GM kaatu ja samalla kaatuu Cadillac.
Yksi maailman historian klassikoista on pian historiaa.
Caddy konkurssiin?
16
2054
Vastaukset
- lassikko
Ehkäpä Cadillac on mielestäsi klassikko.
...mutta niin on myös Toyota (maailman suurin autovalmistaja), Lada (maailman paras venäläinen auto), Mercedes Benz (se on Mercedes Benz), Opel (yksi maailman vanhimpia autonvalmistajia), Dacia (maailman yleisin romanialainen auto)... listaa klassikoista voisi jatkaa loputtomiin.- klassikoita
..Cadillac oli aikanaan edellä kävijä, jota toiset seurasivat. Monet tänäkin päivänä käytössä olevasta autotekniikasta on Cadillacin oivalluksia.
- Aikansa kutakin
klassikoita kirjoitti:
..Cadillac oli aikanaan edellä kävijä, jota toiset seurasivat. Monet tänäkin päivänä käytössä olevasta autotekniikasta on Cadillacin oivalluksia.
GM kylläkin useanpia juttuja kokeili ensinnä Oldsmobiileissa.Ei mennyt päämerkki kuralle,jos mokia tuli.
Loppu amerikan autoteollisuudelle oli nähtävissä selvästi jo 70-luvulla.
- ei mene.
konkurssiin ja Cadillac valmistaa jatkossakin maailman parhaat autot !
- davaritshille
Caddyn nimi myydään Autovazille Venäjälle ja siitä alkaa LADA:n uusi kukoistus länsimarkkinoilla.
Autothan eivät eroa toisistaan juuri ollenkaan!- LADA :!!!!111
on teknisesti edistyksellisempi
- viisas talousnero.
miksi laitat ne konkurssiin?
- ???
Etkö lue lehtiä?
- Paskaa vuosikaudet
Olisivat opetelleet tekemään autoja. Surkea peltilaatikko.
- kaatuu aina
Huonot kaatuvat. Caddy ei ole koskaan ollut oikeasti hyvä auto. MB, Lexus ja BMW sen sijaan ovat.
- huono!
"Huonot kaatuvat. Caddy ei ole koskaan ollut oikeasti hyvä auto."
Ei Caddy huonouteen kaatunut. Caddy oli menneinä vuosikymmeninä automaailman edellä kävijä. Monet nykyään itsestään selvät tekniset ratkaisut ovat alunperin Caddyn ideoita. - Olet dorka
huono! kirjoitti:
"Huonot kaatuvat. Caddy ei ole koskaan ollut oikeasti hyvä auto."
Ei Caddy huonouteen kaatunut. Caddy oli menneinä vuosikymmeninä automaailman edellä kävijä. Monet nykyään itsestään selvät tekniset ratkaisut ovat alunperin Caddyn ideoita.Selität paskaa. GM on ollut aina perässäkulkija.
- useampia
Olet dorka kirjoitti:
Selität paskaa. GM on ollut aina perässäkulkija.
Tässä muutama Caddyn ideoista:
-Moni sylinteriset moottorit(Ensimmäinen nelisylinterinen moottori)
-Umpikori (vakio) ensimmäisenä valmistajana
-Ensimmäinen automerkki, jossa vakiona ajovalot ja sähköstartti
-Ensimminen auto vesijäähdytteisellä V-8 moottorilla
-Ensimmäinen valmistaja joka otti käyttöön sekurilasit ja synkronoidun automaattilaatikon
-Caddy tarjosi ensimmäisenä valinnaisen sisustan
-1953 Cadillacissa kaikkien aikojen tehokkain moottori (sarjavalmisteiset autot)
-Ohjaustehostin vakiona kaikissa malleissa ensimmäisenä maailmassa
-50-luvun lopussa Cadillac tuo markkinoille Vakionopeudensäätimen
-Ensimmäisenä merkkinä lämmityslaite vakiona kaikissa malleissa
-Cadillac kehittää ensimmäisenä valmistajana automaattisen ilmastoinnin
-Ensimmäinen valmistaja joka ottaa käyttöön "tilttiratin"
-ym ym ym... - Romut kaatikselle
useampia kirjoitti:
Tässä muutama Caddyn ideoista:
-Moni sylinteriset moottorit(Ensimmäinen nelisylinterinen moottori)
-Umpikori (vakio) ensimmäisenä valmistajana
-Ensimmäinen automerkki, jossa vakiona ajovalot ja sähköstartti
-Ensimminen auto vesijäähdytteisellä V-8 moottorilla
-Ensimmäinen valmistaja joka otti käyttöön sekurilasit ja synkronoidun automaattilaatikon
-Caddy tarjosi ensimmäisenä valinnaisen sisustan
-1953 Cadillacissa kaikkien aikojen tehokkain moottori (sarjavalmisteiset autot)
-Ohjaustehostin vakiona kaikissa malleissa ensimmäisenä maailmassa
-50-luvun lopussa Cadillac tuo markkinoille Vakionopeudensäätimen
-Ensimmäisenä merkkinä lämmityslaite vakiona kaikissa malleissa
-Cadillac kehittää ensimmäisenä valmistajana automaattisen ilmastoinnin
-Ensimmäinen valmistaja joka ottaa käyttöön "tilttiratin"
-ym ym ym...Ensimmäiset polttomoottorilla kulkevat autot rakensivat v. 1886 samaan aikaan Karl Benz ja Cottlieb Daimler, kumpikin omansa.
Muut mainitsemasi asiat ovat vain pelkkää hömppää. Todellisia uudistuksia tai innovaatioita ei ole tullut koskaan. - ...
Romut kaatikselle kirjoitti:
Ensimmäiset polttomoottorilla kulkevat autot rakensivat v. 1886 samaan aikaan Karl Benz ja Cottlieb Daimler, kumpikin omansa.
Muut mainitsemasi asiat ovat vain pelkkää hömppää. Todellisia uudistuksia tai innovaatioita ei ole tullut koskaan.Väitit GM:n olevan perässä kulkija, todistin väitteesi vääräksi. Lisäksi pyysit yhden esimerkin Cadillacin innovaatioista, listasin muutaman.
Sen sijaan, että olisit keskustellut alkuperäisestä aiheesta, aloit höpöttämään jotain sekavaa Benzistä ja Daimlerista, ihan kun en jo "tietopläjäystäsi" tietäisi.
Jos mainitsemani Cadillacin innovaatiot ovat mielestäsi hömppää, niin voit puolestani työntää pääsi hanuriin ja vetää kunnolla henkeä. - ...
Romut kaatikselle kirjoitti:
Ensimmäiset polttomoottorilla kulkevat autot rakensivat v. 1886 samaan aikaan Karl Benz ja Cottlieb Daimler, kumpikin omansa.
Muut mainitsemasi asiat ovat vain pelkkää hömppää. Todellisia uudistuksia tai innovaatioita ei ole tullut koskaan.Tässä lisää GM:n "hömppää":
http://fi.wikipedia.org/wiki/Oldsmobile
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775258
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai674668Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1264615Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3411962- 891609
- 931534
- 2571476
- 3371163
- 200991
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.56980