksi hevon kuuseen ei sinua kukaan täällä kaipaa,,, hus hus mokomakin valehteleva ketkula!


      • on ynnä
        tämä on kirjoitti:

        Taidat olla jo täysin seonnut. Etkö surkimus itseäsi enää tunnista ? Suksi hevon kuuseen ei sinua kukaan täällä kaipaa,,, hus hus mokomakin valehteleva ketkula!

        ja lehmät pälle.


      • on ynnä kirjoitti:

        ja lehmät pälle.

        Näinpä juttu luistaa. Joko esikuvanne on mukana?


      • se..
        ynnämuu kirjoitti:

        Näinpä juttu luistaa. Joko esikuvanne on mukana?

        Sehän on se perse, jonka näet katsoessasi peiliin !


      • kun tuota kantaa
        Jatta kirjoitti:

        kantaa tuohon ylimpään otsikkoon. En ehtinyt vielä tänne asti, kun ylhäältä päin aloitin lukemisen. Kaksi päivää on ollut täyttä tohinaa, ettei ole tänne ehtinyt katselemaan. Nyt rauhoittui, kun vieraat lähtivät.

        En ole koskaan oppinut uimaan kunnolla, vaikka joen varrella lapsena asuinkin.
        Yritän silti räpiköidä, täälläkin jotenkin.

        otit ja tässä luotettavassa seurassa räpiköit.


      • Vasemmalta
        se.. kirjoitti:

        Sehän on se perse, jonka näet katsoessasi peiliin !

        noita akateemisia mukaan keskusteluun, tuntuu niin sivistyneeltä. Tervetuloa vaan. Saamme muutkin osan tuosta sivistyksestä.


      • Hyvää Huomenta
        Vasemmalta kirjoitti:

        noita akateemisia mukaan keskusteluun, tuntuu niin sivistyneeltä. Tervetuloa vaan. Saamme muutkin osan tuosta sivistyksestä.

        Kyllä nyt on saatu sanottua ja piikiteltyä yllin kyllin.
        Sinulle *Vasemmalta* ajattelin ihan samaa että varmasti kaikki kansaluokat ovat olleet mukana, voihan kummaa kun jollain on nuttu nurin, toivottavasti onni oikein.
        Olen ollut reissussa siksi vasta nyt kiittelen osanottajia, taidan ottaa yhtä ärsyttävän aloituksen kunhan kotiudun ;-)).


      • räpiköitsijä!
        kun tuota kantaa kirjoitti:

        otit ja tässä luotettavassa seurassa räpiköit.

        Itsehän täällä räpiköit milloin milläkin nikillä joka ketjussa.


      • Kamelontti
        ynnämuu kirjoitti:

        Hyvä huomio, eikä näitä "moni-ilmeisiä" kovin monta liene. Ne, jotka ovat mielestään tehneet tämän "keksinnön" käydä huutelemassa älyttömiä, ovat myös vainoharhaisia ja luulevat että toisekin tekee samoin ja samoilla keinoilla.

        Vastahan tuolla ruikutit poistetussa ketjussa,että sua potkitaan päähän teknikka politiikka ja maakunta sivuilla. Parantumaton luulosairas olet ja pikaisen hoidon tarpeessa.
        Oman diaknoosisi osasit kuitenkin tehdä,


      • Hyvää Huomenta
        Kamelontti kirjoitti:

        Vastahan tuolla ruikutit poistetussa ketjussa,että sua potkitaan päähän teknikka politiikka ja maakunta sivuilla. Parantumaton luulosairas olet ja pikaisen hoidon tarpeessa.
        Oman diaknoosisi osasit kuitenkin tehdä,

        En ikinä ole käynyt mainitsemalla sivulla, joten kyllä nyt huutelet väärään puskaan...

        Tämä vain Kameleontille!


      • Hyvää Huomenta
        Hyvää Huomenta kirjoitti:

        En ikinä ole käynyt mainitsemalla sivulla, joten kyllä nyt huutelet väärään puskaan...

        Tämä vain Kameleontille!

        Tuli sen verran kirjoitusvirheitä että siinä ja siinä saako asiasta selvää..haitanneeko ??


      • kamelontti
        Hyvää Huomenta kirjoitti:

        En ikinä ole käynyt mainitsemalla sivulla, joten kyllä nyt huutelet väärään puskaan...

        Tämä vain Kameleontille!

        Tietysti tarkoitettu *ynnämuulle*. Anteeksi lipsu,


      • tuossa
        Hyvää Huomenta kirjoitti:

        Tuli sen verran kirjoitusvirheitä että siinä ja siinä saako asiasta selvää..haitanneeko ??

        sotkussa olisi pilkullekkin paikka ? Avutonta töherrystä,hyvä kun itsekkin huomaat. Voitkin olla vielä oppivainen. Työväenopisto järjestää aikuis kurseja lukihäiriöisille.


