Alkoholi on kyllä ihan paska tekosyy hauskanpitämiselle.
Vittu, kaikista kivointa on pitää AITOA hauskaa ilman että pitäisi väkisin saada naurut nousuhumalan avulla.
Ei tule krapulaa tai tyhmiä tekojakaan.
Itse olen nyt 19v ja olen nähnyt nuoren elämäni aikana kaiken mitä alkoholi voi tarjota ja mitä se voi ottaa pois. Olen siinä pisteessä, että olen päättänyt, ettei kukaan oikeasti tarvitse tai halua alkoholia kaverikseen. Ei sitä tarvitse loppujenlopuksi missään.. juhlajuomana se on pelkkä muodollisuus ja ryyppyjuomana se kuitenkin jossain vaiheessa pistää elämän vain paskemmaksi, toisilla käy paremmin, toiset joutuvat katuojaan. Kallistakin se perhana on.
Alkoholi on turhaa.
15
2036
Vastaukset
- siinä oikeen.......
mitä sä siinä oikeen iniset jos oot kerta itekki sitä nuoruudessas kokeillu
mielestäni turhempaa on kirjottaa tänne tommosta paskaaEhkä sellainen joka on kokeillut alkoholillista hauskanpitoa ja alkoholitonta tietää mistä puhuu. En ole kokeillut juomista koskaan, mutta ei kiinostakaan. MItä sitä turhaan, muut juovat minunki puolesta : P
Ja 19-vuotias on aika nuori vielä.
- maucckckq
Itse pidän alkoholista. Miksi? No koska normaalisti olen niin helvetin ujo enkä uskalla alkaa vääntämään mitään läppää enkä uskalla mennä tutustumaan ihmisiin, varsinkaan tyttöihin.
Tietenkin rajansa kaikilla, eihän se niin mene että mitä enemmän alkoholia, sen enemmän hauskaa.
kuitenkin pienessä huppelissa kaikki tuntuu hauskalta, eikä todellakaan samoja iloja saa revittyä irti pelkästään rupattelusta kun normaalisti.
Myönnän myös ettei alkoholi sovi kaikille. He eivät joko osaa käyttää sitä kohtuudella tai sitten ovat täysiä mulkkuja "vittuileksää mulle!?" humalassa.- Zodium
maucckckq vei sanat suustani..
- tyttöyksilö
Itse ottaisin niiin miljoona kertaa mieluummin vastaan epävarman poika-paran, joka vapisee ja änkyttää. Ei ehkä saisi olla tätä mieltä, mutta mielestäni se olisi "niiiin söpöä."
Mutta mitä tulisi humalapäissään flirttaileville viikonloppuhurmureille... Painukoon vidduun. Ihan kamalaa. 8) - ppoika94
tyttöyksilö kirjoitti:
Itse ottaisin niiin miljoona kertaa mieluummin vastaan epävarman poika-paran, joka vapisee ja änkyttää. Ei ehkä saisi olla tätä mieltä, mutta mielestäni se olisi "niiiin söpöä."
Mutta mitä tulisi humalapäissään flirttaileville viikonloppuhurmureille... Painukoon vidduun. Ihan kamalaa. 8)onnee... ollaan samol linjolla '-'
- Blindman
tyttöyksilö kirjoitti:
Mutta mitä tulisi humalapäissään flirttaileville viikonloppuhurmureille... Painukoon vidduun. Ihan kamalaa. 8)Pidän minäkin tytöistä jotka ovat hieman ujohkoja, MUTTA alkoholi voi auttaa ylittämään kynnyksen. Eikä se aina ole niin että alkoholia ottaessasi sinusta muuttuu "yön hurmuri". Voit ehkä mennä juttelemaan ihastuksellesi, mutta saatat silti änkyttää.
Enkä nyt aio yleistää, mutta kun ujo, änkyttävä poika menee puhumaan jollekkin viehättävälle tytölle, tyttö ajattelee tuon pojan olevan ihan outo tai ns. "friikki".
Olen nähnytkin sellaisen tapauksen.
- Blindman
Itse käytän alkoholia sen verran että pystyn vielä kontrolloimaan itseäni. Kokemuksesta voin sanoa, että juominen siihen tilaan ettei meinaa pysyä pystyssä millään on ihan turhaa: missaat kaiken mitä ympärilläsi tapahtuu ja aamulla oksettaa.
Mutta sellainen "hilpeä" tila on mielestäni sopiva jos haluaa hauskaa pitää alkoholin kanssa. Alkoholi joka tapauksessa pistää yhdessäoloon vähän vauhtia. - MILjoooona
Alkoholi auttaa monesti tuomaan luovuuden pintaan
- on viisasten
viisasten juoma, sanotaan, ja paikkansa pitää koska jos sitä käyttää sitä pitää osata käyttää. Juominen on taitolaji, tasapainoilua örvellyskännin ja selvänä olemisen välillä sillä asteella mistä tykkää. Tosin jotkut tykkää vetää pellin kiinni, ja se heille suotakoon kunhan tietävät käyttäytyykö sillon kusipäisesti vai ei.
Teinien ryyppääminen on jotenki ihmeen kammoksuttu asia, joka varmaan johtuu eniten siitä että he vasta tutustuvat alkoholiin ja pienten palleroiden kokemattomat ylilyönnit on sitten niiin hirveetä katseltavaa kaikkien muiden mielestä ja kun ne on vielä alaikäisiäkin nii voi että! Sama opetteluhan sitä on edessä millon vaan alottaa.
Sama kun autolla opettelis ajamaan. Kokemus tuo varmuutta. Kippis. - Choam Nomsky
Olen asiasta täysin samaa mieltä!! Itse vaan olen 15-vuotias.. Minua suututtaa se kun luokkamme 20:stä oppilaasta n.8 puhuvat viikonloppuna ryyppäävänsä ja pitävänsä "hauskaa". Tuo on niin säälittävää ja suoraan sanottuna nyt Vituttaa!!
- kiinnostiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
pidä vaan omana mielipiteenäs! ei tartte saarnata tästä asiasta ku ne jotka juo niin ne juo ja ketään ei kiinnosta jos ite oot päättäny olla juomatta! naurattaa sun kaltaset pellet :D Oo juomatta nii ei tartte ainakaa sua viikonloppuna kattoo jos vaikka sattuis radalle samaan aikaa!
- Heidenreich
Viinaan en kajoo...
Kalja maistuu. - petoperselä
Neidille pitäs uusi hame ostaa näköjään, niin ei tarviis tulla tänne itkemään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1221759
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959