      • Lukaissut tekstin
        tuossa kirjoitti:

        sotkussa olisi pilkullekkin paikka ? Avutonta töherrystä,hyvä kun itsekkin huomaat. Voitkin olla vielä oppivainen. Työväenopisto järjestää aikuis kurseja lukihäiriöisille.

        mennä sinne kursseille. Kysymysmerkin pitäisi olla heti lauseen perässä. Pilkun jälkeen pitäisi olla väli ennen sivulauseen aloittamista.
        Aikuiskurssit on yhdyssana.

        En viitsisi ruveta toista arvostelemaan tuollaisella tekstillä.


      • mieku
        kamelontti kirjoitti:

        Tietysti tarkoitettu *ynnämuulle*. Anteeksi lipsu,

        Juttua piisaa, se kai tämän palstan tarkoituskin pohjimmiltaan.
        Aina täällä on nahisteltu ja toimeen kuitenkin tullaan, toisinaan hyvin sitten välillä oikein hyvin, ei ole mitään valittamista.
        Hyvin nukuttu yö ja kahvin keitto onnistui melko hyvin jo toisella kerralla, sotaa ei silti noussut.
        Annetaan kaikkien kukkien kukkia kukkia vaan...
        Evvk aj tän aam, josk. voi lyh käyt, jätt. pilk. ja pist -,


      • Hyvää Huomenta
        mieku kirjoitti:

        Juttua piisaa, se kai tämän palstan tarkoituskin pohjimmiltaan.
        Aina täällä on nahisteltu ja toimeen kuitenkin tullaan, toisinaan hyvin sitten välillä oikein hyvin, ei ole mitään valittamista.
        Hyvin nukuttu yö ja kahvin keitto onnistui melko hyvin jo toisella kerralla, sotaa ei silti noussut.
        Annetaan kaikkien kukkien kukkia kukkia vaan...
        Evvk aj tän aam, josk. voi lyh käyt, jätt. pilk. ja pist -,

        Tuo lyhentely olikin sitten tiukassa tulkinnassa, liekkö tullut oikein tulkittua, enpä tiedä!
        Olisikin hyvä joskus kiukut purkaa lyhentelemällä, siinä olisi pientä aivovoimistelua itse kullekin säädylle.
        On vaan tästä lähdettävä arkisiin puuhasteluihin, toivotankin kanssaihmisille:

        Parhainta Arkea!


      • Aamupäivää!
        Hyvää Huomenta kirjoitti:

        Tuo lyhentely olikin sitten tiukassa tulkinnassa, liekkö tullut oikein tulkittua, enpä tiedä!
        Olisikin hyvä joskus kiukut purkaa lyhentelemällä, siinä olisi pientä aivovoimistelua itse kullekin säädylle.
        On vaan tästä lähdettävä arkisiin puuhasteluihin, toivotankin kanssaihmisille:

        Parhainta Arkea!

        valmiissa maailmassa. Arjessakin on kultareunansa , kuten tummissa pilvissäkin. Posti toi juuri monta kaunista joulutervehdystä.


      • Hyvää Huomenta
        Aamupäivää! kirjoitti:

        valmiissa maailmassa. Arjessakin on kultareunansa , kuten tummissa pilvissäkin. Posti toi juuri monta kaunista joulutervehdystä.

        Kirjoitin juuri tähän ritirampsun, kohtalaisen...
        Piti tarkistaa tuliko kun jotain outoa huomasin, ja siinähän se, joku oli käynyt kummaamassa , että kiitos ystävällisestä teosta.

        Sanonpa uudelleen että en mielelläni edelleenkään käytä rekattua nikkiä tällä keskustelupalstoilla, rekattukin jolla on salattu galleriasivu on yhtä lailla puskasta puhuja, eikä se minua silti haittaa jokainen eläköön ja kirjoitelkoon tuntemuksiaa, sitähän varten tämä on.

        Enkä välitä mistään joutavista loukkausyrityksistä, ne saavat jäädä todella vain yritykseksi.

        Täällä oli joku tuntevinaan minut vaan taisi mennä kovasti pieleen, harmi kun toinen yrittää kovasti.


      • minä vaan
        Hyvää Huomenta kirjoitti:

        Kirjoitin juuri tähän ritirampsun, kohtalaisen...
        Piti tarkistaa tuliko kun jotain outoa huomasin, ja siinähän se, joku oli käynyt kummaamassa , että kiitos ystävällisestä teosta.

        Sanonpa uudelleen että en mielelläni edelleenkään käytä rekattua nikkiä tällä keskustelupalstoilla, rekattukin jolla on salattu galleriasivu on yhtä lailla puskasta puhuja, eikä se minua silti haittaa jokainen eläköön ja kirjoitelkoon tuntemuksiaa, sitähän varten tämä on.

        Enkä välitä mistään joutavista loukkausyrityksistä, ne saavat jäädä todella vain yritykseksi.

        Täällä oli joku tuntevinaan minut vaan taisi mennä kovasti pieleen, harmi kun toinen yrittää kovasti.

        saman häiriintyneen viesti, joita on poistettu tuolta Ahtisaari juhlii ketjusta yli kaksikymmentä. Ei näköjään ennen usko ennenkuin baanataan. Perässä oleet viestit poistuu valitettavasti samalla.


      • Hyvää Huomenta
        minä vaan kirjoitti:

        saman häiriintyneen viesti, joita on poistettu tuolta Ahtisaari juhlii ketjusta yli kaksikymmentä. Ei näköjään ennen usko ennenkuin baanataan. Perässä oleet viestit poistuu valitettavasti samalla.

        Kiitos kun kerroit, ihmettelin, vaan kaikkeen on aina selitys.


      • Enpä kerro
        Hyvää Huomenta kirjoitti:

        Kiitos kun kerroit, ihmettelin, vaan kaikkeen on aina selitys.

        Olin rekatulla chatin puolella, kun sinne tuli joku samalla nikillä, siellä sitten hän totesi että hänellä oli minun nikkini aikaisemmin, silloin kun suomi24 ei käyttänyt rekattuja.
        Mitäs teet, jos on ollut muttei rekattu, tietämättäni minä sen rekisteröin, hänellä piti olla pieni merkki lisänä, mutta sellainen voi kyllä jutella niitä näitä ja menee minun piikkiin.
        Toisaalta, ei kai haitanne.


      • Äsken herännyt
        Enpä kerro kirjoitti:

        Olin rekatulla chatin puolella, kun sinne tuli joku samalla nikillä, siellä sitten hän totesi että hänellä oli minun nikkini aikaisemmin, silloin kun suomi24 ei käyttänyt rekattuja.
        Mitäs teet, jos on ollut muttei rekattu, tietämättäni minä sen rekisteröin, hänellä piti olla pieni merkki lisänä, mutta sellainen voi kyllä jutella niitä näitä ja menee minun piikkiin.
        Toisaalta, ei kai haitanne.

        *Enpä kerro*, samansuuntaista kokemusta, rivojen ja inhottavien nikkien taakse kätkeytyviä huonotuulisia huomauttelijoita.
        Joskus jopa 2 kerralla, en vain ymmärrä mikä sielläkin ryhmässä on pelin henki, en ole juurikaan siellä chatissa käynyt enää.
        Mielenkiinnolla täällä seurailen ja onhan se saanut jalansijaa tuo huonotuulisuus joka suuntaan.
        Omasta puolestani olen täällä palstoilla ajankuluksi ja virkistykseksi, otan joskus keskusteluihin osaa.
        Onhan täälläkin selvästi erottuvat harvat häiriköt, ei niitä monta mutta käyttävät eri nikkejä, kirjoitustyyli sen ilmiantaa.
        Monesti heidän huomautuksensa ovat aivan pimeitä, omat virheet olisi ensin korjattava ja sitten puututtava toisten sanomisiin


      • sanon suoraan
        Äsken herännyt kirjoitti:

        *Enpä kerro*, samansuuntaista kokemusta, rivojen ja inhottavien nikkien taakse kätkeytyviä huonotuulisia huomauttelijoita.
        Joskus jopa 2 kerralla, en vain ymmärrä mikä sielläkin ryhmässä on pelin henki, en ole juurikaan siellä chatissa käynyt enää.
        Mielenkiinnolla täällä seurailen ja onhan se saanut jalansijaa tuo huonotuulisuus joka suuntaan.
        Omasta puolestani olen täällä palstoilla ajankuluksi ja virkistykseksi, otan joskus keskusteluihin osaa.
        Onhan täälläkin selvästi erottuvat harvat häiriköt, ei niitä monta mutta käyttävät eri nikkejä, kirjoitustyyli sen ilmiantaa.
        Monesti heidän huomautuksensa ovat aivan pimeitä, omat virheet olisi ensin korjattava ja sitten puututtava toisten sanomisiin

        olla tämän ikäryhmän ihmiset noin helvetin tyhmiä? Ihan pelottaa tulla tuohon ikään.


      • En pelkää enää
        sanon suoraan kirjoitti:

        olla tämän ikäryhmän ihmiset noin helvetin tyhmiä? Ihan pelottaa tulla tuohon ikään.

        Olet kai se sama sanailija joka kulkee ketjusta ketjuun ja naukuu samalla äänellä, kun Romppasen kolli, minkäs minä sille voin jos sua pelottaa kerro Siwan kassalle, se auttaa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4474
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      243
      2469
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      191
      1191
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1086
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1084
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1021
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe